Įkraunama...
Įkraunama...

Galvoju apie minivena

QUOTE(zarmenas @ 2006 05 14, 15:56)
nu su tokiu poziuriu tikrai sunku issirinkti masina  lotuliukas.gif
previa taisyti tikrai nera malonumas. taciau reikia perkant galvoti- perki ja remontavimui ar perki vazinejimui. siaip vaziuoja jinai nuostabiai, minkstai, nekrato, ir traukia tiek kiek reikia- cia irgi nesupratau komentu- jei nori kad trauka jaustusi, pirk golfa. del begiu ryciagos- neturiu ka pasakyti, niekuom neipatinga ir nesiskiria nuo kitu panasiu masinu. del variklio apetito- irgi netiesa. mieste benzo valgo max 12 litru. duju keik daugiau, iki 15-os.

na, o del dizaino masinos- cia jau pasikarsciuota  tongue.gif pats dirbu sioje sferoje, tad zinau kas yra dizainas ir kas nera, kas tik siaip, "gavosi". tad ir crysler, ir dodge, ir tie patys transporteriai yra kratinys detaliu, pabandytas datempti prie kazkokio koncepto. o previa yra konceptas, prie kurio pabandyta pritempti detales. tuo jos ir skirasi. 91-uju metu laidos masinoje priekine panele tokia, kokias kiti gamintojai pradejo deti tik 2002-ais metais. zodziu, dizaino prasme ji lenkia dauguma ir siandieniniu modeliu, nieko nereikalingo ir nieko "del mandrumo", kas ir yra GERAS DIZAINAS. nusipirkes ilgai sukau galva, ka butu galima pakeisti tame dizaine, bet priejau isvados, kad jis per svarus, kad jam ka nors butu galima nuimti ar prideti. vienareiksmiskai.  cool.gif

gal kiek ir as cia pasikarsciavau, bet visada reaguoju, kai tuli lietuviai rodo zinias, kuriu neturi- iprate ir daktarais visi buti, ir statybininkais, ir architektais, ir mechanikais. geda.  schmoll.gif 

jei per grieztai, atsiprasau smile.gif

na dar prie to pacio,pirkdamas masina zinai kad ja reix remontuot tad sitos vietos neisvengsi,begiu ruciago tai nemaciau tokio nei pas viena minivena(ai maciau raf jei galima ji taip pavadint-minivenu lotuliukas.gif )panele:nu nzn ji negali butu siuolaikiska nes ten tie vejui reguliuot tai kai carskoj masinoj ir spidikas net tahometro nera!!!kazkokia nesuprantama planeta ne spidikas,nera ji minksta duobes renka su dideliais garsais nors tik ka sutvarkyta visa vaziuokle,nu i 15 L duju net trasoj neitelpu o jei pergresi 120 tai 21L beveik pasiims(variklis nzn kas ziurejo ir reguliavo viskas gerai)ka ten kalbejai apie konceptus ir libdyma tai cia tavo kazkokia fantazija paimk tu ta previja kazkokia pasistiebus neaiski ir paimk tu pontiaca aerodinaminis galima pasakyt grazus viskas suderinta
Papildyta:
del traukimo paskutinis lavonas,gal ir turi tiek traukt bet mazai kaip tokiai masinai(beje kox ju galingiausias ir silpniausias motoras gal zinai?)
o prie ko cia golfas-cia is vis ne masina!!
Atsakyti
QUOTE(akai @ 2006 05 17, 03:11)
Is visu minivenu as issirinkau ZAFIRA. Vyras buvo labai pries mano pasirinkima. Bet dabar esam visi labai patenkinti, o ypac as  thumbup.gif .



