Sveiki,
paskelbiau temą todėl, kad nebeapsikenčiau šios dailės reikmenų parduotuvės darbuotojų elgesiu.
Koks neišprusimas ir kultūros stoka, bei nesiskaitymas su klientu mane tiesiog pribloškė Svarbiausia, kad jei tai būtų vieną kartą, tai na visiems pasitaiko juodų dienų, PMS... ir pan., bet ten toks reiškinys pasireiškia kasdien, kiekvieną kartą užsukus: surakti veidai, ko paklausi, negausi- ir t.t.t.t.. Blogiausia, kad jie vieninteliai turi gausų prekų pasirinkimą ir perku tik dėl to, kad kitur nerasi.
o aš dar pamenu tuos laiku kai aptarnavimas buvo padorus, bet tai buvo ganėtinai seniai, na jau tikrai l. seniai, tada ten paprastai toks jaunuolis aptarnaudavo ir dar kažkokia moteris.
bet paskutiniu metu teko man ten kelis kartus apsilankyti pykit nepykit ,bet ten dirba kažkokios bobos ,kurios ne tik kad neaptarnauja (jos ten pilvais prekystalį ramsto), bet dar ir nieko nenutuokia ką parduoda, blt... bet blogiausia ,kad alternatyvos nelabai yra, nors aš kiek galidama išsisuku nuo apsilankymo ten.
bet, jaučiu ,kad tos bobos ,a la pardavėjos-konsultantės, savininkų giminaitės kokios, kad jas ten laiko
bet paskutiniu metu teko man ten kelis kartus apsilankyti pykit nepykit ,bet ten dirba kažkokios bobos ,kurios ne tik kad neaptarnauja (jos ten pilvais prekystalį ramsto), bet dar ir nieko nenutuokia ką parduoda, blt... bet blogiausia ,kad alternatyvos nelabai yra, nors aš kiek galidama išsisuku nuo apsilankymo ten.
bet, jaučiu ,kad tos bobos ,a la pardavėjos-konsultantės, savininkų giminaitės kokios, kad jas ten laiko
Gali būti kad ten ir patys savininkai kartais prie prekystalio pastovi, bet tada atsiprašau, juk tik klientų dėka jie laikosi, pagaliau Tiesa pasakius jei ir ko paklausi, tai visada sulauksi atsakymo: greičiau rinkis, nors eilių nėra kaip kad maximoje.
Turbūt čia apie Vilniaus parduotuvę šnekat... aš Kaune gan dažnai į Meno Mūzą užsuku Tai skųstis tikrai negaliu - pardavėjos dirba jau gana seniai ir aptarnauja tikrai maloniai (aišku, išskyrus tas juodas dienas ). Ir patarimų duoda, kaip kuo naudotis Aišku, jei pirkėjų daug, tai kartais būna, kad paskubina, bet jei nėra, tai dar ir pašnekina
Va, kaip tik vakar auksinių dažų ieškojau, tai labai maloniai paplepėjom su ten dirbančia moterim...padiskutavom, kodėl tiekėjai nebeduoda "auksų" Kalėdoms ir kaip pardavėjoms nesmagu, kada turi pirkėjus nuliūdinti, kad reikiamos prekės neturi
Va, kaip tik vakar auksinių dažų ieškojau, tai labai maloniai paplepėjom su ten dirbančia moterim...padiskutavom, kodėl tiekėjai nebeduoda "auksų" Kalėdoms ir kaip pardavėjoms nesmagu, kada turi pirkėjus nuliūdinti, kad reikiamos prekės neturi
kad visur pardavejos tokios butu tai butu
QUOTE(justess22 @ 2007 12 15, 02:50)
Turbūt čia apie Vilniaus parduotuvę šnekat...
