Čia bendrauja Marketingistės .
Prisijung ir tu:
Marketingas - tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų (V.Pranulis, S.Urbonavičius, A.Pajuodis, R.Virvilaitė).
Marketingas - tai socialinis ir valdymo procesas, kuomet asmenys ir jų grupės įgyja tai, ko reikia jų norams ir poreikiams tenkinti, kurdami, siūlydami ir laisvanoriškai mainydami turinčias vertę prekes bei paslaugas su kitais. (Ph.Kotleris).
Marketingas - tai verslo veikla, nukreipianti prekių ar paslaugų srautą vartotojui ar naudotojui (T.C. Kinnearas, K.L. Bernhardtas).
Marketingas - tai verslo veiklos sistema, apimanti norus tenkinančių gaminių kūrimą, kainų nustatymą, rėmimą ir paskirstymą tikslinėse rinkose, norint pasiekti organizacijos tikslų (J.W.Stanton, J.M.Etzel, J.B. Walker).
Marketingas - tai vadybos procesas, kuriuo išsiaiškinamos, numatomos ir efektyviai bei pelningai patenkinamos pirkėjų reikmės (T.Cannon).
MARKETINGAS yra vartotojo poreikių tenkinimas pelningai.
1 dalis
QUOTE(populi @ 2007 10 25, 07:01)
Čia bendrauja Marketingistės .
Prisijung ir tu:
Marketingas - tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų (V.Pranulis, S.Urbonavičius, A.Pajuodis, R.Virvilaitė).
Marketingas - tai socialinis ir valdymo procesas, kuomet asmenys ir jų grupės įgyja tai, ko reikia jų norams ir poreikiams tenkinti, kurdami, siūlydami ir laisvanoriškai mainydami turinčias vertę prekes bei paslaugas su kitais. (Ph.Kotleris).
Marketingas - tai verslo veikla, nukreipianti prekių ar paslaugų srautą vartotojui ar naudotojui (T.C. Kinnearas, K.L. Bernhardtas).
Marketingas - tai verslo veiklos sistema, apimanti norus tenkinančių gaminių kūrimą, kainų nustatymą, rėmimą ir paskirstymą tikslinėse rinkose, norint pasiekti organizacijos tikslų (J.W.Stanton, J.M.Etzel, J.B. Walker).
Marketingas - tai vadybos procesas, kuriuo išsiaiškinamos, numatomos ir efektyviai bei pelningai patenkinamos pirkėjų reikmės (T.Cannon).
MARKETINGAS yra vartotojo poreikių tenkinimas pelningai.
1 dalis
Prisijung ir tu:
Marketingas - tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų (V.Pranulis, S.Urbonavičius, A.Pajuodis, R.Virvilaitė).
Marketingas - tai socialinis ir valdymo procesas, kuomet asmenys ir jų grupės įgyja tai, ko reikia jų norams ir poreikiams tenkinti, kurdami, siūlydami ir laisvanoriškai mainydami turinčias vertę prekes bei paslaugas su kitais. (Ph.Kotleris).
Marketingas - tai verslo veikla, nukreipianti prekių ar paslaugų srautą vartotojui ar naudotojui (T.C. Kinnearas, K.L. Bernhardtas).
Marketingas - tai verslo veiklos sistema, apimanti norus tenkinančių gaminių kūrimą, kainų nustatymą, rėmimą ir paskirstymą tikslinėse rinkose, norint pasiekti organizacijos tikslų (J.W.Stanton, J.M.Etzel, J.B. Walker).
Marketingas - tai vadybos procesas, kuriuo išsiaiškinamos, numatomos ir efektyviai bei pelningai patenkinamos pirkėjų reikmės (T.Cannon).
MARKETINGAS yra vartotojo poreikių tenkinimas pelningai.
1 dalis
smagu, kad atsirado nauja tema:)
as aisku ne destytoja, bet ar tavo tema nera per daug POPULAIRI, nuvalkiota...bus daug literaturos, daug jau atliktu tyrimu.... net nzn, cia tik mano nuomone...
QUOTE(Zosimanta @ 2007 10 28, 17:07)
Nesuprantu, kam čia ta teorija reikalinga? kad kažkokio Pranulio apibūdimus surašėt? Griuk iš juoko
Apie reklamos efektyvumą esu parašiusi pora magistrrinių. bet informacija galiu tik parduoti, nes daug gražaus darbo buvo įdėta. jei domina, prašau rašyk į až.
