labadiena marketingistes turi toki klausima ir galvoju gal jus galetumete man padeti studijuoju as vadyba, ir siuo metu atlieku praktika sporto klube, taciau Londone , ne Lietuvoje. Tas sporto klubas yra įkurtas labdaros tikslais, ty gaunamas pelnas dengia vaikučių ir neįgaliųjų irklavimo pamokas bei treniruotes. Taigi norėdami kuo daugiau pritraukti lėšų jie sugalvojo parduoti savo pastato sienas, t.y pakabinti reklamas, ir šią užduotį davė man. aš jau išsiaiškinau kiek maždaug žmonių pamatytu tą reklamą, nu tiksliau potencialus matytojai žinau kiek žmonių per dieną pro tą vietą pravažiuoja, tačiau kaip teisingai nuspręst kiek proc žmonių pamatys? ir dar gal žinot kaip apskaičiuot reklamos įkainius, kiek atsimenu per marketingo paskaitą dėstytoja minėjo kad yra kažkokia formulė,tačiau kadangi studijuoju ne marketingą tai giliau ir neįsigilinom kažkaip ten kažkaip mano manymu turėtų būti susiję su kiek žmonių pamatys, reklamos dydžiu, nu tai šituos dalykus kaip ir jau žinau jetau labai tikiuos kad bent kažką man pagelbėsit, dėkui labai iš anksto
iš delfio atsispausdinau, dabar leidžia dalį parsisiųsti.
Ir berods, bolg'as yra apie partizaninį marketingą
Ir berods, bolg'as yra apie partizaninį marketingą
blogą tai mačiau, o kokia nuoroda delfyje? Nes skaičiau aš tai skolintą, būtų neprošal atšviežint memory
QUOTE(Calendula @ 2009 02 23, 10:00)
iš delfio atsispausdinau, dabar leidžia dalį parsisiųsti.
Ir berods, bolg'as yra apie partizaninį marketingą
Ir berods, bolg'as yra apie partizaninį marketingą
QUOTE(Smaragduke @ 2009 02 22, 14:19)
labadiena marketingistes turi toki klausima ir galvoju gal jus galetumete man padeti studijuoju as vadyba, ir siuo metu atlieku praktika sporto klube, taciau Londone , ne Lietuvoje. Tas sporto klubas yra įkurtas labdaros tikslais, ty gaunamas pelnas dengia vaikučių ir neįgaliųjų irklavimo pamokas bei treniruotes. Taigi norėdami kuo daugiau pritraukti lėšų jie sugalvojo parduoti savo pastato sienas, t.y pakabinti reklamas, ir šią užduotį davė man. aš jau išsiaiškinau kiek maždaug žmonių pamatytu tą reklamą, nu tiksliau potencialus matytojai žinau kiek žmonių per dieną pro tą vietą pravažiuoja, tačiau kaip teisingai nuspręst kiek proc žmonių pamatys? ir dar gal žinot kaip apskaičiuot reklamos įkainius, kiek atsimenu per marketingo paskaitą dėstytoja minėjo kad yra kažkokia formulė,tačiau kadangi studijuoju ne marketingą tai giliau ir neįsigilinom kažkaip ten kažkaip mano manymu turėtų būti susiję su kiek žmonių pamatys, reklamos dydžiu, nu tai šituos dalykus kaip ir jau žinau jetau labai tikiuos kad bent kažką man pagelbėsit, dėkui labai iš anksto
Taip, reklamą galima įvertinti pagal kontakto kainą, bet bėda ta, kad kontakto kaina - reliatyvus dalykas ir nėra nustatytas skaičius, ar tai tūri būti X ar Y pinigų. Skirtingose rinkose ir netgi pagal media rūšis šie rodikliai skiriasi. ... Paprastai galima padaryti lyginamuoju būdu, pvz.: pažiūrėti, kiek kainuoja nusipirkti lauko reklamos plakatą ir pagal tai pasiskaičiuoti, kiek būtų verta jūsų vieta. Kartais reklamos kainas nustato lygindami su kitais reklamos kanalais, pvz.: patalpinti banerį savaitei tas pats kas nusipirkti vieną reklamos puslapį žurnale, bet tas, mano nuomone, nėra labai teisinga. Siūlau pažiūrėti, kiek kainuoja panašaus tipo reklama - bus lengviau
QUOTE(Reklamiste @ 2009 02 23, 12:57)
