QUOTE(zarmenas @ 2006 05 14, 15:56)
nu su tokiu poziuriu tikrai sunku issirinkti masina
previa taisyti tikrai nera malonumas. taciau reikia perkant galvoti- perki ja remontavimui ar perki vazinejimui. siaip vaziuoja jinai nuostabiai, minkstai, nekrato, ir traukia tiek kiek reikia- cia irgi nesupratau komentu- jei nori kad trauka jaustusi, pirk golfa. del begiu ryciagos- neturiu ka pasakyti, niekuom neipatinga ir nesiskiria nuo kitu panasiu masinu. del variklio apetito- irgi netiesa. mieste benzo valgo max 12 litru. duju keik daugiau, iki 15-os.
na, o del dizaino masinos- cia jau pasikarsciuota pats dirbu sioje sferoje, tad zinau kas yra dizainas ir kas nera, kas tik siaip, "gavosi". tad ir crysler, ir dodge, ir tie patys transporteriai yra kratinys detaliu, pabandytas datempti prie kazkokio koncepto. o previa yra konceptas, prie kurio pabandyta pritempti detales. tuo jos ir skirasi. 91-uju metu laidos masinoje priekine panele tokia, kokias kiti gamintojai pradejo deti tik 2002-ais metais. zodziu, dizaino prasme ji lenkia dauguma ir siandieniniu modeliu, nieko nereikalingo ir nieko "del mandrumo", kas ir yra GERAS DIZAINAS. nusipirkes ilgai sukau galva, ka butu galima pakeisti tame dizaine, bet priejau isvados, kad jis per svarus, kad jam ka nors butu galima nuimti ar prideti. vienareiksmiskai.
gal kiek ir as cia pasikarsciavau, bet visada reaguoju, kai tuli lietuviai rodo zinias, kuriu neturi- iprate ir daktarais visi buti, ir statybininkais, ir architektais, ir mechanikais. geda.
jei per grieztai, atsiprasau
previa taisyti tikrai nera malonumas. taciau reikia perkant galvoti- perki ja remontavimui ar perki vazinejimui. siaip vaziuoja jinai nuostabiai, minkstai, nekrato, ir traukia tiek kiek reikia- cia irgi nesupratau komentu- jei nori kad trauka jaustusi, pirk golfa. del begiu ryciagos- neturiu ka pasakyti, niekuom neipatinga ir nesiskiria nuo kitu panasiu masinu. del variklio apetito- irgi netiesa. mieste benzo valgo max 12 litru. duju keik daugiau, iki 15-os.
na, o del dizaino masinos- cia jau pasikarsciuota pats dirbu sioje sferoje, tad zinau kas yra dizainas ir kas nera, kas tik siaip, "gavosi". tad ir crysler, ir dodge, ir tie patys transporteriai yra kratinys detaliu, pabandytas datempti prie kazkokio koncepto. o previa yra konceptas, prie kurio pabandyta pritempti detales. tuo jos ir skirasi. 91-uju metu laidos masinoje priekine panele tokia, kokias kiti gamintojai pradejo deti tik 2002-ais metais. zodziu, dizaino prasme ji lenkia dauguma ir siandieniniu modeliu, nieko nereikalingo ir nieko "del mandrumo", kas ir yra GERAS DIZAINAS. nusipirkes ilgai sukau galva, ka butu galima pakeisti tame dizaine, bet priejau isvados, kad jis per svarus, kad jam ka nors butu galima nuimti ar prideti. vienareiksmiskai.
gal kiek ir as cia pasikarsciavau, bet visada reaguoju, kai tuli lietuviai rodo zinias, kuriu neturi- iprate ir daktarais visi buti, ir statybininkais, ir architektais, ir mechanikais. geda.
jei per grieztai, atsiprasau
na dar prie to pacio,pirkdamas masina zinai kad ja reix remontuot tad sitos vietos neisvengsi,begiu ruciago tai nemaciau tokio nei pas viena minivena(ai maciau raf jei galima ji taip pavadint-minivenu )panele:nu nzn ji negali butu siuolaikiska nes ten tie vejui reguliuot tai kai carskoj masinoj ir spidikas net tahometro nera!!!kazkokia nesuprantama planeta ne spidikas,nera ji minksta duobes renka su dideliais garsais nors tik ka sutvarkyta visa vaziuokle,nu i 15 L duju net trasoj neitelpu o jei pergresi 120 tai 21L beveik pasiims(variklis nzn kas ziurejo ir reguliavo viskas gerai)ka ten kalbejai apie konceptus ir libdyma tai cia tavo kazkokia fantazija paimk tu ta previja kazkokia pasistiebus neaiski ir paimk tu pontiaca aerodinaminis galima pasakyt grazus viskas suderinta
Papildyta:
del traukimo paskutinis lavonas,gal ir turi tiek traukt bet mazai kaip tokiai masinai(beje kox ju galingiausias ir silpniausias motoras gal zinai?)
o prie ko cia golfas-cia is vis ne masina!!