Įkraunama...
Įkraunama...

Perkame Anglijos parduotuvese ir aukcionuose

QUOTE(doska @ 2015 09 16, 16:29)
Atėjau pasiskųsti - jeigu jau didinate įkainius, tai bent iš dalies pagerinkite ir aptarnavimą.
Nu paaukokite kažkokią pinigų suma ir įdėkite į savo sistemą "siųsti siuntą" mygtuką.  Viskas tvarkoje, turėkite max. laikotarpį kurį siunta laikoma sandėlyje ir tada išsiųskite be perspėjimo. Bet kai siunta į sistemą suvedama šeštadienį, o trečiadienį ji jau rodoma, kaip išsiusta į LT, nors toli gražu nesieka min. svorio reikalavimo.... Nu gaunasi totali nesąmonė.
Vienu žodžiu apsipirkus pas jus, neturi teisės nei atostogauti, nei turėti kažkokių kitų reikalų, kai negali prieiti prie interneto.

Kažkaip liūdna, kad po tiek metų darbo  komunikacija ne tik, kad negerėja, bet dar ir prastėja  unsure.gif  verysad.gif


Idomios idejos, aciu. Tas mygtukas jau kelis kart buvo siulytas, taciau neplanuojame jo ivesti. Visi zino, kad siunta isvyksta treciadieni, ir pvz siandien nuo pat ryto eina nurodymai: siusti, nesiusti. Sandelys ideda, isima siunta. Ir siuo atveju, jei zmogus visiskai nesijungia prie sistemos kelias dienas, tai joks mygtukas nepagelbes. Na, supraskit, kad iveskit kiek norit reikalavimu, zmones ju neziuri, neskaito ir nesilaiko. Mes tiesiog nezinome kas vyksta uz ekrano, jus atostogaujate ar jums tiesiog siunta reikalinga ir nenorite jos sulaikyti. Nera pranesimo, issiunciam siunta. Kaip kitaip, be jusu pranesimo mums zinoti, kad sita siunta sulaikyti?
Kita vertus, mes taip isivaizduojam, kad zmogui nusipirkus siunta yra aktualu ir ja gauti. Yra kazkokios priezastys: atostogos ir pan. kai zmogus siuntos negales pvz priimti ar pasiimti. Mes tiesiog galvojam, kad jei zmogus perka, jis suinteresuotas ir siunta gauti, kuo greiciau tuo geriau. Tuo labiau, kad jei ir problemos yra, tuomet yra lengviau jas isspresti. Suprantu, kad zmones nori nemoketi minimalaus svorio uz viena/dvi siuntas, bet musu teikiama paslauga yra siuntu pervezimas. Ne sandeliavimas max laikotarpi, bet siuntu pervezimas. Ir stengiames kad siuntu pervezimas butu kuo greiciau.
Atsakyti
QUOTE(Limcamca @ 2015 09 16, 16:39)
Idomios idejos, aciu. Tas mygtukas jau kelis kart buvo siulytas, taciau neplanuojame jo ivesti. Visi zino, kad siunta isvyksta treciadieni, ir pvz siandien nuo pat ryto eina nurodymai: siusti, nesiusti. Sandelys ideda, isima siunta. Ir siuo atveju, jei zmogus visiskai nesijungia prie sistemos kelias dienas, tai joks mygtukas nepagelbes. Na, supraskit, kad iveskit kiek norit reikalavimu, zmones ju neziuri, neskaito ir nesilaiko. Mes tiesiog nezinome kas vyksta uz ekrano, jus atostogaujate ar jums tiesiog siunta reikalinga ir nenorite jos sulaikyti. Nera pranesimo, issiunciam siunta. Kaip kitaip, be jusu pranesimo  mums zinoti, kad sita siunta sulaikyti?

Truputį paprieštarausiu Jums blush2.gif Pirmiausiai mygtukas jums pagelbėtų labai, nes nebūtų tokių dalykų kaip "šiandien nuo ryto eina nurodymai: siųsti, nesiųsti ir sandėlys įdeda išima..." Ir tai būtų toks pats pranešimas apie siuntos sulaikymą/išsiuntimą. Nereiktų jums tikrinti kiekvieno emailo, nes automatiškai sistema jums parodytų kieno siųsti, kieno ne. Mygtuką galima antradienį vakare ar trečiadienį padaryti neaktyvų, taip nebūtų kaitaliojimų, būtų daugiau aiškumo. Žinoma, būtų ekstra atvejų, kai kažkas pasikeičia ir reikia informuoti emailu. Žodžiu, čia galima daug šnekėti ir daug diskutuoti 4u.gif Čia tik mano pastebėjimai 4u.gif 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(doska @ 2015 09 16, 16:29)
Bet kai siunta į sistemą suvedama šeštadienį, o trečiadienį ji jau rodoma, kaip išsiusta į LT, nors toli gražu nesieka min. svorio reikalavimo.... Nu gaunasi totali nesąmonė.