Taip, reklamą galima įvertinti pagal kontakto kainą, bet bėda ta, kad kontakto kaina - reliatyvus dalykas ir nėra nustatytas skaičius, ar tai tūri būti X ar Y pinigų. Skirtingose rinkose ir netgi pagal media rūšis šie rodikliai skiriasi. ... Paprastai galima padaryti lyginamuoju būdu, pvz.: pažiūrėti, kiek kainuoja nusipirkti lauko reklamos plakatą ir pagal tai pasiskaičiuoti, kiek būtų verta jūsų vieta. Kartais reklamos kainas nustato lygindami su kitais reklamos kanalais, pvz.: patalpinti banerį savaitei tas pats kas nusipirkti vieną reklamos puslapį žurnale, bet tas, mano nuomone, nėra labai teisinga. Siūlau pažiūrėti, kiek kainuoja panašaus tipo reklama - bus lengviau
dekui labai uz atsakyma turbūt ir teks taip daryti tik reik turbut domėtis reklamos kaina (stendo) kažkokioje panašioje vietoje, nes man kažkaip atrodo kad skirtingose vietose ta kaina gali ženkliai skirtis
QUOTE(Reklamiste @ 2009 02 23, 14:57)
Taip, reklamą galima įvertinti pagal kontakto kainą, bet bėda ta, kad kontakto kaina - reliatyvus dalykas ir nėra nustatytas skaičius, ar tai tūri būti X ar Y pinigų. Skirtingose rinkose ir netgi pagal media rūšis šie rodikliai skiriasi. ... Paprastai galima padaryti lyginamuoju būdu, pvz.: pažiūrėti, kiek kainuoja nusipirkti lauko reklamos plakatą ir pagal tai pasiskaičiuoti, kiek būtų verta jūsų vieta. Kartais reklamos kainas nustato lygindami su kitais reklamos kanalais, pvz.: patalpinti banerį savaitei tas pats kas nusipirkti vieną reklamos puslapį žurnale, bet tas, mano nuomone, nėra labai teisinga. Siūlau pažiūrėti, kiek kainuoja panašaus tipo reklama - bus lengviau
pritariu. nereikia taip sudetingai formulemis skaiciuoti, lyginimo principu viskas.
manau kad jau mazdaug zinote kas noretu pas jus reklamuotis, ir zinote bent jau panasiai kiek pasiruose jums moketi kad galetu matyti savo reklama Jusu klube. Bet jeigu Jusu klubas vartojimo poziuriu atitinka kitus sporto klubus, tai tiesiog analogiskos kainos. jeigu neatitinka (ne tik apie prestiza ir pan kalbu), tada tos pacios gatves/rajono/ir pan stendu ikainiai
QUOTE(friculis @ 2009 02 23, 14:50)
pritariu. nereikia taip sudetingai formulemis skaiciuoti, lyginimo principu viskas.
manau kad jau mazdaug zinote kas noretu pas jus reklamuotis, ir zinote bent jau panasiai kiek pasiruose jums moketi kad galetu matyti savo reklama Jusu klube. Bet jeigu Jusu klubas vartojimo poziuriu atitinka kitus sporto klubus, tai tiesiog analogiskos kainos. jeigu neatitinka (ne tik apie prestiza ir pan kalbu), tada tos pacios gatves/rajono/ir pan stendu ikainiai
manau kad jau mazdaug zinote kas noretu pas jus reklamuotis, ir zinote bent jau panasiai kiek pasiruose jums moketi kad galetu matyti savo reklama Jusu klube. Bet jeigu Jusu klubas vartojimo poziuriu atitinka kitus sporto klubus, tai tiesiog analogiskos kainos. jeigu neatitinka (ne tik apie prestiza ir pan kalbu), tada tos pacios gatves/rajono/ir pan stendu ikainiai
istikrųjų tai nežinom ir net neįsivaizduojam kas norėtų pas mus reklamuotis ir kiek sutiktų mokėti tiesiog man buvo pateikta užduotis parašyti tokį kaip pasiūlymą potencialiam klientui. Tai mano nuomone aš ten turėčiau įdšti žmonių kiekį kuris pamatys reklamą, kainą, reklamos pagaminimo kainą, o daugiau nežinau ką gal kuri turi tokio pasiūlymo pavyzdį, būčiau tikrai labai dėkinga jetau jei labai jau aš čia į pievas mastau tai pasakykit ir nepykit per daug, juk ištikro tai nelabai čia mano sritis, bet labai jau noriu padaryt šitą darbuką o dėl kainyčių tai dėkui labai, bandysiu ieškot kiek šitam rajone kainuoja stendų reklama
Na formulių tai aš tokių niekad neturėjau, bet man klausimas - jei jūs tik dabar nusprendėt išnuomot savo sienas, reiškia ten nėra jokios įrangos lauko reklamai (rėmų, ant kurių tentas kabinsis, apšvietimo)? Ir apskritai - LT turi leidimą būtinai lauko reklamai gaut iš atitinkamų miesto institucijų, pas jus tokio dalyko nėra?
