Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Šokdynė
Supermamų klubas > Grožis ir sveikata > Sportas ir dietos > Sportas
Pages: 1, 2, 3
inix
sveikos merginos, sunglasses2.gif
gal kas intensyviau sportuojate su šokdyne, pasidalinkit patirtim- ar patinka, ar efektyvus būdas pastiprint raumenis. Parašykit kiek laiko šokinėjat, ar kas dieną ar ne. aš neseniai pradėjau strakalioti, man visai patinka, tai noriu, kuo daugiau info 4u.gif
-Linda-
Esu girdėjusi, kad šokdynė ir trumparegystė yra blogi draugai. Jau nepasakysiu tiksliai, bet oftalmologas kažkoks, paklaustas apie progresavimo veiksnius, ilgalaikę meilę šokdynei paminėjo kaip pavyzdį.
Arijietė
Mane taip pat labai domina ši tema smile.gif Gal kas žinot, koks jos poveikis kojoms? Aišku, kad stiprina kojas, bet ar jos plonėja, ar storėja? Ir kaip šokinėt, kad plonėtų? g.gif
inix
QUOTE(Arijietė @ 2005 11 16, 20:22)
Mane taip pat labai domina ši tema smile.gif  Gal kas žinot, koks jos poveikis kojoms? Aišku, kad stiprina kojas, bet ar jos plonėja, ar storėja? Ir kaip šokinėt, kad plonėtų?  g.gif
*


as tai sokinėju kokias porą savaičių, man labai patinka. pirmiausia tai labai laikysenai gerai, ir siaip visas kūnas toks tvirtesnis pasidarė. Siaip tai as anksciau bėgiodavau stadione, bet kadangi dabar oras netinkamas, strakalioju- kasdien po 20,25 min.skaiciau zurnale tokį dalyką- kad sokdynė analogiska bėgiojimui.
jei dar kokių gerų(blogų) dalykų žinot, parasykit
Burka
Susidomejau ir as sokdyne thumbup.gif Reik tuos nelemtus 3 kg numest 4u.gif ir raumenukai jau prasosi but sutvirtinti blink.gif O su kokiom sokdynem sokinejat?Su virvelinem ar tokiom senoviskom kietom?Nes dabar parduotuvel maciau tik is virves g.gif
inix
mano šokdynė tai iš virvės ir mediniais galais, akropoly pernai pirkau, apie 10lt. Ji man labai patinka. O sakykit, ką guminė gal geriau??siaip tai dar šį tą radau -kalendoriuje 2006 metų parašyta, kad šokdynė ir bėgiojimas daugiausia energijos reikalauja (vienodai -10 kal 1kg per valandą), palyginti su pvz- tenisu, dviraciu(ten po 3,4,5). na čia siaip, bet vis malonu smile.gif 4u.gif
isimylejusi
Aš girdėjau, šokdynė gerai stiprina širdį. smile.gif
Man irgi patinka pastrakalioti, bet yra tik vienas trūkumas - kojų raumenys iš karto labai padidėja (ypač blauzdos), o man tai visai nepatinka! schmoll.gif
Bet manau šokdynė - labai geras būdas mesti svorį ir stiprinti sveikatą. 4u.gif
Bishojo
Galiu ir nusišnekėti blush2.gif bet man viena aerobikos instruktorė sakė, kad gimdžiusioms ir dar norinčioms turėti vaikų nepatartina strakalioti unsure.gif Nes gali kažkas su gimda atsitikti blink.gif , nebepamenu tiksliai, bet pamenu, kad ji minėjo, jog nerekomenduojama unsure.gif Tai gal pasitarkit su kuo nors 4u.gif
inix
QUOTE(katuka @ 2006 01 10, 23:06)
Galiu ir nusišnekėti  blush2.gif bet man viena aerobikos instruktorė sakė, kad gimdžiusioms ir dar norinčioms turėti vaikų nepatartina strakalioti  unsure.gif  Nes gali kažkas su gimda atsitikti  blink.gif , nebepamenu tiksliai, bet pamenu, kad ji minėjo, jog nerekomenduojama  unsure.gif  Tai gal pasitarkit su kuo nors 4u.gif
*


