Įkraunama...
Įkraunama...

TezTour

Prieš keleta dienų grįžom iš Kanarų salų,kur keliavom su TezTour.Eskursijas visas ėmėm taip pat iš jų,kadangi daug norėjom pamatyti daug eskursijų tai gavom 10%
nuolaidą.Mažas minusiukas,kad VIP eskursijos kur važiavo tik lietuviai buvo rusų ralba.Galėtų pasitempti ir į tokią eskursija lietuviškai kalbanti gida išleisti ax.gif
Nuvežimą į oro uostą taip pat buvom užsisakę.Iš Klaipėdos iki Kauno važiavom tik dviese,grįžom taip greitai ir kokybiškai.
Taip kad TezTuor likom patenkinti biggrin.gif
Atsakyti
Su Teztur mes vaziavom i Turkija ir Egipta tai viskas buvo gerai thumbup.gif ,tik si karta gidas Paulius (Egipte) tikrai ne koks buvo ,nors daug mamyciu ji gyre asmeniskai man jis nepatiko schmoll.gif sakau gal zmogui nuotaikos nebuvo g.gif ,bet as sujuo mazai bendravau tai man jis nepagadino nuomones apie tezus,man ju siulomos paslaugos ir kelioniu organizavimas patinka manau ,kad dar su jais keliausime ax.gif
Atsakyti
Šiemet su Teztouru buvome Kretoje. Vos pamačius , kad ekskursijos rusų kalba, dingo net mažiausia tikimybė, kad imsime iš jų ekskursijas. Buvo 2 gidai vaikinukas, toks visai nieko, važiuojant į viešbutį supažindino su info... bet mergina tai, o siaube, info jokios, žino tik tai, kas ir taip pateikiama lankstinukuose. Kadangi nieko per daug mums iš gidų nereikėjo, tai ir nenusivylėmė. Kelionę vertinu teigiamai thumbup.gif
Atsakyti
Mes ką tik grįžome iš Turkijos. pirkome iš Teztour kelionę į Pamukalę rusų kalba. Tai labai nusivyliau, visų pirma Tez tour atstovas Jonas paėmė pinigus, bet mūsų net neužregistravo į kelionę. Atsikėlėm puse šešių ryto laukiam, atvažiuoja autobusas ir pasirodo mūsų keturių nėra sarašuose. Tai kita atstovė Natalija labai atsiprašinėjo ir šiaip ne taip suorganizavo mums vietas autobuse. Tai gerai, kad iš mūsų viešbučio važiavo viena pora, nes kitaip mūsų net nebūtų paėmę, būtume paryčiais pralaukę prie viešbučio. lotuliukas.gif
Šiaip pati kelionė tai labai nepatiko. Vedė gidas turkas, kuris labai sunkiai šnekėjo rusiškai. Jo tonas buvo toks monotoniškas, kad visi keleiviai ištisai miegojo. Pasakojo iš kokių plytų stato turkai namus, o apie pačią Pamukalę beveik nieko. Stojome ištisai parduotuvėse, kur irgi jo burptelėjimais nieko nesupratome, kur mes sustojome, todėl daugelis, net nepasiimdavo piniginių, o autobusą užrakindavo. Pačioje pamukalėje, jei neini į Kleopatros baseiną tai nėra išvis ko ten važiuot. Kadangi mes nėjome į Kleopatros baseiną, tai mus paliko 3 h valkiotis ten per 40 lapsnių karštį. Nors gidas žadėjo kažką aprodyt, paaiškint - tiems kas neina į baseiną. Tačiau mums paklausus ką mums daryti, sako eikit ten ir ten, nes ten yra parduotuvės lotuliukas.gif Nu bet ar mes po parduotuves atvažiavom pasivaikščiot schmoll.gif Pabuvus ten 3h tokiame karštyje visai nebenorėjom nieko. Labai stipriai pervargome.
