Įkraunama...
Įkraunama...

Vokiečių kalba

Ach Maedels, Maedels!... Es waere vielmals wuerziger gewesen, Euere negativen Bemerkungen auf Deutsch zu lesen. Davon haettet Ihr auch profitiert! mirksiukas.gif Jetzt schreibt keine mehr auf Deutsch hier, sondern vergeblich versucht jede von Euch die Sprachkenntnisse der Anderen zu erniedrigen oder die Eigenen zu verteidigen. Es ist Schade, dass anstatt uns auf Deutsch here freundlich und zweckgemaess zu unterhalten, einige von uns weder auf Deutsch schreiben noch die Anderen foerdern, die es sich wenigstens auf Deutsch bemuehen.
Lass uns here keine Konflikte noch Wettbewerbung austragen! Jede schreibt/spricht auf Deutsch so gut sie kann. Ich wuerde vorschlagen, dass wir unseren Deutschkenntnisse in einer positiven Weise verbessern anstatt uns gegenseitig (und unproduktiv) niederzumachen. 4u.gif

ICh finde es Schade fuer die, die Deutsch gelernt haben aber keine Anwendung fuer die Deutsche Sprache finden. Ich habe immer gedacht, dass man Deutsch vielerorts anwenden kann, z.B. als techn. Uebersetzerin, als Jouranlistin, als Aushilfskraft fuer die Lehrer, die den auslaendischen Kindern Deutsch beibringen muessen.
Ich bemuehe mich wie/wo moeglich viel auf Deutsch zu unterhalten. Besonders versuche ich meine Sprachkenntnise zu pflegen. Deshalb haben wir zu Hause eine Hausfrau aus Dtl. die mit mir und meinen Kindern nur auf Deutsch spricht. Es hilft mir und meinen Kindern das "richtige" Deutsch zu sprechen und uns leichter faellt, auf den Neuesten ueber Dtl. zu informieren.
Genug des Schreibens! Erzaehlt etwas von Euch: wo lebt ihr, was macht ihr beruflich, wie geht es eueren Familien, wie/wo habt ihr eueren Sommerurlaub verbracht usw.
Einen schoenen Tag! drinks_cheers.gif

Atsakyti
reniote, ačiū už pastabas, tačiau niekas čia konfliktų neieško. Tiesiog nuoširdžiai manau, kad reikia kalbėti tos šalies kalba, kurioje gyveni. Aš gyvenu Lietuvoje, todėl net forumo temoje, kurioje diskutuojama apie vokiečių kalbą, rašau lietuviškai. Kai būnu Vokietijoje, kalbu išskirtinai vokiškai. Todėl mano pastaba anksčiau pasisakiusiai Legutei yra logiška - gyventi Vokietijoje ir skųstis pasauliui, kad vokiečių kalba nereikalinga ir niekur jos nepanaudoja, kad iš jos reikalaukjama anglų kalbos - atrodo mažų mažiausiai juokinga. Nepriklausomai, nuo to ką ten veiki...
Atsakyti
As irgi nesuprantu,kodel mes cia turime kalbetis vokiskai.juk tema vadinasi,ar yra dar ja megstanciu.Tai ir diskutuojame apie tai.O jei mes norime tiesiog patobulinti savo kalbos zinias,tai ir temos pavadinimas turetu skambeti kitaip,pvz.mokykimes kartu ar pan.
Atsakyti
sveikos

kreipiuosi pas vokieciu kalbos myletojas, gal zinot puslapiu is kur galima butu parsisiusti mokomaja medziaga.
Es wäre so nett (atrodo taip biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(reniote @ 2006 09 19, 18:59)
Ach Maedels, Maedels!... Es waere vielmals wuerziger gewesen, Euere negativen Bemerkungen auf Deutsch zu lesen. Davon haettet Ihr auch profitiert! mirksiukas.gif 

O čia taip dabar jau vokiškai rašyti reikia - waere, euere haettet ir t.t.? man tai labai sunku skaityti. 4u.gif
Atsakyti
Nikusha, die Schreibweise nutzt man, wenn man die Umlautsvokalen transkribieren moechte. Ich habe keine Deutsche Tastatur zu Hause und damit bin ich gezwungen den Umlaut umzuschreiben. Die Umschreibeweise ist ae fuer
a-Umlaut, oe-fuer o-Umlaut usw.
ICh wuensche Allen einen angenehmen Tag und bis zum Nimmerwiedersehen! unsure.gif cool.gif
Atsakyti
jbs,

kaip matau, tu nieko daugiau neveiki, tik kabinėjies prie visų, ką padarysi, yra tokių žmonių... o gaila...
per geros nuomonės apie save esi lotuliukas.gif
Atsakyti
Gal žinote kur surasti pasakų vokiečių kalba? g.gif
Atsakyti
Tikrai panašu, kad čia renkasi žmonės ne apie vokiečių kalbą padiskutuot, o vieni pademonstruot savo vokiečių kalbos žinias, o kiti pasigėdyt dėl nežinojimo. Kažkaip net nemalonu. Galvojau įdomų forumą užtikau..

P.S.reniote, o tavo vaikai lietuviškai ką nekalba, tik vokiškai?
Atsakyti
Manau moderatoriai turetu visiskai istrinti tokia tema...nes as cia nematau nieko gero,nieko idomaus,nieko saunaus...
Sorry,kad rasau nei lietuviskai ,nei vokiskai...
Vikieciu kalba mokiaus mokykloj,dirbau t.p. vokieciu kompanijoj,tobulinau zinias Vokietijoj...na man si kalba gera tuom,kad as ja susikalbu.Praktikos turiu nemazai...bet kas is to...noriu dar ir anglu ismokti...labai labai...
Taigi...
Atsakyti
user posted image user posted image

Hallo meine Damen,ich würde euch gern zum Weihnachtsmarkt für ein Glas Glühwein einladen 4u.gif
Wie schön ist die Adventszeit.Ich freue mich so sehr auf Weihnachten.
Atsakyti
Sveikutes,

Kaip apsidziaugiau radusi tokia temele, nes tikiuosi, kad galesite padeti ir isversti man viena sakinuka blush2.gif

Šv. Kalėdų ir Naujųjų Metų proga linkime Jums ir Jūsų darbuotojams energijos, gerų idėjų, sėkmės ir santarvės, o Jūsų namas jaukumo ir šilumos.

Busiu labai dekinga 4u.gif
Atsakyti