Įkraunama...
Įkraunama...

Žiniukas

QUOTE(claries @ 2016 03 02, 16:50)
Sveiki.

Ar ytra kokių naujausių atsiliepimų apie šią mokyklą? smile.gif

Man irgi įdomu būt ax.gif
Yra, kas lanko?
Atsakyti
Sveiki visi.
Turbūt mano balsas nuskambės tyruose, bet pabandysiu.

Gal lankantieji / lankiuosieji galėtų pasidalinti žiniomis apie šią mokyklą? Kuo patenkinti, o kas nedžiugina?
Ar realiai jaučiate, kad mokykla įgyvendina savo devizą "Vaikai gali daugiau"? Jų interneto svetainėje neradau informacijos apie dalyvavimą standartizuotuose testuose unsure.gif Paprastai tokios informacijos neviešina (ir testuose nedalyvauja) tos mokyklos, kurios neturi kuo pasigirti.
Apžiūrėjau "Reitingų" informaciją apie šios mokyklos pasiekimus olimpiadose. Lyginant su 2015 m., mokykla ženkliai smuktelėjo: iš 3-4 vietos (2015 m.) į 42-50 vietą (2016 m.). Nežinau, ar teisingas susidarantis įspūdis, bet manau, kad įtakos šiam rezultatui turėjo savininkų vaikų (sprendžiu iš pavardžių, šmėžuojančių olimpiadų rezultatų lentelėse) perėjimas iš pradinės mokyklos į progimnaziją.

Galų gale, nekreipiant dėmesio į olimpiadų reitingus, gal kas galėtų papasakoti, ar jų vaikai su džiaugsmu eina į mokyklą? Ar tikrai ugdymas individualizuotas?
Kokie vadovėliai / pratybos naudojami mokymo procese (o gal nenaudojami)?
Savo vaikui norėčiau mokyklos, kurioje jis išmoks mokytis, o ne slysti paviršiumi, ir kurią jis mielai lankys, nes pamokos įdomios.
Atsakyti
QUOTE(saulala @ 2017 01 11, 10:16)
Sveiki visi.
Turbūt mano balsas nuskambės tyruose, bet pabandysiu.


mano vaikas lanko priesmokykline klase ... nelabai zinau detaliu kaip pirmose klasese. Bent jau musiskis tai labai patenkintas, mokosi daug, skaito daug, tikrai manau pateisina savo deviza "vaikai gali daugiau". Bent jau priesmokyklinukai ugdomi pagal pirmos klases programa.
Mes tikrai liksim ir toliau ziniuke nes kitoj mokykloj tikrai netures musiskis ka veikt smile.gif
Atsakyti
QUOTE(saulala @ 2017 01 11, 10:16)
Nežinau, ar teisingas susidarantis įspūdis, bet manau, kad įtakos šiam rezultatui turėjo savininkų vaikų (sprendžiu iš pavardžių, šmėžuojančių olimpiadų rezultatų lentelėse) perėjimas iš pradinės mokyklos į progimnaziją. 
Taip.
Atsakyti

sveikos mamos,

jei kuri dabar ieškot mokyklos savo pirmokui, tai galiu įspėt, kaip mane profesionalūs žmonės įspėjo -- neturėkit reikalų su šia įstaiga !  ir neteks gailėtis :-) !

Atsakyti
Įdomu būtų sužinoti, kuo minėti profesionalai grindžia savo nuomonę?
Mano vaikas lanko šią mokyklą ir aš esu ja visiškai patenkinta. Mokykla jam tinka. Taip, joje akcentuojamos akademinės žinios, o ne vien tik malonus laiko leidimas mokykloje. Man patinka, kad ugdomas vaikų pareigingumas ir atsakingumas. Atmestinai padaręs darbą nepraslysi, turėsi taisyti tol, kol bus gerai. Daug dėmesio matematikai ir mąstymo ugdymui, taip pat vaikai labai skatinami skaityti. Skaitantys pirmokai jau nuo spalio turi perskaityti mažiausiai 50 puslapių gryno teksto per mėnesį. Nuo antro pusmečio – trys diktantai per savaitę, nuo balandžio prasidėjo ir teksto suvokimo testai. Vaikai nepamirštami ir per pertraukas, stengiamasi užtikrinti, kad laiką jie leistų turiningai.
Svarstantys dėl šios mokyklos atkreipkite dėmesį į jos šūkį: Vaikai gali daugiau. Tai ne šiaip skambus kredo, mokykla iš tiesų juo vadovaujasi. Mokiniams pasiūloma daugiau, nei priklauso pagal bendrąją pradinio ugdymo programą, o kiek vaikas sugebės tuo pasinaudoti, priklauso tik nuo jo paties asmeninių savybių ir pastangų.
Atsakyti

Visiškai sutinku. 

