Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pasyvus namas ir jo variacijos V
Supermamų klubas > Mūsų namai > Namai > Statome namą nuo A iki Z
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Vilienė
QUOTE(Dario @ 2010 11 29, 21:30)
Temperatura dar bus galima matuot. Garazas symet lieka be betono, galima bus pusiauziemy pakapstyt giliau. Atvesinimas man realiai nieko nesudaro. Patalpos po kuriom isvedziota nesildomos praktiskai, beto netikiu kad pavyks isaldyt 90cm i virsu ir dar paskui per putplasti ir betona. Pratestuot patestuosiu, bet tikiu kad itakos netures. Zemes turis naudojamas "isaldymui" apie 100m3. Jei perlips per sita turi tai prieis iki mano putplascio po grindim. Bet sprendziant is to kad ilgai puciant nekrinta efektyvumas, manau kad problema sitoj vietoj neegzistuoja. Zemeje slypi milziniski energijos kiekiai. Ziuresim kaip reaguos kai sals zemiau -20.

Jei tiksliai, tai medziagos i zeme kainavo 280Lt. Cia vamzdynas, vokiskas. Kol pamatai neuzpilti klojimo darbai labai paprasti. Pasidariau max per pora valandu, dar kazin ar tiek sugaisau. Tai dar pgl valandini galit priskaiciuot mano darba.  smile.gif
Del PE laidumo. Praktika rodo, kad to laidumo daugiau nei pakankamai. isvedant i santyki su irengimo kastais tai yra geriau nei gerai. Geriausia butu daryti is vario, laidumas butu super, bet irengimo kastai ir oksidacija butu zudantys. Cinkuota skarda velgi, oksidacija, rudys, sandarumo problemos, neilgaamziskumas, sanitariniai dalykai.
O su PE tai ir maisto produktus pakuoja, kolkas bedu nematau.
Del sistemos skaldymo. Kolkas bandymai rodo, kad to paprasciausiai nereikia, nes nekrinta efektyvumas. mazdaug 25-26val puciau neisjungdamas prie -7 ir niekas nepasikeite.
Treciadienio nakciai zada "pasalti", paliksiu nakti pusti, ryte bus aisku ar krinta efektyvumas prie ribiniu eksploatavimo temperaturu ir kiek.
Del rekupo. Elektra kaip supratote sildytis neplanuoju. Jei panaudosiu sistema vamzdis vamzdyje, plius sitas zemes vamzdis tai isviso kyla klausimas apie rekupo reikalinguma. pakaks visiskai minimalaus, nes jis matys nedidelius temperaturu skirtumus. As net pas vedinimo sist prekeivius domejausi ka pakainuotu tik pats plokstelinis irenginys, pats kubikas. Bet uzsakant kaip detale iseina brangokai.
Manau pakaks paprasto su vandens silumokaiciu.
*



Pamiršot aprašyti (tikiuosi tik aprašyti o ne išspręsti) kondensato SV sistemoje šalinimą.
Peršalimo problemos tikrai neturėsite - šilumos šaltinis, žemė yra po vamzdžiu, o šalčio (vamzdis) virš šilumos, t.y. šaltis ne kils link grindų o leisis žemyn. Manau net greoninę sistemą taip paklojus ir užmynus iki -20...-25 jokių problemų nebūtų.
PE idealiai tinka tokiam įrenginiui, tik geriau būtų specialus - su dideliu lambda. Nematau jokios problemos su ekologija - vandentiekio vamzdynas taip pat PE.
Bandymai, tiksliai pastebėjote - KOL KAS nerodo. Leiskite sistemai truputi "išsikvėpti", dabar ji dar pilna, akumuliuota. Bandymui siūlyčiau didinti debitą iki 150m3/h - tai realus gryno oro poreikis vidutinei šeimai, su nedidele atsarga. Jei su 150m3/h kokias 7 paras be perstojo (o jei turėsite automatizuotą vėdinimą - perstojai bus: nobody at home, co2 daliklis) temperatūra išliks teigiama - sveikinu, turit neabejotiną, patikrintą kokybę! Nekantrauju išbandyti savo sistemą, bet jūsų sėkmė tik patvirtina mano mintis.
Iki šiol galvojau, kad "vamzdis - vamzdyje" yra išskirtinai gartraukiui? Visam namui žadate tai naudoti? Iš esmės tai ir yra rekupas, tik forma kitokia. Mintis labai įdomi. Aš gal vamzdžio-vamzdėto atsisakysiu, bet jūsų nuomonė gali galutinai padėti nusisukti nuo "superbrendų" arba bent jau "superkainų"...
Kaip suprantu vandens šilumokaičiui užkrausite viso namo šildymą. Pigi ir efektyvi sistema, bet aš už šildomas grindis - pasilepinsiu, nors ir brangiau instaliuoti. Dar viena priežastis - grindinis šildymas atliks temperatūrų diferencijaciją - gyvenamoj patalpoj-šilčiau, miegamajame-vėsiau, san mazguose - šilta. Kaip tai padaryti su vandeniniu - nežinau, nebent statyti kiekvienai grupei atskirus?
Papildyta:
QUOTE(Dario @ 2010 11 29, 20:46)
Jusu atveju kai vamzdis vidinese konstrukcijose tarp aukstu tai puikiai atidirbs ir pravedimas ilgo vamzdzio per konstrukcijas. Mano atveju vamzdynas bus perdangoje, apsiltinimo sluoksnyje, nes namas vieno auksto su nesildoma palepe.
Del garu. Esu tikras, kad magistraleje, perdangoje minusinio oro nebus net nesant rekuperatoriui. Paduodamas oras iki virtuves, esancios paciam tolimiausiam magistrales taske jau mazai skirsis nuo istraukiamo, taigi kondensato tikimybe mazeja. Apsidraudziant, galiu padaryt nuolydi magistralei ir pastatyt rinktuva tech patalpoj. Isplanavimas man siuo atveju labai patogus.
*



Apsidrauskit būtinai - oras iš san mazgų ištraukiamas +24...+26 su artimu 100proc drėgnumu, vamzdėtame vamzdyje tikrai atšals - va ir turit rasos tašką bei kondensatą. Tas pats su gartraukiu -iš puodo apie 100C, vamzdyje tikrai "apsišlapins".
Paduodamą orą į virtuvę gausite iš gyvenamųjų bei miegamųjų, dažniausiai ventiliacija projektuojama taip: padavimas į gyvenamas, ištraukimas iš san mazgų bei virtuvės. Nebent turite kitokią idėją.
Papildyta:
QUOTE(Dumblas @ 2010 11 29, 20:36)
Na paziurejau purskiamas apsiltinimas CRL 8.75 Cubic Feet Kit Handi-Foam II
by CRL

Price:  $337.95
  Special Offers Available
Tai cia kazkur issipurksto turis apie kubini metra,tai jeigu storis 20cm tai ispurksi tik 5 kvadratus uz 850 litu?Kvadratinio metro 170 litu?Ar  pasiklydau as cia?Kas zinote kiek kainuoja  toks apsiltinimas?user posted image
*



Cubic feet yra 28,32l x 8,75 = 247 litrų. Netraukia į kubinį metrą. Panašu į gamo.lt galite pats pasidomėti - kiek atsimenu jų 1m3 kainavo apie 500Lt. Dar temos apraše yra Marijiempolėj firma turinti panašias putas - ten net kainas rasit.
biesas66
Man cia klausimas pasistojo.. kaip jungiamas tas vamzdis pozeminis prie rekupo ,jei jis jungiamas... g.gif Kazkaip pagalvojau jei rekupa prijungsi per ta vamzdi kad trauktu ora i nama ar jis (RE) sugebes pasiimti per 110 diametro skyle pakankamai oro? g.gif
sarune+
QUOTE(biesas66 @ 2010 11 29, 22:03)
Man cia klausimas pasistojo.. kaip jungiamas tas vamzdis pozeminis prie rekupo ,jei jis jungiamas... g.gif  Kazkaip pagalvojau jei rekupa prijungsi per ta vamzdi kad trauktu ora i nama ar jis (RE) sugebes pasiimti per 110 diametro skyle pakankamai oro? g.gif
*



Reikėtų jungti į rekuperatorių dvi atšakas, vieną iš "stebuklingo vamzdžio", o kitą tiesiai iš lauko (kas aktualu pavasarį ir rudenį). Ir perjunginėti pagal poreikį sklendėm srautus.

Pas Dario oro poreikis turėtų būti pakankamas, nes yra 4 vamzdžiai po 110.
Vilienė
QUOTE(sarune+ @ 2010 11 30, 02:21)
Reikėtų jungti į rekuperatorių dvi atšakas, vieną iš "stebuklingo vamzdžio", o kitą tiesiai iš lauko (kas aktualu pavasarį ir rudenį).  Ir perjunginėti pagal poreikį sklendėm srautus.

Pas Dario oro poreikis turėtų būti pakankamas, nes yra 4 vamzdžiai po 110.
*



4 x110 problemos neišsprendžia, bet pati problema nera labai didelė.
4vnt yra tik po žeme, iš išorės paėmimas ir įvadas į namą yra tik vienas - aišku gaunami pneumo nuostoliai pereinant iš 110 į 125,160 ar 200(abejotinas) bet tai yra menkniekis.
Jūsų minimos dvi atšakos turi būti prieš rekupą, su valdoma sklende, tai savotiškas SV by-pass, suveikiantis kai oro sąlygos staigiai ir žymiai pakinta: iš -15c per dvi dienas pašoka iki +7 arba iš +25 nukrenta iki +12, kol SV regeneruosis iki reikiamo šildymo/šaldymo oras imamas tiesiai iš lauko.
Vilienė
QUOTE(Dario @ 2010 11 29, 21:30)
Del rekupo. Elektra kaip supratote sildytis neplanuoju. Jei panaudosiu sistema vamzdis vamzdyje, plius sitas zemes vamzdis tai isviso kyla klausimas apie rekupo reikalinguma. pakaks visiskai minimalaus, nes jis matys nedidelius temperaturu skirtumus. As net pas vedinimo sist prekeivius domejausi ka pakainuotu tik pats plokstelinis irenginys, pats kubikas. Bet uzsakant kaip detale iseina brangokai.
*