Apie reklamos efektyvumą esu parašiusi pora magistrrinių. bet informacija galiu tik parduoti, nes daug gražaus darbo buvo įdėta. jei domina, prašau rašyk į až.
na populi tuomet siulyciau geriau knyga nusipirkti isliekamoji verte knygos didesne, bet kad jau daviau minti auksciau, kad si tema gana nuvalkiota
manau bakalaurantams butu vertingiau siulyti
QUOTE(jelenukas @ 2007 10 29, 00:21)
na populi tuomet siulyciau geriau knyga nusipirkti isliekamoji verte knygos didesne, bet kad jau daviau minti auksciau, kad si tema gana nuvalkiota
manau bakalaurantams butu vertingiau siulyti
manau bakalaurantams butu vertingiau siulyti
Ačiū panos, šaunuolės labai gražiai mane čia stumdote
Jei kam įdomu tai man magistrinį reik parašyti iki kito pavasario taigi turiu pasantrų metų. Tema apie efktyvymą tai tik bendra gairė. Kadangi turiu pasirinkti bent sritį, kurioje pradėti nardytis stipriau tai nusprendžiau rašyti apie reklamą, o po to eiti link efektyvumo ar poveikio vartotojams ar vartotojų elgesio poveikio reklamai ar pan. O gal užkibsiu ant kažko kito įdomaus. Žodžiu tai tik pradiniai pamastymai. Dėl to ir sakau jei kas kur užtiks kokios įdomesnės medžiagos (straipsnių) galėtu man pasiūlyti.
O darbų pirkti ačiū tikrai nenoriu, niekada to nedariau ir nedarysiu Esu labai protinga, gabi ir galiu viską pati
Papildyta:
QUOTE(Zosimanta @ 2007 10 28, 20:07)
Nesuprantu, kam čia ta teorija reikalinga? kad kažkokio Pranulio apibūdimus surašėt? Griuk iš juoko
Apie reklamos efektyvumą esu parašiusi pora magistrrinių. bet informacija galiu tik parduoti, nes daug gražaus darbo buvo įdėta. jei domina, prašau rašyk į až.
Apie reklamos efektyvumą esu parašiusi pora magistrrinių. bet informacija galiu tik parduoti, nes daug gražaus darbo buvo įdėta. jei domina, prašau rašyk į až.
Zosimanta, o kaip reikėjo pradėti? Aš matai galima sakyti niekad temos neatidarinėjau tai nelabai žinau kaip reik gražiai pradėti? ((apibūdinima parašiau ne tik Pranulio, kad nebūtu labai jau šališka:) )
Labai ačiū už pasiūlymą, o tai tu du magistrus jau baigusi? Šaunuolė Man iki tiek dar toli
Po savaitgalio pora pamastymų paskutinėm temom:
WAZZAP - tikrai vidutinio lygio pranešimai, kai kurie netgi LABAI silpni. Aš neturėjau didelių lūkesčių, tai ir didelio nusivylimo nebuvo. Bendras pastebėjimas- kai kurie pranešimai buvo kaip ir dirbtinai pritempti prie sesijų idėjos, tarsi ir įdomūs, bet iš kitos operos Kalbėjau su tais, kurie dažnai vaikšto po mokymus, tai sakė, kad žymiai geriau nei kokia BNS konferencija, bet prasčiau nei daro BMI ar kiti panašūs. Netgi ISM paskaitos būna geriau paruoštos..... Aš pati ėjau klausyti apie Brand Portfolio, tai stebuklų nebuvo.
DARBŲ KAITA - kaip pastebiu iš darbuotojų paieškų, tai jauni žmonės šiais laikais darbus keičia baisiai dažnai, kas metus vidutiniškai. Aš pati ankstyvoje jaunystėje irgi neišbūdavau ilgiau metų. Dabar esu brandžioje jaunystėje , tai dabartiniame darbe esu rekordinį laiką - 2,5 metų. Per tą laiką tiek čia visko pridirbau, kad jau ir niežti kojos
Beje, kai skaičiau MARKETING GENIUS radau įdomią mintį - marketingo vadovai statistiškai keičiasi įmonėse dažniausiai, vos apie metus-du išbūna. Bet tai yra didelė klaida, nes marketingo poveikis yra ilgalaikis. Gaunasi taip, kad žmogus padirba ir išeina, nesulaukęs savo darbo vaisių.... arba dar blogiau, jį išmeta, nes nėra greitų rezultatų
WAZZAP - tikrai vidutinio lygio pranešimai, kai kurie netgi LABAI silpni. Aš neturėjau didelių lūkesčių, tai ir didelio nusivylimo nebuvo. Bendras pastebėjimas- kai kurie pranešimai buvo kaip ir dirbtinai pritempti prie sesijų idėjos, tarsi ir įdomūs, bet iš kitos operos Kalbėjau su tais, kurie dažnai vaikšto po mokymus, tai sakė, kad žymiai geriau nei kokia BNS konferencija, bet prasčiau nei daro BMI ar kiti panašūs. Netgi ISM paskaitos būna geriau paruoštos..... Aš pati ėjau klausyti apie Brand Portfolio, tai stebuklų nebuvo.
