Įkraunama...
Įkraunama...

Toms kurios nori viską žinoti II

Mergaitės, gal galėtumėte patarti...

Gal žinote, kaip pačiai pareguliuoti signalizaciją, nes kažkas su ja atsitiko, kažkas matyt nusireguliavo, nes pradėjo reaguoti į kiekvienos mašinos pravažiavimą pro šalį- supypsi du kartus... baisiai nervina... g.gif
Atsakyti
QUOTE(salduslaikas @ 2011 07 17, 19:33)
Ačiū labai už atsakymą  smile.gif  pasirodo, nieko mandro ten nėra

Lrytas.lt straipsnis

Pasirodo zinios pasenusios! smile.gif
Papildyta:
QUOTE(Ele @ 2011 07 18, 18:01)
Mergaitės, gal galėtumėte patarti...

Gal žinote, kaip pačiai pareguliuoti signalizaciją, nes kažkas su ja atsitiko, kažkas matyt nusireguliavo, nes pradėjo reaguoti į kiekvienos mašinos pravažiavimą pro šalį- supypsi du kartus... baisiai nervina...  g.gif

Mergaites, nemergaites, bet...
Viskas priklauso nuo signalizacijos.
Greiciausiai reiktu ieskoti arba signalizacijos bloko arba vidinio daviklio.
Paprasciausia nuvezti pas zmones kurie tuo uzsiima, nes cia juokingas darbas ir kainuos centus. smile.gif

Pvz Vilniuje galit uzvaziuot pas Ramuna, UAB saugos spektras.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Robertastk: 19 liepos 2011 - 00:44
Kaip yra blogiau (geriau) - perjungti pavarą į aukštesnę anksčiau ar vėliau nei optimalus variantas?
Atsakyti
QUOTE(Kliamka @ 2011 07 30, 22:13)
Kaip yra blogiau (geriau) - perjungti pavarą į aukštesnę anksčiau ar vėliau nei optimalus variantas?

Optimalus variantas ir yra optimalus.
O ka reiskia geriau?
Jeigu optimaliu laikysim ~2500-3000 aps/min benzininam varikliui. Tai anksciau perjungus pavara ir apsukom nukritus ~1200-1300 kuro suvalgoma pakankamai daug + dusta variklis (nera jokios traukos).
O aukstesnes sakykim ~4000 benzininam zalos nedaro jokios , suteikia daugiau galios , nes einama link sukiu diapazano kuriame variklis isvysto maksimalia galia, bet vel - valgo daugiau kuro.
Atsakyti
QUOTE(Robertastk @ 2011 07 31, 20:13)
Optimalus variantas ir yra optimalus.
O ka reiskia geriau?
Jeigu optimaliu laikysim ~2500-3000 aps/min benzininam varikliui. Tai anksciau perjungus pavara ir apsukom nukritus ~1200-1300 kuro suvalgoma pakankamai daug + dusta variklis (nera jokios traukos).
O aukstesnes sakykim ~4000 benzininam zalos nedaro jokios , suteikia daugiau galios , nes einama link sukiu diapazano kuriame variklis isvysto maksimalia galia, bet vel - valgo daugiau kuro.

Pas mane benzininis,optimalus perjungimo variantas jam-2000 apsuku smile.gif ir vaziuodama palaikau butent tokias apsukas-tada maziausios kuro sanaudos ir varikliui labiausiai tokios patinka smile.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2011 07 31, 19:56)
Pas mane benzininis,optimalus perjungimo variantas jam-2000 apsuku smile.gif ir vaziuodama palaikau butent tokias apsukas-tada maziausios kuro sanaudos ir varikliui labiausiai tokios patinka smile.gif


