QUOTE(Lindre @ 2011 09 10, 23:17)
Pagal mano kaimo prietarus
vaika krisktynoms nuo galvos iki koju turi aprengti kuma (iskaitant pampersa ir t.t.), ne tik viska nupirkti, bet ir fiziskai aprengti. Na, bet cia tik prietaras, kiekvieno reikalas tiketi jais ar ne. Kai pagalvoji, jei lakytis visu prietaru ir tradiciju, tai buti kuma - prabangos dalykas: reikia nupirkti visus rubelius, batukus, torta, dovana vaikui ir pan.
Mūsų krikštatėviai nebūtų nupirkę tinkamo dydžio rūbelių. Pati pirkausi, nuėmiau tą naštą nuo jaunų pečių
krikštamotė labai rūpinosi ir pirko tortą, žvakę, skraistę. na, jie ten kažkaip su krikštatėviu susitarė, aš nsikišau. Ir doanėlę parinko. Tiesa, krikštatėviai du jauni žmonės, nesusituokę, nes pagal tradicijas taip geriausia. Kad vaikui sektųsi šeimyninė laimė. na ir atsakingai rinkau krikštatėvius. Abu jauni, su polėkiu, keliauti mėgsta, baigę mokslus, protingi, gražūs. na, žodžiu, visapusiškas rinkinukas
O va dabar reikės pasukti galvą. nesinori, kad vaikas perimtų krikštatėvių duobeles iš jų gyvenimo kelio
Na, bet vėlgi, kaip paversi. Teks ieškoti teigiamybių žmonėse ir palinkėti vaikui, kad susirinktų krikštatėvių gerąsias savybes
Aš aklai visų prietarų ir tradicijų nesilaikau. Kiekvienas prietaras turi savo reikšmę ir labiau būdingas labiau kuriam nors laikmečiui. Ir tai susiję su to laimečio gyvenimo būdu, stiliumi, aplinka etc.