Įkraunama...
Įkraunama...

Toms kurios nori viską žinoti.

smile.gif+2007 04 29, 14:55-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2007 04 29, 14:55)
Sunku pasakyt. Jei reikalinga galia, kuro sąnaudos nesvarbu, tai tada GTi...

o jei kuro sanaudos svarbu, tada kuris?
Atsakyti
smile.gif+2007 04 28, 20:37-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2007 04 28, 20:37)
Benzininis variklis. Minusai:
3. Žemas naudingumo koeficientas.

Dyzelinis variklis. Pliusai:
3. Aukštas naudingumo koeficientas (lyginant su benzininiu varikliu).
5. Didelis sūkio momentas prie žemų alkūninio veleno sūkių.


Norejau paklausti benzininio variklio minusas zemas naudingumo koeficientas. kuria prasme.. Buvau supratus, kad benzinis "prasciau isvysto" savo galia lyginant su dyzeliniu (ar kazka pan.), taciau nete paskaiciau, kad ralyje naudojami tik benzininiai, o i dyzelinius variklius ziurima skeptiskai.. Ar as ta naudingumo koeficienta ne taip supratau..
Atsakyti
QUOTE(Kilbukas @ 2007 04 30, 12:25)
Norejau paklausti benzininio variklio minusas zemas naudingumo koeficientas. kuria prasme.. Buvau supratus, kad benzinis "prasciau isvysto" savo galia lyginant su dyzeliniu (ar kazka pan.), taciau nete paskaiciau, kad ralyje naudojami tik benzininiai, o i dyzelinius variklius ziurima skeptiskai.. Ar as ta naudingumo koeficienta ne taip supratau..

Šeštadienį vilniuje vyko dragas. Tai visi benzinai gavo putų nuo dyzelių smile.gif Įdomiai.
Naudingumo koeficientas (žymimas raide niu (n su kabliuku)) yra lygus naudingo darbo ir viso atlikto darbo santykiui. Niu=A(naudingas)/A(visas)
Darbas yra lygus kūną veikiančios jėgos ir nuvažiuoto kelio sandaugai.
Darbo formulė A=F*s Tačiau šiuo atveju (esant šiluminiam varikliui -- vidaus degimo varikliui) naudoti darbo formulę išreikštą per šilumos kiekių forumulę Q(naudingas) padalinta iš Q(visas).
Atsakyti
smile.gif+2007 04 30, 16:30-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2007 04 30, 16:30)
Šeštadienį vilniuje vyko dragas. Tai visi benzinai gavo putų nuo dyzelių  smile.gif Įdomiai.
Naudingumo koeficientas (žymimas raide niu (n su kabliuku)) yra lygus  naudingo darbo ir viso atlikto darbo santykiui. Niu=A(naudingas)/A(visas)
Darbas yra lygus kūną veikiančios jėgos ir nuvažiuoto kelio sandaugai.
Darbo formulė A=F*s Tačiau šiuo atveju (esant šiluminiam varikliui -- vidaus degimo varikliui) naudoti darbo formulę išreikštą per šilumos kiekių forumulę Q(naudingas) padalinta iš Q(visas).

Oho kaip protingai, tai taip iseina, kad dyzelis su maziau "pastangu ar darbo", gali pasiekti tokius pacius rodiklius kaip benzas ar kazkas pan., nemoku paaiskint..
Na o nete raso " ralyje dominuoja benzininiai varikliai. Į dyzelius iki šiol dauguma žiūri skeptiškai, nepaisant jų ekonomiškumo ir solidžios traukos atsargų plačiame apsukų diapazone. Dyzeliniai varikliai šiuolaikiniame autosporte naudojami plačiai tik raliuose-reiduose. O rotoriniais varikliais dabar rimtai niekas neužsiima, išskyrus Mazda, kuri artimiausiu laiku visiškai neplanuoja dalyvauti ralio varžybose."
is: http://www.4rally.eu/page.php?19
Atsakyti
QUOTE(Kilbukas @ 2007 04 30, 16:37)
Oho kaip protingai, tai taip iseina, kad dyzelis su maziau "pastangu ar darbo", gali pasiekti tokius pacius rodiklius kaip benzas ar kazkas pan., nemoku paaiskint..

Kad kažin ar galima taip sukonkretinti ir apibendrinti g.gif Matote, čia ištisas mokslas...
Atsakyti
smile.gif+2007 04 30, 17:20-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2007 04 30, 17:20)
Kad kažin ar galima taip sukonkretinti ir apibendrinti  g.gif Matote, čia ištisas mokslas...

taip suprantu...
na o tarkim dabar galvoju, ar verta pirkti peugeot kabrika su mechanine, ar su automatu. kokie skirtumai, ir kaip kuro sanaudos, juk automatas "ryja" daugiau
Atsakyti
QUOTE(Kilbukas @ 2007 04 30, 17:28)
taip suprantu...
na o tarkim dabar galvoju, ar verta pirkti peugeot kabrika su mechanine,  ar su automatu. kokie skirtumai, ir kaip kuro sanaudos, juk automatas "ryja" daugiau

Na taip, automatas ryja daugiau... Tačiau nežymiai. Nuo pusės iki litro. Na, be to automatinės pavarų dėžės remontas brangesnis. O daugiau -- rinkitės pagal poreikius.
Atsakyti
smile.gif+2007 04 30, 18:45-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2007 04 30, 18:45)
Na taip, automatas ryja daugiau... Tačiau nežymiai. Nuo pusės iki litro. Na, be to automatinės pavarų dėžės remontas brangesnis. O daugiau -- rinkitės pagal poreikius.