čia tai nieko sau.... blink.gif ,klausyk, būk gerutė, jei daugiau ką sužinosi parašyk, na aš tai turiu porą vaikučių, bet kažkaip nesinori pasidaryti "neveiksnia".... smile.gif gal man į tą skyrelį parašyti ir paklausti g.gif
siaip tai man labai patinka starkalioti, kas ten yra, po 20minučių kasryt, o poveikis tikarai yra- gerai jaučiuos, kūnas tvirtas, laikysena geresnė....bet šita info man nepatinka...
Becel
man atrodo, kad galima ir be šokdynės apsieiti ir šiaip šokinėti, ne su šokdyne ax.gif
bet ar padeda atsikratyti svorio ? g.gif
inix
na paklausiau ginekolog. skyrelyj, tai ji parašė, kad bet kuri sveika moteris, gimdž/negimdž., gali laisvai šokinėti šokdyne, tikėkimės taip ir yra smile.gif
na o dėl svorio metimo, šokdynė tai sutvirtina raumenis visko kūno , laikyseną pagerina, as pastebėjau rankos kietos , kojos kietos tapo (man labai tai patinka), bet jei ilgai strakalioji gal ir kg... tirpsta.
Sako visos areobinės sporto šakos (bėgimas, aerobika, šokiai irt.t.) geriau metą svorį nei treniruokliai pvz. čia šiaip... ax.gif
A.IEVA
QUOTE(-Linda- @ 2005 11 14, 23:06)
Esu girdėjusi, kad šokdynė ir trumparegystė yra blogi draugai. Jau nepasakysiu tiksliai, bet oftalmologas kažkoks, paklaustas apie progresavimo veiksnius, ilgalaikę meilę šokdynei paminėjo kaip pavyzdį.
*



Taip aš jau nuo vaikystės esu triumparegė, tai man mokykloje nereikėdavo šokinėti į tolį, su šokdyne ir tt, nes visi šuoliukai įtakoja trumparegystės prograsavimą, va taip va verysad.gif
tayo
sveikos na ir as anksciau sokinejau su sokdyne pora savaiciu,bet ne laikui o skaiciui ,ir vis kas diena didindavau po 50 kartu ,rezultatai buvo tokie ,sustiprejo raumenys suplonejo rankos kojos beveik nepasikeite iskirus raumenuku sutvirtejima biggrin.gif ,bet pabaiga tokia kad sedziu ligonineja su abiem kojom langetese nes sanariu kauliukai istino ir paeiti negalejau,taip baigesi mano soktdynes.dabar strakalioju be sokdynes tai galiu pakeisti koju judesius ir visai neblogai sekasi
Smilgel
Ir aš jau kokią savaitę šokinėju tongue.gif Man labiau patinka, nei bėgiojimas rytais. Bėgioti nemėgau nuo mokyklos laikų, o šokinėti visai patinka.
Skaičiau, kad be to, kas jau buvo paminėta, prie naudingų savybių galima būtų pridėti tai, kad šokdynė taip pat padeda deginti riebalus bei teigiamai veikia moters problemines zonas, t.y. stangrėja užpakaliukas ir mažėja apimtis bigsmile.gif Man tinka! mirksiukas.gif Taip pat dirba pilvo preso raumenys.

Gal kas turit ar matėt kur pirkti elektroninę šokdynę, t.y. kuri parodo, kiek kalorijų yra sudeginama treniruotės metu?

Dabar, norėdama sužinoti, kiek kalorijų sudeginu, pasinaudoju šią nuorodą http://calories.ru/cgi-bin/exp.pl thumbup.gif
Tiga
tik žinau kad geriau šokinėti ne ant kieto pagrindo.geriausiai ant žolės, nes kitaip nugarai kenkia .
kregzde
Merginos, tos kurios turite gumines šokdynes, taigi ir puikių raumenų stiprinimo pratimų su jomis galima daryti, ne vien šokinėti mirksiukas.gif
Peskute
QUOTE(kregzde @ 2006 08 10, 15:17)
Merginos, tos kurios turite gumines šokdynes, taigi ir puikių raumenų stiprinimo pratimų su jomis galima daryti, ne vien šokinėti mirksiukas.gif
*


O koki tie pratimukai? mirksiukas.gif
kregzde
Rašiau rašiau ir kažkur dingo mano žinutės g.gif Rašau iš naujo, t.y. bandau nupasakoti pratimus su šokdyne:

sulenk guminę šokdynę per pusę, į vieną ranką paimk vieną galą, į kitą kitą galą. Rankas pakelk krūtinės aukštyje. Tempk šokdynę į šonus ištiestom rankom, kitas variantas - sulenktom per alkūnes.

