Įkraunama...
Įkraunama...

SPSS programa

QUOTE(laputaitexxx @ 2012 04 04, 12:52)
Kai turesite bendra bala, tai reiktu tada eiti Analyze-Compare means - Independent Samples T test. Nes turesite 2 nepriklausomas imtis (universitetai ir kolegijos), bet pries tai dar patikrinkite normaliskuma


jei galima sužinoti, tai tas normališkumas kaip yra tikrinamas?
beje bandžiau ką tik daryti per analyze - compare means - independent samples T test, tai man neleidžia atlikti veiksmų. Tiksliau leidžia, tačiau jokių duomenų neišmeta, tik rašo, jog neįmanoma to padaryti.
Atsakyti
nelabai supratau 4u.gif vis gi kaip sujungti tu kategoriju balus?
Atsakyti
QUOTE(braskeeeee @ 2012 04 04, 14:04)
jei galima sužinoti, tai tas normališkumas kaip yra tikrinamas?
beje bandžiau ką tik daryti per analyze - compare means - independent samples T test, tai man neleidžia atlikti veiksmų. Tiksliau leidžia, tačiau jokių duomenų neišmeta, tik rašo, jog neįmanoma to padaryti.


Kazka ne taip darote, i Variables langa ikeliame ka lyginame, t.y. pasitenkinimas, o groups - pagal ka, t.y. mokymo istaiga

Normaliskuma reikia tikrinti tada kai norime suzinoti ar kiekybiniai kintamieji yra pasiskirste normaliai, nes kai normaliai pasiskirste tai vieni metodai naudojami, kai nenormalus - kiti metodai.
Papildyta:
QUOTE(medooziukas @ 2012 04 04, 14:07)
nelabai supratau 4u.gif  vis gi kaip sujungti tu kategoriju balus?


Issivesti tas kategorijas muzikalumą, originalumą, lankstumą ir išraiškingumą, nezinau kokia pas Jus metodika, tai daroma arba susumavus teiginiu balus arba vidurki isvedus
Atsakyti
Vis gi prasau dar karta jusu pagalbos 4u.gif turiu tokia lentelę:

Kaip muzikos pamokoje tau sekasi: Galimi atsakymai: Puikiai, gerai, vidutiniškai, patenkinamai,silpnai

Muzikalumas 1. Suvokti atliekamos dainos pagrindinę idėją;
2.Tiksliai ir jautriai padainuoti dainos melodiją;
3.Jausti pasitenkinimą muzikuojant;
Išraiškingumas 4.Dainuoti laisvai, nuoširdžiai, pasitikinčiai;
5.Dainuojant įsijausti į muzikos nuotaiką;
6.Dainos nuotaiką perteikti veido išraiška ir kūno judesiais;
Tikslingumas 7.Taikyti vokalinius gebėjimus (kvėpavimą, artikuliaciją ir kt.).
8.Pasiūlyti dainai tinkamą dinamiką, tempą, štrichą;
9.Išlaikyti dėmesį dainuojant ilgesnį laiką;
Lankstumas 10.Atlikti dainą kitokia nuotaika, dinamika, tempu, štrichu;
11.Pritaikyti dainai judesį, ritminį pritarimą;
12.Nebijoti ieškoti originalesnių dainos atlikimo variantų;

Gavau atsakymus, o dabar noriu ištirti nebe visų 12, bet sutraukus po tris t.y muzikalumo,išraiškingumo,tikslingumo ir lankstumo priklausomybę nuo lyties ir to ar vaikai lankė muzikos mokyklą ar ne. Ar mergaitės geriau vertina savo muzikaluma uz berniukus ar ne, ar lankę muzikos mokyklą yra muzikalesni už nelankiusius.

Nepykite jei klausiu vėl to paties, bet noriu įsitikinti, kad taip viską supratau blush2.gif
Papildyta:
ar per transform neina kaip nors apjungti tų kategorijų?
Atsakyti
QUOTE(medooziukas @ 2012 04 04, 16:47)
Vis gi prasau dar karta jusu pagalbos 4u.gif  turiu tokia lentelę:

Kaip muzikos pamokoje tau sekasi:            Galimi atsakymai: Puikiai, gerai, vidutiniškai, patenkinamai,silpnai