thumbup.gif man irgi yra nuziureta Zafira...Bet as dar galutinai nesu apsisprendusi, svyruoju tarp Zafiros ir visureigio (dar net negaliu apsisprest kokio doh.gif )...
Atsakyti
QUOTE(avieciuks @ 2006 05 21, 17:15)
na dar prie to pacio,pirkdamas masina zinai kad ja reix remontuot tad sitos vietos neisvengsi,begiu ruciago tai nemaciau tokio nei pas viena minivena(ai maciau raf jei galima ji taip pavadint-minivenu lotuliukas.gif )panele:nu nzn ji negali butu siuolaikiska nes ten tie vejui reguliuot tai kai carskoj masinoj ir spidikas net tahometro nera!!!kazkokia nesuprantama planeta ne spidikas,nera ji minksta duobes renka su dideliais garsais nors tik ka sutvarkyta visa vaziuokle,nu i 15 L duju net trasoj neitelpu  o jei pergresi 120 tai 21L beveik pasiims(variklis nzn kas ziurejo ir reguliavo viskas gerai)ka ten kalbejai apie konceptus ir libdyma tai cia tavo kazkokia fantazija paimk tu ta previja kazkokia pasistiebus neaiski ir paimk tu pontiaca aerodinaminis galima pasakyt grazus viskas suderinta
Papildyta:
del traukimo paskutinis lavonas,gal ir turi tiek traukt bet mazai kaip tokiai masinai(beje kox ju galingiausias ir silpniausias motoras gal zinai?)
o prie ko cia golfas-cia is vis ne masina!!


nezinau kaip paprastai zmones enkasi masina, bet as kai pirkau, tai ziurejau masinos, su kuria vazinesiu, o ne kuria remontuosiu. ir butent i tai ir orientavausi.

begiu ryciaga- kaip begiu ryciaga, manau, kad cia tik iprocio reikalas. man dabar i paprasta lengvaja isedus tos "gerosios" ryciagos nei sis, nei tas atrodo. tad ar ji gera ar bloga- labai jau reliatyvus klausimas. 45-os ismieros batai irgi ne visiems zmonems tinka, ar ne? smile.gif

del paneles tai ji visiskai pilnai mane tenkina. o kad tachometro nera- tai gal pas tamsta automatine pavaru deze? paprastai tokiose masinose tahometro ir nereikia, jei automatas istatytas. pas mane mechanine, ir yra visi su tuo susije pricindalai, ju tarpe ir tahometras. o del vejo reguliatoriu, kaip mineta, reikia priimti domen, kad panele buvo gamina '91-ais metais. paemus kita tu metu masina, skirtumas net kurmiui aiskus butu lotuliukas.gif

per duobes maniske eina kaip laivas, jokiu triuksmu ir jokiu bildejimu. kazkada nuvariau i servisa, nes kazkas krebzdejo keleivio puseje- sako, tau beveik sarnyras jau ispuoles, turejo bildeti nerealiai. nors garsu nebuvo jokiu beveik... smile.gif

tas pats ir del masineles apetito- jei lakstyt su automatu, tai nenuostabu, kad ir valgo masina zenkliai daugiau, ypac su seno modelio automatu.

del traukos dar karta galiu pasikartoti- minivenas skirtas vazineti 'cruise' rezimu, smagiai ir patogiai, o ne ziedinese trasose. tad ir traukti turi lygiai tiek. jei prisisodinus pilna masina zmoniu (o cia ju gaunasi 7-ni), masina "kosais" is sankryzos nepradeda vaziuoti, tai gal taip ir turi buti? juk ne malkas vezi.

o varikliai siu masinu nelabai buvo modifikuojami. pradejus gaminti buvo dedamas 2.4 benzininis variklis (koks ir pas mane stovi), ir galine varoma asis. mazdaug 95-96 metais isejo modifikascija su lengvai "paturbintu varikliu", bet jo darbinis turis liko tas pats- dasidejo tik ~15 arkliuku po kapotu. bet siose Previa jau buvo 4-iais varomais ratais- tiksliau, galas varantis, o priekis 'palaikantis'. na, o dar veliau jos buvo paprasciausiai nustotos gaminti.

