Hotel King trumpam nutraukiau, nežinau kažkaip visai patiko, bet kartu norėjosi šiek tiek pertrauką padaryt, nes viskas lyg ir nieko, bet kartu kažko trūksta. Todėl pabaigiau fated to love you, pradžia tikrai man patiko jau seniai taip buvau įsitraukus ir pradėjus žiūrėt nepabaigtą serialą, tačiau ties nežinau gal 10 ar 11 serija pradėjo nusibost ir tas gumos tempimas kitaip net nesugalvoju pavadint mane šiek tiek nuvylė.
Dabar pradėjau žiūrėt Liar Game , kuris yra tikra atgaiva mano akim, esu mačius japonų versiją, kuri mane tiesiog pakerėjo atsimenu pirmą sezoną surijau per dvi dienas. šitas kiek kitokį scenarijų turi ir dėl to įdomu žiūrėt, nors vietom irgi korėjietiškai užtęstas, nes serijos po valandą trukmės, o japoniškoje versijoj serijos trumpesnės beveik perpus. ir dabar labai laukiu Beauty Birth serialo, nes 200 pounds of beauty vienas mano mėgstamiausių filmų korėjietiškų, o čia spėju bus kažkas panašaus
Ačiū už atsakymus dėl Secret Love šitas irgi įtrauktas į sąrašą beje pasirodo aš esu mačius pirmą seriją, nes kaip įsijungiau viskas buvo matyta, bet pirma serija man ne itin patiko, tačiau taip ir buvo su keliais puikiais serialais todėl dar bent vieną žadu pažiūrėt