Siūlau nepamiršti ir apdiskutuoti su savininku ar tai turėtų būti jūsų rūpestis, ar tai pereitų nuomininkui. Ir apskritai - į ką orientuojatės, ar į ilgalaikį vieną nuomininką, ar kelis rotacinius? Nes nuo to irgi kaina priklauso.
Siūlau nepamiršti ir apdiskutuoti su savininku ar tai turėtų būti jūsų rūpestis, ar tai pereitų nuomininkui. Ir apskritai - į ką orientuojatės, ar į ilgalaikį vieną nuomininką, ar kelis rotacinius? Nes nuo to irgi kaina priklauso.
QUOTE(Giagute @ 2009 02 23, 17:40)
Na formulių tai aš tokių niekad neturėjau, bet man klausimas - jei jūs tik dabar nusprendėt išnuomot savo sienas, reiškia ten nėra jokios įrangos lauko reklamai (rėmų, ant kurių tentas kabinsis, apšvietimo)? Ir apskritai - LT turi leidimą būtinai lauko reklamai gaut iš atitinkamų miesto institucijų, pas jus tokio dalyko nėra?
Siūlau nepamiršti ir apdiskutuoti su savininku ar tai turėtų būti jūsų rūpestis, ar tai pereitų nuomininkui. Ir apskritai - į ką orientuojatės, ar į ilgalaikį vieną nuomininką, ar kelis rotacinius? Nes nuo to irgi kaina priklauso.
Siūlau nepamiršti ir apdiskutuoti su savininku ar tai turėtų būti jūsų rūpestis, ar tai pereitų nuomininkui. Ir apskritai - į ką orientuojatės, ar į ilgalaikį vieną nuomininką, ar kelis rotacinius? Nes nuo to irgi kaina priklauso.
uoi aciu labai, reiks butinai pasiteiraut apie tai, pati net nepagalvojau o kodel kaina skiriasi jei vienas nuomininkas ir jei keli? ne nuo ploto skaičiuojasi?
nagi labai paprasta
jei keli ant tos pačios sienos nuomininkai - reiškia kad reklamos jų konkuruos. Tai ir kainoj tai turėtų atsispindėt. Galiausiai laikotarpiams skirtingams skirtingos vieneto (nuomos laikotarpio) kainos paprastai taikomos - vienas mėnuo iš vieno visada kainuos žymiai brangiau nei vienas iš dvylikos.
Be to, ką dar reikia apskaičiuot - tai minimalų nuomos laikotarpį, nes čia reikia efektyvumo irgi siekti. T.y. patiems nutarti, kiek laiko kabėt turi reklama, kad nuomininkui jos atsisakius, spėtumėt susirasti kitą?