Taip, apie Vilnių eina kalba šauni parduotuvė prekių gausos prasme, viska kita- ne kas tikrai ne kas
QUOTE(justess22 @ 2007 12 15, 02:50)
Turbūt čia apie Vilniaus parduotuvę šnekat... aš Kaune gan dažnai į Meno Mūzą užsuku Tai skųstis tikrai negaliu - pardavėjos dirba jau gana seniai ir aptarnauja tikrai maloniai (aišku, išskyrus tas juodas dienas ). Ir patarimų duoda, kaip kuo naudotis Aišku, jei pirkėjų daug, tai kartais būna, kad paskubina, bet jei nėra, tai dar ir pašnekina
Va, kaip tik vakar auksinių dažų ieškojau, tai labai maloniai paplepėjom su ten dirbančia moterim...padiskutavom, kodėl tiekėjai nebeduoda "auksų" Kalėdoms ir kaip pardavėjoms nesmagu, kada turi pirkėjus nuliūdinti, kad reikiamos prekės neturi
Va, kaip tik vakar auksinių dažų ieškojau, tai labai maloniai paplepėjom su ten dirbančia moterim...padiskutavom, kodėl tiekėjai nebeduoda "auksų" Kalėdoms ir kaip pardavėjoms nesmagu, kada turi pirkėjus nuliūdinti, kad reikiamos prekės neturi
Kaune jos tikrai malonios seniau pirkdavau ten labai daug. Pamenu, buvo tokia situacija, kad viena istaiga nepadare pavedimo uz prekes (suma buvo virs 1000 lt), bet tu medziagu man juodai reikejo, tai palikau savo asmens dokumenta ir man jos atidave prekes, nors kitoj poarduotuvej tai tikrai to nebutu...
QUOTE(irmulia @ 2007 12 12, 19:31)
Sveiki,
paskelbiau temą todėl, kad nebeapsikenčiau šios dailės reikmenų parduotuvės darbuotojų elgesiu.
Koks neišprusimas ir kultūros stoka, bei nesiskaitymas su klientu mane tiesiog pribloškė Svarbiausia, kad jei tai būtų vieną kartą, tai na visiems pasitaiko juodų dienų, PMS... ir pan., bet ten toks reiškinys pasireiškia kasdien, kiekvieną kartą užsukus: surakti veidai, ko paklausi, negausi- ir t.t.t.t.. Blogiausia, kad jie vieninteliai turi gausų prekų pasirinkimą ir perku tik dėl to, kad kitur nerasi.
paskelbiau temą todėl, kad nebeapsikenčiau šios dailės reikmenų parduotuvės darbuotojų elgesiu.
Koks neišprusimas ir kultūros stoka, bei nesiskaitymas su klientu mane tiesiog pribloškė Svarbiausia, kad jei tai būtų vieną kartą, tai na visiems pasitaiko juodų dienų, PMS... ir pan., bet ten toks reiškinys pasireiškia kasdien, kiekvieną kartą užsukus: surakti veidai, ko paklausi, negausi- ir t.t.t.t.. Blogiausia, kad jie vieninteliai turi gausų prekų pasirinkimą ir perku tik dėl to, kad kitur nerasi.
Meno muzoj tenka lankytis gana daznai, kai buvau pirmakurse ir reikejo patarimu, visuomet ju gaudavau. Prekiu pasirinkimas pas juos tikrai geras, nebent popieriaus esam uztike kitur kai kuriais atzvilgiais geresnio. Dailes akademijos studentai ten buna nueina su 10 lt ir sako kiek man uz juos iseis duokit to ir to ir to. Kitoj parduotuvej paziuretu kreivai, cia jos priprate, skaiciuoja, ziuri kiek iseitu O jei reziumuojant tai prekiu gausa ir ismanymas apie jas man patinka, kitur paklausi, tai puola etiketes kaityt, o cia viska pasako...nezinau kaip cia taip jum nutiko
Sunku pasakyti, nes tikrai ne vienintelį kartą ten teko lankytis ir pardavėjų veidai ne iš maloniųjų. Iš vieno karto tikrai sunku vertinti aptarnavimą, gal iš ties žmogui kažkas nutiko, nelaimė ar šiaip neišsimiegojo.... bet kai tai vyksta iš vien, ir iš šono stebint kaip " maloniai aptarnauja" kitą klientą ir tikrai ne itin gražiai atrodo... Iš ties vertinu nuoširdų aptarnavimą ir matau kad su gera nuotaika tai galima pasiekti, bet tik ne Meno Mūzoje Užtenka paskambinti ir pasiteirauti ko, visada: jei atsiliepia moteriškas balsas, tai gero aptarnavimo nė nelauk
Gal tiesiog užtaikydavau ant tokių pardavėjų ar kai joms PMS
Štai apie Dailininkų reikmenis Jogailos gatvėje galiu tik LABAI GERAI atsiliepti. Ten visada puikiai ir geriau aptarnauja, šilti žmonės visada patars ir parekomanduos
Ir tikrai, jau geriau sutinku mokėti keliais litais brangiau ir grįžti nešina gera nuotaika ir malonaus aptarnavimo paliktais įspūdžiais, nei mokėti pigiau, bet nuotaika sugadinta visai dienai.