Stojome valgyt kavinėse, kuriose ne tai, kad nieko nebelikdavo valgyt, nes suvažiuodavo po 3-4 turistų autobusus iš karto, bet ir be galo neskanu, neestetiška, nešvaru. Gerai, kad vežiojomės "dezinfekciją". Tikrai niekam nerekomenduojuimti šios ekskursijos, nes tikrai galiėsitės.
Atsakyti
Mes su Tezais vaziavom i Sharma. Pasinaudojom ir labai dziaugemes nuvezimo-parvezimo i oro uosto paslauga. Labai patiko ekskursija i Jeruzale, labai profesionalus gidas, paliko dideli ispudi, nes pabere ne tik sausa info, bet ir citavo eiles, biblijines istorijas ir tt... 4u.gif Visgi keliones pirmas ispudis buvo sugadintas, nes buvo sudubliuota viesbucio rezervacija, visus turistus porai dienu apgyvendino kitam viesbutyje. verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(labukas @ 2008 09 15, 12:19)
Mes ką tik grįžome iš Turkijos. pirkome iš Teztour kelionę į Pamukalę rusų kalba. Tai labai nusivyliau, visų pirma Tez tour atstovas Jonas paėmė pinigus, bet mūsų net neužregistravo į kelionę. Atsikėlėm puse šešių ryto laukiam, atvažiuoja autobusas ir pasirodo mūsų keturių nėra sarašuose. Tai kita atstovė Natalija labai atsiprašinėjo ir šiaip ne taip suorganizavo mums vietas autobuse. Tai gerai, kad iš mūsų viešbučio važiavo viena pora, nes kitaip mūsų net nebūtų paėmę, būtume paryčiais pralaukę prie viešbučio. lotuliukas.gif
Šiaip pati kelionė tai labai nepatiko. Vedė gidas turkas, kuris labai sunkiai šnekėjo rusiškai. Jo tonas buvo toks monotoniškas, kad visi keleiviai ištisai miegojo. Pasakojo iš kokių plytų stato turkai namus, o apie pačią Pamukalę beveik nieko. Stojome ištisai parduotuvėse, kur irgi jo burptelėjimais nieko nesupratome, kur mes sustojome, todėl daugelis, net nepasiimdavo piniginių, o autobusą užrakindavo. Pačioje pamukalėje, jei neini į Kleopatros baseiną tai nėra išvis ko ten važiuot. Kadangi mes nėjome į Kleopatros baseiną, tai mus paliko 3 h valkiotis ten per 40 lapsnių karštį. Nors gidas žadėjo kažką aprodyt, paaiškint -  tiems kas neina į baseiną. Tačiau mums paklausus ką mums daryti, sako eikit ten ir ten, nes ten yra parduotuvės lotuliukas.gif Nu bet ar mes po parduotuves atvažiavom pasivaikščiot schmoll.gif Pabuvus ten 3h tokiame karštyje visai nebenorėjom nieko. Labai stipriai pervargome.
Stojome valgyt kavinėse, kuriose ne tai, kad nieko nebelikdavo valgyt, nes suvažiuodavo po 3-4 turistų autobusus iš karto, bet ir be galo neskanu, neestetiška, nešvaru. Gerai, kad vežiojomės "dezinfekciją". Tikrai niekam nerekomenduojuimti šios ekskursijos, nes tikrai galiėsitės.


