2017 01 24, Antradienis
žurnalai
rekomenduojame
vardadieniai
Pagrindinis arrow Pagrindinis arrow Protingas pasirinkimas besilaukiančiai ar maitinančiai mamytei
Protingas pasirinkimas besilaukiančiai ar maitinančiai mamytei Spausdinti El. paštas
2012 spalio 03
Mokslo įrodyta, kad nėštumų planavimas turi didelę įtaką naujagimių ir kūdikių sveikatai. Kiekviena moteris, planuojanti nėštumą, tam tikrą laiką turėtų vartoti vitaminų. Svarbiausia, kad organizmas pakankamai gautų – folio rūgšties, omega-3 ir geležies. Šių medžiagų nėštumo metu reikia daugiausia.

Folio rūgšties moteriai reikia dar 3 mėnesius iki pastojant ir ypač – nėštumo pradžioje, kad gerai vystytųsi vaisiaus nervinis vamzdelis (nervinio vamzdelio defektai – dažniausiai pasitaikantis centrinės nervų sistemos apsigimimas).
Geležis būtina hemoglobino gamybai, vaisiaus raumenų vystymui. Augdamas vaisius pasiima geležį iš mamos, tad nėščiąjai svarbu nesusirgti mažakraujyste.
Na, o omega-3 yra nepamainoma medžiaga vystantis vaisiaus smegenims. Žinoma, šių medžiagų moteris gauna su maistu, tačiau nepakankamai (manoma, kad žmogaus organizmas pasisavina tik 1/10 su maistu gaunamos geležies).

Reikėtų žinoti, kad nėščiosioms netinka įprasti vitaminų kompleksai. Pavyzdžiui, per didelis vitaminų A, D ir E kiekis būsimai mamai pavojingas (o įprastuose papildų kompleksuose jo būna gana daug).
Naujausiais tyrimų duomenimis įrodyta, jog pažintinėms kūdikio funkcijoms vystytis ypatingai svarbios omega-3 riebalų rūgštys, kurių mūsų organizmas pats negamina. Šios naudingos medžiagos skatina regos ir neurologinį vystymąsi, taip pat turi neuroprotekcinį poveikį - apsaugo vaikelio smegenis nuo deguonies trūkumo. Omega-3 rūgštys labai naudingos ir pačioms mamoms, nes mažina priešlaikinio gimdymo, preeklampsijos, pogimdyminės depresijos tikimybę.
Pilnavertė mityba nėštumo metu – ypatingai svarbi, tačiau net ir valgant visavertį maistą, organizamas ne viską pasisavina šimtu procentų. Gydytojai, nėščiosioms profilaktiškai arba dažnai paskiria vartoti preparatus su geležimi, nes ji reikalinga hemoglobino gamybai, raumenų veiklai ir imunitetui.
Tiesa, dar viena medžiaga, kurią būtinai turi vartoti nėščiosios ir jo negali pakeisti net pats vertingiausias maistas - tai folio rūgštis, dalyvaujanti DNR sintezėje, ypač svarbi augimo ir vystymosi procesams, geležies panaudojimui organizme.
Taigi, renkantis vitaminus ar maisto papildus verta atidžiau paanalizuoti jų sudėtį.
„Mamita“ sudėtyje yra vitaminai, mineralai ir nesočiųjų riebalų rūgštys, kurių poreikis labiausiai padidėja nėštumo ir kūdikio žindymo metu. Receptas paprastas: tik viena “Mamita” kapsulė per dieną, o visa kita – natūralus maistas. O dar būtinai gurkšnis skanios rytinės arbatos, švelnioms svajoms apie savo sveiką, protingą, gražų mažylį.

MAMITA – protingas pasirinkimas besilaukiančiai ar maitinančiai mamytei

Dalyvauk konkurse!

 
< Atgal   Pirmyn >


REKLAMA