Pats kubikas tik 450PLN iki 200m3/h. Va ir atsakymas, kiek realiai kainuoja rekuperatorius, pora kokybiškų ventiliatorių, korpusas filtrams su šilumos/garso izoliacija, keletas daviklių, kaip manot - ar pasiektume 1500LTL???
Įdėtas linkas gamina "širdeles" (šilumokaičius) iki 110.000m3/h. Variantas suprojektuotas 2000m3/h sveria 23kg - paleidžiam per jį savus 150-200m3/h ir turim "spintą pilną aliumo"???
Dario
QUOTE(Vilienė @ 2010 11 29, 22:58)
1. Pamiršot aprašyti (tikiuosi tik aprašyti o ne išspręsti) kondensato SV sistemoje šalinimą.
2. Peršalimo problemos tikrai neturėsite - šilumos šaltinis, žemė yra po vamzdžiu, o šalčio (vamzdis) virš šilumos
3. Bandymai, tiksliai pastebėjote - KOL KAS nerodo. Leiskite sistemai truputi "išsikvėpti", dabar ji dar pilna, akumuliuota. Bandymui siūlyčiau didinti debitą iki 150m3/h - tai realus gryno oro poreikis vidutinei šeimai, su nedidele atsarga. Jei su 150m3/h kokias 7 paras  be perstojo (o jei turėsite automatizuotą vėdinimą - perstojai bus: nobody at home, co2 daliklis) temperatūra išliks teigiama - sveikinu, turit neabejotiną, patikrintą kokybę!
4. Iki šiol galvojau, kad "vamzdis - vamzdyje" yra išskirtinai gartraukiui? Visam namui žadate tai naudoti?
5. Kaip suprantu vandens šilumokaičiui užkrausite viso namo šildymą. Pigi ir efektyvi sistema, bet aš už šildomas grindis - pasilepinsiu, nors ir brangiau instaliuoti.
6. Apsidrauskit būtinai - oras iš san mazgų ištraukiamas +24...+26 su artimu 100proc drėgnumu, vamzdėtame vamzdyje tikrai atšals - va ir turit rasos tašką bei kondensatą. Tas pats su gartraukiu -iš puodo apie 100C, vamzdyje tikrai "apsišlapins".
7. Paduodamą orą į virtuvę gausite iš gyvenamųjų bei miegamųjų, dažniausiai ventiliacija projektuojama taip: padavimas į gyvenamas, ištraukimas iš san mazgų bei virtuvės. Nebent turite kitokią idėją.
*


1. Kondensato nesprendziau, jo kolkas ten ir nera. Sitoj vietoj ziuriu kiek kitaip. Ziema ten kondensatas nesusidarys, saltas oras yra sausas. Didesne tikimybe vasara. Bet ir cia neproblema, kadangi oras ten eis daugiau maziau nuolatiniu srautu, tai betkokia dregme ar kondensatas keliaus i vedinimo sistema, o tai nera blogai. Dregmes patalpose ir taip truksta, ypac prasidejus sildymo sezonui. Vaikas ir taip neprakvepuoja nakti, drekinam papildomai. Naujam name taip sausa nebus, tikiuosi.
Siandien ar ryt busiu name, nusivesiu ir dregmemati, paziuresim kas isejime ir kas lauke.
2. Taip zemes energija didziule, i gyli irgi ten pastovi apie 9-11 laipsniu temp. Daug energijos reik kad isaldyt.
3. tas akumuliuota man atrodo nieko nevaidina. Esme ta kad perdidelis energijos kiekis, nespesiu as jo atsaldyt, kaip jis vel isils nuo apacios. Tuo labiau, kad realiom salygom nevarysiu kiaura para ant maximumo vedinimo. Kaip ten bebutu arteja salciai, paliksiu pust keliom parom ir paziuresim bandymais. Jokie skaiciavimai cia nepasakys.
4. Taip galvoju naudot visam namui. Tokiu atveju vasara man jis mazintu SV vesinimo efektyvuma, bet pereinamuoju laikotarpiu, pavasari ir rudeni i patalpas nepaduotu nei per salto, nei per silto oro. Jokiu temperaturos suoliu. Jei pastatau dar pasildyma nuo KKK, (yra rekupu su sita funkcija arba bus panaudotas automobilinis salono radiatorius) tai ziema i patalpas eis visiskai komfortiska siluma ir nesausins man oro.
5. Kadangi kaminas atsirado pries daugiau nei 3m, kai dar nebuvau taip uzsikabines uz PN idejos ir "pabijojau susalt", tai namas sildomas KKK per akumuliacine ir visas namas ant grindinio. Sistema skaiciuota gana tiksliai, pgl poreikius, srautus, pralaidumus ir t.t. Instaliuoti buvo brangu, kaip tik katila turiu jau paleist, tai medziagom isleidau kosmosa realiai, bet ir medziagos nekinietiskos.
6. Dregmes bus, bet jei tai tik rasojimas - bedos nera - isnesios su oru lauk. Tiksliau prie KKK ir tada per kamina. Ora panaudosiu maximaliai.
7. Istraukimas is virtuves ir san mazgu aisku privalomas. I virtuve padavimas is svetaines, san mazgai dar galvoju, gal is koridoriuko pakaks, o kiti kambariai tures ir padavima ir istraukima. Palikinet tarpus po durimis nenoriu, garso izoliacija irgi namo kokybinis rodiklis. O ramybe, po darbu, mes seimoje megstam.

QUOTE(sarune+ @ 2010 11 30, 02:21)
Reikėtų jungti į rekuperatorių dvi atšakas, vieną iš "stebuklingo vamzdžio", o kitą tiesiai iš lauko (kas aktualu pavasarį ir rudenį).  Ir perjunginėti pagal poreikį sklendėm srautus.
Pas Dario oro poreikis turėtų būti pakankamas, nes yra 4 vamzdžiai po 110.
*


Esme ta, kad vamzdziai ne 4 atskiros juostos, o vienas vamzdis isvedziotas pirmyn atgal 4 juostom, kad pasiekti ilgi. Perjungineti, tam tikru tarpiniu oru, aisku, butu neblogai. Padaryti savotiska Bypass.
Vilienė
QUOTE(Dario @ 2010 11 30, 10:54)
1. Kondensato nesprendziau, jo kolkas ten ir nera. Sitoj vietoj ziuriu kiek kitaip. Ziema ten kondensatas nesusidarys, saltas oras yra sausas. Didesne tikimybe vasara. Bet ir cia neproblema, kadangi oras ten eis daugiau maziau nuolatiniu srautu, tai betkokia dregme ar kondensatas keliaus i vedinimo sistema, o tai nera blogai. Dregmes patalpose ir taip truksta, ypac prasidejus sildymo sezonui. Vaikas ir taip neprakvepuoja nakti, drekinam papildomai. Naujam name taip sausa nebus, tikiuosi.
Siandien ar ryt busiu name, nusivesiu ir dregmemati, paziuresim kas isejime ir kas lauke.
2. Taip zemes energija didziule, i gyli irgi ten pastovi apie 9-11 laipsniu temp. Daug energijos reik kad isaldyt.
3. tas akumuliuota man atrodo nieko nevaidina. Esme ta kad perdidelis energijos kiekis, nespesiu as jo atsaldyt, kaip jis vel isils nuo apacios. Tuo labiau, kad realiom salygom nevarysiu kiaura para ant maximumo vedinimo. Kaip ten bebutu arteja salciai, paliksiu pust keliom parom ir paziuresim bandymais. Jokie skaiciavimai cia nepasakys.
4. Taip galvoju naudot visam namui. Tokiu atveju vasara man jis mazintu SV vesinimo efektyvuma, bet pereinamuoju laikotarpiu, pavasari ir rudeni i patalpas nepaduotu nei per salto, nei per silto oro. Jokiu temperaturos suoliu. Jei pastatau dar pasildyma nuo KKK, (yra rekupu su sita funkcija arba bus panaudotas automobilinis salono radiatorius) tai ziema i patalpas eis visiskai komfortiska siluma ir nesausins man oro.
5. Kadangi kaminas atsirado pries daugiau nei 3m, kai dar nebuvau taip uzsikabines uz PN idejos ir "pabijojau susalt", tai namas sildomas KKK per akumuliacine ir visas namas ant grindinio.  Sistema skaiciuota gana tiksliai, pgl poreikius, srautus, pralaidumus ir t.t. Instaliuoti buvo brangu, kaip tik katila turiu jau paleist, tai medziagom isleidau kosmosa realiai, bet ir medziagos nekinietiskos.
6. Dregmes bus, bet jei tai tik rasojimas - bedos nera - isnesios su oru lauk. Tiksliau prie KKK ir tada per kamina. Ora panaudosiu maximaliai.
7. Istraukimas is virtuves ir san mazgu aisku privalomas. I virtuve padavimas is svetaines, san mazgai dar galvoju, gal is koridoriuko pakaks, o kiti kambariai tures ir padavima ir istraukima. Palikinet tarpus po durimis nenoriu, garso izoliacija irgi namo kokybinis rodiklis. O ramybe, po darbu, mes seimoje megstam.
Esme ta, kad vamzdziai ne 4 atskiros juostos, o vienas vamzdis isvedziotas pirmyn atgal 4 juostom, kad pasiekti ilgi. Perjungineti, tam tikru tarpiniu oru, aisku, butu neblogai. Padaryti savotiska Bypass.
*



Bijau, kad vasarą ar per žiemos atlydžius jūsų SV skęs. Ir dar klausimas - jei ne 100proc skęs bet ten nuolat bus vandens - fauna/flora? Awaduct'e ši problema sprendžiama būtinai, ir nelabai pigiai... Tikėkimės, kad tai "dirbtinė" awaduct problema, nes jau abejoju, kad savo SV suklojot su nuolydžiu, o be nuolydžio kondensato gali nepavykt surinkt ir šalint...

Su KKK tai papylėt deguto... Nežinau atitvarų sandarumo bei varžų, bet iš jūsų KKK niekaip nesitikėjau... Pats turite gal net geresnį supratimą, ne man jus mokyt...
Dario
QUOTE(Vilienė @ 2010 11 30, 10:42)
Pats kubikas tik 450PLN iki 200m3/h. Va ir atsakymas, kiek realiai kainuoja rekuperatorius, pora kokybiškų ventiliatorių, korpusas filtrams su šilumos/garso izoliacija, keletas daviklių, kaip manot - ar pasiektume 1500LTL???
Įdėtas linkas gamina "širdeles" (šilumokaičius) iki 110.000m3/h. Variantas suprojektuotas 2000m3/h sveria 23kg - paleidžiam per jį savus 150-200m3/h ir turim "spintą pilną aliumo"???
*

1500Lt manau nepasiektume. Deze pasidaryt su gera garso izoliacija ner problemu. Svarbu gaut tylius, nasius ir energetiskai efektyvius ventiliatorius. Salda giriasi kad neblogu turi, butu galima ten gauti, gal net nebrangiai visai. Valdymui isspresti yra nebrangiu ir pakankamai elementariu priemoniu. Kadangi apsaugos nuo uzsalimo nebereikia, tai sistema turi tikrai stipriai atpigti. Filtrus galima panaudoti masininius oro ar salono. Gautusi stipriai pigiau, lengvas keitimas.
Papildyta:
QUOTE(Vilienė @ 2010 11 30, 11:05)
Bijau, kad vasarą ar per žiemos atlydžius jūsų SV skęs. Ir dar klausimas - jei ne 100proc skęs bet ten nuolat bus vandens - fauna/flora? Awaduct'e ši problema sprendžiama būtinai, ir nelabai pigiai... Tikėkimės, kad tai "dirbtinė" awaduct problema, nes jau abejoju, kad savo SV suklojot su nuolydžiu, o be nuolydžio kondensato gali nepavykt surinkt ir šalint...