Muzikalumas            1. Suvokti atliekamos dainos pagrindinę idėją; 
                    2.Tiksliai ir jautriai padainuoti dainos melodiją;                           
                    3.Jausti pasitenkinimą muzikuojant;
Išraiškingumas          4.Dainuoti laisvai, nuoširdžiai, pasitikinčiai;
                    5.Dainuojant įsijausti į muzikos nuotaiką;
                    6.Dainos nuotaiką perteikti veido išraiška ir kūno judesiais;
Tikslingumas            7.Taikyti vokalinius gebėjimus (kvėpavimą, artikuliaciją ir kt.).
                    8.Pasiūlyti dainai tinkamą dinamiką, tempą, štrichą;
                    9.Išlaikyti dėmesį dainuojant ilgesnį laiką;
Lankstumas              10.Atlikti dainą kitokia nuotaika, dinamika, tempu, štrichu;
                    11.Pritaikyti dainai judesį, ritminį pritarimą;
                    12.Nebijoti ieškoti originalesnių dainos atlikimo variantų;

Gavau atsakymus, o dabar noriu ištirti nebe visų 12, bet sutraukus po tris t.y muzikalumo,išraiškingumo,tikslingumo ir lankstumo priklausomybę nuo lyties ir to ar vaikai lankė muzikos mokyklą ar ne. Ar mergaitės geriau vertina  savo muzikaluma uz berniukus ar ne, ar lankę muzikos mokyklą yra muzikalesni už nelankiusius.

Nepykite jei klausiu vėl to paties, bet noriu įsitikinti, kad taip viską supratau blush2.gif
Papildyta:
ar per transform neina kaip nors apjungti tų kategorijų?


Galima pvz taip daryti, skirti balus: Puikiai-5, gerai-4, vidutiniškai-3, patenkinamai-2,silpnai-1. Muzikaluma apskaiciuojam sudejus teiginius
1. Suvokti atliekamos dainos pagrindinę idėją;
2.Tiksliai ir jautriai padainuoti dainos melodiją;
3.Jausti pasitenkinimą muzikuojant;
Turesite nauja kintamaji muzikalumas, kuo didesnis balas, tuo didesnis muzikalumas, tada jau tuos balus galima lyginti pagal grupes
Atsakyti
QUOTE(medooziukas @ 2012 04 04, 16:47)
ar per transform neina kaip nors apjungti tų kategorijų?

Kategorijas darykite per compute. Įrašot naują pavadinimą, pvz., tikslingumas, tada už lygybės keliat klausimus priklausančius tai kategorijai ir juos sumuojat. Turėsit tikslingumo kategoriją, o tada su ja jau ir lyginkit ką jums reikia smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo VaiVi: 04 balandžio 2012 - 16:13
QUOTE(laputaitexxx @ 2012 04 04, 13:28)
Kazka ne taip darote, i Variables langa ikeliame ka lyginame, t.y. pasitenkinimas, o groups - pagal ka, t.y. mokymo istaiga

Normaliskuma reikia tikrinti tada kai norime suzinoti ar kiekybiniai kintamieji yra pasiskirste normaliai, nes kai normaliai pasiskirste tai vieni metodai naudojami, kai nenormalus - kiti metodai.
Papildyta:
Issivesti tas kategorijas muzikalumą, originalumą, lankstumą ir išraiškingumą, nezinau kokia pas Jus metodika, tai daroma arba susumavus teiginiu balus arba vidurki isvedus



Gal galit paaiškinti kodėl man išmeta tokią lentelę su žodžiais?
Warnings
Frequency tables are not produced for the following variables because they are split variables: studijuojama vieta.

Atsakyti
QUOTE(laputaitexxx @ 2012 04 04, 15:09)
Galima pvz taip daryti, skirti balus: Puikiai-5, gerai-4, vidutiniškai-3, patenkinamai-2,silpnai-1. Muzikaluma apskaiciuojam sudejus teiginius
1. Suvokti atliekamos dainos pagrindinę idėją; 
                    2.Tiksliai ir jautriai padainuoti dainos melodiją;                           
                    3.Jausti pasitenkinimą muzikuojant;
Turesite nauja kintamaji muzikalumas, kuo didesnis balas, tuo didesnis muzikalumas, tada jau tuos balus galima lyginti pagal grupes


