Army wives geras serialas, man labai patiko
QUOTE(mergyna su sijonu @ 2012 01 18, 23:21)
naujas serialas. uzkabino, nors tik viena serija buvo, tai rekomenduoju.
http://www.youtube.c...h?v=h9PXqJUp2Ug
Apie Alkatrazo kalejima, toks Lost ir Kalejimo begliu misinys sakyciau.
http://www.youtube.c...h?v=h9PXqJUp2Ug
Apie Alkatrazo kalejima, toks Lost ir Kalejimo begliu misinys sakyciau.
Alcatraz kaip tik vakar paziurejau, kol kas uzkabino
Dar noreciau parekomenduoti siuos serialus:
1) Fringe - sakyciau toks uzuktas su fantastikos ir mistikos elementais
2) The Secret Circle - apie paauglius - raganas, bet gana idomus
3) The Firm - tik pasirode, izymaus filmo su Tomu Cruzu "The Firm" tesinys, pagrindinis vaidmens atlikejas zinoma jau ne be Cruzas, bet taip pat kino aktorius
4) Grimm - megstantiems detektyvus su mistikos elementais
5) Once Upon a Time - fantasy stiliaus serialas, pasaka, kurioje veiksmas vyksta musu laike ir karts nuo karto pasakoje, zodziu labai idomus, ir geri aktoriai vaidina
6) True Blood - gal kas jau minejo, nerealus serialas megstantiems vampyrus, labai savotiskai pastatytas, bet viskas praktiskai pagal knygas , jeigu kas skaitete
Cia pasiskaicius jau siunciuosi The Killing, tikiuosi patiks
O pati noreciau parekomenduoti Terra Nova, kiek skaiciau nieks apie ji neuzsimine Esme serialo tokia: ateinant pasaulio pabaigai, zmones atranda laike skyle kaip pergabenti zmones i dinozauru amziu Mum patiko
O pati noreciau parekomenduoti Terra Nova, kiek skaiciau nieks apie ji neuzsimine Esme serialo tokia: ateinant pasaulio pabaigai, zmones atranda laike skyle kaip pergabenti zmones i dinozauru amziu Mum patiko
Sherlock , cia tas naujas, kur sezonas 3 serijos.
Papildyta:
Laukiu nesulaukiu 2 sezono
O nuotaikai pakelti rusiskas serialas Internai (rusiskas Hausas)
Papildyta:
Alcatraz siandien ziuresiu
O True Blood skaicciau knyga, tai nelabai patiko filmas , buciau neskaiccius, ziuretusi gerai.
Papildyta:
QUOTE(convict @ 2012 01 19, 19:09)
Cia pasiskaicius jau siunciuosi The Killing, tikiuosi patiks
Laukiu nesulaukiu 2 sezono
O nuotaikai pakelti rusiskas serialas Internai (rusiskas Hausas)
Papildyta:
QUOTE(Lavija @ 2012 01 19, 14:33)
Alcatraz kaip tik vakar paziurejau, kol kas uzkabino
6) True Blood - gal kas jau minejo, nerealus serialas megstantiems vampyrus, labai savotiskai pastatytas, bet viskas praktiskai pagal knygas , jeigu kas skaitete
6) True Blood - gal kas jau minejo, nerealus serialas megstantiems vampyrus, labai savotiskai pastatytas, bet viskas praktiskai pagal knygas , jeigu kas skaitete
Alcatraz siandien ziuresiu
O True Blood skaicciau knyga, tai nelabai patiko filmas , buciau neskaiccius, ziuretusi gerai.
Dar viena pamirsau pamineti nebloga seriala apie advokatus - The Suites
Perziurejom su vyru The Killing seriala. Tikrai vertas demesio. Prikaustantis. Islaikantis demesi. Paskutiniosiose serijose buvo pradeje kurejai daryti neatleistinu klaidu susijusiu su siuzetu, bet suvirskinom ir taip vietomis labai sunkus, ypac isijauciant i zmoniu netekusiu armito isgyvenimus
Bet nutarem kad ziureti po viena serija butu ne kas, jeigu i savaite po viena, kaip kas bu isejus naujam sezonui, nes pamirsiti galima ka rode. Geriausia va taip kaip mes padarem, vakar pries miega 4 suziurejom ir per siandiena likusias. Tada neatitruksti nuo jo
siaip tikrai gera serialas, vertinciau labai aukstu balu gal ne 10 bet stiprus 9 tikrai
Aciu uz rekomendacijas
Bet nutarem kad ziureti po viena serija butu ne kas, jeigu i savaite po viena, kaip kas bu isejus naujam sezonui, nes pamirsiti galima ka rode. Geriausia va taip kaip mes padarem, vakar pries miega 4 suziurejom ir per siandiena likusias. Tada neatitruksti nuo jo
siaip tikrai gera serialas, vertinciau labai aukstu balu gal ne 10 bet stiprus 9 tikrai
Aciu uz rekomendacijas
Apie ką tas Alcatzar? mačiau linkomanijoje yra gal reiks parsisiust, dar mačiau Redemption iš naujų atrodo, niekas nežiūrit.