jeigu bendrai- perkant masina gerausia yra pasivartyti net'e ne jau turinciu tas masinas savininku nuomones (nes mes cia galime pjautis iki kito simtmecio, kurio masina grazesne ir geresne), o profu palyginimus, testu rezultatus ir lenteles su duomenimis- tada rinktis pagal tai, ko is masinos reikalauji. jei reikia traukos, minivenas is vis nera opcija lotuliukas.gif

tam galiu parekomenduoti, visu pirma, Google lotuliukas.gif ten galima apie masinas viska rasti. ir ziuret reik maziausiai kokias 4-ias skirtingas, tada gali realiai lyginti galimybes.

nu ir dar eilute parasysiu- dizainas yra toks slidus dalykas, kad dauguma net nesupranta kas tai yra is viso. pontiakas, jei imti konkretu pavyzdi, nera nei isbaigtas dizaino prasme, nei aerodinamiskas. o aerodinaminis paketas susiveda ne i smaila masinos nosi ir siupele po buferiu, o i masinos aptakuma oro srautams. ir cia Previa, specu tyrimais, gerokai pralenkia savo klases minivenus (ivertnant ir laikmeti, aisku). jei kas netikit, skirkite 20 minuciu i-net'ui ir aptikrinkite testu rezultatus wink.gif

dalis istorijos: isleidus pirmaja Previa laida, sios masinos buvo pacios augiausios savo klaseje- tik 94-ais metais buvo priimti tarptautiniai saugumo standartai vinivenams, o 91-uju previa jau buvo juos gerokai virsijusi. cia irgi, manau svarbus akcentas renkantis masina. wink.gif

svarbiausia- perkant masina apie ja zinoti viska. ir aiskintis ne pas garazinius ar kaimynus, o automobiliu testu rezultatuose ir test-driver'iu profesionalu atsiliepimuose. tada ir perkant neisdurs, kad perki, tarkim, 92-u metu previa su 2.8 varikliu ir keturiais varomais ratais, nes zinosi, kad tokiu is vis nera ir nebuvo.

OVER&OUT

zarmenas
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zarmenas: 28 gegužės 2006 - 13:24
o tai kur logika kai zvakes stovi dugne ir pokstelejus i geresne bala uzpili!!!!pas mane ne automatas ir ratus prasukti nuo sankryzos eina,paemus pontiaca 3.8 varikliu tai galiu pasakyt ir eina ir mazai valgo ir visi kiti pliusai.ibegejus previja 150 svilpia viskas o pantiace ne
te su parasytais testais gali lygit kiek nori realybej viskas kitaip geriausia kai esi isbandes visus siuos variantus tada ir galima kalbet,bent as isbandzius daug daug minivenu ir galiu pasakyt is ikandamu pontiac 3.8
Atsakyti
QUOTE(avieciuks @ 2006 05 29, 00:04)
o tai kur logika kai zvakes stovi dugne ir pokstelejus i geresne bala uzpili!!!!pas mane ne automatas ir ratus prasukti nuo sankryzos eina,paemus pontiaca 3.8 varikliu tai galiu pasakyt ir eina ir mazai valgo ir visi kiti pliusai.ibegejus previja 150 svilpia viskas o pantiace ne
te su parasytais testais gali lygit kiek nori realybej viskas kitaip geriausia kai esi isbandes visus siuos variantus tada ir galima kalbet,bent as isbandzius daug daug minivenu ir galiu pasakyt is ikandamu pontiac 3.8



na, akivaizdu, kad kiekvienam savo smile.gif
Atsakyti
Galvojom, galvojom ir nusipirkom Windstarą, važiuot vienas malonumas thumbup.gif jau pripratau prie gero ax.gif kaip bus toliau bus matyt, kol kas nesiskundžiam smile.gif
Atsakyti
as turejau ir craisleri bet ištiko su ja beda automatas subirėjo tai ju silpna vieta, o dabar važinėju su Opel Sintra ir esu patenkinta atosogu važiavom i Kroatija tai išlaike
Atsakyti
QUOTE(rds @ 2006 07 18, 12:15)
Galvojom, galvojom ir nusipirkom Windstarą, važiuot vienas malonumas  thumbup.gif jau pripratau prie gero  ax.gif  kaip bus toliau bus matyt, kol kas nesiskundžiam  smile.gif

