QUOTE(indreta @ 2013 01 07, 10:47)
Sveikos, noriu paklausti, parasiau isakyma del minimalios algos didinimo, seniau visada ir i darbo sutartys reikdavo pakeitimus irasyti, dabar direktore sako, kad nereikia sutartyse rasyti
Kaip jus darote?
Reikia daryt pakeitima, isakymo pagrindu butinai. Nes dideja zmogaus pajamos.
Papildyta:
QUOTE(aciai @ 2013 01 08, 18:44)
Labas vakaras,
gal ir kvailai nuskambės klausimas, bet.... gal kas pasakys NUO KO PRADĖT?
Situacija tokia. Pradėju dirbti administratore UAB (įmonėj 30 darbuotojų). Administratorės niekad gyvenime neturėjo, visus dokumentus iki šiol sumetinėjo į atskiras papkutes ir viskas... jokių registrų, žurnalų ir pan. Visiškas chaosas (tvarka tik pas ateinančią buhalterę).
Sėdžiu laužau galvą, nuo ko man pradėt.
Sutvarkiau darbo pažymėjimų, darbo sutarčių ir saugos instrukcijų žurnalus. O kas toliau?
Pirmiausia atsirinkit Segtuvus metais nuo imones gyvavimo pradžios.
Paskui pažiūrėkit ar nėra naikintinų dokumentų, kuriems jau suėjęs saugojimo terminas.
Paskui reikėtų sutvarkyt iki 2012m, susikaupusias ilgo saugojimo bylas ir jas apskaityti apyrašuose, paskui laikino saugojimo dokumentus sutvarkyt ir įtraukt į sąrašus. Pasidaryt esamu registracijos žurnalų sąrašą. Paskui matysit ko trūksta, kokios bylos susiformuoja. Galėsit ir dokumentacijos planą pasidaryt.