Buvome interviu su mokyklos direktore. Direktorės žodžiai bei internete skelbiami mokyklos šūkiai, tokie, kaip "Jei manote, kad kiekvienas vaikas yra kitoks ir ugdymas yra individualus procesas..." labai skiriasi. Iš pokalbio, susidarė nuomonė, kad šioje mokykloje pageidaujami tik "patogūs", lengvai ugdomi vaikai ir prie kiekvieno čia tikrai mokyklos mokytojos nešokinės. Viskas gerai - mokykla turi savo taisykles, tvarką, kriterijus, tačiau mano judrų, aktyvų bei žingeidų vaiką (pokalbio metu buvo apie tai kalbėta), direktorė pavadino - iki mokyklos per mažai auklėtu, ugdytu bei gavusiu dėmesio. Suprask, tik dėl to jis dabar aktyvus. Ir apskritai labai daug kalbėjome apie vaikų auklėjimą, ugdymą ir beveik visose paliestose temose mūsų nuomonės kardinaliai išsiskyrė. 
Direktorė kelis kartus paminėjo, jog tai yra klasikinio mokymosi mokykla. Ir kaip supratau, visiškai neprisileidžianti jokių naujovių. Džiaugiuosi, kad taip greitai išsiaiškinome pagrindinius mokyklos tikslus, kriterijus ir supratome, kad mums tikrai ne pakeliui.

Atsakyti

sveikos mamos,

jei kuri dabar ieškot mokyklos savo pirmokui, tai galiu įspėt, kaip mane profesionalūs žmonės įspėjo -- neturėkit reikalų su šia įstaiga !  ir neteks gailėtis :-) !

 


 

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo MiDo: 02 liepos 2018 - 16:41

Mano duktė šioje mokykloje lankė pirmą klasę. Daugiau vaiko joje nusprendėme neugdyti. Dėl keleto priežasčių:

 

1. Mokykla nėra atvira ir demokratiška. Joje yra vieno asmens autoritarinis valdymas. Direktorė priima sprendimus kasdieninio ugdymo klausimais, skiria vaikams bausmes ir apdovanojimus. Todėl vyrauja mikrovaldymas, mokykloje nepriimami sprendimai esminiais klausimais.

2. Vaikai šioje mokykloje patiria psichologinį smurtą. Vaiko orumas žeminamas kiekvieną dieną tokiais būdais kaip: (i) pirmokams dienos rezultatus atspindi mokytojos rašomi "voratinkliai", kurių per dieną vaikas gali gauti daugiausiai šešis. Jeigu voratinklių gauna mažiau, dienos pabaigoje vaikas eina aiškinti direktorei priežastis. Kartu su kitais voratinklių negavusiais vaikais. Voratinkliai nėra skiriami už tokius dalykus, kaip dainavimas tualete, pavėlavimas į mokyklą, sąsiuvinio neatsinešimas ir panašų kitokį nepageidaujamą elgesį. Mokytoja siekdama parodyti vaikams įdomų dalyką jį rodo tik visus voratinklius tą dieną surinkusiems vaikams. Tokio ugdymo rezultatas - vaikai pradeda siekti būtinai surinkti visus voratinklius ir būti pirmi klasėje (bet būti pirmi visi negali). Individuali pažanga nėra vertinama, tik mokymosi rezultatai ir elgesys. (ii) vaikams mokykloje yra skiriamos bausmės, siekiant juos padaryti paklusnius. Pvz., vieną rytą duktė pavėlavo į mokyklą. Po to karto daugiau nevėlavo. Vaikai į mokyklą turi atvykti 8.20. Tą kartą atvykome 8.23. Nes aš pavėlavau ją atvežti. Direktorė pasitiko vaiką prie klasės durų ir neįleido jos į klasę. Pasakė, kad ji negaus voratinklio. 8.30 atėjo mokytoja ir įleido visus pavėlavusius vaikus taip "prikalant" kiekvieną prie gėdos stulpo visai dienai. Bet juk dėl pavėlavimo kalta ne mano duktė, bet aš.

 

Kitas mus sudominęs bausmės atvejis buvo mokslo metų pabaigoje. Mokykloje mokslo metų pabaigoje skiriami apdovanojimai geriausiems klasės vaikams - geriausiam skaitytojui ir pan. Tarp apdovanojimų yra ir geriausias košės valgytojas, kurį gauna visi vaikai, išskyrus tuos, kuriuos direktorė nori dėl kokių nors priežasčių nubausti. Tėvai apie būsimus apdovanojimus ir konkursus nieko nežino. Sužino tik iš garsiai vonioje verkiančio vaiko, kad ji negavo jokio apdovanojimo, net už košės valgymą. Pastarasis apdovanojimas iš tiesų labai įdomus. Kas čia vertinama? Po šio atvejo kreipėmės į direktorę paaiškinimo. Gavome atsakymą, kad mokykloje siekiama ugdyti lyderius, ir apgailestavimą, kad mūsų duktė taip į viską emociškai sureagavo. Miela direktore, ugdote ne lyderius, bet visko bijančius žmones, siekiančius išgyventi Jūsų sukurtomis sąlygomis.

 

Dėl tokio ugdymo duktė pradėjo labai daug skaityti, kelis kartus pasitikrina, ar susidėjo visus sąsiuvinius, mus visus ragina greičiau važiuoti į mokyklą, kad ji nepavėluotų. Nes kitaip negaus voratinklio ir bus tokia pat nevykėlė, kaip Paulius, kuris gauna tik tris voratinklius per dieną ir bjauru į jį žiūrėti. Tokio nepakantumo ugdymo kitiems, vaikų orumo žeminimo negaliu toleruoti. Šios mokyklos nerekomenduočiau niekam - nei lyderiams, nei nevykėliams.  