Na o mes vaziavome su TezTour'u i Pamukale taip pat, labai patiko, gal kad pasirinkome lietuviu kalba thumbup.gif Gidas lietuvis Aleksandras,jei neklystu, buvo thumbup.gif Zmogus tiek pasakojo,taip isamiai thumbup.gif O ir pati Pamukale tikrai verta demesio, teatras ir t.t. Maistas taip pat neblogas- gan gausus svediskas stalas,daug geresnis maistas nei perkant ekskursijas tiesiai is turku- ten jie valgydina makaronais ir kepsneliais tokiais doh.gif Na gal mums taip pasitaike su tomis ekskursijomis is paciu turku,bet maistas- ne esminis dalykas ax.gif
Atsakyti
sveikos, merginos,
keliavau as si spali i Bodruma. Kelione pirkom is GustusVitae (TezTour'o). Esu labai nusivylus sita kontora ir labai iskaudinta, keliones organizatoriams neturiu geru zodziu... nei vieno.

Nuvykus i Mila, oro uoste isskirste po autobusus, musu autobusu vaziavus mergaite su TezTour’o uniforma matyt kurcnebyle buvo, nesvarbu, kokia kalba, bet manau laba diena, viso gero pasakyt priklauso. Nei amt, garso jokio. Nuvaziavom i viesbuti (GOLDEN AGE), informacijos 0. Kol mes ten registravomes, ta mergaite kazkur dingo. Likom nesuprate, kada bus koks susitikimas, kada bus paaiskinta apie ekskursijas... Stendas TezTour’o tuscias, isskyrus viena vargana lapeli su informacija, kada sekancia diena iskeliaujantiems but susikrovus lagaminus… o Mums, atkeliavusiems? Rukyt ant gultu atsigulus? Ne to as ten vaziavau, vaziavau Sali pamatyt, pakeliaut.

Susizinojom vietoj, kad gide turetu but sekancia diena nuo 16-17.30 val. Pragaisom veltui visa diena, kad susitiktume, NIEKAS nesiteike atvykti. Po skambuciu eiles ir pykciu, dar sekancia diena atvaziavo ale barbe, rusakalbe mergaite, ir didziai nustebus paklause: o ko jus is manes norit, ekskursiju sezonas baigesi, jokiu ekskursiju jus negausit, nes jos neorganizuojamos! Sakykit ka norit, bet man tai tolygu pasityciojimui! As dirbu istisus metus, kad galeciau sau leist isvaziuot pailset, nuo rupesciu ir nuo problemu, o ten teskia ko jus norit….. buvo taip skaudu ir apmaudu! Kai turi tik 7 dienas, is ju prarandi 2 del kvailo organizavimo, geru zodziu atrast jau nebeiseina.......

Nei atsiprasau, nei gal jum mes pasiulyt galim kazka, absoliuciai nieko, kapstykites patys. Nors nebutu agentura, is kurios pirkom kelione, perspejus, tik merginos, nepirkit ekskursiju is vietiniu, pirkit is TezTour’o, atsiunte kainininka, kad mazdaug zinotume, kiek kainuoja ekskursijos, kiek mazdaug pinigeliu pasiimt... na butume pirke, tik maza smulkmena, niekas ju neorganizavo....

Na nejaugi pardavinedami keliones negali tokiu metu keliaujanciu perspet, kad teks kapstytis savo jegomis, arba gulinet viesbuty? Tada nebutu pikta, zinotu zmones ko tiketis….

Mes susiradom vietine agentura. Likom suzaveti zmoniu darbu, organizacija, esam jiem be galo dekingi. Matem, kaip dirba vokieciu, lenku gidai, kaip jie organizuoja savo salies turistams ekskursijas, o lietuviai kas? Meslo kruva? Ne zmones? Mums ekskursiju sezonas jau baigtas!


Atsakyti
QUOTE(Ajuni @ 2008 09 15, 14:46)
Mes su Tezais vaziavom i Sharma. Pasinaudojom ir labai dziaugemes nuvezimo-parvezimo i oro uosto paslauga. Labai patiko ekskursija i Jeruzale, labai profesionalus gidas, paliko dideli ispudi, nes pabere ne tik sausa info, bet ir citavo eiles, biblijines istorijas ir tt...  4u.gif Visgi keliones pirmas ispudis buvo sugadintas, nes buvo sudubliuota viesbucio rezervacija, visus turistus porai dienu apgyvendino kitam viesbutyje.  verysad.gif

Mes pernai su jais irgi važiavome iš Šarmo į Jeruzalę. Tragiška kelionė. Nesuderinta, nesusityguota niekas. Ant sienos eilėse prasitynėme po geras 3 valandas (tiek pirmyn, tiek atgal). Parvežti turėjo apie vidurnaktį (atgal). Bet buvome visai ryte. Tad po bemiegės nakties iš karto į paplūdimį ėjome miegoti biggrin.gif

