.jpg)
Tupperware - ne tik viena didžiausių, seniausių, bet ir stabiliausiai veikiančių tiesioginio pardavimo kompanijų pasaulyje.
Ji gamina įvairiausios paskirties indus iš ekologiško plastiko. Produkcija tiekiama daugiau nei į 140 pasaulio šalių, suskirstytų į 4 stambius regionus:
1) Šiaurės Ameriką;
2) Pietų Ameriką;
3) Aziją;
4) Europą, Afriką, Viduriniuosius Rytus.
Tupperware būstinė yra JAV, Orlande. Ji turi įmones daugiau nei 60 šalių, gamybos įrenginius 15 šalių ir apie milijoną konsultantų. Lietuva, Latvija ir Estija priklauso vadinamajam Nordic regionui, įkurtam 1962 metais, jo būstinė yra Kopenhagoje. Lietuvoje ši produkcija parduodama nuo 1996 metų. Šiuo metu veikia trys distribucijos - Vilniaus Vilnelė, Kauno Santaka ir Klaipėdos "Delta". Lietuvos vartotojas daugiausia indų gauna iš penkių Europos fabrikų, esančių Belgijoje, Prancūzijoje, Portugalijoje, Ispanijoje, Graikijoje.
Puošnus dizainas, patvarumas, funkcionalumas - štai tie trys banginiai, dėl kurių klesti Tupperware pasaulis. Net šiuolaikinei vartotojiškai visuomenei Tupperware gaminiai tarnauja visą gyvenimą - indams teikiama 30 metų garantija. Kur slypi tokia kompanijos sėkmė? Pasirodo, jai puikiai pavyko suderinti du gana prieštaringus dalykus - tenkinti masinio vartotojo poreikius ir išlaikyti gaminių vertę, originalumą. Apie Tupperware produkciją rengiamos studijos, gaminiai eksponuojami garsiausiuose pasaulio muziejuose: Tokijo Dentsu galerijoje, Niujorko Metropoliteno meno muziejuje, Londono dizaino muziejuje, San Francisko modernaus meno muziejuje, Milano nacionaliniame mokslo ir technologijų muziejuje ir t.t. Tupperware gaminiai, pavyzdžiui, Elegancija serijos indai, yra pelnę ne vieną prestižinį tarptautinio konkurso apdovanojimą ne tik už dizainą ir funkcionalumą, bet ir už tai, kad lengvina šiuolaikinio žmogaus gyvenimą.
Tupperware nuolat jaučia atsakomybę už aplinkos apsaugą, už žmogaus sveikatą ir saugumą. Dėl to produkcija gaminama ne tik ekologiškai švariu būdu ir iš sveikatai nekenksmingų medžiagų (nenaudoja pigiam plastikui būtinų polivinilchlorido ir kadmio), bet gamybos procese panaudojamos ir atliekos, iš kurių gaminami vadinamieji žalieji gaminiai. Tuppperware indai yra puiki vienkartinių pakuočių alternatyva. Net jos gaminių pakavimo ir transportavimo principai atspindi sąmoningumą ir ekologinės taršos mažinimo svarbą (gaminiai pakuojami ne į popierines dėžutes, o į ekologiškus plastiko maišelius).
Tupperware kokybė
Tupperware visada garantavo kokybę. Tačiau kokybė nėra savaime suprantamas ar lengvai pasiekiamas dalykas. Tai reiškia, kad reikalavimai keliami viskam, pradedant nuo naudojamų žaliavų kokybės, naujų technologijų kūrimo, baigiant tuo, kaip pagaminta prekė laikoma, pakuojama, sandėliuojama ir platinama.
Tupperware skiria daug laiko ir pinigų tam, kad kokybė būtų užtikrinta nuo to momento, kai kyla idėja sukurti gaminį, iki tol, kol vartotojas naudoja gaminį. Be to, viskas nuolat tikrinama, ne vien tik tam, kad būtų besąlygiškai laikomasi visų standartų, bet ir tam, kad kompanija būtų visuomet pasiruošusi reaguoti į besikeičiantį gyvenimo būdą bei naujus reikalavimus.
Dėl šios priežasties gamyboje naudojamas tik švariausias polietilenas, polipropilenas ir polikarbonatas. Nepaprastai daug laiko skiriama plieninių formų dizaino kūrimui ir jų gamybai. Šios formos naudojamos gaminant Tupperware dizainerių sukurtus gaminius. Po to, kai nuodugniai patikrinama gaminių kokybė, jie laikomi patvariai ir higieniškai įpakuoti. Visa tai leidžia Tupperware kompanijos gaminiams suteikti daugiametę garantiją.
Pasaulyje yra nedaug vietų, kuriose Tupperware aktyviai neveiktų arba nesvarstytų galimybių plėtoti rinką.
Tikslingai didindama investicijas į prekybą visame pasaulyje, kad pasiektų naujus vartotojus naujose valstybėse ir žemynuose, Tupperware tapo kasdienybės dalimi Tolimuosiuose Rytuose, Lotynų Amerikoje, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Europoje Tupperware gaminių dabar yra Kroatijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovėnijoje, Čekijoje, Slovakijoje, Baltijos šalyse, Turkijoje ir Rusijoje. O tokios šalys, kaip Indonezija, Kinija ir Indija, atvėrė plačias perspektyvas.
Tupperware startegija - tai nepralenkiamas firminių gaminių pažinimas ir rinkodara, unikali tiesioginio pardavimo patirtis bei neprilygstama kokybė ir sėkmė gaminių tobulinimo ir dizaino srityje.
Tuo remiantis planuojama ateitis. Investuodama visame pasaulyje, plėtodama turimas rinkas ir užimdama naujas, nemažindama investicijų į fabrikus, technologijas, dizainą ir gamybą bei stiprindama tiesioginio pardavimo techniką, Tupperware tvirtai laikosi pasaulinėje rinkoje.