Abiem kojom užlipk ant šokdynės, kojos pečių plotyje, šokdynę permesk per petukų viršų, vienas galas vienoje rankoje, kitas kitoje. Škdynė turi būti stipriai įtempta, daryk pritupimus taip, kad keliai būtų statmeni grindims.

Per šokdynės vidurį užmink viena koja, šokdynė permesta per tą petuką, kuri koja stovi ant škdynės, visu korpusu linksti į priekį, abu šokdynių galai abiejose rankose ir lenkdama rankas per alkūnes tempk šokdynę į viršų ir grįžk prie peties, tada keisk koją ir petį.

Ar ką nors supratai? Jei ką, tai klausk mirksiukas.gif
Utiuitiutė
Jei tik turite šokdynę, būtinai įtraukite ją į savo treniruočių programą, jei šokdynės nėra - įsigykite. Ji nepakeičiama tais atvejais, kai norite, kad Jūsų judesiai taptų tokie pat lengvi ir staigūs kaip katės. Neveltui šuoliukai su šokdyne yra įtraukti į daugumos pasaulio specialiųjų karinių bei vidaus reikalų sistemos dalinių fizinės atestacijos programas (reikalaujama nesustojant padaryti 400-500 šuoliukų).
Patarimai būtų šie:

- Dirbkite su šokdyne kiekvieną treniruotę (nes tik tuomet pasieksite norimų rezultatų).
- Kaitaliokite šuoliukų tempą ir stilių (šokinėkite ant vienos kojos, imituokite bėgimą, šokinėkite sukdami šokdynę atgal ir t.t.).
- Per treniruotę padarykite ne mažiau kaip 500-700 šuoliukų (visos treniruotės metu, o ne iš sykio).

Pastaba: Jei turite problemų su stuburu (traumos arba ligos), šuoliukų su šokdyne geriau atsisakykite, nes tik dar labiau pabloginsite situaciją!
aroma
Gal reiktu pradet nuo mazesnio kiekio? Nes 400-500 suoliuku iskart bus sunku iveikt sad.gif Nu aisku jei forma gera, tai thumbup.gif
elfė
QUOTE(Hestija @ 2006 10 12, 23:57)
  Pastaba: Jei turite problemų su stuburu (traumos arba ligos), šuoliukų su šokdyne geriau atsisakykite, nes tik dar labiau pabloginsite situaciją!
*


Jau galvojau rytoj eit pirkt, bet turiu stuburo bėdų, tai gal teks apsigalvot verysad.gif
ingrise
rolleyes.gif reiks ir man pasokynet dazniau jei cia jau taip isgirta smile.gif

o siaip turbut visos sokinejat ne pilna peda? nes cia, kaip ir begant, nereikia statyt visos pedos norint, kad kojos plonetu, o ne storetu!
Enimdreja
as taipogi sokineju per sokdyne, sokineju per diena ~1 karta, bet po 300 suoliuku. Sokdyne gerai tuomet, kai nori stiprinti ir greitinti koju raumenis. Beabejo reikalinga ir gera fiz.forma kad is karto 300 suoliuku nustrygset. Taciau norint kas ryta, prasibudinti bei pasportuoti sokdyne isties labai padeda smile.gif
alexejka
QUOTE(elfė @ 2006 10 22, 15:24)
Jau galvojau rytoj eit pirkt, bet turiu stuburo bėdų, tai gal teks apsigalvot verysad.gif
*