O šiaip mano draugystė su Tezais pasibaigė. Ir manau, kad ilgam. Kai per metus laiko iš trijų kartų visus tris pasišiukšlina - daugiau ant to grėblio nelipsiu. Pirmą kartą kai su jais skridome, tai ne į tą viešbutį bandė apgyvendinti, nes tipo tas mūsų rezervuotas jau vietų neturi. Nu, tai per daug nesureikšminome, pagalvojome, kad gal egiptiečiai čia taip išsidirbinėja. Pavasarį kai skridome, tai ir vėl su problemom... Kai užsakinėjau kelionę (naudojausi išankstinio pirkimo paslauga), tai buvo galima imti tik 7 ar 14 nakvynių. Ėmiau 7. Paskui, likus gal 1,5 mėn iki kelionės pasirodė ir tarpinių variantų, t.y. 9 n. ir 10 n. Skambinau į agentūrą ir klausiau, gal galima DASIPIRKTI keletą nakvynių. Bet nepavyko, nes Tezas tai laikė, kaip sutarties nesilaikymą. Tai turėčiau už sutarties perrašymą vos ne baudas mokėti... Nu, bala nematė, nusiraminau ir apsisprendžiau, kad ir 7 n. mums užteks. Tačiau.... Likus 3 (!) dienoms iki skrydžio sulaukiau skambučio iš agentūros. Pasakė, kad Tezas panaikino skrydį atgal po 7 nakvynių. T.y. į priekį mus nugabens, o atgal lėktuvo nebus. Buvo dvi išeitys - arba atsisakyti kelionės, arba dasipirkti 3 nakvynes. Sutikome dasipirkti tas kelias naktis. Tačiau.... jau per tą laiką mūsų viešbutis buvo pilnai užsakytas ir tiesiog neliko laisvų kambarių. Tai reikėjo arba visą viešbutį keisti, arba 3 naktis kur kitur gyventi. Ėmėm antrą variantą, nes kai taip mažai laiko iki kelionės liko, tai visi normalūs viešbučiai buvo jau užsakyti. Už tas 3 naktis reikalavo damokėti 600 Lt. Sakyčiau, kad daugoka doh.gif Jis tai aiškino, kad į kitą viešbutį keliantis jie skaičiuoja, kad mes tik taip mažai laiko ir atostogausime. Bet gi tai jau ne mūsų problemos. Tegul patys ir sprendžia jas. Taigi patys panaikino skrydį, o kai iš anksto teiravausi dėl kelionės pratęsimo, tai man neleido to padaryti doh.gif

Rudenį nusprendžiau nekreipti dėmesio į tuos neskllandumus. Galvojau, gal tai atsitiktinai nutiko. Tai užsakiau vėl kelionę. Per TezTour. Padariau didžiausią klaidą, kad nusprendžiau jais vis tik pasitikėti. Šaraškina ten kontora. Ne kitaip. Už kelionę reikėjo sumokėti iš anksto, kad gauti didžiausias nuolaidas. Tą ir padariau. Tačiau po kokios savaitės jų puslapyje apsižiūrėjau, kad jau prie mūsų viešbučio neliko AI maitinimo. Tik pusryčiai. Susisiekiau su agentūra ir paklausiau, o tai kaip su mūsų užsakymų, ar nebus dėl to problemų. Ji aiškinosi. Tezas tempė gumą 3 savaites. Agentūros darbuotojai kabino makaronus, kad veda derybas su viešbučiu (o kaip pati per kitus šaltinius sužinojau, net nesiruošė jie nieko daryti, tik laiką tempė). Galiausiai liko trys pasirinkimai - arba keisti viešbutį, arba sutikti su maitinimo keitimu, arba nutraukti sutartį... Nu, kad jie prieš 3 savaites dar informuotų ir iš karto pasakytų, kad kitaip nebus, tai rinkčiausi kitą viešbutį. O dabar gi tom datom, kada turėjome skristi, vėl gi dalimis, po kelias dienas, mums tinkančiuose viešbučiuose vietų jau nebuvo. Buvo keli variantai, į ką gal būt būtų galima keisti viešbutį, bet ten mažiausiai 1000 Lt reikėtų damokėti. O tai jau ne maža suma. Ir dar pradėjo dėstyti, kad tipo čia kaip naujas pirkimas, tai seniau galiojančių nuolaidų jie norėtų netaikyti. O kad patys pinigus suko, kaip beprocentine paskola naudojosi, tai čia nesiskaito.