Gal tiesiog užtaikydavau ant tokių pardavėjų ar kai joms PMS
Štai apie Dailininkų reikmenis Jogailos gatvėje galiu tik LABAI GERAI atsiliepti. Ten visada puikiai ir geriau aptarnauja, šilti žmonės visada patars ir parekomanduos
Ir tikrai, jau geriau sutinku mokėti keliais litais brangiau ir grįžti nešina gera nuotaika ir malonaus aptarnavimo paliktais įspūdžiais, nei mokėti pigiau, bet nuotaika sugadinta visai dienai.
Sveiki,
galiu prisidėti prie nepatenkintų pirkėjų komandos
Tikrai Vilniaus meno mūzoj geras aptarnavimas - išimtis. Tikrai šalti veidai (dažniausiai) su paskubinimais, suprask trukdai nieko neveikti . Pasikeitus aptarnavimo papročiams manau apyvarta padvigubėtų
galiu prisidėti prie nepatenkintų pirkėjų komandos
Tikrai Vilniaus meno mūzoj geras aptarnavimas - išimtis. Tikrai šalti veidai (dažniausiai) su paskubinimais, suprask trukdai nieko neveikti . Pasikeitus aptarnavimo papročiams manau apyvarta padvigubėtų
siaubingas personalas.
Viena karta pirkau - puse bedos.
Kita karta pasitaike pardaveja kuri demonstravo tokias manieras, kad pasijutau tarsi kazkuo kalta, kad parasau parodyti uz prekystalio esancias prekes (pameginau paziureti is arciau - sako - neliskit, paduosiu. uzstate taburete. As norejau paskaityti etikete, o ji man nuteske palete. Ir sunkiai ir demonstratyviai atsidususi padave buteliuka (BET NEPALEIDO JO IS SAVO RANKU)
Nupirkau prekiu uz 500 Lt ir visas padavinejo su tokia veido israiska ir mimikom, kad jau galvojau pasakysiu "zinai, uzknisai, dabar viska susikrauk atgal, nes nepirksiu" Bet labai prekiu reikejo...
Drauge kuri buvo kartu liko apstulbusi, nes tokio aptarnavimo nemate nuo sovietmecio.
Reikia jiems konkurento rimto senamiestyje
Viena karta pirkau - puse bedos.
Kita karta pasitaike pardaveja kuri demonstravo tokias manieras, kad pasijutau tarsi kazkuo kalta, kad parasau parodyti uz prekystalio esancias prekes (pameginau paziureti is arciau - sako - neliskit, paduosiu. uzstate taburete. As norejau paskaityti etikete, o ji man nuteske palete. Ir sunkiai ir demonstratyviai atsidususi padave buteliuka (BET NEPALEIDO JO IS SAVO RANKU)
Nupirkau prekiu uz 500 Lt ir visas padavinejo su tokia veido israiska ir mimikom, kad jau galvojau pasakysiu "zinai, uzknisai, dabar viska susikrauk atgal, nes nepirksiu" Bet labai prekiu reikejo...
Drauge kuri buvo kartu liko apstulbusi, nes tokio aptarnavimo nemate nuo sovietmecio.
Reikia jiems konkurento rimto senamiestyje
Pastaruoju metu ( deja tenka ten lankytis dėl asortimento) Meno mūzoje su aptarnavimu šiek tiek pagerėjo- matyt krizė jaučiasi
O Jogailos - visada smagu užeiti, nes ten gauni geros nuotaikos dozę bet kokiu atveju
O Jogailos - visada smagu užeiti, nes ten gauni geros nuotaikos dozę bet kokiu atveju