Šiaip tai patarčiau nuodugniai išnagrinėti rinkoje esančias outdoor'ą siūlančias įmones ir pažiūrėti kokiomis sąlygomis (ne kainomis, o sąlygomis - jos dažniausiai pavyzdinėse sutartyse nurodytos būna) jie nuomoja stendus. Tada nereiks perdaug galvoti, nes kiekvienoje rinkoje savitos taisyklės nusistovėjusios - ir tai kas pas mus Marijos žemėj daros, nebūtinai UK bus
jei keli ant tos pačios sienos nuomininkai - reiškia kad reklamos jų konkuruos. Tai ir kainoj tai turėtų atsispindėt. Galiausiai laikotarpiams skirtingams skirtingos vieneto (nuomos laikotarpio) kainos paprastai taikomos - vienas mėnuo iš vieno visada kainuos žymiai brangiau nei vienas iš dvylikos.
Be to, ką dar reikia apskaičiuot - tai minimalų nuomos laikotarpį, nes čia reikia efektyvumo irgi siekti. T.y. patiems nutarti, kiek laiko kabėt turi reklama, kad nuomininkui jos atsisakius, spėtumėt susirasti kitą?
Šiaip tai patarčiau nuodugniai išnagrinėti rinkoje esančias outdoor'ą siūlančias įmones ir pažiūrėti kokiomis sąlygomis (ne kainomis, o sąlygomis - jos dažniausiai pavyzdinėse sutartyse nurodytos būna) jie nuomoja stendus. Tada nereiks perdaug galvoti, nes kiekvienoje rinkoje savitos taisyklės nusistovėjusios - ir tai kas pas mus Marijos žemėj daros, nebūtinai UK bus
QUOTE(Smaragduke @ 2009 02 24, 14:07)
uoi aciu labai, reiks butinai pasiteiraut apie tai, pati net nepagalvojau o kodel kaina skiriasi jei vienas nuomininkas ir jei keli? ne nuo ploto skaičiuojasi?
Na moteriškės, priimėt su sąlyga kad plepėsiu temos reikalais, bet pačios labai jau tylios kažkodėl..
Kadangi manau jog ne viena iš tikrųjų norėjo to partizaninio marketingo knygos bent kiek pavartyt, ją galima parsisiųsti čia:
Dalis J.C.Levinson "Partizaninio marketingo". Čia iškart pdf formatu atidarys, vėliau galėsit išsisaugoti.
Šitoj svetainėj , meniu punktuose "Straipsniai" ir "Patarimai", taip pat galima pasiskaityti kelias knygos ištraukas.
Švieskimės, mergaitės!
Kadangi manau jog ne viena iš tikrųjų norėjo to partizaninio marketingo knygos bent kiek pavartyt, ją galima parsisiųsti čia:
Dalis J.C.Levinson "Partizaninio marketingo". Čia iškart pdf formatu atidarys, vėliau galėsit išsisaugoti.
Šitoj svetainėj , meniu punktuose "Straipsniai" ir "Patarimai", taip pat galima pasiskaityti kelias knygos ištraukas.
Švieskimės, mergaitės!
Giagute, ačiū už puslapio nuorodą, kur straipsniai ir patarimai. Kad apie ją diskutuočiau, tai dar reik paskaitinėti....
Bet šiai minutei tai įmesiu ištrauką kuri sunervino Cituoju atsiliepimą apie knygą..."Nuostabu, kad Jayus nuolat lieka ištikimas kelioms pagrindinėms tokios bebiudžetės karybos konstantoms: idėjai, tikėjimui, žvalgybai, greičiui, atviram protui ir... kiaušams tai daryti.Aušra Vasiljevienė, rinkodaros direktorė
UAB Švyturys Utenos alus
Ponia Aušra, vyriškų atributų tikrai manau nebūtina tam, kad daryti gerą ir drąsų marketingą Ir jeigu kolegės tam nepritarsite, tai viskas-einu keistis niką į feministė
Bet šiai minutei tai įmesiu ištrauką kuri sunervino Cituoju atsiliepimą apie knygą..."Nuostabu, kad Jayus nuolat lieka ištikimas kelioms pagrindinėms tokios bebiudžetės karybos konstantoms: idėjai, tikėjimui, žvalgybai, greičiui, atviram protui ir... kiaušams tai daryti.Aušra Vasiljevienė, rinkodaros direktorė
UAB Švyturys Utenos alus
Ponia Aušra, vyriškų atributų tikrai manau nebūtina tam, kad daryti gerą ir drąsų marketingą Ir jeigu kolegės tam nepritarsite, tai viskas-einu keistis niką į feministė