IPB

Sveiki atvykę, svety ( Prisijungti | Registruotis )


 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

[ Standartinis ] ·

> Tabata, Pati efektyviausia aerobika

florete
post 2012 10 19, 22:03
Paskelbta: #1


Ištikimas dalyvis
****

Grupė: Dalyviai
Žinutės: 288
Prisijungė: 2011 09 08
Vieta: Kazlų Rūda

Pirmas vaikas:2004 ♡
Antras vaikas:2012 ♡

Apdovanojimų: 0


Išgirdau apie naują aerobikos rūšį pavadinimu "Tabata". Įdomu, ar yra ją išbandžiusių, kokie atsiliepimai. Auginant vaikus dažnai nelieka laiko sau, tad trumputė, vos 4 min aerobika atrodo labai viliojančiai :bigsmile:
Plačiau aoie ją čia http://www.asvyras.lt/sportas-sveikata/tre...ausia-aerobika/

Šią žinutę redagavo florete: 2012 10 19, 22:07
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
NIDA
post 2012 10 20, 10:45
Paskelbta: #2


Senbuvis
*****

Grupė: Senbuviai
Žinutės: 664
Prisijungė: 2006 12 12
Vieta: Vilnius-Anykščiai

Pirmas vaikas:Evelina 2008 01 20
Antras vaikas:Deividas 2009 09 29

Apdovanojimų: 0


Iki tabatos reikia dar "daaugti". Visu pirma,tabatos treniruote tikrai netrunka 4min. Turi buti geras apsilimas pries tai,tempimo pratimai po to. Be pusvalandzio neapsieisit. Antra-Tokie intensyvus pratimai ir dar tris kartus per savaite tikrai nerekomenduojami pradedantiesiems. Tris kartai per savaite tiktu seniai sportuojantiems kiekviena diena-tada du,tris kartus tabata,kitom dienom ramesnes trenioruotes pakeitimui. Trecia-atliekant pratimus greitai,dazniausiai nukencia technika,o kai technika kencia,kencia sveikata.

Mano nuomone-tabata turetu but skirta labai patyrusiems,kuriu sirdis istreniruota ir technika taisyklinga. Jau sportuojantiems irgi reiketu po truputi pratintis nuo vieno,max dvieju kartu per savaite ir su trenerio prieziura.

Be to aprasymas tame straipsnyje tai kraupus-"zmogus gali netekti samones ar apsivemti,bet treniruote tikrai veiksminga". :blink: Jeigu netenki samones tai jau tikrai ne veiksminga,o kenksminga..

Šią žinutę redagavo NIDA: 2012 10 20, 10:49
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Sedindriuke
post 2012 10 20, 12:01
Paskelbta: #3


Super senbuvis
*******

Grupė: Senbuviai
Žinutės: 2282
Prisijungė: 2006 12 31


Apdovanojimų: 0


Idomiai kaip Tabata pavadinima uzdeda ant aerobikos... ne tam sukurta tie intervalai buvo... Visa ko esme tu 4 minuciu, kad po ju tu noretum tik vemti o ne dar pajegtum kazka sportuoti.... zodziu bilekaip atiduot jegas turi per tas 4 minutes, deja ta ne visi sugeba.. tiksliau tik treniruoti zmones gali tiek megint plesti energijos... o siaip apsilimui 4 minutes tuo stiliumi su intensyviai pratimais pats tas.
Papildyta:
QUOTE(NIDA @ 2012 10 20, 09:45)
Iki tabatos reikia dar "daaugti". Visu pirma,tabatos treniruote tikrai netrunka 4min. Turi buti geras apsilimas pries tai,tempimo pratimai po to. Be pusvalandzio neapsieisit. Antra-Tokie intensyvus pratimai ir dar tris kartus per savaite tikrai nerekomenduojami pradedantiesiems. Tris kartai per savaite tiktu seniai sportuojantiems kiekviena diena-tada du,tris kartus tabata,kitom dienom ramesnes trenioruotes pakeitimui. Trecia-atliekant pratimus greitai,dazniausiai nukencia technika,o kai technika kencia,kencia sveikata.

Mano nuomone-tabata turetu but skirta labai patyrusiems,kuriu sirdis istreniruota ir technika taisyklinga. Jau sportuojantiems irgi reiketu po truputi pratintis nuo vieno,max dvieju kartu per savaite ir su trenerio prieziura.

Be to aprasymas tame straipsnyje tai kraupus-"zmogus gali netekti samones ar apsivemti,bet treniruote tikrai veiksminga".  :blink:  Jeigu netenki samones tai jau tikrai ne veiksminga,o kenksminga..
*




net neskaitau tokiu dalyku susijusiu su sportu lietuviu kalba.... Nida, manau pati zinai, ka reiskia skaityt apie koki Crosfita lietuviu kalba, kai Crosfit is vis tesiranda Lietuvoje... apie HIIT trenruotes... kai pilna neigiamai nusiteikusiu , o visas pasaulis jau daug metu ta naudoja.... o Tabata kai uzdejo ant aerobikos..is vis juokinga... tikriausiai atradejas paspringtu... ir taip visiskai sutinku, kad ant tiek energijos atiduot tik gerai treniruoti gali buti. Del to ir ismeginta buvo ant sportininku tvirtu sis metodas...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
florete
post 2012 10 20, 20:17
Paskelbta: #4


Ištikimas dalyvis
****

Grupė: Dalyviai
Žinutės: 288
Prisijungė: 2011 09 08
Vieta: Kazlų Rūda

Pirmas vaikas:2004 ♡
Antras vaikas:2012 ♡

Apdovanojimų: 0


dekui uz nuomones :4u: Na o tarkim jei sportuoti neperspaudziant saves? Kad po tu 4 min nereiktu nei alpti nei vemti. Ar tada nebus norimo poveikio? :hm
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
NIDA
post 2012 10 20, 20:47
Paskelbta: #5