Atsakyti
Teko ir man stebėti vieną bausmės atvejį: vaikai ten po valgymo kavinėje turi grįžti ilgu siauru koridoriumi. Visi eina tik tada kai sustoja gražiai vorele ir nustoja kalbėti. Tada eina. Mokytoja juos stebi. Eina vaikai tikrai tyliai. Bet juk nebūtų vaikai - pasižnabžda arba krebšteli vienas kitą. Parėjus iki mokyklos durų, „prasižengėliai“ sinčiami atgal vieni į kitą koridoriaus pradžią ir turi „procedūrą“ kartoti. Kas prasižengia vėl - siunčiami vėl atgal. Ir taip procedūra kartojama, kol prasižengėlių nelieka. Mokytoja visą tą laika stovi su „poker-face`u“ ir duoda nurodymus.

Neduok Dieve mums tokių užaugintų lyderių - neurotikų nuo mažens, na bet ten iškauginti ypatingi vaikai tikriausiai važiuos į užsienius, tai galės ten lyderiauti rolleyes.gif

PS labai tinkamoje vietoje klaidą padariau - netaisau sąmoningai šio rikto - jis labai į temą mirksiukas.gif
Atsakyti
Tai ką pasakojate yra pasibaisėtina!
Atsakyti

Sveiki,

netyčiom užklupau šį formumą ir pamačiau nuomones paskutinių mamyčių, kurios yra ne tik neatitinkančios sveikos nuovokos bet ir šmeižikiškos.

Šiais metais jau trečias mūsų vaikas pradės lankyti Žiniuką. Mes priėmėm mokyklos taisykles bei vertybes ir bandome jas įskiepyti savo vaikams. Labai svarbu suprasti, kad ši mokykla tikrai skirta vaikams, galintiems, norintiems ar siekiantiems daugiau. Tėvų vaidmuo šioje vietoje yra pagalbinikų, kurie dalyvauja visuose procesuose.

Dėja čia ne vieta supermamoms su jų neauklėjamais super vaikais, nes:

1. pavėlavę vaikai į mokyklą, trikdo kitų, PAREIGINGŲ vaikų pasiruošimą, emocijas bei suvokimą kodėl jie rytais turi būti punktualus, o kiti ne.

2. visada kažką pamirštantys vaikai, atima mokytojos dėmėsį, kuris galėtų būti skiriamas vaikų veiklai t.y. nesudėti kažkurio vaiko sąsiuviniai ar pamestas parkeris, užgožia mano vaiko laiką ir verčia jį abejoti, kad tai nėra jau taip svarbu susidėti kurpinę vakare, kaip kad sako mama.

3. vaikai, kurie maisto valandėlę paverčia sporto pertrauka, trukdo vaikams, kuriems yra suprantamos (ar bent jau aiškinamos) etiketo taisyklės prie stalo, kurie moka ramiai valgyti, eiti kartu, kai to prašoma, kuriems nesvetimas suvokimas kada ir kaip galima elgtis, kurie moka savarankiškai įvertinti padėtį, koks elgesys yra tinkamas.

4. bausmių mokykloje NĖRA, tai paskatinimas vaiko apsvarstyti dienos įvykius, suprasti jų pasekmes, priimti kas jiems yra svarbu ar ne. Voratinkliai leidžia man suvokti, kaip vaikui sekėsi, o vaikui papasakoti, kas nebuvo gerai tą dieną ar kuo ta diena buvo kitokia, kodėl jam norėjosi pastūmti kitą vaiką ir kaip galima buvo to išvengti.

5. vaikai kurie negerbia savo draugų, dažniausiai negerbia savęs, savo tėvų ar savo artimųjų. Tokiems vaikams įprastu elgesiu ar savo gabumais sunku užsitarnauti kitų pagarbą, todėl jie bando lyderiauti namie toleruojamu reikalaujančiu ar dažnai agresyviu elgesiu.

6. mokyklai patinka ne PATOGŪS vaikai, o vaikai kurie yra mylimi, girdimi, svarbūs savo šeimai. Tokie vaikai ankščiau ar vėliau suranda save, kokie jie iki tol buvo judrūs, nenuoramos ar išdykėliai. 

 Sąraša galėčiau tęsti be galo, bet jei iš pirmų sakinių netampa aiškiau kas kaip, vertės nebus.

Man prireikė nemažai laiko priimti, suprasti ir įsigilinti į šias vertybes. Ir deja karts nuo karto dar tyliai pabambu, kad mokyklos pozicija neteisi, bet taip aš neužmiegu ir neleidžiu vaikų gyvenimui mokykloje tekėti sava vaga. Mokykla vaikams leidžia daugiau, tuo pačiu iš tėvų reikalauja daugiau.

tai nervina juodai, ypač kai turi tris ne visai PATOGIUS vaikus, kaip įvertintų supermamos. 

Atsakyti