elfe as rigi su stuburu kariauju bet jau nuo sausio pradzios sokineju,
man labai patinka stuburas kol kas niekaip nereaguoja, jam viskas gerai
pas mane svarbu nereik staugiujudesiu daryt..o sokinejant ju staigiai nedarau,
o kazkas moinejo del sirdies, galiu konstatuot jau beveik 3 savaites sokineju
ir i 4 auksta unike uzlipu be problemu net pasisokinedama, kas anksciau
vos ne 4 uzlipdavau, rekomenduoju visoms isbandyti si stebukla biggrin.gif thumbup.gif
Apelsinmedis
Porą savaičių sėkmingai šokinėjau po ~500 šuoliukų per dieną ir staiga vieną gražią dieną pradėjo siaubingai skaudėt pėdas, pagalvojau, kad nuo netikusių batų gal čia taip, bet nustojus šokinėt po poros dienų praėjo. Paskui vėl bandžiau pradėt, bet po to skauda. Kame problemos? g.gif
zzz1
Aš šokinėju basa rolleyes.gif kolkas neskauda smile.gif
Apelsinmedis
Tai ir aš basa/po kojinių, bet va užvakar padariau ~50 šuoliukų, tai šiandien dar pilnavertis vaikščiojimas neįmanomas blink.gif .
milenna
labai skeptiskai vertinu sokdyne schmoll.gif tai nera pats sveikiausias budas sportuoti,mesti svori ir pan. Buvau apsilankiusi pas gydytoja ir ji man pasake kad verciau nesokineciau,nes labai kenkia stuburui,pedoms. Taip pat ir aerobika nera labai sveika,na,nebent turi tobulus sportbacius.
Vėjo Laisvė
nusipirkau Supernette sokdyne gumine, minkstom rankenom, labai gera thumbup.gif turejau namie sena tokia vaikiska, neimanoma su ja pasokinet budavo schmoll.gif
Apelsinmedi kas tau galetu but g.gif ar ir kitoms taip? g.gif man tai nieko, neskauda pedu schmoll.gif keista, bandyk persimest prie kitokio sporto mirksiukas.gif
Gardi
Mano kuno kulturos mokytoja sake, kas kasdienis sokinejimas sokdyne letais suoliais itin efektyvi priemine svoriui mazinti. thumbup.gif
idea fix
Labai mėgstu šokdynę. Labiau už bet kokius begiojimus, pritupimus ir pan. Penkiolika min ant kilimėlio basom. Daugiau nesigauna, bet ir nereikia. Stuburas lyg tai nesiskundžia. 4u.gif
Frija
O kad gali patart koia sokdyne geriau pirkt?
Gumine? virveline? su svareliais?
Papildyta:
Šokinėdami per šokdynę, galite sudeginti iki 1000 kalorijų per valandą! Tai ypač efektyvi treniruotė:

* sustiprina viso kūno raumenis;
* vysto ilguosius raumenis didžiosiose raumenų grupėse;
* veikia ir apatinę, ir viršutinę kūno dalį;
* optimizuoja širdies ir kraujagyslių veiklą;
* suderina koordinaciją, judrumą, sinchronizavimą, ištvermę.

Treniruotė su šokdyne leidžia pasiekti maksimalų rezultatą per trumpiausią laiką. Šokinėjant su šokdyne, vienu metu treniruojami:

* šlaunys;
* blauzdos;
* pilvo presas;
* krūtinė;
* pečiai;
* nugara;
* rankos.
]
pole
Noriu numesti apie 5kg,jau savaitę darau iškrovos dienas,ir sportuoju su šokdynę.
Pirmą dieną šokinėjau apie 10 min. ir nelabai greit.
Toliau vis laikas ilgeja.
Dabar jau šokinėju apie 30min.
Bet ir pavargstu,ir prakaitas bėga kaip po gero kroso.
O bėgiojimas man nelabai,nors preitą vasarą bėgiodama,ir darydama iškrovos diena numečiau apie dešimta kg.,bet dauguma sakė kad atrodo kaip visas 20kg manau dėl to kad raumenis sutvirtėjo ir jie daugiau sveria negu lašiniai.
AsarosSypsena
visa diena skaitinejau visokias temas supermamos forume.... blink.gif ieskojau kazko, kas tikrai uzkabintu ne savaitei ar menesiui, o galbut visam laikui ir padetu ne tik numesti kg, bet ir padidinti istverme, susitiprinti sirdute...zodziu, pagrazeti ax.gif
ir ka gi....sokdyne uzkabino! thumbup.gif snd sunki vakariene buvo, tai sunkoka ir pasokinet butu....be to, kiek zinau, geriausiai sportuoti ryte, tai nuo ryt ryto ir pradedu cool.gif + per savaite viena kefyrine diena (iskrovos) ir siaip bandysiu nebekimsti, kas papuola... blush2.gif + viena karta per sav. 30min.garo kabinoj pasedesiu.... ax.gif ziuresiu, kas gausis.. g.gif