Su KKK tai papylėt deguto... Nežinau atitvarų sandarumo bei varžų, bet iš jūsų KKK niekaip nesitikėjau... Pats turite gal net geresnį supratimą, ne man jus mokyt...
*


Kolkas yra galimybe tikrint galima kondensato susidaryma. Nieko griauti dar nereikia. Prireikus turiu kur pastatyt rinktuva. Sita ziema bus testas, jei bus kondensato pavasari patobulinsiu pries betonuodamas garaza.

KKK man apsprende viska kaminas, tam projektuojant paskirtos patalpos ir tai kad negaliu iskarto padaryt pilnai apsiltinto namo. Riboja finansai ir laisvas laikas, o su bankais i draugystes neinu. Elektra kurenti nebaigta apsiltinti nama, kad ir vienus metus nenoriu. Beto sitaip palieku galimybe tiek prie boilerio, tiek prie akumuliacines jungti saule ir veja, ir taip palaipsniui eliminuosiu katila. Antro pirkti jau nebeteks, kol sitas susideves tureciau jau but perejes prie saules ir vejo.
Jei tureciau tokias finansines galimybes, kad viska padaryciau iskarto, tai kaminas jau seniai uzkimstas butu arba nugriautas. Dabar teks viska palaipsniui daryti, kitos iseities nera.
Vilienė
QUOTE(Dario @ 2010 11 30, 11:08)
1500Lt manau nepasiektume. Deze pasidaryt su gera garso izoliacija ner problemu. Svarbu gaut tylius, nasius ir energetiskai efektyvius ventiliatorius. Salda giriasi kad neblogu turi, butu galima ten gauti, gal net nebrangiai visai. Valdymui isspresti yra nebrangiu ir pakankamai elementariu priemoniu. Kadangi apsaugos nuo uzsalimo nebereikia, tai sistema turi tikrai stipriai atpigti. Filtrus galima panaudoti masininius oro ar salono. Gautusi stipriai pigiau, lengvas keitimas.
*



Neabejoju, jei jau širdį radom, tai ventiliatorius tikrai ne bus problemų. Filtrus nebrangu būtų dėti ventiliacinius - kad ir iš Saldos nupirkus dvi papildomų filtrų kasetes, jas juk ir už dėžės kontūro galima montuoti - čia jei norime labai specialių, aukštos klasės, solidaus dydžio filtrų. Taip kad akivaizdu, kokios pelno maržos "brendinių" rekuperatorių...
EVOY©
Kai bus truputi daugiau laiko- įdėsiu truputi daugiau medžiagos apie žemės šilumokaičius. Dabar tik dėl kondensato nuleidimo variantų:
Kai yra rūsys- nėra ir klausimų.
Variantas kai nėra rūsio.
Variantas kai nėra rūsio. Ant greičio neradau iliustracijos: kai nėra rūsio ir nėra problemų su gruntiniais vandenimis- panašiai, tik kondensatas nuleidžiamas į kiek gyliau iškastą duobę prikrautą akmenų (įrengtą panašiai kaip senovinis drenažas).

Dario. Kai minusas santykiauja su pliusu- kondensatas (ir tuo pačiu gyvastis) neišvengiami. Taip kad problema vis tik egzistuoja. Kiek teko domėtis, tokia problema dalinai sprendžiama sumontuojant papildomą rimtesnę skarbonkę su filtrais. Kita problemos sprendimo dalis: blogiausiu atveju- nėra sudėtinga šią problemą ištaisyti nieko neardant (pridėjus dar kelias šimtines).
Vyckaju
QUOTE(Dario @ 2010 11 30, 11:08)
1500Lt manau nepasiektume. Deze pasidaryt su gera garso izoliacija ner problemu. Svarbu gaut tylius, nasius ir energetiskai efektyvius ventiliatorius. Salda giriasi kad neblogu turi, butu galima ten gauti, gal net nebrangiai visai. Valdymui isspresti yra nebrangiu ir pakankamai elementariu priemoniu. Kadangi apsaugos nuo uzsalimo nebereikia, tai sistema turi tikrai stipriai atpigti. Filtrus galima panaudoti masininius oro ar salono. Gautusi stipriai pigiau, lengvas keitimas.
*



O imone atidaryti, gamykla pastatyti, zmones priimti, jiems algas ir valstybei mokescius sumoketi. tai kaip cia gaunasi? Vis dar atrodo, kad plesikai iranga gamina ir rekupas turetu ne daugiau 1000-1500 kainuoti smile.gif Cia nebent kinijoje darant desimtis tukstanciu vienetu.

beje laba diena,
taigi savaitgali pagaliau apsildziau rekupa ir vamzdyna nesildomoje palepeje. O kadangi jis padirbo prie -10- -15 neapsiltintas kasetese radau ledo gabala doh.gif . tiksliau pastebejau, kad ant padavimo difuzoriu pradejo kondensuotis dregme, pamatavus pamaciau, kad ipuciamo oro temperatura labai stipriai krito, praktiskai ~0 laipsniu. Nusprendziau, kad ilgiau delsti negalima ir uzlipau siltinti rekupo, aisku vaizdelis nenudziugino. na ka padarysi viska apsiltinau, bet didziausia klaida, kad apsiltines ta pacia diena kaseciu neisemiau, galvojau, kad atsils pats smile.gif . Pasirodo klydau nes temperatura puciamo oro nepagerejo. padarius bandyma pasimate, kad i vidu oras puciamas nes iputimo ventiliatorius stovi uz kaseciu, bet is patalpos oras praktiskai netraukiamas nes del ledo oro mainams vykti liko labai mazas plotas. taigi kita diena teko lipti atgal. Vaizdelis kaseciu nebuvo pasikeites, bet kas nudziugino, jog buvo siek tiek aptirpe ledas. reiskia pasiltinimas dave naudos. taigi dabar jau antra diena kasetes dziusta vonioje, o vandens is ju isbego ne taip ir mazai. gal ryt poryt kai pilnai isdzius desiu atgal ir papasakosiu kas gausis nes dabar prie apsiltinimo prikibti jau butu sunku.
EVOY©
QUOTE(Vyckaju @ 2010 11 30, 11:34)
... taigi dabar jau antra diena kasetes dziusta vonioje, o vandens is ju isbego ne taip ir mazai...
*


O ar nebandėte tuo pačiu šį vandenį "patyrinėti"? Kiek pamenu, orą imate iš palėpės- įdomu ar nuo to kasetės neužsiteršia greičiau?
Dario
QUOTE(EVOY© @ 2010 11 30, 11:34)
Kai bus truputi daugiau laiko- įdėsiu truputi daugiau medžiagos apie žemės šilumokaičius. Dabar tik dėl kondensato nuleidimo variantų:
Kai yra rūsys- nėra ir klausimų.
Variantas kai nėra rūsio.
Variantas kai nėra rūsio. Ant greičio neradau iliustracijos: kai nėra rūsio ir nėra problemų su gruntiniais vandenimis- panašiai, tik kondensatas nuleidžiamas į kiek gyliau iškastą duobę prikrautą akmenų (įrengtą panašiai kaip senovinis drenažas).

Dario. Kai minusas santykiauja su pliusu- kondensatas (ir tuo pačiu gyvastis) neišvengiami. Taip kad problema vis tik egzistuoja. Kiek teko domėtis, tokia problema dalinai sprendžiama sumontuojant papildomą rimtesnę skarbonkę su filtrais. Kita problemos sprendimo dalis: blogiausiu atveju- nėra sudėtinga šią problemą ištaisyti nieko neardant (pridėjus dar kelias šimtines).
*

Aciu uz nuorodas. Apie kazka panasaus ir galvojau. Nieko stebuklingo cia neprimastysi.
Kondensatas susidaro dregnam siltam orui salyciaujant su saltu pavirsiumi, ant kurio ir "nutupia". Kaip jau minejau, symet bus eksperimentas, o pavasari pastatysiu rinktuva su nuleidimu i grunta per koki skaldeles sluoksni ar pan. Atsikast vamzdzio zemiausia taska kolkas nera problemu. Daug kondensato issines su paciu oru, kad atsirastu rimti kiekiai vandens, jau reik dideles dregmes.
Del gyvasties kazkaip nepergyvenu, oras ten neuzsistoves, puciant ventiliatoriui oras ten praeis visa vamzdyna gan greitai, o tuo metu kai nepus tai nelabai ten ir palankios salygos dauginti sivairiai faunai. +-10 laipsniu nera idealios salygos. Ziema puciant minusini ora ten isviso nelabai sansu yra kam daugintis. Vamzdis irgi sandarus, lygus, glotnus, nera salygu labai uzsitersti. Paemime taip ar taip pastatysiu filtra, kad ziedadulkes, kitas dulkes ir vabzdzius sulaikytu. pries patenkant i namo vamzdyna irgi bus filtrai tai kaip ir bedu neturetu but. Per pravertus langus dar netiek visko prisileidziam ir uz spintu nevedinamai prisiauginam.
Kai SV yra atviras ir oras saldomas per grunta, kaip pas Viliene, va tada del gyvasties jau sunku spresti. ten dideli atviri turiai, pilnai nepasikeicia oras, teoriskai yra kur uzsikabinti visokiems gyventojams. bet ir tai nereiskia, kad bus problemu.
Vilienė
QUOTE(Vyckaju @ 2010 11 30, 11:34)
O imone atidaryti, gamykla pastatyti, zmones priimti, jiems algas ir valstybei mokescius sumoketi. tai kaip cia gaunasi? Vis dar atrodo, kad plesikai iranga gamina ir rekupas turetu ne daugiau 1000-1500 kainuoti smile.gif Cia nebent kinijoje darant desimtis tukstanciu vienetu.

beje laba diena,
taigi savaitgali pagaliau apsildziau rekupa ir vamzdyna nesildomoje palepeje. O kadangi jis padirbo prie -10- -15 neapsiltintas kasetese radau ledo gabala doh.gif . tiksliau pastebejau, kad ant padavimo difuzoriu pradejo kondensuotis dregme, pamatavus pamaciau, kad ipuciamo oro temperatura labai stipriai krito, praktiskai ~0 laipsniu. Nusprendziau, kad ilgiau delsti negalima ir uzlipau siltinti rekupo, aisku vaizdelis nenudziugino. na ka padarysi viska apsiltinau, bet didziausia klaida, kad apsiltines ta pacia diena kaseciu  neisemiau, galvojau, kad atsils pats smile.gif . Pasirodo klydau nes temperatura puciamo oro nepagerejo. padarius bandyma pasimate, kad i vidu oras puciamas nes iputimo ventiliatorius stovi uz kaseciu, bet is patalpos oras praktiskai netraukiamas nes del ledo oro mainams vykti liko labai mazas plotas. taigi kita diena teko lipti atgal. Vaizdelis kaseciu nebuvo pasikeites, bet kas nudziugino, jog buvo siek tiek aptirpe ledas. reiskia pasiltinimas dave naudos. taigi dabar jau antra diena kasetes dziusta vonioje, o vandens is ju isbego ne taip ir mazai. gal ryt poryt kai pilnai isdzius desiu atgal ir papasakosiu kas gausis nes dabar prie apsiltinimo prikibti jau butu sunku.
*



Reikėjo nuo "beje laba diena" pradėti smile.gif
Kai jūs pirkote savo Alaską už lyg tris štukas tai atrodo lyg viskas savo vietose, bet kaip vertinate rekupų kainas 8000-14000 (i dar +pvm), mūsų primesta savikaina akių nebado tokio lygio kainų kontekste? Tuo labiau, kad giriate ir džiaugiatės "trištukiniu" rekupu, suprantate apie ką aš?
Už viešai skelbiamą savo patirtį - didžiulis ačiū. Nemanote,kad ledo kasetėse nebūtų, jei turėtumėt "stebuklingą vamzdį"? Ar būtų pastatui naudos, jei į rekupą vietoj -12C ateitų +7C? Aš asmeniškai netikiu galimybe už 300Lt pasikloti vamzdį, bet net padauginus iš 5 tai yra vertas dėmesio įrenginys.
Papildyta:
QUOTE(EVOY© @ 2010 11 30, 11:34)
Kai bus truputi daugiau laiko- įdėsiu truputi daugiau medžiagos apie žemės šilumokaičius. Dabar tik dėl kondensato nuleidimo variantų:
Kai yra rūsys- nėra ir klausimų.
Variantas kai nėra rūsio.
Variantas kai nėra rūsio. Ant greičio neradau iliustracijos: kai nėra rūsio ir nėra problemų su gruntiniais vandenimis- panašiai, tik kondensatas nuleidžiamas į kiek gyliau iškastą duobę prikrautą akmenų (įrengtą panašiai kaip senovinis drenažas).