nu bet jei sestadieni siunta suvesta - iki antradienio daugiau nei pakankamai laiko pranesti, kad nesiusti... Nereikia kazko labai ir sekti - antradieni 18 val pasijungi, paziuri kad svorio mazai - ir parasai emaila - NESIUSTI - ar labai sudetinga? g.gif Juk tai laiko neatima daug...

QUOTE(Mazutee24 @ 2015 09 16, 19:04)
Truputį paprieštarausiu Jums  blush2.gif  Pirmiausiai mygtukas jums pagelbėtų labai, nes nebūtų tokių dalykų kaip "šiandien nuo ryto eina nurodymai: siųsti, nesiųsti ir sandėlys įdeda išima..."  Ir tai būtų toks pats pranešimas apie siuntos sulaikymą/išsiuntimą. 


jokio skirtumo - bus mygtukas ar nebus, jei buvo pasakyta kad nurodymai apie siuntima - nesiuntima turi buti iki antradienio darbo pabaigos, tai kodel jie pateikiami treciadieni? Mygtukas bus neaktyvus - rasys emailais... mirksiukas.gif
Papildyta:
Man kur kas sudetingiau - kai parduotuvems tapo "sistema" mano siuntas pristatyti treciadieni ir dali ketvirtadieni (butinai isskaido viena pirkima i 3-4 siuntinius), ypac asda ir amazonas, tai antradieni dar nieko nematau sistemoje, o treciadieni matau kad jau issiusta - nu ir svilpk kiek nori, joks mygtukas nebepades lotuliukas.gif Ir kokio velnio jie taip daro, besuprantu, negana kiekviena preke krauna i deze, dar prideda visokiu reklamu, katalogiuku - tai dar iki treciadienio nesugeba pristayt visko unsure.gif g.gif
Atsakyti
QUOTE(Limcamca @ 2015 09 16, 15:55)
Skubiai ieškome žmogaus, galinčio priimti kooperaciją Klaipėdoje  4u.gif  4u.gif

galiu nelabai didelę blush2.gif
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2015 09 16, 19:44)
nu bet jei sestadieni siunta suvesta - iki antradienio daugiau nei pakankamai laiko pranesti, kad nesiusti... Nereikia kazko labai ir sekti - antradieni 18 val pasijungi, paziuri kad svorio mazai - ir parasai emaila - NESIUSTI - ar labai sudetinga? g.gif  Juk tai laiko neatima daug...

Siuo atveju taip tai buvo sudetinga, nes nuo penktadienio realia galimybe prieiti prie interneto turejau tik siandien ryte.
Bet kalba ne apie tai... Tiesiog darosi gaila, kad po 8 metu bendravimo ir draugavimo tukiui klientas ir jo poziuris bei komunikacija su juo tampa nebesvarbus.
Kagi panasu teks pasiieskoti naujo "vezejo/sandeliuotojo"
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo doska: 16 rugsėjo 2015 - 21:52
QUOTE(doska @ 2015 09 16, 22:48)
Siuo atveju taip tai buvo sudetinga, nes nuo penktadienio realia galimybe prieiti prie interneto turejau tik siandien ryte.
Bet kalba ne apie tai... Tiesiog darosi gaila, kad po 8 metu bendravimo  ir draugavimo tukiui klientas ir jo poziuris  bei komunikacija su juo tampa nebesvarbus. [COLOR=yellow]Kagi panasu teks pasiieskoti naujo "vezejo/sandeliuotojo"

Nu bet kaip Tukiu žinoti, kad jūs nenorite siųstis, bet neturit galimybės prieiti ir pranešti... Dar suprantama, kai siunta užregistruojama trečiadienį... Nu bet dabar gana senai buvo
Tokiems nesusipratimams išvengti, galit parašyti, kad nesiųsti, kol nepasakysiu kitaip, ir jų nebekils
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2015 09 16, 22:55)
Nu bet kaip Tukiu žinoti, kad jūs nenorite siųstis, bet neturit galimybės prieiti ir pranešti... Dar suprantama, kai siunta užregistruojama trečiadienį... Nu bet dabar gana senai buvo
Tokiems nesusipratimams išvengti, galit parašyti, kad nesiųsti, kol nepasakysiu kitaip, ir jų nebekils