Kadangi, šiuo metu sergu tai ir liko tik serialų žiūrėjimas.
Papildyta:
Gali imest torrentu psl per kuri serialus siunteis, noriu 1 ir 2 sezonus atsiust o linkomanijoje nera, o ten kur per linkus siunčiaus niekas nebeveikia
Kadangi, šiuo metu sergu tai ir liko tik serialų žiūrėjimas.
Papildyta:
QUOTE(Gossipgirl @ 2012 01 06, 22:44)
Gali imest torrentu psl per kuri serialus siunteis, noriu 1 ir 2 sezonus atsiust o linkomanijoje nera, o ten kur per linkus siunčiaus niekas nebeveikia
QUOTE(Dinariuke @ 2012 01 28, 20:13)
Gali imest torrentu psl per kuri serialus siunteis, noriu 1 ir 2 sezonus atsiust o linkomanijoje nera, o ten kur per linkus siunčiaus niekas nebeveikia
Na aš viską siunčiuos iš kickasstorrents
likimo galia-puikus serialas.jį rodo kiekvieną darbo dieną,po simpsonų.patariu aš pati tą serialą atsitiktinai,žiūrėdama kanalus radau.pažiūrėjau vieną seriją ir.... negalėjau sustoti myliu šitą serialą
Mano rekomenduojami butu:
Kam patikdavo "Draugai", ir siaip humoro serialai tokie 'mieli' be dramu: Modern Family, labai labai geras ir juokingas
The lying game - mano megstamiausias is dabar rodanciu apskritai (dramos, meiles, painiavos ir pan. )
Kam patikdavo "Draugai", ir siaip humoro serialai tokie 'mieli' be dramu: Modern Family, labai labai geras ir juokingas
The lying game - mano megstamiausias is dabar rodanciu apskritai (dramos, meiles, painiavos ir pan. )
Pabaigiau Terra Nova, tik 13serijų tai antra pusė sezono įdomiau žiūrėjos.
Parsisiunčiau 1 seriją Alcatzar bet visai neužkabino.
Gal kas žiūrėjot Fringe, mastau siustis Nes nebeturiu ką žiūrėt, o naujos serijos su tom pertraukom pribaigs.
Likimo galia, geras bet kad nera niekur serijų o per tv ziuret po serija ne man, juolab kad tuo metu kai rodo darbe bunu.
Papildyta:
The lying game - mano megstamiausias is dabar rodanciu apskritai (dramos, meiles, painiavos ir pan. )
Susigundžiau, tikiuosi nenusivilsiu
Parsisiunčiau 1 seriją Alcatzar bet visai neužkabino.
Gal kas žiūrėjot Fringe, mastau siustis Nes nebeturiu ką žiūrėt, o naujos serijos su tom pertraukom pribaigs.
Likimo galia, geras bet kad nera niekur serijų o per tv ziuret po serija ne man, juolab kad tuo metu kai rodo darbe bunu.
Papildyta:
QUOTE(Blueberrie @ 2012 01 29, 18:11)
The lying game - mano megstamiausias is dabar rodanciu apskritai (dramos, meiles, painiavos ir pan. )
Susigundžiau, tikiuosi nenusivilsiu
Rekomenduoju Sherlock (BBC, 2010-...) - moderni versija, šiek tiek smegenėles pasukt leidžia, labai genialiai susuktas serialas; Modern Family - linksmas, paprastas, gyvenimiškas; 2 Broke Girls - neseniai atrastas, bet užkabinęs beveik iškart, smagus; Happy Endings - ir The Lying Game, Gossip girl, bet šitie žinomesni ir daugelio jau peržiūrėti.
Ir dar Episodes superinis!
Ir dar Episodes superinis!