Dario. Kai minusas santykiauja su pliusu- kondensatas (ir tuo pačiu gyvastis) neišvengiami. Taip kad problema vis tik egzistuoja. Kiek teko domėtis, tokia problema dalinai sprendžiama sumontuojant papildomą rimtesnę skarbonkę su filtrais. Kita problemos sprendimo dalis: blogiausiu atveju- nėra sudėtinga šią problemą ištaisyti nieko neardant (pridėjus dar kelias šimtines).
*



Dėl laiko trūkumo (laukia kelionė į Aukštaitiją nelabai komfortabilia TP) negaliu parinkti link'ų iš Rehau awaduct, ten net sistema su siurbliuku atvejui be rūsio yra.
Domėkites patys - PL o ir "motininis" DE saitai yra gana informatyvūs.
Labiausiai bijau kad Dario vamzdynas sumestas bele kaip, iš akies, be vieningo nuolydžio - tada nežinau kaip bus - kad netektų pakartoti kur nors šalia pastato iš naujo.
Dario
QUOTE(Vilienė @ 2010 11 30, 13:21)
Aš asmeniškai netikiu galimybe už 300Lt pasikloti vamzdį, bet net padauginus iš 5 tai yra vertas dėmesio įrenginys.
*

Nagi paskaiciuokime:
6,5Lt*35m=227Lt Imam trimetriais vamzdziais, pigiau gaunasi.
1 alkune kainuoja 2.5-3Lt, priklausomai kiek jums ju reikia dar papliusuojam.
Priskaiciuojam dar koki trisaki kondensato surinkimui, +5Lt; revizija 9Lt
Ziurim kad ir tu paciu 300Lt i zeme niekaip nesusidaro. ir cia mazmeninem kainom primeciau. Didmena, tai dar ir ant kuro lieka. mirksiukas.gif
Toliau jau filtrai, ventiliatoriai ir pan tai galim nepriskirt, ten jau ne i zeme, ten taip ar taip vedinimui reikalingas daiktas.
Tiesa, skaiciau, kad lauko ora paimti deretu mazdaug 3m aukstyje.
Vilienė
QUOTE(Dario @ 2010 11 30, 13:40)
Nagi paskaiciuokime:
6,5Lt*35m=227Lt Imam trimetriais vamzdziais, pigiau gaunasi.
1 alkune kainuoja 2.5-3Lt, priklausomai kiek jums ju reikia dar papliusuojam.
Priskaiciuojam dar koki trisaki kondensato surinkimui, +5Lt; revizija 9Lt
Ziurim kad ir tu paciu 300Lt i zeme niekaip nesusidaro. ir cia mazmeninem kainom primeciau. Didmena, tai dar ir ant kuro lieka.  mirksiukas.gif
Toliau jau filtrai, ventiliatoriai ir pan tai galim nepriskirt, ten jau ne i zeme, ten taip ar taip vedinimui reikalingas daiktas.
Tiesa, skaiciau, kad lauko ora paimti deretu mazdaug 3m aukstyje.
*



Dar primeskit montavimą (čia tik jūsų atveju galimai nemokamai), kaminėlį su filtrais paėmimui ir tada 1500 bus reali kaina, "eiliniam vartotojui". Ne esmė kainoje, esmė - kad likusieji forumo skaitytojai realiai įvertintų SV duodamą naudą.
Beje "brendinis" kaminėlis - brangus malonumas smile.gif Bet labai simpatiškas - awaduct turi net pasirinkimą.
Vyckaju
QUOTE(Vilienė @ 2010 11 30, 13:29)
Reikėjo nuo "beje laba diena" pradėti smile.gif
Kai jūs pirkote savo Alaską už lyg tris štukas tai atrodo lyg viskas savo vietose, bet kaip vertinate rekupų kainas 8000-14000 (i dar +pvm), mūsų primesta savikaina akių nebado tokio lygio kainų kontekste? Tuo labiau, kad giriate ir džiaugiatės "trištukiniu" rekupu, suprantate apie ką aš?
Už viešai skelbiamą savo patirtį - didžiulis ačiū. Nemanote,kad ledo kasetėse nebūtų, jei turėtumėt "stebuklingą vamzdį"? Ar būtų pastatui naudos, jei į rekupą vietoj -12C ateitų +7C? Aš asmeniškai netikiu galimybe už 300Lt pasikloti vamzdį, bet net padauginus iš 5 tai yra vertas dėmesio įrenginys.

*



matot kalbet apie tai kas butu jei butu nera prasmes nes nei stebuklingo, nei paprasto vamzdzio nera ir pakloti neturiu noro nes reiketu is naujo darkyti savo ispuoseleta aplinka smile.gif O ledas garantuotai butu nes jei tas siltas oras butu turejes pereiti per -10 laipsniu palepeje kondensatas kuris pavirstu i leda garantuotas.

tai tas tristukinis dabar visos 5 su kapeikom ir max. duoda -15 proc. nes jau imones is kur pirkau nera, nepasidalino kazko smile.gif , o kita imone, kita politika. ne esme. gali pardavineti produkta su mazu antkainiu, bet dideliais kiekiais arba mazai paklausu produkta, bet uzsidedamas daugiau. tai nereiskia, jog sumoje uzdirbama daugiau.

Kodel netikit galimybe uz 300 lt pasikloti vamzdi, zmogus tai padare ir dalinasi su visais , o Jus vistiek neigiate. As galiu patikinti tai pilnai imanoma nes tokios kainos. Pripazinkim Jums kainavo gerokai daugiau. Dario kainavo 300 tai reiskia, kad 300 . Kuris efektyvesnis parodys laikas, lauksim atsiliepimu.
Vilienė
QUOTE(Vyckaju @ 2010 11 30, 15:20)
Kodel netikit galimybe uz 300 lt pasikloti vamzdi, zmogus tai padare ir dalinasi su visais , o Jus vistiek neigiate. As galiu patikinti tai pilnai imanoma nes tokios kainos. Pripazinkim Jums kainavo gerokai daugiau. Dario kainavo 300 tai reiskia, kad 300 . Kuris efektyvesnis parodys laikas, lauksim atsiliepimu.
*



Jokio čia neigimo, kainos plastiko prikabintos, o darbų? Čia tas pats kaip malkom kūrentis ir aiškinti kad už 800Lt 30kubų miškovežį atveža...
Aš labai sergu už Dario vamzdį, nes būtent jis pirmasis SM pateikia realius rezultatus ir tokius pesimistus kaip jus privers galvoti kitaip, efektyviau.
Būtų didžiulė nesamonė SV pajungimą pravedinėti nešildoma palėpe (na galima bandyti patį padavimą gerai izoliuoti). SV turi išnerti iš po žemės toje pačioje patalpoje kur stovi rekuperatorius tuo minimizuojant pneumo nuostolius ir apkrovą ventiliatoriams.
Jei jau vėlu jums vamzdį tiesti - tiek to. Ankstesnėse diskusijose išreiškėt aiškią abejonę (su pvz iš bitės forumo) apie tokio įrenginio prasmę - štai jums realus pavyzdys, tiek ir tenorėta pasakyti...
Kaži kaip seksis naujiesiems Alaska prekeiviams stumdyt po penkias štukas, šitam kainų lygyje yra N konkurentų, netgi su pasauliniais vardais(Samsung, Mitsubishi)... Už tris, kaip jūs pirkot, tai buvo labai įdomus daiktas, ilgai studijavau aprašymus...
biesas66
As manau Dario vamzdis -super. Net jei veliau nebepasiteisintu per didelius salcius,jis vistiek pades sutaupyti siluma investuojant i pati vamzdi niekinius 300 litu. Tie litukai oi kaip greit atsipirks.

Dario
Na va dar vienas matavimas i lentele.
Siandien diena -12C salo. Isejime +3C. 15C laipsniu nemokamai.
Nusinesiau hidrometra. Lauke rodo 47proc. Ikisau i vamzdi isejime per 10min niekas nepasikeite. Dregmes nerasta. Palikau dirbanti, zada pasalti daugiau. palaikysiu pora dienu nenutrukstamo putimo, pasaldysim grunta. Pamatuosiu dregme.
Reiks kiba koki bloga padaryt, jei fotkiu atrasiu. Kaip tik abu su vaiku sergam, i darba negaliu eiti...
Vilienė
QUOTE(biesas66 @ 2010 11 30, 20:36)
As manau Dario vamzdis -super. Net jei veliau nebepasiteisintu per didelius salcius,jis vistiek  pades sutaupyti siluma investuojant i pati vamzdi niekinius 300 litu. Tie litukai oi kaip greit atsipirks.
*



Nepamiršk ne tik šilumos, bet ir vėsumos. Čia irgi didžiulės taupymo galimybės. Nė kiek nemažiau įdomu kas dvelks iš SV per +30...+35 karščius kaip šią vasarą.
Dario
QUOTE(Vilienė @ 2010 11 30, 21:20)
Nepamiršk ne tik šilumos, bet ir vėsumos. Čia irgi didžiulės taupymo galimybės. Nė kiek nemažiau įdomu kas dvelks iš SV per +30...+35 karščius kaip šią vasarą.
*

Prie +30 jau dvelke. +16 isejime. Stovint tiesiai pries vamzdi toks kontrastas tiesiog siurpino oda tiesiogine to zodzio prasme.
Vilienė
QUOTE(Dario @ 2010 11 30, 21:20)
Na va dar vienas matavimas i lentele.
Siandien diena -12C salo. Isejime +3C. 15C laipsniu nemokamai.
Nusinesiau hidrometra. Lauke rodo 47proc. Ikisau i vamzdi isejime per 10min niekas nepasikeite. Dregmes nerasta. Palikau dirbanti, zada pasalti daugiau. palaikysiu pora dienu nenutrukstamo putimo, pasaldysim grunta. Pamatuosiu dregme.
Reiks kiba koki bloga padaryt, jei fotkiu atrasiu. Kaip tik abu su vaiku sergam, i darba negaliu eiti...
*



