QUOTE(lepidoptera_jl @ 2012 06 09, 21:48)
Na dėl galutinės kainos tai galima pasiginčyti dar, nes dyzelinas pats pigesnis ir mažesnės kuro sąnaudos. O remontas kažkiek brangesnis. Klabant apie variklius, tai jie irgi skirtingi būna. Jeigu mašina geros būklės ir variklis geras, tai kame problemos? Aišku, jeigu imti šlamštą, jis pigesnis kai perki, o paskui išlenda visokių problemų.
Kol kas, tjfu tjfu tjfu su variklių problemų neturėjom nei aš, nei vyras, nei draugai, kas važinėja su dyzeliais.
Kol kas, tjfu tjfu tjfu su variklių problemų neturėjom nei aš, nei vyras, nei draugai, kas važinėja su dyzeliais.
kai naujos masinos-tada taip,jokiu problemu,mano kolegos irgi daugumoj su dyzeliais vazineja ir patenkinti,kas su naujais-negenda,kas su senais-patys pasiremontuoja... bet ne visi tas naujesnes iperka,o perkant sena-nezinai,ant ko uzsirausi...dyzelinei reikejo tvarkyti varikli,kitai,benzininei-keiciau,po to kai svaistikliai per sonus islindo... bet dabar turiu gera varikli is anglisko varianto,restauruota greiciu deze,vnz...kad ir senute masinyte,bet sutvarkyta ir vaziuoja puikiai...net iskaitant visas remonto kainas,vis tiek benzinines prieziura atsieina pigiau ir galutine kaina taip pat gerokai mazesne iseina (ypac turint galvoje tai,kad viska keiciu gerokai dazniau nei reiketu,ir dalis perku ne pigiausias,skyscius irgi-masina naudojama sportui,atitinkamai ir priziurima)...Dyzelis man pigiau nebuvo,kuro sanaudas iki 15l davarydavau,na,ne mano charakteriui dyzelis,ir ne sportiniam vairavimui,cia tik tiems,kas ramiai megsta... Tiesa,jei tureciau tokia pacia masina su sudetingesniu,2l,varikliu,arba taip pat 1,6 bet su pilnu ipurskimu-galutine kaina iseitu didesne,nes brangesnes dalys ir remontas,bet is kitos puses-taupesni varikliai...