As pagal saviske parasiau.
Turbinine.
Tiksliau bi-turbo.smile.gif
Atsakyti
Turėjau omeny, varikliui kada mažiau žalos daroma. Darau išvadą, kad nežaloju jei tarp 2000-2500 jungiu aukštesnę pavarą. Mašina rami, o aukštesnės p. lyg ir norisi. Čia aišku apie benzininį variklį.
Dar juokiamės, kad mano mašina automatas, nes trečia pavara vos ne iš vietos važiuoja.. kai lb sulėtėja ir pamirštu perjungt žemesnę pavarą tai lb netraukia.. spėju už šitą variklis tikrai nedėkoja. blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(Kliamka @ 2011 08 01, 07:10)
Turėjau omeny, varikliui kada mažiau žalos daroma. Darau išvadą, kad nežaloju jei tarp 2000-2500 jungiu aukštesnę pavarą. Mašina rami, o aukštesnės p. lyg ir norisi. Čia aišku apie benzininį variklį.
Dar juokiamės, kad mano mašina automatas, nes trečia pavara vos ne iš vietos važiuoja.. kai lb sulėtėja ir pamirštu perjungt žemesnę pavarą tai lb netraukia.. spėju už šitą variklis tikrai nedėkoja. blush2.gif


benzinins variklis apskritai nera labai jautrus. net ir iki ribotuvo uzlauziant kartas nuo karto, nieko neatsitiks (bent neturetu). man asmeniskai seniau vazinejantis su mazda, lenktyniaujant nuo sviesoforo iki sviesoforo , del didelio smaugimo pradedavo pavaru deze streikuot - sunkiai jungtis.
Pats dazniausiai renkuos vaziavima aukstesnem apsukom, bet siaip - geriausiai jauciasi pagal varikli.

va su dyzeliais, problemu greiciau kyla jeigu jie smaugiami.
Atsakyti
QUOTE(Robertastk @ 2011 08 01, 14:01)
benzinins variklis apskritai nera labai jautrus. net ir iki ribotuvo uzlauziant kartas nuo karto, nieko neatsitiks (bent neturetu). man asmeniskai seniau vazinejantis su mazda, lenktyniaujant nuo sviesoforo iki sviesoforo , del didelio smaugimo pradedavo pavaru deze streikuot - sunkiai jungtis.
Pats dazniausiai renkuos vaziavima aukstesnem apsukom, bet siaip - geriausiai jauciasi pagal varikli.

va su dyzeliais, problemu greiciau kyla jeigu jie smaugiami.

Aha,vat uztat as ir iskeiciau savo pirmaja dyzeline i benzinine,dyzeliu varikliai labai lepus,apsuku daugiau kaip 3000 nemegsta,o benzininei visai nieko tokio retkarciais iki ribotuvo pagainiot.Sakiau daugiau jokiu dyzeliu... ax.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2011 08 01, 13:53)
Aha,vat uztat as ir iskeiciau savo pirmaja dyzeline i benzinine,dyzeliu varikliai labai lepus,apsuku daugiau kaip 3000 nemegsta,o benzininei visai nieko tokio retkarciais iki ribotuvo pagainiot.Sakiau daugiau jokiu dyzeliu... ax.gif


As dyzeli viena karta turejau, labai trumpai. Ir daugiau nenoriu.
Dabar vazineju visiskai ramiai - su virykliu kuru, 17-20litru mieste = 8-10 benzino, mano nuomone pakankamai normalu. biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Robertastk @ 2011 08 02, 01:30)
su virykliu kuru, 17-20litru mieste

blink.gif blink.gif blink.gif na ir apžora doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Kliamka @ 2011 08 02, 07:11)
blink.gif  blink.gif  blink.gif  na ir apžora doh.gif


170kw tai mazdaug galios kaip 2,5 normaliose dyzelinese masinose grubiai po 70kw skaiciuojant smile.gif
Prisideda ir keturi varantys prie sanaudu.
O siaip net 20litru duju skaiciuojant pagal benzino kaina gaunasi kaip 10 litru.
Kas, nu reikia pripazint, nera kosmosas. ax.gif
Atsakyti