pries tai noreciau dar pasidomet....kaip jus sokinejate: abiem kojom is karto ar ristele? kaip geriau?
ir ar visos sokinejate basos? namuose? ar apsiaunate sportbatukus? rolleyes.gif aisku, kaip kam patogiau...bet kaip geriau stuburui ir visam kunui? blush2.gif
as zadu namie ant plyteliu sokinet, tai turbut be sportbatuku neapsieisiu g.gif
onix
As irgi viena vakara susimasciau kuo cia uzsiemus, kad palaikyti esama svori ir sustiprinti raumenis ir prisiminiau sokdine (o tai zinojau, kad boksininkai labai jau su ja dirba), bet net negalejau pagalvoti, kad yra tiek daug prijaucianciu biggrin.gif
Bet turiu klausima: o kaip kvepavimas pratimu metu ? Nes nesvarbu kokia sporto saka uzsiimtum - neteisingai kvepuosi, tai min. gali nusodinti sirdi. Gal kas zinote, tai patarkite. (ar reikia ikvepti ir iskvepti su kiekvienu pasokimu ar sulaikyti kvepavima ar iskvepti per kelis pasokimus ir pan.).
Dar manau, kad reikia deveti sportine avaline, nes ji amortizuotu smugius i pedas. O tai tai didelis kruvis stuburui ir kitkam.
Del skaiciaus: as tai asmeniskai pradesiu nuo 1 tongue.gif, o po to ziuresime kas bus. Reikia pirma ismokti daryti teisingai, nes gali gresti nemalonus skausmai. Kaip sako liaudis "kas per daug, tas nesveika".

O tos moterytes, kurios bijo problemu su gimda - tai pagalvokite kiek turejo buti nevaisingu moteru, kurios sokinejo vaikysteje.... pioneer.gif
Ir gal reiketu buti atsargesnem, jei kas turite virssvori, gal pirmiau pabandyti siek tiek numesti kitais budais ...., o tai irgi kruvis organizmui. fitness4.gif

O siaip linkiu sekmes visoms thumbup.gif
Mitsouko
su sokdyne labai gerai yra pasitikrinti savo sirdies raumens bukle smile.gif
kiek zinau norma yra 120suoliu per minute smile.gif
po to aisku sustoti:)
siaip manau kad tai kazkas panasaus i begima tik svarbu lengvai sokineti smile.gif
man paciai kazkaip sokdyne nekelia didelio malonumo,tik karts nuo karto pasitikrinu savo istverme su tais 120 suoliu per minute ax.gif
Sprigė
su šokdyne šokinėju tik basomis, pašokant abiem kojomis kartu tik tiek, kad po padais būtų vietos praskrieti virvutei ir kas šuolį prieš save kryžiuojant - išskečiant rankas. Man pats geriausias apšilimas prieš treniruotę. Tik bėda ta, kad taip šokinėti geriausia su gumine virvute, kuri ooiii kaip kerta per kojas, jei nespėji rankų ar tai sukryžiuot ar tai ištiest....net saldu pasidaro. Dėl kvėpavimo-pašokus įkvepiu, kryžiuojant rankas iškvepiu. Jeigu abiem kojomis šokinėju nekryžiuodama rankų- tiesiog kvėpuoju tolygiai ir viskas.
pole
Gal žinot kiek kcal sudeginama šokinėjant 1000 šuoliukų per dieną? smile.gif
onix
Noreciau pas Pepe pasitikslinti del sirdies raumens patikrinimo: padarai tuos 120 suoliuku ir kas tada ? Pagal ka tikrini ir kokie rezultatai turi buti ?
Mitsouko
QUOTE(onix @ 2008 06 06, 17:55)
Noreciau pas Pepe pasitikslinti del sirdies raumens patikrinimo: padarai tuos 120 suoliuku ir kas tada ? Pagal ka tikrini ir kokie rezultatai turi buti ?
*