Nėr to blogo, kas neišeitų į gerą - aišku linkiu kuo skubiau pasveikti, bet blogas būtų super, panašiai kaip Jurmalos kolektoriaus.
Truputi teisinasi mano nuogastavimai dėl akumuliacijos, bet kokiu atveju svarbiausia kad nenukristų žemiau nulio. Vis dar 100m3/h?
Drėgmė turėtų susidaryti kai orą vėsinsit. Šildomas oras tik dar daugiau gali savyje turėti garų - problema prasidės atvirkštiniu atveju. Atšaldant susidarys kondensatas. Mano sistemai netgi rekomendavo patiesti drėkinimo vamzdį - perforuotą colinuką, per kurį į šilumokaitį galima paduoti vandens ir taip dirbtinai kelti jo drėgnumą žiemą. Nedėjau, gal rasiu kitokių drėkinimo būdų.
Laukiam rytojaus / poryt su rimtesniais šalčiais.
Papildyta:
QUOTE(Dario @ 2010 11 30, 21:23)
Prie +30 jau dvelke. +16 isejime. Stovint tiesiai pries vamzdi toks kontrastas tiesiog siurpino oda tiesiogine to zodzio prasme.
*



Kaip tuomet buvo su kondensatu? Va tada tai hidrometras praverstų - gal bandėt?
Dario
Taip, vasara kondensato galimybe atsiranda, deja matavau tik temperatura, dregmes vasara nepamatavau.
Ventilaitorius visdar tas pats. Su didesniu srautu neturiu.
Vyckaju
QUOTE(Vilienė @ 2010 11 30, 19:45)
Jokio čia neigimo, kainos plastiko prikabintos, o darbų? Čia tas pats kaip malkom kūrentis ir aiškinti kad už 800Lt 30kubų miškovežį atveža...
Aš labai sergu už Dario vamzdį, nes būtent jis pirmasis SM pateikia realius rezultatus ir tokius pesimistus kaip jus privers galvoti kitaip, efektyviau.
Būtų didžiulė nesamonė SV pajungimą pravedinėti nešildoma palėpe (na galima bandyti patį padavimą gerai izoliuoti). SV turi išnerti iš po žemės toje pačioje patalpoje kur stovi rekuperatorius tuo minimizuojant pneumo nuostolius ir apkrovą ventiliatoriams.
Jei jau vėlu jums vamzdį tiesti - tiek to. Ankstesnėse diskusijose išreiškėt aiškią abejonę (su pvz iš bitės forumo) apie tokio įrenginio prasmę - štai jums realus pavyzdys, tiek ir tenorėta pasakyti...
Kaži kaip seksis naujiesiems Alaska prekeiviams stumdyt po penkias štukas, šitam kainų lygyje yra N konkurentų, netgi su pasauliniais vardais(Samsung, Mitsubishi)... Už tris, kaip jūs pirkot, tai buvo labai įdomus daiktas, ilgai studijavau aprašymus...
*



jisai visada tiek ir kainavo, paprasciausiai buvau savoje vietoje savu laiku.
man abejoniu kelia Jusu investuota suma ar biteje plius investuota suma, bet Dario investuota suma abejoniu nekelia kad ir pridejus prie jos darbu kaina.
Taip man per velu, jei butumete pradeje statybas tada kaip as tai mano sprendimai savo laiku buvo pakankamai virs visu reikalavimu. manau tuo laiku butumete pastate ne ka geresni nama nei as be jokiu vamzdziu ir pan. todel nereikia cia sakyt, kad kazkas kazko negali ar nesupranta. ka man dabar antra nama statyt biggrin.gif ? po 5 metu atsidursit mano padetyje kai kaimynas statys zymiai siltesni ir protingesni nama nei jusiskis, bet nemanau, kad nuo to kas pasikeis, toks jau tas progresas.
Vilienė
QUOTE(Vyckaju @ 2010 12 01, 10:58)
jisai visada tiek ir kainavo, paprasciausiai buvau savoje vietoje savu laiku.
man abejoniu kelia Jusu investuota suma ar biteje plius investuota suma, bet Dario investuota suma abejoniu nekelia kad ir pridejus prie jos darbu kaina.
Taip man per velu, jei butumete pradeje statybas tada kaip as tai mano sprendimai savo laiku buvo pakankamai virs visu reikalavimu. manau tuo laiku butumete pastate ne ka geresni nama nei as be jokiu vamzdziu ir pan. todel nereikia  cia sakyt, kad kazkas kazko negali ar nesupranta. ka man dabar antra nama statyt biggrin.gif ? po 5 metu atsidursit mano padetyje kai kaimynas statys zymiai siltesni ir protingesni nama nei jusiskis, bet nemanau, kad nuo to kas pasikeis, toks jau tas progresas.
*



Jūs kažkokį čia konkursą organizuojat - mano geresnis, jo geresnis... Mane tai nedomina ir aš nedalyvauju.
Mano investuota suma, kaip ir buvo parašyta, su rezervu, primesta apvalinant iki dvieju nulių. Aš garantuoju, kad bet kas iš gatvės užsimanęs tokio įrenginio laisvai tilps į mano paskelbtą sumą, laisvai - reiškia pats rankų nesitepdamas, ir dar gal sutaupys. Dabar jūs pabandykite tokiom sąlygom už 300Lt vamzdį pasitiest. Ne visi nori būti (ir gali) tokiais profesionaliais statybininkais kaip Dario. Daugiau nėra ką nė aiškinti. Dar vienas į ką reikia atkreipti dėmesį, kad nelygintumėt piršto su b..iu - įrenginio galingumas.
Aš jūsų namo nė mačiau nė man labai įdomu, ir jei pasirodė, kad kritikuoju - labai klystat ir be reikalo žeidžiatės. Buvo ginčas "dirba - nedirba, apsimoka - neapsimoka" - Dario SV tai realiai įrodė, manau ginčas išspręstas galutinai. Pasiūlymas pačiam tokį pasidaryt - nuoširdus ir draugiškas, su akivaizdžia nauda (ledo kasetėse nebuvimu). Šis pavyzdys ne tik jums - forumą paskaitinėja daug besiruošiančių statytis, jie padarys išvadas iš mūsų komentarų. Čia ne tik tarp jūsų ir manęs - čia visiems SM dalyviams, kurių informavimas man yra žymiai svarbiau nei pasigalinėti "co to ja co moja jaja". Pasigendu draugiško tono iš jūsų pusės.
Dario
Vyckaju, jusu namo tikrai niekas nepeikia ir nemenkina. Neprisitaikykite sau visko kaip priekaistu. Manau buvo dragiskas pasiulymas pgl galimybes pasijungti katai panasaus ir pagelbeti jusu rekupui, tuo paciu padidinant jo gebejimus ir ilgaamziskuma. Niekas cia nesusirinko matuotis pas ka namas sustresnis. Cia dalinames idejomis ir patirtimis. Tai nepaverskim eilini karta temos kovos lauku.
Vyckaju
QUOTE(Vilienė @ 2010 12 01, 15:17)
Jūs kažkokį čia konkursą organizuojat - mano geresnis, jo geresnis... Mane tai nedomina ir aš nedalyvauju.
Dabar jūs pabandykite tokiom sąlygom už 300Lt vamzdį pasitiest. Ne visi nori būti (ir gali) tokiais profesionaliais statybininkais kaip Dario. Daugiau nėra ką nė aiškinti. Dar vienas į ką reikia atkreipti dėmesį, kad nelygintumėt piršto su b..iu - įrenginio galingumas.
Aš jūsų namo nė mačiau nė man labai įdomu, ir jei pasirodė, kad kritikuoju - labai klystat ir be reikalo žeidžiatės. Buvo ginčas "dirba - nedirba, apsimoka - neapsimoka" - Dario SV tai realiai įrodė, manau ginčas išspręstas galutinai. Pasiūlymas pačiam tokį pasidaryt - nuoširdus ir draugiškas, su akivaizdžia nauda (ledo kasetėse nebuvimu). Šis pavyzdys ne tik jums - forumą paskaitinėja daug besiruošiančių statytis, jie padarys išvadas iš mūsų komentarų. Čia ne tik tarp jūsų ir manęs - čia visiems SM dalyviams, kurių informavimas man yra žymiai svarbiau nei pasigalinėti "co to ja co moja jaja". Pasigendu draugiško tono iš jūsų pusės.
*



as konkurso neorganizuoju tik pasakiau kas ir kaip, o Jusu bendravimas su savo "co to ja"... "pirstas su b..b... kaip ir kitu nariu minciu ivardijimas "visisku briedu" ir dar nemaza dalis perlu nekelia daug minciu apie jusu kultura ar bent jau virtualu bendravima incognito, bet as ne apie tai.

Cia Jus zmogui paciam pasistaciusiam nama nuo A...Z aiskinat kaip sunku ir neimanoma uz 300lt tai padaryti? Jus net neisivaizduojat kiek zmogus gali padaryti jei nori. Pazystu ne viena statyybininka kur stato namus tai kai pakalbi maziausiai net keista kaip tokie zmones aplamai kazka gali pastatyti, bent jau kokybiskai. Ne visi cia po moteriskom pavardem pasislepe ir rankos ne visu is vienos vietos auga. Uz 300 analoga drasiai.
man tokio "nuosirdumo", su kiekviename poste pabaksnojimu i leda kaseteje ir kaip to nebutu jei butu stebuklingas vamzdis, nereikia.
Papildyta:
QUOTE(EVOY© @ 2010 11 30, 12:12)
O ar nebandėte tuo pačiu šį vandenį "patyrinėti"? Kiek pamenu, orą imate iš palėpės- įdomu ar nuo to kasetės neužsiteršia greičiau?
*



kazkaip nepastebejau klausimo.
vanduo svarus, bet ir dirbo jis gal menesi. Filtrai kaip bebutu keista labiau uzsiterses istraukimo nei padavimo.

Palepeje papildomai uzkisau dali ventiliacijos angu todel oro skirtumas tarp palepes ir lauko turetu dar padideti., dabar turiu ~ 3-4 laipsnius skirtuma.
Vilienė
QUOTE(Vyckaju @ 2010 12 02, 09:50)
Cia Jus zmogui paciam pasistaciusiam nama nuo A...Z aiskinat kaip sunku ir neimanoma uz 300lt tai padaryti? Jus net neisivaizduojat kiek zmogus gali padaryti jei nori. Pazystu ne viena statyybininka kur stato namus tai kai pakalbi maziausiai net keista kaip tokie zmones aplamai kazka gali pastatyti, bent jau kokybiskai. Ne visi cia po moteriskom pavardem pasislepe ir rankos ne visu is vienos vietos auga. Uz 300 analoga drasiai.