Finalas buvo toks, kad jau tiesiog iš principo atsiėmiau pinigus. Nepasitikiu jau šia kompanija. Ir ateityje labai gerai turėsiu pagalvoti, ar verta su TezTour prasidėti. Man per daug jau nesklandumų su jais. Kur gi - iš trijų kartų visi trys su problemomis doh.gif Pažįstu žmonių, kurie su jais irgi ne kartą keliavo ir viskas pakankamai sklandžiai praėjo. Bet mums tai nepasisekė. Tai ir kiti nenustebkite, jeigu sulaukus ilgai lauktų atostogų paaiškės, kad arba niekur nevažiuojate, arba netikėtai. sąlygos pasikeis. Jau aš tai dabar padariau išvadas, kad kurį laiką reikia apeiti tą šaraškiną kontorą dideliu lanku.
Atsakyti
QUOTE(AsIrTu @ 2008 10 24, 08:58)
O šiaip mano draugystė su Tezais pasibaigė.  Pirmą kartą kai su jais skridome, tai ne į tą viešbutį bandė apgyvendinti, nes tipo tas mūsų rezervuotas jau vietų neturi. Nu, tai per daug nesureikšminome, pagalvojome, kad gal egiptiečiai čia taip išsidirbinėja. Pavasarį kai skridome, tai ir vėl su problemom... Kai užsakinėjau kelionę (naudojausi išankstinio pirkimo paslauga), tai buvo galima imti tik 7 ar 14 nakvynių. Ėmiau 7. Paskui, likus gal 1,5 mėn iki kelionės pasirodė ir tarpinių variantų, t.y. 9 n. ir 10 n. Skambinau į agentūrą ir klausiau, gal galima DASIPIRKTI keletą nakvynių. Bet nepavyko, nes Tezas tai laikė, kaip sutarties nesilaikymą. Tai turėčiau už sutarties perrašymą vos ne baudas mokėti... Nu, bala nematė, nusiraminau ir apsisprendžiau, kad ir 7 n. mums užteks. Tačiau.... Likus 3 (!)  dienoms iki skrydžio sulaukiau skambučio iš agentūros. Pasakė, kad Tezas panaikino skrydį atgal po 7 nakvynių. T.y. į priekį mus nugabens, o atgal lėktuvo nebus. Buvo dvi išeitys - arba atsisakyti kelionės, arba dasipirkti 3 nakvynes. Sutikome dasipirkti tas kelias naktis. Tačiau.... jau per tą laiką mūsų viešbutis buvo pilnai užsakytas ir tiesiog neliko laisvų kambarių. Tai reikėjo arba visą viešbutį keisti, arba 3 naktis kur kitur gyventi. Ėmėm antrą variantą, nes kai taip mažai laiko iki kelionės liko, tai visi normalūs viešbučiai buvo jau užsakyti. Už tas 3 naktis reikalavo damokėti 600 Lt. Sakyčiau, kad daugoka doh.gif Jis tai aiškino, kad į kitą viešbutį keliantis jie skaičiuoja, kad mes tik taip mažai laiko ir atostogausime. Bet gi tai jau ne mūsų problemos. Tegul patys ir sprendžia jas. Taigi patys panaikino skrydį, o kai iš anksto teiravausi dėl kelionės pratęsimo, tai man neleido to padaryti doh.gif
Tai užsakiau vėl kelionę. Per TezTour. Padariau didžiausią klaidą, kad nusprendžiau jais vis tik pasitikėti. Šaraškina ten kontora. Ne kitaip. Už kelionę reikėjo sumokėti iš anksto, kad gauti didžiausias nuolaidas. Tą ir padariau. Tačiau po kokios savaitės jų puslapyje apsižiūrėjau, kad jau prie mūsų viešbučio neliko AI maitinimo. Tik pusryčiai. Susisiekiau su agentūra ir paklausiau, o tai kaip su mūsų užsakymų, ar nebus dėl to problemų. Ji aiškinosi. Tezas tempė gumą 3 savaites. Agentūros darbuotojai kabino makaronus, kad veda derybas su viešbučiu (o kaip pati per kitus šaltinius sužinojau, net nesiruošė jie nieko daryti, tik laiką tempė). Galiausiai liko trys pasirinkimai - arba keisti viešbutį, arba sutikti su maitinimo keitimu, arba nutraukti sutartį... Nu, kad jie prieš 3 savaites dar informuotų ir iš karto pasakytų, kad kitaip nebus, tai rinkčiausi kitą viešbutį. O dabar gi tom datom, kada turėjome skristi, vėl gi dalimis, po kelias dienas, mums tinkančiuose viešbučiuose vietų jau nebuvo. Buvo keli variantai, į ką gal būt būtų galima keisti viešbutį, bet ten mažiausiai 1000 Lt reikėtų damokėti. O tai jau ne maža suma. Ir dar pradėjo dėstyti, kad tipo čia kaip naujas pirkimas, tai seniau galiojančių nuolaidų jie norėtų netaikyti. O kad patys pinigus suko, kaip beprocentine paskola naudojosi, tai čia nesiskaito.Finalas buvo toks, kad jau tiesiog iš principo atsiėmiau pinigus. Nepasitikiu jau šia kompanija. Ir ateityje labai gerai turėsiu pagalvoti, ar verta su TezTour prasidėti.  Jau aš tai dabar padariau išvadas, kad kurį laiką reikia apeiti tą šaraškiną kontorą dideliu lanku.


