|
|
|
Pagrindinis Žindymas |
|
Žindymas
|
Žindymas saugo ir nuo alkoholizmo |
|
2006 balandžio 25 |
Kuo anksčiau motina nutraukia kūdikio žindymą, tuo daugiau rizikos ateityje jam tapti priklausomu nuo alkoholio. Mokslininkai išanalizavo 3245 vyrų bei 3317 moterų, gimusių 1959 – 1961 m., sveikatos ir ligų istorijas. 34 proc. tiriamųjų vaikystėje buvo žindomi motinos pienu vos 1 mėnesį. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
Kodėl naujagimiui neturėtumėt siūlyti buteliuko? |
|
2006 balandžio 18 |
|
Kodėl gimdymo namuose ką tik gimusiam kūdikėliui nereikėtų siūlyti gerti iš buteliuko, ypač tuo atveju, jei naujagimis dar nė karto nežindytas krūtimi? Praktika rodo, kad net ir 1-2 naujagimio pamaitinimai iš buteliuko gimdymo namuose baigiasi problemomis: pavyzdžiui, kūdikis vėliau neteisingai apžioja krūtį, arba visai atsisako žįsti motinos krūtį. Kodėl jam nereikia buteliuko: |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
2006 balandžio 03 |
|
Dažniausiai užduodami jaunų mamų klausimai supermama.lt forume apie žindymą ir patyrusių, ilgai bei sėkmingai žindžiusių ne vieną vaiką, mamų atsakymai:
Kada pirmąkart pažindyti kūdikį? Geriausia – iškart po gimdymo. Jei dėl tam tikrų priežasčių nepavyko – nesijaudinkite. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
Žindymas neapsaugo vaiko nuo nutukimo |
|
2006 kovo 13 |
|
“The American Journal of Clinical Nutrition” paskelbė, jog kūdikio žindymas motinos pienu neapsaugo jo nuo nutukimo rizikos. JAV mokslininkų atlikto tyrimo rezultatai prieštarauja ligšioliniams tyrimams, kurie skelbė, jog maitinimas krūtimi mažina vaiko nutukimo riziką. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
2005 rugsėjo 12 |
Nujunkymas nuo krūties motinoms paprastai yra psichologiškai sudėtingas ir kankinantis procesas. Yra paplitusi nuomonė, kad kuo vaikas vyresnis, tuo sunkiau jį nujunkyti. Todėl maitinančios mamos neretai baigia žindyti kūdikius, kai šiems sukanka 1 metai, nes 1,5 metų vaikas, neva, krūties taip lengvai jau nebepaleis. Iš tiesų, fiziškai natūralus nujunkymas yra neskausmingas procesas tiek vaikui, tiek mamai. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
Ilgas žindymas nepadeda išvengti hipovitaminozės |
|
2005 rugsėjo 12 |
Sveikos žindančios motinos pienas savo sudėtyje turi visą kompleksą vitaminų (išskyrus vistaminą D, kurio kiekis nedidelis). Vis dėlto, motinos pieno sudėtį daugiausia lemia žindančios moters mitybos racionas bei metų laikas. Be to, ilgas žindymas (kai primaitinimas įvedamas 7-8 amžiaus mėnesį) nepadeda išvengti hipovitaminozės vystymosi kūdikio organizme (kai trūksta vitaminų), net jei motinos dieta pilnavertė ir subalansuota. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
Maitinančios mamos, jūsų pienas - kaip raketinis kuras! |
|
2005 gegužės 15 |
|
Manoma, kad už motinos pieną mažyliui nėra nieko geresnio. Motinos piene yra baltymų, angliavandenių, riebalų, naudingų mineralų ir vitaminų, fermentų ir kt. medžiagų, tokių naudingų augančiam vaikui. Ir tai dar ne viskas! Naujausi tyrimai parodė, kad motinos piene yra cheminių komponentų, kurių yra ir ... raketinio kuro sudėtyje. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
Žindyvėms: alkoholis mažina laktaciją! |
|
2005 balandžio 12 |
|
Naujausi tyrimai, atlikti Filadelfijos endokrinologiniame centre (JAV), vadovaujant Julie Mennella, parodė, kad alkoholis suardo hormonų balansą žindančių mamų organizme, o tai mažina laktaciją (pieno gaminimąsi). |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
Kūdikių maitinimas krūtimi turi rūpėti ne tik medikams, bet ir ekonomistams |
|
2005 balandžio 04 |
|
Motinos, kurios maitina krūtimi, ne tik padeda savo kūdikiams augti sveikiems, bet ir papildo ekonomiką milijardais dolerių per metus, tvirtina Australijos tyrėjai. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
Paplitę mitai apie žindymą |
|
2005 sausio 28 |
|
1. Mitas: Dažnas žindymas mažina pieno gamybą, galiausiai tai baigiasi žindymo nutraukimu. Faktas: Kai kūdikis žinda tiek dažnai, kiek jam reikia, pieno kiekis susireguliuoja pagal kūdikio poreikius; Pieno gamybos refleksas veikia aktyviausiai būtent tada, kai žindoma pagal vaiko poreikius.
|
|
Skaityti toliau...
|
|
| 1 2 3
| | Rezultatai 11 - 20 iš 25 |
|
|
|
|
|
|
|