Skaitot ir matot tik tai ką norit, traktuojat kaip jums patogiau... Suasmeninate net nepagalvojęs kas tikrai pasaulyje be jūsų "super meistro" yra ir chirurgų ir menininkų ir kitų labai tolimų nuo statybos ir technikos specialybių, kuriems "rankos is vienos vietos auga"... Jiems irgi reikia kokybiško būsto ir jie niekad nelips su kerzais ir kastuvu SV kloti.
Mūsų diskusija baigta. Sėkmės kovojant su lėdu, SAVARANKIŠKAI.
Vyckaju
QUOTE(Dario @ 2010 11 29, 20:29)
Panaudojau PE vamzdzius skirtus vidaus kanalizacijai 110 diametro. Isklojau juos mazdaug 80-90cm gylyje po garazu ir katiline 4 juostom tarp kuriu 75cm tarpai, viso 33m zemeje gavosi. Medziagos nesieke 300Lt, darbai atlikti pries uzpilant pamatus, taigi kasimo darbu minimumas. Dabar jie yra smelingam grunte. iki molio dar apie pusmetris ten, gal kiek daugiau. Sandarumo problemos kaip ir nera su tokiu vamdziu, oksidacijos irgi.
Darydamas sita reikala tikejausi atsikovoti 4-5 laipsnius, realybej viskas beveik 3k efektyviau gavosi. Kiek bandziau efektyvumas del nepertraukiamai ilgai prapuciamo srauto nekrinta. Galbut pavyktu efektyvuma dar padidinti ilginant pati vamzdi iki 40-50m. Daugiau turbut nera tikslinga. Nebandziau pusti kokius 500m3/h. Turetu kristi efektyvumas, teoriskai, bet praktiskai tokio srauto niekada nenaudosiu.
Tiesa reiktu pazymeti, kad didinti vamzdzio skersmeni nereiketu, del lygaus pavirsiau pasipriesinimas labai minimalus, o padidinus skersmeni dvigubai, turis pasikeicia 4k , o pavirsiaus plotas labai nezymiai. tada krinta efektyvumas, nes mazas pavirsiaus plotas nespeja isildyti tokio didelio turio. Is zmoniu bandziusiu didinti skersmenis girdejau tik nusivylima, nes perpumpavus turi esanti zemeje, pradeda kristi efektyvumas, turis labai nutolsta nuo pavirsiaus ploto, o svarbus yra tik pastarasis.
Taigi siuo atveju, ske, ilgis svarbus, tpskant. smile.gif
*



O kokio skersmens vamzdis isnyra is zemes abiejuose galuose?
Dedant rekupa pirma mintis buvo ji statyti rusyje nes ta daikta, kad ir nedideli paveldejome is namo kuris stovejo pries musiski. Taciau tai buvo atmesta del ortakyno sudetingumo, rusio vietos namo plane ir kai kuriu techniniu problemu.
Visa laika norejau rusi pagilinti, bet nebuvo rimtos paskatos. Dabar pamasciau, kad gilinant butu galima po visu rusiu ~25m2 patiesti vamzdyna. Gruntas po namu pliazinis smelis todel kasimas isdauzius poprasti betona problemu nesudarytu. gruntinis vanduo manau giliai nes rusys sausas. Tuo paciu apsisiltintu rusio grindys.
Gal galetum specifikos kaip viskas sujugta pas pati ir kokie nuolydziai padaryti.
Pats rusys ~6*4 kazkur tai ~30m vamzdyno maziausia tilptu manu galima ir 50m pramesti. Po rusiu saltis gyvenime peprasiskverbs, grindys ~1,8m zemiau zemes lygio



Papildyta:
QUOTE(Vilienė @ 2010 12 02, 10:17)
SAVARANKIŠKAI.
*



O as tikejausi, kad "nuosirdziai" padesit bigsmile.gif juk per kelias temas is visisko naujoko tapot "rimciausiu" ekspertu be kurio pagalbos mes neissiversim. uzsienio kalbas mokam, internetu naudotis irgi galvas ant peciu turim taigi Aciu pakalbos nereikia.
Vilienė
QUOTE(Vyckaju @ 2010 12 02, 10:22)
Dabar pamasciau, kad gilinant butu galima po visu rusiu ~25m2 patiesti vamzdyna. Gruntas po namu pliazinis smelis todel kasimas isdauzius poprasti betona problemu nesudarytu. gruntinis vanduo manau giliai nes rusys sausas. Tuo paciu apsisiltintu rusio grindys.
Gal galetum specifikos kaip viskas sujugta pas pati ir kokie nuolydziai padaryti.
Pats rusys ~6*4 kazkur tai ~30m vamzdyno maziausia tilptu manu galima ir 50m pramesti. Po rusiu saltis gyvenime peprasiskverbs, grindys ~1,8m zemiau zemes lygio


Na va, bukas užsispyrimas - tai tik "neklystančiojo" kaukė, sveikas protas, kurio, reikia pripažinti turite, ima viršų. O tiek pykčio ir "neaiškinkit, aš pats žinau" teko išklausyti...
Kaip beprunkštumėt mano adresu vis tiek linkiu jums sėkmės. Jaučiuosi padaręs gerą darbą, ypač tų "kur rankos nežinia iš kur auga" akyse.
P.S. Ekspertu SM netampama, tam reikia ilgų gyvenimo metų ir atitinkamo išsilavinimo.
Dario
QUOTE(Vyckaju @ 2010 12 02, 10:22)
O kokio skersmens vamzdis isnyra is zemes abiejuose galuose?
Dabar pamasciau, kad gilinant butu galima po visu rusiu ~25m2 patiesti vamzdyna. Gruntas po namu pliazinis smelis todel kasimas isdauzius poprasti betona problemu nesudarytu. gruntinis vanduo manau giliai nes rusys sausas. Tuo paciu apsisiltintu rusio grindys.
Gal galetum specifikos kaip viskas sujugta pas pati ir kokie nuolydziai padaryti.
Pats rusys ~6*4 kazkur tai ~30m vamzdyno maziausia tilptu manu galima ir 50m pramesti. Po rusiu saltis gyvenime peprasiskverbs, grindys ~1,8m zemiau zemes lygio
*


Na va, ir radote kur ta vamzdi ikisti. smile.gif
Vamzdis, kaip jau minejau, visur vidaus kanaleikos PE 110 su plonom sienelem. 33m zemeje. Atsargai reiktu didint iki 40m. dabar kaip tik per sita atsalima, antra para pucia beperstojo, eisiu matuot kiek isejime, ar nekrito efektyvumas. Vakar apie pietus po paros putimo lauke -14C isejime +2C. Jei sals -20C, manau isejimas kris iki 0 ar -1. Pailginus vamzdi iki 40m (pavasari taip turbut ir padarysiu) 0 realiomis salygomis isviso neturetu but pasiektas.
Nuolydzio pakanka standartinio ar bent nemazesnio nei 3mm/1m.
Daryti ilgesni kaip 40m manau netikslinga, susidarys pasipriesinimas, kris srautas. Su 40m, minuso isejime nepasieksit, na nebent per 30 laipsniu kristu padavimas.
Padavima as planuoju pakelti i nesildoma pastoge, ten dar pora laipsniu silciau turetu but nei lauke.
Vyckaju
QUOTE(Dario @ 2010 12 02, 11:17)
Na va, ir radote kur ta vamzdi ikisti.  smile.gif 
Vamzdis, kaip jau minejau, visur vidaus kanaleikos PE 110 su plonom sienelem. 33m zemeje. Atsargai reiktu didint iki 40m. dabar kaip tik per sita atsalima, antra para pucia beperstojo, eisiu matuot kiek isejime, ar nekrito efektyvumas. Vakar apie pietus po paros putimo lauke -14C isejime +2C. Jei sals -20C, manau isejimas kris iki 0 ar -1. Pailginus vamzdi iki 40m (pavasari taip turbut ir padarysiu) 0 realiomis salygomis isviso neturetu but pasiektas.
Nuolydzio pakanka standartinio ar bent nemazesnio nei 3mm/1m.
Daryti ilgesni kaip 40m manau netikslinga, susidarys pasipriesinimas, kris srautas. Su 40m, minuso isejime nepasieksit, na nebent per 30 laipsniu kristu padavimas.
Padavima as planuoju pakelti i nesildoma pastoge, ten dar pora laipsniu silciau turetu but nei lauke.
*



nezinau ar ji darysiu tik svarstau, idejos kurios kyla impulsyviai dazniausiai buna vertos demesio.
Bitejeplius igyvendinta ideja buvo pakankamai brangi ir rezultatas nebuvo geras, pagal tai pats pernai sausio menesi toje diskusijoje kalbejes apie galimybe isirengti si vamzdi ja ir atmeciau del prasto rezultato. Jusu rezultatas geras ir vertas kiekvieno cento.dabar nezinau kiek rekuperatorius siandien surinkus kasetes padarys is -10 lauke, parasysiu ir pagal tai spresiu kaip toliau elgtis. jeigu jis
TEORISKAI
is -23 lauke ir +20 viduje sugebetu padaryti +14,5 (kuo as netikiu) tai jam dirbant 100m3/h nasumu butu ismetama lauk palyginus nedaug silumos.
Pagal 6 laipsniu skirtuma tarp ismetamo lauk +20 ir ipuciamo +14 prie 100m3 gauname 0.2 kw nuostoli per 1h arba 4.8kw per para. Cia prie didziausiu salciu
Magal juos vidurkis viso sildymo sezono turetu gautis apie +20 ismetamo ir +17 grazinamo tai butu ~3 laipsniai t.y ~ 2.4Kw per para ventiliacijos nuostolis.
PRAKTISKAI (parasysiu pats), bet jeigu is +20(paros vidurkis) istraukiamo oro namuose sugebes pre -23 lauke bent +10 butu super. tai butu ~8.04 Kw per para, o viso sildymo sezono vidurkio nuostoliai ventiliacijai galetu buti ~4kw/parai.
Taigi jei vamzdis vidutiniskai per sezona temperatura pakeltu +10 laipsniu tai nera taip, kad tais 10 laipsniu daugiau rekupas ir pasildys.
Sakykim vietoje to, kad prie -20 laipsniu i namus gauname +10 su rekupu, temperaturu skirtumas 10 laipsniu, tai su vamzdziu ir rekupu -10 i namus negausime jau +20, nesisumuoja juk. gausime gal +13, t.y vamzdis padeda laimeti gal +3 laipsnius ne 10 laipsniu.
Todel ir manau, jog vamzdis , kad atsipirktu turi buti pigus. Jei tikrai jo pagalba rekupas sugebetu pakelti temperatura 3 na max +5 laipsniai tai butu prie 100m3/h ~ 2-4sutaupyti KW per para arba 150-300Lt/metus sildant elektra.
Jeigu rekuperatorius brangus ir jo naudingumas tikrai pasiekiamas koks deklaruojamas tai si sutaupymo israiska litais labai sumazeja.
Aisku cia su salyga, kad pasirenkamas brangiausias sildymo budas.
Dario
QUOTE(Vyckaju @ 2010 12 02, 13:01)
nezinau ar ji darysiu tik svarstau, idejos kurios kyla impulsyviai dazniausiai buna vertos demesio.
Bitejeplius igyvendinta ideja buvo pakankamai brangi ir rezultatas nebuvo geras, pagal tai pats pernai sausio menesi toje diskusijoje kalbejes apie galimybe isirengti si vamzdi ja ir atmeciau del prasto rezultato. Jusu rezultatas geras ir vertas kiekvieno cento.dabar nezinau kiek rekuperatorius siandien surinkus kasetes padarys is -10 lauke, parasysiu ir pagal tai spresiu kaip toliau elgtis. jeigu jis
TEORISKAI
is -23 lauke ir +20 viduje sugebetu padaryti +14,5 (kuo as netikiu) tai  jam dirbant 100m3/h nasumu butu ismetama lauk palyginus nedaug silumos.
Pagal 6 laipsniu skirtuma tarp ismetamo lauk +20 ir ipuciamo +14 prie 100m3 gauname 0.2 kw nuostoli per 1h arba 4.8kw per para. Cia prie didziausiu salciu
Magal juos vidurkis viso sildymo sezono turetu gautis apie +20 ismetamo ir +17 grazinamo tai butu ~3 laipsniai t.y ~ 2.4Kw per para ventiliacijos nuostolis.
PRAKTISKAI (parasysiu pats), bet jeigu is +20(paros vidurkis) istraukiamo oro  namuose sugebes pre -23 lauke bent +10 butu super. tai butu ~8.04 Kw per para, o viso sildymo sezono vidurkio nuostoliai ventiliacijai galetu buti ~4kw/parai.
Taigi jei vamzdis vidutiniskai per sezona temperatura pakeltu +10 laipsniu tai nera taip, kad tais 10 laipsniu daugiau rekupas ir pasildys.
Sakykim vietoje to, kad prie -20 laipsniu i namus gauname +10 su rekupu, temperaturu skirtumas 10 laipsniu, tai su vamzdziu ir rekupu -10 i namus negausime jau +20, nesisumuoja juk. gausime gal +13, t.y vamzdis padeda laimeti gal +3 laipsnius ne 10 laipsniu.
Todel ir manau, jog vamzdis , kad atsipirktu turi buti pigus. Jei tikrai jo pagalba rekupas sugebetu pakelti temperatura 3 na max +5 laipsniai tai butu prie 100m3/h ~ 2-4sutaupyti KW per para arba 150-300Lt/metus sildant elektra.
Jeigu rekuperatorius brangus ir jo naudingumas tikrai pasiekiamas koks deklaruojamas tai si sutaupymo israiska litais labai sumazeja.
Aisku cia su salyga, kad pasirenkamas brangiausias sildymo budas.
*