Ar daznai genda automatai ir ka jie sugeba.
jau kazkur skaiciau, kad rasete, kad daugely sportiniu masinu esate apdeje, o as pati ne karto nevairavau automato, tik maciau, kaip kiti vairuoja: ijungia reikiama pavara ir vaziuoja. ir vienas pazistamas nors ir turedamas automata, kaip pats sako, kad sportine honda, kurios variklis 3l, taciau irgi nieko ypatingo lenkdamas nedaro su automato pavarom. tik viena naudoja, su kuria iprastai vaziuoja..
na tarkim su mechanine, tai reikalui esant, gali mazint pavaras ir pan., o su automatu?
nu nzn ar supratot mano klausima?..
Atsakyti
Pabandysiu ir aš savo mintis apie mašinas perduoti ax.gif Tik pirmiausia prisiminkit, kad per mano blondiniškas smegenys perkošta informacija, savaip sugromuliota ir pateikta taip, kaip aš supratau hihihi.gif

Tai gi, "arkliai" yra galingumas (aišku nereikia pamiršti, kad tai išvestinis dydis). Grubiai tariant "arkliai" gaunami sukimo momentą padauginus iš apsukų. Kadangi maksimalios apsukos panašios pas daugumą dyzelinių variklių, tai viską lemia sukimo momentas. Sukimo momentas tai ką mes vadiname "trauka". Mašina gerai traukia, reiškia geras sukimo momentas (aišku čia nesigilinant į visokius pavarų dėžių niuansus). Kitaip, kuo daugiau arklių, tuo didesnis maksimalus mašinos greitis. Kuo didesnis sukimo momentas, tuo greičiau mašina įsibėgėja. Turbina padidina sukimo momentą (geresnis įsibėgėjimas), ir tuo pačiu padidina galingumą (nes galingumas apskaičiuojamas iš sukimo momento).

Benzininiai varikliai paprastai turi mažesnį sukimo momentą, bet didesnes maksimalias apsukas, todėl galia ("arkliai") gaunasi panaši, o trauka gali būti prastesnė negu tokio pat dydžio dyzelinio variklio.

Darbinis tūris (kitaip vadinama kubatūra) nebūtinai tiesiogiai atspindi sukimo momentą ar galią, nes daug kas priklauso nuo kuro ir oro padavimo (turbina padidina oro padavimą ir tuo pagerina sukimo momentą), elektroninio valdymo programos, ir t.t. Kitaip 4 litrų variklis dažniausiai būna galingesnis už 2 litrų variklį, bet tarp 1,9 ir 2,1 nebūtinai yra toks aiškus skirtumas. user posted image
Atsakyti
QUOTE(RamuneM @ 2007 05 01, 00:17)
Pabandysiu ir aš savo mintis apie mašinas perduoti  ax.gif  Tik pirmiausia prisiminkit, kad per mano blondiniškas smegenys perkošta informacija, savaip sugromuliota ir pateikta taip, kaip aš supratau hihihi.gif

Benzininiai varikliai paprastai turi mažesnį sukimo momentą, bet didesnes maksimalias apsukas, todėl galia ("arkliai") gaunasi panaši, o trauka gali būti prastesnė negu tokio pat dydžio dyzelinio variklio.

Darbinis tūris (kitaip vadinama kubatūra) nebūtinai tiesiogiai atspindi sukimo momentą ar galią, nes daug kas priklauso nuo kuro ir oro padavimo (turbina padidina oro padavimą ir tuo pagerina sukimo momentą), elektroninio valdymo programos, ir t.t. Kitaip 4 litrų variklis dažniausiai būna galingesnis už 2 litrų variklį, bet tarp 1,9 ir 2,1 nebūtinai yra toks aiškus skirtumas. user posted image

Dekui, panasiai jau buvau supratusi. tik sakau, kazkaip mane supe zmones, tik kalbedavo apie variklio darbini turi ir pagal tai sakydavo, kad ju masinos galingos.. smile.gif
Atsakyti
Jei pas viena dzipas su 4.0 benzininiu varikliu, o pas kita 1.7 dyzeliukas, tai situ dvieju parametru uztenka nusakyt, kieno galingesnis smile.gif
Beje, ne visada gi viska garsiai aptarineja..pvz, mintyse ivertini masinu amziu, varikli, modeli..ir aisku smile.gif Zinau, kad mano dabartine masina galingesne uz senaja, nors variklio kubatura tokia pat smile.gif
Atsakyti
QUOTE(zhmonijus @ 2007 05 01, 12:51)
Jei pas viena dzipas su 4.0 benzininiu varikliu, o pas kita 1.7 dyzeliukas, tai situ dvieju parametru uztenka nusakyt, kieno galingesnis smile.gif
Beje, ne visada gi viska garsiai aptarineja..pvz, mintyse ivertini masinu amziu, varikli, modeli..ir aisku smile.gif Zinau, kad mano dabartine masina galingesne uz senaja, nors variklio kubatura tokia pat smile.gif

Na tokie skirtumai tikrai nera, ir vat jis nsu savo ta sportine kur 3L, nepabego nuo universalo merso su dyzeliu, nors tikrai galingumas mazesnis, bet matyt dar nuo vairuotojo priklause biggrin.gif .. taciau ne vien lygindami savo masinas jie taip kalba, apskritai, tik pamato kokia didene - tarkim dzipa, ar sportine subaru ir iskart galinga, nors mazai zino is ko tas galingumas ir kaip.. smile.gif
svarbu, kad pati issiaikinau ir tikrai renkantis masinas i tai ziuresiu..
Atsakyti