1. Suvokti atliekamos dainos pagrindinę idėją;
2.Tiksliai ir jautriai padainuoti dainos melodiją;
3.Jausti pasitenkinimą muzikuojant;
Sakykim suskaičiavau vidurki muzikalimo 3,9. ką dabar daryti su tuom vidurkiu? kur man išsaugoti tą muzikalumą su vidurkiu 3.9?
Papildyta:
QUOTE(VaiVi @ 2012 04 04, 15:12)
Kategorijas darykite per compute. Įrašot naują pavadinimą, pvz., tikslingumas, tada už lygybės keliat klausimus priklausančius tai kategorijai ir juos sumuojat. Turėsit tikslingumo kategoriją, o tada su ja jau ir lyginkit ką jums reikia smile.gif


o taip sumuojant ar susisumuoja prieš tai gauti rezultatai? t.y ar vidurkis apsiskaičiuoja pats? Nežinau ar aiškiai paklausiau blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(medooziukas @ 2012 04 04, 17:39)
o taip sumuojant ar susisumuoja prieš tai gauti rezultatai? t.y ar vidurkis apsiskaičiuoja pats? Nežinau ar aiškiai paklausiau blush2.gif

Jei jums reikia, kad paskaičiuotų kelių teiginių vidurkius, tai skaičiuojant su compute. Kairėj pusėj rašot naują pavadinimą, pvz., muzikalumas. Tada už lygybės ženklo sukeliat tam muzikalumui priklausančius teiginius, juos sumuojat ir dalinat iš teiginių skaičiaus. Atrodo taip:
= (1 teiginys + 2 teiginys + 3 teiginys ir t.t.) / 3
Kiek teiginių turit, tiek suvedat ir iš tiek dalinat. Gausit naują stulpelį su pavadinimu muzikalumas ir ten bus tai kategorijai priklausančių teiginių reikšmių vidurkis.
Neįsivaizduoju kaip dar kitaip paaiškinti ax.gif
Atsakyti
QUOTE(braskeeeee @ 2012 04 04, 17:18)
Gal  galit paaiškinti kodėl man išmeta tokią lentelę su žodžiais?
Warnings
Frequency tables are not produced for the following variables because they are split variables: studijuojama vieta.


Todel kad Jus per Split file isikelete kintamaji studijuojama vieta, kad skaiciuotu atskirai pagal ta kintamaji, nueikite vel i Split file ir padarykite kad skaiciuotu su visus respondentus
Papildyta:
QUOTE(medooziukas @ 2012 04 04, 17:39)
1. Suvokti atliekamos dainos pagrindinę idėją; 
                    2.Tiksliai ir jautriai padainuoti dainos melodiją;                           
                    3.Jausti pasitenkinimą muzikuojant;
Sakykim suskaičiavau vidurki muzikalimo 3,9. ką dabar daryti su tuom vidurkiu? kur man išsaugoti tą muzikalumą su vidurkiu 3.9?
Papildyta:
o taip sumuojant ar susisumuoja prieš tai gauti rezultatai? t.y ar vidurkis apsiskaičiuoja pats? Nežinau ar aiškiai paklausiau blush2.gif


Jus dabar susumuojate tuos teiginius ir turesite balus, dabar vidurkio nereikia skaiciuoti, o kai lyginsite grupese ta bala, tai SPSS paskaiciuos vidurkius, pvz., kai lyginsite pagal lyti, Jums SPSS paskaiciuos vidurki mergaiciu grupeje ir vidurki berniuku grupeje, ir p reiksme, kuri parodys ar tas vidurkiu skirtumas statistiskai reiksmingas
Atsakyti
Gal zinot kas nors kas yra Eta koreliacijos koeficientas?
Atsakyti
sveikos,

rašau magistrinį ir turiu "džiaugsmo" pirmą kartą padirbėti su SPSS, bet niekaip nerandu kaip reikia atlikti tokią anketuos duomenų analizę.
Klausimas pvz. Kokia Jūsų organizacijos misija? ir galima pažymėti kelis variantus pvz. 1 patenkinti vartotojo poreikius, 2 užtikrinti paslaugų kokybę, 3 - garantuoti kokybe ir t.t.
man reikia apskaičiuoti kiek respondentai pazymėjo atsakymų. einant per analyze-reports-case analize, man sudaro lentelę, kurioje vertikaliai eina 115 respondentų, o horizontaliai jų pažymėti atsakymau. pažymėjus sum - susumuoja ne kiekvienos eilutės pabaigoje o stulpelio apacioje, o man reikia, kad sumuotu eilutes gale. gal yra kokia kita funkcija kaip tai padaryti?

gal kas nors yra susidures su tokia situacija? smile.gif
Atsakyti