1 problema: visu pirma galiu drasiai pasakyti, kad dazniausiai skrydzius nuima ne ptas Teztouras o Avialinijos, kurios kartais visiska suda sumala ir nuima skrydzius ir jiems visiskai vienodai ar lektuvai jau pilni ar ne doh.gif ir tik labai retais atvejais skrydzius nuima Tezai, bet jei taip ir atsitinka tai tikrai visos tos isankstines nuolaidos islieka, o jei agentura kabina makaronus ir aiskina, kad cia skaitosi kaip naujas pirkimas tai reikia aiskintis jau su pacia agentura, nes jei koks vyksta keitimas del Tezu kaltes visos salygos ir nuolaidos visada paliekamos tikrai mirksiukas.gif

2 problema: Jei viesbutis pakeicia maitinimo tipa, tai iskart tik gave informacija apie tai Tezai visada pranesa agenturoms ir jokiu vilkinimu nera 3 savaites tongue.gif o jei ir vyksta derybos, tai agenturos buna informuotos tik po visu derybu o ne pries tai, taigi irgi klaidinga informacija is agenturos mirksiukas.gif

O del 100% apmokejimo su didziausiomis nuolaidomis, tai jis yra privalomas, nes jei tik viesbutis patvirtina jums kambary ju viesbutyje, ir yra isankstines nuolaidos tai pats viesbutis reikalauja 100% apmokejimo mirksiukas.gif
O vat kad aukstu sezonu viesbutis prisiima per daug rezervaciju o paskui daro perkraustymus turistam atvykus tai jau viesbucio kalte, ir kartais Tezai Lietuvoje apie tai jau suzino tik is paciu turistu arba is vietiniu gidu doh.gif

Kiek esu keliavusi su tezais tai man tokiu problemu tikrai nepasitaike, bet aisku isimciu buna verysad.gif
Atsakyti
1. Skrydį tada pnaikino ne avialinijos, o Tezas. Ir jie tai pripažino, kad tai jų kaltė, kad tai padarė per vėlai ir perspėjo mumis likus vos kelioms dienoms iki skrydžio. Nuolaidų tada, taip, nenaikino, bet teko kraustytis iš vieno viešbučio į kitą, nes visi likę labai jau nepatinkantys buvo. O už tą viešbutį norėjo, kad damokėtumėm tiek, kaip kad tik 3 dienom būtumėm skridę. Bet kadangi tai dėl jų kaltės taip atsitiko, tai išsireikalavome, kad tam antram viešbučiui taikytų žemesnes kainas.