Kazkaip idomiai paskaiciavote. As matyciau didesni skirtuma nei 3 laipsniai.
Jusu atveji su -23C lauke ir +20C viduje reiktu lyginti su 0C po vamzdzio ir +20C viduje.
Teoriskai gautumet apie 18.5C i kambari prie -23C lauke. Kada temperatura i rekupa eina pliusine tai ir efektyvumas manau jo kurkas didesnis nei apsalusio. Prie mazesniu salciu rekupas pustu beveik kambario ora. Plius niekada neisijungtu 2-3kW tenas priesuzsaliminis. Sita iskaiciavus atsipirkimas turbut 2 sildymo menesiai. Kolkas nesugalvojau greiciau atsiperkancios investicijos su tokiais rezultatais ir irengimo kastais. Jei vamzdi ilginti iki 40m esu tikras kad rezultatai butu dar geresni, o islaidos pasikeistu nezymiai.

Jei pripliusuotume irengima, priklausomai nuo konkrecios situacijos manau sistema i zeme, paciam nekisant pirstu sumoje gautusi 600-800Lt.

P.S. Pries pusvalandi lauke -10C is mano vamzdzio po 2 paru nepertraukiamo putimo +2C. Krito mazdaug 2 laipsniais. Gruntas atveso. Realiom salygom nepertraukiamo putimo po kelias paras nebus. Taigi atsistatys. Stebesiu kaip greitai.
ambre
Sveiki. Būkit žmonės nesipykit, nes visa tai reik perskaityt ir kitiems... Pvz. mano atveju- aš viską traukiu į konspektą ,kopinu į word ir atspausdinu kai ką- tada pranešu vyrui. biggrin.gif Nes jis nemėgsta skaityt ilgų beletristikų. Mano pareiga rinkt info, o sprendimus ir darbus darys jis. smile.gif
Ačiū Vilienei, kuris karts nuo karto primena, kokia temos paskirtis 4u.gif
Carbon
QUOTE(ambre @ 2010 12 02, 14:17)
Sveiki. Būkit žmonės nesipykit,  nes visa tai reik perskaityt ir kitiems...
*


Tik diskutuojant gimsta teisybe. Jei skaitysi monologus, tai nieko gero nebus. mirksiukas.gif
well'as
QUOTE(Dario @ 2010 12 02, 13:26)
P.S. Pries pusvalandi lauke -10C is mano vamzdzio po 2 paru nepertraukiamo putimo +2C. Krito mazdaug 2 laipsniais. Gruntas atveso. Realiom salygom nepertraukiamo putimo po kelias paras nebus. Taigi atsistatys. Stebesiu kaip greitai.
*



Gal atkreipet demesi kokia temperatura buna vamzdyje, kai tik paleidziat
"vedinima" ?
kaip supratntu "rekuperaracinei" reiktu dvieju oro paemimu: vieno is/per zemes/e ir kito tiesiai is lauko (per trisaki sie susijungtu). Ir prie tam tikru T lauke, reiktu
perjungineti trisakio sklende.
kokia turi buti T lauke, kad jau butu verta ora traukti per zeme(vamzdziu)?
Vyckaju
QUOTE(Dario @ 2010 12 02, 13:26)
Kazkaip idomiai paskaiciavote. As matyciau didesni skirtuma nei 3 laipsniai.
Jusu atveji su -23C lauke ir +20C viduje reiktu lyginti su 0C po vamzdzio ir +20C viduje.
Teoriskai gautumet apie 18.5C i kambari prie -23C lauke. Kada temperatura i rekupa eina pliusine tai ir efektyvumas manau jo kurkas didesnis nei apsalusio. Prie mazesniu salciu rekupas pustu beveik kambario ora. Plius niekada neisijungtu 2-3kW tenas priesuzsaliminis. Sita iskaiciavus atsipirkimas turbut 2 sildymo menesiai. Kolkas nesugalvojau greiciau atsiperkancios investicijos su tokiais rezultatais ir irengimo kastais. Jei vamzdi ilginti iki 40m esu tikras kad rezultatai butu dar geresni, o islaidos pasikeistu nezymiai.
*



Lyg ir teisingai skaiciavau aisku viskas paremta prielaidom. Pagal jas jeigu vamzdis pakelia temperatura sakykim +10 laipsniu, tai prie -20 lauke ir +20 viduje i rekupa gauname ne 0, o -10 matemastiskai, jei gautume 0 tai turetu temperatura pakelti +20 laipsniu.

Taigi per pietus parlekes namo sumeciau kasetes i vieta, apsiltinimas savo dave, bet tikejausi daugiau.
Pries apsiltinima kazkur is 0 lauke padarydavo ~ +12 laipsniu, dabar is -6 daro +11. labai neturejau laiko tai vakare matysiu kiek gausis paputus ilgesni laika. Dar reikes pamatuoti kiek ismeta lauk.
Skambinau gamintojui ir tiesiai sviesiai paklausiau ar jie cia laboratorijoje savo naudinguma pasieke ir realybeje jo nera ar kaip? Jeigu nera to naudingumo tai nesiknisciau, o is karto mastyciau kaip toliau isspresti si klausima. Sake taip neturetu buti, o kadangi pas mane 1 daviklio nefiksuoja tai atvaziuos kita sav. ir paziures vietoje.
arba variantas, kad puciant vesesni ora i termometra jis rodo mazesne temperatura nei yra, matavau su buitiniu nes butent tas daviklis kuris rodo puciamo i vidu oro temperatura ir neveikia.
ambre
QUOTE(Carbon @ 2010 12 02, 15:25)
Tik diskutuojant gimsta teisybe. Jei skaitysi monologus, tai nieko gero nebus. mirksiukas.gif
*



oi šitą aš žinau, bet kai pusę komentaro sudaro vyriški pasikandžiojimai, tai pabosta ir skaityt.
Vilienė
QUOTE(Dario @ 2010 12 02, 11:17)
Na va, ir radote kur ta vamzdi ikisti.  smile.gif 
Vamzdis, kaip jau minejau, visur vidaus kanaleikos PE 110 su plonom sienelem. 33m zemeje. Atsargai reiktu didint iki 40m. dabar kaip tik per sita atsalima, antra para pucia beperstojo, eisiu matuot kiek isejime, ar nekrito efektyvumas. Vakar apie pietus po paros putimo lauke -14C isejime +2C. Jei sals -20C, manau isejimas kris iki 0 ar -1. Pailginus vamzdi iki 40m (pavasari taip turbut ir padarysiu) 0 realiomis salygomis isviso neturetu but pasiektas.
Nuolydzio pakanka standartinio ar bent nemazesnio nei 3mm/1m.
Daryti ilgesni kaip 40m manau netikslinga, susidarys pasipriesinimas, kris srautas. Su 40m, minuso isejime nepasieksit, na nebent per 30 laipsniu kristu padavimas.
Padavima as planuoju pakelti i nesildoma pastoge, ten dar pora laipsniu silciau turetu but nei lauke.
*



Aš manau tikslinga skerspjūvį didinti iki bent 150-160, tuomet pasipriešinimas sumažės, darbinis plotas padidės. O dėl per greito "praėjimo" - viskas priklauso nuo ventiliatoriaus. Jūsų atveju su tuo pačiu ventiliatorium (100m3/h) ir net tuo pačiu 33m ilgiu našumas turėtų padidėti. Berods temos apraše EVOY įdėjęs "rimtesniems poreikiams" - diametro didinimas tik į naudą.
Vyckaju
QUOTE(Dario @ 2010 12 02, 13:26)
Kazkaip idomiai paskaiciavote. As matyciau didesni skirtuma nei 3 laipsniai.
Jusu atveji su -23C lauke ir +20C viduje reiktu lyginti su 0C po vamzdzio ir +20C viduje.
Teoriskai gautumet apie 18.5C i kambari prie -23C lauke. Kada temperatura i rekupa eina pliusine tai ir efektyvumas manau jo kurkas didesnis nei apsalusio. Prie mazesniu salciu rekupas pustu beveik kambario ora. Plius niekada neisijungtu 2-3kW tenas priesuzsaliminis. Sita iskaiciavus atsipirkimas turbut 2 sildymo menesiai. Kolkas nesugalvojau greiciau atsiperkancios investicijos su tokiais rezultatais ir irengimo kastais. Jei vamzdi ilginti iki 40m esu tikras kad rezultatai butu dar geresni, o islaidos pasikeistu nezymiai.
*



susidubliavo
Vilienė
QUOTE(well'as @ 2010 12 02, 14:36)
Gal atkreipet demesi kokia temperatura buna vamzdyje, kai tik paleidziat
"vedinima" ?
kaip supratntu "rekuperaracinei" reiktu dvieju oro paemimu: vieno is/per zemes/e ir kito tiesiai is lauko (per trisaki sie susijungtu). Ir prie tam tikru T lauke, reiktu
perjungineti trisakio sklende.
kokia turi buti T lauke, kad jau butu verta ora traukti per zeme(vamzdziu)?
*