per minute juos turi padaryti,jei padarai per minute maziau nei 120-reikia daugiau demesio skirti istvermes lavinimui,jei padarai tiek kiek reikia ar daugiau-viskas ok.
cia toks kaip testas.
onix
Pabandziau sokineti as ta sokdyne: pirma bandziau su sportiniais bateliais, tai pasirodo buvo labai nepatogu. Sokineju basomis. Sutinku su tomis, kurios sake, kad tai labai geras apsilimo pratimas. Nes pasokineji ir gali daryti kitus pratimukus. Tik vat asmeniskai kuri laika reikejo padaryti pertrauka, nes pasidare jautri krutine smile.gif nor ir sokineju devedama biusthalteri biggrin.gif
hipoteka
Sveikutes, isigyjau elipsini, bet pagalvoju daznai ir apie strikaliojima sokdyne, bet niekas taip ir neparase ar kudeja tos kojos t.y. blauzdos ir slaunys, nes kiek teko isitikinti paciai, nuo begiojimo stadione sustambejo butent blauzdos doh.gif
bukasacka
as sokinejau su virvute gal kokias pora savaiciu,ir pastebejau kad slaunys-ploneja,o blauzdos-storeja g.gif o man tai visai nepatinka...kojos atrodys kaip tekinti rastai biggrin.gif o siaip puiki priemone toms,kurios neturi salygu vaikscioti i sporto klubus ar pirkti brangius treniruoklius(pvz.kaip man) 4u.gif
jugita_m
Sveikutes. 4u.gif

O Jus taip sokinejat, kaip cia? mirksiukas.gif
Jump videos

As vakar nusipirkau sokdyne. Vakar truputi pasokinejua, bet jau nusilusi buvau tai doh.gif , o po to dar ir lanka sukau. thumbup.gif
Tai siandien truputi kojytes jauciu. smile.gif
kankine
QUOTE(jugita_m @ 2009 03 31, 14:43)
Sveikutes.  4u.gif

O Jus taip sokinejat, kaip cia?  mirksiukas.gif
Jump videos

As vakar nusipirkau sokdyne. Vakar truputi pasokinejua, bet jau nusilusi buvau tai  doh.gif , o po to dar ir lanka sukau.  thumbup.gif
Tai siandien truputi kojytes jauciu.  smile.gif
*





Šiaip tai man žiaaauriai su šokdyne patinka pašokinėt biggrin.gif
Bet taip tikrai nepašokinėčiau doh.gif
Schino
O kokia temele, kaip tik tokios ieskojau thumbup.gif

Sveikos smile.gif
As irgi ale skokineju su sokdyne biggrin.gif tik be sokdynes biggrin.gif Bo su sokdyne tai sukliuni, tai panasiai ir seip, be sodynes idomiau, visaip galima pasokineti thumbup.gif Fainas dalykas. Siandien 30 min prasokinejau biggrin.gif
Toliai
Aš jungiuos prie strakaliojančių.. Kažkada su drauge buvo užėjęs noras lenktyniaut, kas ilgiau, kas daugiau sušokinės, kas įvairiau.... Tuomet atsimenu aptirpom taip bežaisdamos biggrin.gif
Dabar irgi karts nuo karto sušokinėju, bet stengiuos atsargiau... blauzdos pas mane ir taip labai storos (žiemą problemos su batais doh.gif ) beto stuburas ne visiškai taisyklingas, pakrypęs, o kiek girdėjus ta atatranka į žemę kenkia... Tai tenka šį malonumą kiek pristabdyt unsure.gif
Nors kai užeina nauja noro pasidailint banga, pirma mintis būna - kasdien po 30min šokdyne, kol neatsimenu ir apmažinu iki max poros kart per savaitę cool.gif
Schino
O va mane labai domina tas "aptirpimo" klausimas rolleyes.gif o kuriose vietose jautesi aptirpimas? bigsmile.gif bigsmile.gif bigsmile.gif
Toliai
Dabar jau tiksliai nepasakysiu, bet matyt proporcingai, nes abiem po pora kilogramų išgaravo... mirksiukas.gif
Vi-Vian
ar tisea, kad trumparagiams negalima sokineti? smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.