Neapsirikot...
As ka tik pardaviau Windstara, man ji patiko.
Atsakyti
QUOTE(upe_5 @ 2006 08 16, 23:44)
Neapsirikot...
As ka tik pardaviau Windstara, man ji patiko.

ir man kuo toliau, tuo labiau patinka thumbup.gif kol kas džiaugiuosi biggrin.gif
Atsakyti
Man W Sharan thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(IngridaB @ 2006 03 27, 10:45)
Apie Reno teisingus atsiliepimus girdėjai.Nepatogūs pedalai,sunki sankaba,nelaiko trosas,pastoviai bus tepaluota dėl rebokšlių.Mitsubishi Wagon prasti dizeliai.Ir mažokas.Nissan Preiri mažokas ir problematiška su dalimi atsarginėmis.Amerikoniški valgo daug kuro,bet komfortas labai geras.Taip pat sunku bus gauti atsarginių dalių.Automatinės dėžės nelaiko.Bet jei už komfortą gali leisti susimokėti-neblogi automobiliai.VW sharan ir Ford Exploer už 10000 nelabai nupirksi.Ir plius išlaikymas brangus.Lieka Toyota Previa.Pakankamai erdvi ir ekonomiška,nors variklis-2,4benzinas.Detalės gal ir brangios,bet turint omeny  TOYTOS kokybė,jų mažai reikės,ypač jei rida bus nuo 100-200 tūkst,km. thumbup.gif
Papildyta:
Tiesa dar yra trinukai-Peugeot 806,Fiat Ulisse ir Citroen Evasion.Visi 1,9 tdi gal ir nieko būtų.Tik nežinau ar jos nebarška važiuojant?Nes jau labai "dėžutiškai"atrodo.Bet Peugeot varikliai geriausi dizeliai pasaulyje.Važiuolės jų irgi neblogos,tik dėl komforto nežinau,neteko daug pavažiuoti.


Teisingai Toyota Previa geriausias variantas , tokia turiu ir dziaugiuosi. Toyotu varikliai neuzmusami. Vieni is geriausi. Bendradarbis su senu camry 7 metus vazineja , kad nors pirsteltu variklis, tik skardos japonu problema. Neveltui Toyotos po Afrika vazineja. assa.gif
Atsakyti
QUOTE(zarmenas @ 2006 04 10, 15:04)
as jau pusantru metu laimingai vairuoju Toyota Previa. tad galiu nemazai reklamos i sia puse mestelt- per visa sita laika dar ne karto nesu blogai apie sia masina pagalvojes smile.gif

jeigu suma iki 10000, tai rinkciaus tik sia masina. kainos ir kokybes santykis nerealus. patogi labai vairuoti, sedi kaip uz lektuvo sturvalo. vietos ziauriai daug, net nepalyginsi su kitais vanais- ir viskas del to, kad variklis po dugnu, o ne po kapotu- tad visas tas kapoto plotas atitenka salonui. jei patvaruma masinos lyginti- toyota yra toyota, visi crysleriai/dodge'ai lenda i krumus, o Sharanai ir pan- jau nebetelpa i kaina.

Previa turi tik viena minusa (kam minusa, kam pliusa- cia labai asmeniska)- pagrinde dauguma ju vara galinis tiltas. tik nuo 95/96 pradejo jas gaminti su visais 4 varomais ratais, bet sie modeliai gali i 10 000 nebetilpti. o apskritai- nuostabi masina ir seimai ir kelionems ilgoms, ir jei reikia pervezti daiktus.

--zarmenas--




visom keturiom palaikau tave, Previja klasiska masina. Vairuoju '91m ir vargo nematau. isikroviau duju iranga su ipurskimu ir vazineju. Jau metai ja turiu. Tik kebula reikejo patvarkyt. Gaila kad jos europinis variantas tik benzinas. O angliskas yra dyzelis 2.2 td skiriasi stopai, faros, kebulo matmenys. ir salonas ju buna keliu rusiu7 arba 8 vietos. Reikia organizuot tipo kluba previistu biggrin.gif
Atsakyti