Per daug kompanijų mano, kad forma yra svarbesnė už funkciją. Ir net jei gaminys gražiai atrodo, tai nereiškia, kad jis funkcionalus. Tupperware dizaino filosofija jungia šias dvi kryptis.
Tupperware gerai žinoma visame pasaulyje dėl to, kad kuria geriausius sprendimus, tenkinančius žmonių kasdienius poreikius. Vartotojas yra kiekvieno naujo Tupperware gaminio ataskaitos taškas. Prieš kuriant gaminį, atliekami išsamūs rinkos tyrimai ir užduodami klausimai: Ko pageidauja vartotojai? Kaip jie gaminį naudos? Kaip gaminys padarys jų gyvenimą patogesnį - ar palengvindamas, ar pagreitindamas, ar tiesiog paįvairindamas darbą?
Tik tuomet, kai žinomas atsakymas į šiuos klausimus, dizaineriai pradeda tyrinėti formos, struktūros, ergonomiškumo, funkcijos, kūrimo, medžiagos, estetikos, spalvos ir papildomos vertės apribojimus. Kai tik sukuriamas gaminio pirmavaizdis, jis testuojamas pagal daugelį kriterijų. Visų pirma, pagal tai, ką vartotojai laiko būtinu. Logika yra iš ties paprasta. Iš bendresnio vaizdo sužinomos mažiausios detalės, o iš mažiausiųjų detalių sukuriamas tinkamiausias gaminys.
[/B]
KVEIČIU VISAS Į NAUJĄ TEMĄ

sena tema
NAUDINGOS NUORODOS

Čia galite pažiūrėti gaminius: KATALOGAS
NUOLAIDOS IR PASIŪLYMAI:
SANTAKA
VILNELĖ
SAULĖ
Visos norim, kad mūsų virtuvėse būtų malonu ir gražu