Senbuvis
*****

Grupė: Senbuviai
Žinutės: 664
Prisijungė: 2006 12 12
Vieta: Vilnius-Anykščiai

Pirmas vaikas:Evelina 2008 01 20
Antras vaikas:Deividas 2009 09 29

Apdovanojimų: 0


QUOTE(Sedindriuke @ 2012 10 20, 14:01)
net neskaitau tokiu dalyku susijusiu su sportu lietuviu kalba.... Nida, manau pati zinai, ka reiskia skaityt apie koki Crosfita lietuviu kalba, kai Crosfit is vis tesiranda Lietuvoje... apie HIIT trenruotes... kai pilna neigiamai nusiteikusiu , o visas pasaulis jau daug metu ta naudoja.... o Tabata kai uzdejo ant aerobikos..is vis juokinga... tikriausiai atradejas paspringtu... ir taip visiskai sutinku, kad ant tiek energijos atiduot tik gerai treniruoti gali buti. Del to ir ismeginta buvo ant sportininku tvirtu sis metodas...
*



As irgi neskaityciau,bet kiti,neturintys patirties paskaito,ir po tokiu straipsneliu galvoja,kad soprtuoti iki nualpimo yra auksciausias lygis,kurio sieks. Tai norisi tiesiog uzkirsti kelia sveikatos gadinimui.
Papildyta:
QUOTE(florete @ 2012 10 20, 22:17)
dekui uz nuomones :4u: Na o tarkim jei sportuoti neperspaudziant saves? Kad po tu 4 min nereiktu nei alpti nei vemti. Ar tada nebus norimo poveikio?  :hm
*



Bet apsilimas kokiu 15min,tempimo pratimai statiniai ir dinaminiai pries tas keturias minutes ir statiniai po-BUTINI. Vis tiek treniruote uztruks apie 30min. Ar Jus sportavote iki siol? Siulyciau pradeti nuo paprastu kardio treniruociu.ir tik po kiek laiko zvalgytis i tabata.Nes pradzioj padarysit labai mazai ir letai-daugiau sirdis neleis,o tas rezultato neduos.Gausis tas pats,kas paprasta treniruote 4min.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sviecia_saule
post 2013 02 10, 10:27
Paskelbta: #6


Unregistered










Patiko :)
Dar youtube galima pasiieškoti ilgesnių variantų... Tiems, kas paveža :D
Go to the top of the page
+Quote Post
verdi
post 2013 10 30, 10:15
Paskelbta: #7


Patyręs dalyvis
***

Grupė: Dalyviai
Žinutės: 181
Prisijungė: 2007 02 11


Apdovanojimų: 0


Ir aš susidomėjau. Nėra čia mergaičių kurios tuo užsiima? Labai įdomu būtų paskaitinėti atsiliepimus :ax:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Pumpum
post 2013 10 31, 10:31
Paskelbta: #8


Super senbuvis
*******

Grupė: Senbuviai
Žinutės: 2291
Prisijungė: 2010 01 11
Vieta: Vilnius


Apdovanojimų: 0


Esu išbandžius for fun. Ką galiu pasakyt, tokia "treniruotė" jei taip galima pavadint, tai sprogstamai jėgai pagerinti, ištvermei :D nesitikėkit, kad numesit svorio kas nors ir tai bus didelė nauda. Visų pirma dar ir dėl to, kad tikrai sunku išlaikyti taisyklingą atlikimo techniką kai tikslas padaryti kuo daugiau :) o svoris krenta per ilgesnes treniruotes, nes riebalui įšilti reikia 20min, ir dar tiek pat kad jis degtų :) tai kieno tokie tikslai atmesčiau tą variantą ir nesikankinčiau. O jei kas nesiruošia atiduot savęs visos, tai nė nevarkit ir padarykit paprastą pratimą kelias serijas, bus tas pats :lotuliukas: šiaip tikrai sunku ir kas nesportavęs nemanau kad sugebės visas serijas padaryt :ax:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
verdi
post 2013 11 07, 10:46
Paskelbta: #9


Patyręs dalyvis
***

Grupė: Dalyviai
Žinutės: 181
Prisijungė: 2007 02 11


Apdovanojimų: 0


QUOTE(Pumpum @ 2013 10 31, 11:31)
Esu išbandžius for  fun. Ką galiu pasakyt, tokia "treniruotė" jei taip galima pavadint, tai sprogstamai jėgai pagerinti, ištvermei  :D  nesitikėkit, kad numesit svorio kas nors ir tai bus didelė nauda. Visų pirma dar ir dėl to, kad tikrai sunku išlaikyti taisyklingą atlikimo techniką kai tikslas padaryti kuo daugiau  :)  o svoris krenta per ilgesnes treniruotes, nes riebalui įšilti reikia 20min, ir dar tiek pat kad jis degtų  :)  tai kieno tokie tikslai atmesčiau tą variantą ir nesikankinčiau. O jei kas nesiruošia atiduot savęs visos, tai nė nevarkit ir padarykit paprastą pratimą kelias serijas, bus tas pats  :lotuliukas:  šiaip tikrai sunku ir kas nesportavęs nemanau kad sugebės visas serijas padaryt  :ax:
*


Aciu uz komentara :4u: Na, ir nesikankinsiu :lotuliukas:
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
Vartotojų skaito šią temą: 1 (Svečių: 1)
Narių: 0
 



Lo-Fi versija Dabar: 2014 12 20, 14:15

Atsakomybļæ½s apribojimas