Pabandysiu ir aš savo mintis apie mašinas perduoti
Tik pirmiausia prisiminkit, kad per mano blondiniškas smegenys perkošta informacija, savaip sugromuliota ir pateikta taip, kaip aš supratau
Tai gi, "arkliai" yra galingumas (aišku nereikia pamiršti, kad tai išvestinis dydis). Grubiai tariant "arkliai" gaunami sukimo momentą padauginus iš apsukų. Kadangi maksimalios apsukos panašios pas daugumą dyzelinių variklių, tai viską lemia sukimo momentas. Sukimo momentas tai ką mes vadiname "trauka". Mašina gerai traukia, reiškia geras sukimo momentas (aišku čia nesigilinant į visokius pavarų dėžių niuansus). Kitaip, kuo daugiau arklių, tuo didesnis maksimalus mašinos greitis. Kuo didesnis sukimo momentas, tuo greičiau mašina įsibėgėja. Turbina padidina sukimo momentą (geresnis įsibėgėjimas), ir tuo pačiu padidina galingumą (nes galingumas apskaičiuojamas iš sukimo momento).
Benzininiai varikliai paprastai turi mažesnį sukimo momentą, bet didesnes maksimalias apsukas, todėl galia ("arkliai") gaunasi panaši, o trauka gali būti prastesnė negu tokio pat dydžio dyzelinio variklio.
Darbinis tūris (kitaip vadinama kubatūra) nebūtinai tiesiogiai atspindi sukimo momentą ar galią, nes daug kas priklauso nuo kuro ir oro padavimo (turbina padidina oro padavimą ir tuo pagerina sukimo momentą), elektroninio valdymo programos, ir t.t. Kitaip 4 litrų variklis dažniausiai būna galingesnis už 2 litrų variklį, bet tarp 1,9 ir 2,1 nebūtinai yra toks aiškus skirtumas.