DARBŲ KAITA - kaip pastebiu iš darbuotojų paieškų, tai jauni žmonės šiais laikais darbus keičia baisiai dažnai, kas metus vidutiniškai. Aš pati ankstyvoje jaunystėje irgi neišbūdavau ilgiau metų. Dabar esu brandžioje jaunystėje , tai dabartiniame darbe esu rekordinį laiką - 2,5 metų. Per tą laiką tiek čia visko pridirbau, kad jau ir niežti kojos
Beje, kai skaičiau MARKETING GENIUS radau įdomią mintį - marketingo vadovai statistiškai keičiasi įmonėse dažniausiai, vos apie metus-du išbūna. Bet tai yra didelė klaida, nes marketingo poveikis yra ilgalaikis. Gaunasi taip, kad žmogus padirba ir išeina, nesulaukęs savo darbo vaisių.... arba dar blogiau, jį išmeta, nes nėra greitų rezultatų
QUOTE(Reklamiste @ 2007 10 29, 12:03)
Po savaitgalio pora pamastymų paskutinėm temom:
Beje, kai skaičiau MARKETING GENIUS radau įdomią mintį - marketingo vadovai statistiškai keičiasi įmonėse dažniausiai, vos apie metus-du išbūna. Bet tai yra didelė klaida, nes marketingo poveikis yra ilgalaikis. Gaunasi taip, kad žmogus padirba ir išeina, nesulaukęs savo darbo vaisių.... arba dar blogiau, jį išmeta, nes nėra greitų rezultatų
Beje, kai skaičiau MARKETING GENIUS radau įdomią mintį - marketingo vadovai statistiškai keičiasi įmonėse dažniausiai, vos apie metus-du išbūna. Bet tai yra didelė klaida, nes marketingo poveikis yra ilgalaikis. Gaunasi taip, kad žmogus padirba ir išeina, nesulaukęs savo darbo vaisių.... arba dar blogiau, jį išmeta, nes nėra greitų rezultatų
Tai va aš irgi šitam savo darbe irgi jau 2m. tai labai pradeda nieštėti kur nors eiti kokio nors naujo iššūkio gauti.
O apie Marketingistus esu šitą irgi girdėjus (neatsimenu kur? ), tai dabar galvoju kadangi aš viena tai pagaliau turėtu grįšti mano darbo vaisiai .
Nors pas mus įmonei truputi supratimas apie marketinga nėra logiškas, maždaug na ir kas, kad interneto puslapis [pasidarė žymiai lankomesnis. Kiek iš to uždirbai? Kur skaičiai? Kur pavedimai? Neatsižvelgiama į tai, kad didinamas vardo žinomumas ir daugiau perka iš pardavimo vadybininkų, maždaug, bet tu tai pelno neatnešai.
nervina mane toks požiūris.
Dar vienas girdėtas posakis:
Jei pardavimai geri vadinasi gerai dirba pardavėjai, jei pardavimų nėra vadinasi marketingistai blogai dirba.
Oi, mielosios, seku aš jūsų-mūsų temą, bet niekaip negaliu įsiterpti darbuojuosi daug metų srityje, kuri sudaro palankią aplinką marketingo veiklai ale tos srities temos čia neatrandu
QUOTE(Deta_ @ 2007 10 31, 14:02)
Oi, mielosios, seku aš jūsų-mūsų temą, bet niekaip negaliu įsiterpti darbuojuosi daug metų srityje, kuri sudaro palankią aplinką marketingo veiklai ale tos srities temos čia neatrandu
Prašom plačiau, kur darbuojasi?
ryšiai su visuomene (anksčiau didelėje privačioje užsienio kapitalo bendrovėje, o dabar - valstybinėje)
QUOTE(populi @ 2007 10 30, 12:36)
Jei pardavimai geri vadinasi gerai dirba pardavėjai, jei pardavimų nėra vadinasi marketingistai blogai dirba.
Aj, čia dar nieko, jeigu sako, kad marketingistai blogai dirba, vakar mano kolega iš prekybos skyriaus pasakė, kad marketingas iš viso nieko nedirba....
Man tai labai svarbu, kad firmos vadovas suprastų ir palaikytų - šitą turiu. O visiems kitiems įrodinėti, kad aš tikrai kažką gero darau, tai nematau prasmės
pvz. Laimim kokį konkursą, gaunam apdovanojimus už produktus ir pan. Visi džiaugiasi, tipo, kaip gerai dirbo..... O kad gerai paraiškas parašyti ir tuos apdovanojimus gauti irgi daug darbo (ir širdies) įdėta, tai niekam nerūpi