2. Maitinimą žinoma, kad viešbučiai gali keisti. Bet šiuo atvėju Tezai pas save psl. iš karto ir pakeitė info, o mums dar kažin kiek laiko makaronino, kad vyksta derybos. Vis buvo siūloma surizikuoti ir palaukti. Aš jei psl. ir nepastebėčiau apie tą maitinimo tipo pasikeitimą, tai įtariu, kad ilgai ir nesužinočiau, kad kažkas dar vyksta. Net jei šiuo atvėju ne Tezo kaltė buvo, jie privalėjo kuo greičiau informuoti, kad nieko gero nebus ir reikia viešbutį (arba maitinimą) keisti. O dabar ištempė tiek, kad nieko gero toms datoms, kaip lėktuve vietų turėjome, nebeliko.

Ai ir parašiau, kad kiti draugai be jokių problemų keliavo su jais keletą kartų. O mums iš trijų bandymų visi nesėkmingi buvo. Tai jau daugiau su jais prasidėti nesinori kažkaip. Jaučiasi, kad jiem nuo to, ar mes dviese keliausime ar ne, vienodai šviečia. Ir tiesiog norisi įspėti kitas, kad netgi jeigu ir atrodys, kad viskas čiki, užsakyta ir patvirtinta, tai dar nereiškia, kad kelionė įvyks būtent taip, kaip buvo tikėtasi pačioje pradžioje mirksiukas.gif
Atsakyti
Mes visai neseniai su Tezais buvom Šarme ir tikrai agentūrai neturiu jokių priekaištų thumbup.gif Vietoje mus pasitiko labai šauni gidė Raminta-be galo šiltas ir mielas žmogus-iš kurios gavom tikrai išsamius paaiškinimus ir atsakymus į rūpimus klausimus. 4u.gif Ekskursijas rinkomės irgi tik jų organizuojamas,nors jos tikrai ganėtinai brangios,bet rusakalbiais egiptiečių gidais buvom labai patenkinti bigsmile.gif Vykom su jais į Kairą ir Jeruzalę.Ir tikrai agentūra nėra atsakinga už tai,per kiek laiko jūs praeisit Izraelio sieną-kaip čia kažkas prieš tai kaltino Tezus doh.gif
Atsakyti
Keliavom i Turkija, i Kirisa su Tezturu. Vienas liapsusas buvo, kad kai rinkomes kelione buvo prizadetas draudimas, bet kai atejom pasiimti bilietu, tai pradejo pudrinti smegenis, kad draudimo bendrove bankrutavo ir pan. O visa kita buvo idealu, be prie kaistu. Visur pasitikdavo, viska paaiskindavo. Viesbutyje visalaik buvo ju atstovas, kuris padedavo visais klausimais. Emem ekskursija i Pamukale per Tezus, su lietuve gide, buvo viskas super, labai daug pasakojo istorijos, dare loterija, daug kas laimejo ivairius prizus. Po to kitas ekskursijas bandem per vietinius, tai iskart lygis kitas buvo. Ypatingai nepatiko raftingas per vietinius. Veze kelnu keliukais tokiu autobusu, kur dingdavo pavaros, pries plaukiant nieko nepaaiskino, amzinai blaskydavosi. Nebuvo jokio aiskumo. Aisku kainos Tezu ir vietiniu vos ne per puse skiriasi, bet ir lygis, autobusu kokybe skiriasi. Bet aisku kiekvieno teise rinktis. As parasiau savo ispudzius.
Atsakyti