Teoriškai: paleidžiant ventiliatorių oras turi būti dirvos temperatūros, gal laipsniu vėsesnis dėl savitakinės cirkuliacijos, įdomu būtų pamatuoti temperatūrą sistemos dugne esant išjungtam ventiliatoriui.
Dviejų paemimų reikia ne rekuperacinei, jei tiksliau - pačiam namui ir jo klimatui. Dėl staigių temperatūros pokyčių pavasarį bei rudenį bus laikotarpiai, kai SV dirbs "prieš klimatą" - vėsins kai reik šildyti ir atvirkščiai. Tuomet orą imsime tiesiai iš už sienos.
Trišakio sklendė - man projektuotojai išsprendė nubražydami dvi sklendes and atskitų paėmimų, su el. pavarom. (mano atveju dėl SV šakotumo jų bus trys - 2 ant šakų + 1 ant tiesioginio paėmimo).
Taip pat gavau gerą patarimą dėl gartraukio: iš paties gartraukio "išoperuoju" ventiliatorių, o san mazge, esančiame už 3m nuo gartraukio montuoju kasetę anglies filtrams ir ventiliatorių gartrauliui, oras gražinamas atgal į bendrą virtuvės/gyvenamą patalpą dėl srautų balanso. Pliusai: "šikane" ventiliatorius galės bliauti kiek norės - šeimininkei galva neišūž smile.gif (vis tik parinksime tylų bet galingą ventiliatorių); san mazge nebūsiu apribotas erdvėje - daug vietos ir filtrų kasetei ir ventiliatoriui ir duslintuvams. Minusas - teks ventiliatoriaus valdiklį atsivesti į gartraukį, gali nukentėti gartraukio dizainas. Kas dar mano kokių pastebėjimų / kritikos turi - būsiu dėkingas.
Vil_1111
Pažiūrėjus tokių vaizdų apie namo statybų brokus, labai rimtai pradėjau svarstyti tik apie pasyvų namą.

http://www.youtube.com/watch?v=Dkt8wexeu-Y
Carbon
QUOTE(Vil_1111 @ 2010 12 02, 15:40)
Pažiūrėjus tokių vaizdų apie namo statybų brokus, labai rimtai pradėjau svarstyti tik apie pasyvų namą.

http://www.youtube.com/watch?v=Dkt8wexeu-Y
*


Galima pamanyt, kad statant pasyvu nama neimanoma pridaryt broko biggrin.gif
Dario
QUOTE(well'as @ 2010 12 02, 14:36)
Gal atkreipet demesi kokia temperatura buna vamzdyje, kai tik paleidziat
"vedinima" ?
kaip supratntu "rekuperaracinei" reiktu dvieju oro paemimu: vieno is/per zemes/e ir kito tiesiai is lauko (per trisaki sie susijungtu). Ir prie tam tikru T lauke, reiktu
perjungineti trisakio sklende.
kokia turi buti T lauke, kad jau butu verta ora traukti per zeme(vamzdziu)?
*

Neturiu tokio jautraus termometro, kad reaguotu keliu sekundziu tikslumu. Parodymus tikslumo delei nuimu po 10min kai idedu termometra i vamzdi. Teoriskai zemeje yra +9-11C, tiek ir turi buti vamzdyje kai nepucia. Pgl tai ir ziurim kada perjungt ant By-pass'o
Dario
QUOTE(Vilienė @ 2010 12 02, 15:22)
Aš manau tikslinga skerspjūvį didinti iki bent 150-160, tuomet pasipriešinimas sumažės, darbinis plotas padidės. O dėl per greito "praėjimo" - viskas priklauso nuo ventiliatoriaus. Jūsų atveju su tuo pačiu ventiliatorium (100m3/h) ir net tuo pačiu 33m ilgiu našumas turėtų padidėti. Berods temos apraše EVOY įdėjęs "rimtesniems poreikiams" - diametro didinimas tik į naudą.
*


Netikslinga. Skerspjuvio reik minimalaus, kad tik nekeltu stipraus pasipriesinimo. Cia fizika suveikia. Tekejimo slegis priklauso nuo skerspjuvio, kuo skerspjuvis didesnis, tuo didesnis turis ir slegis. Kuo mazesnis skerspjuvis tuo didesnis greitis. Cia sita is 12kl kurso dar atsimenu. Traigi pasipriesinimas tik didetu.
Kaip jau anksciau rasiau svarbu turio ir vamzdzio pavirsiaus ploto santykis. Oro turi vamzdyje sildo pavirsiaus plotas. Jei didinam skersmeni, pavirsiaus plotas dideja tiesiogiai priklausomai nuo spindulio, o turis dideja kvadratine funkcija nuo spindulio. Vadinasi pavirsiaus plotas jei padvigubeja, tai turis padideja net 4k. Vamzdzio efektyvumas krinta lygiai 2k. Cia is formuliu. Prapumpuos turi kiek zemej oro, o paskui eis saltas, neisildys tokio didelio turio toks mazas plotas. Su sita problema kazkuriam forume jau buvo vienas nusivyles zmogus.
Ilgi tektu didint 2k, ir vel pasigaunat dideli slegi, viso jau 4k didesni ir trigubai didesnius irengimo kastus.
vaba
...kiek maciau awadukt'as individualiam namui raso: 200-tinis ju vamzdis - 40m...
Vilienė
QUOTE(Dario @ 2010 12 02, 18:09)
Netikslinga. Skerspjuvio reik minimalaus, kad tik nekeltu stipraus pasipriesinimo. Cia fizika suveikia. Tekejimo slegis priklauso nuo skerspjuvio, kuo skerspjuvis didesnis, tuo didesnis turis ir slegis. Kuo mazesnis skerspjuvis tuo didesnis greitis. Cia sita is 12kl kurso dar atsimenu. Traigi pasipriesinimas tik didetu.
Kaip jau anksciau rasiau svarbu turio ir vamzdzio pavirsiaus ploto santykis. Oro turi vamzdyje sildo pavirsiaus plotas. Jei didinam skersmeni, pavirsiaus plotas dideja tiesiogiai priklausomai nuo spindulio, o turis dideja kvadratine funkcija nuo spindulio. Vadinasi pavirsiaus plotas jei padvigubeja, tai turis padideja net 4k. Vamzdzio efektyvumas krinta lygiai 2k. Cia is formuliu. Prapumpuos turi kiek zemej oro, o paskui eis saltas, neisildys tokio didelio turio toks mazas plotas. Su sita problema kazkuriam forume jau buvo vienas nusivyles zmogus.
Ilgi tektu didint 2k, ir vel pasigaunat dideli slegi, viso jau 4k didesni ir trigubai didesnius irengimo kastus.


"tekėjimo slėgis" - man labai nauja sąvoka, sorry jei ką praleidau. "Tekėjimo greitis" - savoka pažįstama, greitis atvirkščiai proporcingas sperspjūvio plotui. Jei oras SV švilps - sušilti nesuspes. Vienintelis didesnio greičio pliusas - išvengtume laminarinio tekėjimo, bet tam greitis tikrai ne turi būti "švilpiantis", negaliu tiksliai pasakyti nuo kokių sąlygų prasidės turbulentinis.
"Skerspjuvio reik minimalaus, kad tik nekeltu stipraus pasipriesinimo" - visiškai nesutinku, pasipriešinimas - pneumo nuostoliai ir skerspj8vio plotas yra atvirkščiai proporcingi. Norit mažo pasipriešinimo - didinat skerspjūvio plotą: papūskit per kokteilio šiaudelį ir colinį vamzdį - jaučiat skirtumą?
Mokiausi iš Awaduct, todėl pasilieku prie savo nuomonės - didesnis sperspjūvis (diametras):
-mažesni pneumo nuostoliai, reiškia mažiau kwh ventiliatoriui
-didesnis paviršiaus plotas, reiškia didesnį efektyvumą - per didesnį plotą didesni šilumos mainai.
Dario
QUOTE(Vilienė @ 2010 12 02, 20:06)
Mokiausi iš Awaduct,  todėl pasilieku prie savo nuomonės - didesnis sperspjūvis (diametras):
-mažesni pneumo nuostoliai, reiškia mažiau kwh ventiliatoriui
-didesnis paviršiaus plotas, reiškia didesnį efektyvumą - per didesnį plotą didesni šilumos mainai.
*


Matot ventiliatoriui reiks stumt (traukt dar sunkiau) didesni turi su dideliu vamzdziu, ir 200 diametro tas pasipriesinimas turio bus 4k didesnis nei 100 vamzdzio. O pavirsiaus plotis bus didesnis 2k, su 4 kart didesniu oro turiu. Taigi turio vienetui bus dvigubai mazesnis efektyvus sildymo plotas - vamzdzio sieneles. Gaunam tam paciam turiui dvigubai mazesni pavirsiaus plota. neefektyvu.
Tokiu atveju geriau 2 vamzdziai po 110.
Vilienė
QUOTE(Dario @ 2010 12 02, 22:07)
Matot ventiliatoriui reiks stumt (traukt dar sunkiau) didesni turi su dideliu vamzdziu, ir 200 diametro tas pasipriesinimas turio bus 4k didesnis nei 100 vamzdzio. O pavirsiaus plotis bus didesnis 2k, su 4 kart didesniu oro turiu. Taigi turio vienetui bus dvigubai mazesnis efektyvus sildymo plotas - vamzdzio sieneles. Gaunam tam paciam turiui dvigubai mazesni pavirsiaus plota. neefektyvu.
Tokiu atveju geriau 2 vamzdziai po 110.


Manau mums reikia sekundanto smile.gif Fiziko arba ventiliacijos profesionalo smile.gif Arba vienas kito nesuprantam, arba kažkuris esam neteisus. Visgi grįžtu prie savo pateikto pavyzdžio: kuriuo atveju ventiliatoriui stumt/traukt bus lengviau - per kokteilių šiaudelį ar tarkim per žvėrių po autostrada perlaidos vamzdį?
Ankstesniame savo poste truputi painiojot: 1Pa = 1kg / 1m2, iš čia F= P x S, kur S = pi x r2, F=P x pi x r2 - labai panašu į jūsų posto išvadas, tik čia JĖGA pakis kvadratine funkcija padvigubinus spindulį r, ar teisingai?
Ventiliatoriaus debitas - constant. Jūsiškis kaip bejunksi - vistiek 100m3/h pučia. Tik klausimas - kaip lengvai, su kokiu pasipriešinimu tą šimtuką išlups? Per šiaudelį - gal nė 50 nepajėgs, o per perlaidą - visą šimtą su minimaliom energijos sąnaudom.
Jei iš mažo diametro mažesni nuostoliai - tai ventiliacija coliniais PPR išsivedžiotume?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.