|
Pusryčiai naudingi vaiko intelektui |
|
2006 vasario 06 |
Kasdien sočiai papusryčiaujantys vaikai yra geresni mokiniai ir rečiau turi viršsvorio, nei tie jų bendraamžiai, kurie atsisako rytinių užkandžiavimų, net jei po to dienos metu gauna daugiau kalorijų. Šios išvados priėjo vokiečių Berlyno universiteto mokslininkai. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
Užšaldyk kiaušialąstę ir daryk karjerą! |
|
2006 sausio 11 |
Didžiosios Britanijos mokslininkai siūlo jaunoms moterims užšaldyti savo kiaušialąstę, tai yra atidėti motinystę vėlesniam laikui ir siekti karjeros aukštumų. Manoma, kad dėka naujų kiaušialąsčių užšaldymo ir laikymo metodų, apie 2015 m. daugelis moterų galės atidėti motinystę 10-15 metų. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
2006 sausio 10 |
Kai mažylis ateina į pasaulį, atrodo, kad be jo nuostabių pėdučių, pirščiukų, šypsenėlės nieko daugiau ir nematote. Bet štai prabėga laikas, ir ima graužti abejonės, vargina buitis, kasdienė monotonija, jaučiatės susierzinę. Atsiranda noras realizuoti save ne tik atliekant mamos vaidmenį. Staiga suprantate, kad ir ateityje norite išlikti įdomi savo vaikui. Žodžiu, mamytei laikas į darbą. Kaip tam pasiruošti pačiai ir kaip paruošti mažylį? Koks laikas tinkamiausias? |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
2006 sausio 03 |
Manoma, kad aplinkos spalvos veikia žmogaus dvasios būseną. Kai kas tvirtina, kad jos veikia ir mintis. Todėl negalima lengvabūdiškai žvelgti į gyvenamosios aplinkos spalvų parinkimą. Yra tokių spalvų, kurios sugeba atpalaiduoti, ir tokių, kurios padeda susikoncentruoti. Ekspertai pataria: patalpoms, kurių langai yra į šiaurę, parinkite šiltas ir šviesias spalvas, jei langai į pietus – neutralias ir „šviežias“. Vakarinės dalies kambariams tiks šilta pilka, kreminė spalvos bei pasteliniai tonai, o rytinei pusei - šaltos spalvos. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
Tyrimas: kava nedidina kraujo spaudimo |
|
2005 lapkričio 09 |
Anot Amerikoje atlikto tyrimo, reguliarus kavos vartojimas nedidina kraujo spaudimo. Atitinkamas išvadas mokslininkai padarė įvertinę daugiau kaip 150 tūkst. amerikiečių moterų sveikatos duomenimis per dvylikos metų laikotarpį. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
Studijos, šeima ir darbas - suderinami! |
|
2005 lapkričio 02 |
|
Lietuvoje atidaromas pirmasis Vaikų priežiūros centras universitete.
Vykdant Europos Bendrijos iniciatyvos projektą "ŠEIMOS PLANETA: šeimai palanki organizacija", kurio tikslas - formuoti šeimai palankią studijų ir darbo aplinką Šiaulių universitete, lapkričio 7d. Lyčių studijų institutas atidaro Vaikų priežiūros centrą 3-12 m. amžiaus vaikams. Šios naujovės tikslas - sudaryti palankias studijų ir darbo sąlygas universiteto darbuotojų ir studentų šeimoms. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
Naujausios rekomendacijos: kiek vandens reikia išgerti kasdien? |
|
2005 spalio 19 |
|
Šiuolaikinis mokslas pakoregavo kasdien išgeriamo vandens režimą ir normas: kasdien moteris turėtų išgerti 2,7 litro geriamo vandens; vyras kasdien turėtų suvartoti 3,7 litro geriamo vandens. Jei žmogus dirba sunkų fizinį darbą (arba dirba karštyje), skysčių suvartojama turėtų būti žymiai daugiau – 5-6 litrai per dieną. |
|
Skaityti toliau...
|
|
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9
|
| Rezultatai 43 - 49 iš 63 |