Todel ir buvo siulymas tai automatizuoti. Kad Tukiui nereiktu "zinoti", o as pati galeciau kontroliuoti. Nes su emailais siusti/nesiusti mano patirtis paskutiniu metu ne kokia unsure.gif Jeigu tai butu vienkartinis atvejis tada tarkim ok mano problema. Bet sitie nesusipratimai jau darosi labiau taisykle, nei isimtis.
Taciau sita diskusija tikrai betiksle, Tukio atsakyma gavau,savo isvadas pasidariau 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo doska: 17 rugsėjo 2015 - 08:02
Su pergale lithuania.gif visi tik apie tai ir sneka.

QUOTE(Mazutee24 @ 2015 09 16, 19:04)
Truputį paprieštarausiu Jums 


Viskas taip būtų gerai, viskas idealu, ir visa tai būtų galima padaryti. Tačiau, man atrodo problema yra tame, kad mums kažkaip yra priskirtos tokios pareigos, kurių mes neatliekame, ir tiesiog kurių mes neteikiame. Bandau tiesiog paaiškinti: siuntos suėję per savaitę laiko, traktuojama kaip vienas užsakymas. 1 ar 2 siuntiniai, ar 25 absoliučiai jokio skirtumo, pas mus tai yra vienas užsakymas. Ir, su tuo vienu užsakymu kažką darome, pirmiausiai tai siunčiame į Lietuvą. Nes, klientas pirkdamas turbūt to ir norėjo, kad mes persiųstume į Lietuvą. Kad klientui būtų patogiau ir pigiau, yra galimybė siuntą atidėti, bet tai nėra taisyklė ir tai nėra ta paslauga, kuri kaip pirmenybė teikiama klientams. Pirmenybė yra siuntų išsiuntimui.
Pavyzdys geriausiai būtų turbūt kokia Asda. Kai klientas daro vieną užsakymą, paskui dar vieną, ar kai Asda vieną užsakymą išskaido į du maišus, labai tikėtina, kad klientas nerašo Asdai žinutės su nurodymu: padariau du užsakymus, prašau juos išsiusti vienu metu už tą pačią kainą. To nedarome, nes Asda tiesiog neteikia tokios paslaugos. Todėl ir mums, tas mygtukas nebūtų pliusas, nes tai nėra mūsų teikiama paslauga. Klientui asmeniškai pageidaujant, siuntą galime sulaikyti, ir tie, kas nori sulaikyti, visada be jokių problemų praneša.

Mes pasirinkome tokį kelią, stebėdami klientų poreikius. Anksčiau teikėm sandėliavimą neribotą laiką. Ir, kai surašėm virš 50 žmonių, kad jų siuntos yra UK sandėlyje nuo 3 mėnesių iki, buvo keletas pusantrų metų, vos 2 atsiliepė, kad planuoja pirkti. Nors, paskutinis pirkinys buvo bemaž prieš porą mėnesių. Visi kiti - tiesiog buvo pamiršę.

Antras svarbus dalykas. Kuo ilgiau sandėliuojama siunta, tuo sudėtingiau išspręsti iškilusias problemas. Pvz gavus siuntą, pasirodo tai ne tai ko žmogus tikėjosi, tai ne tas kas galvojo yra pas mus ir pan. Pačiam klientui yra daug patogiau, pirkau, gavau - jei problema sprendžiu normaliame laiko tarpe su pardavėju.


Labai labai prašau, rašykite visas nuomones, jos visos labai įdomios. Ypač, kad nuo spalio 1 dienos startuojame su didesniu minimaliu įkainiu. Visai gali būti, kad nuomonės bus netgi įgyvendintos.

QUOTE(Kriiste @ 2015 09 16, 19:44)
Man kur kas sudetingiau - kai parduotuvems tapo "sistema" mano siuntas pristatyti treciadieni ir dali ketvirtadieni (butinai isskaido viena pirkima i 3-4 siuntinius), ypac asda ir amazonas, tai antradieni dar nieko nematau sistemoje, o treciadieni matau kad jau issiusta - nu ir svilpk kiek nori, joks mygtukas nebepades lotuliukas.gif Ir kokio velnio jie taip daro, besuprantu, negana kiekviena preke krauna i deze, dar prideda visokiu reklamu, katalogiuku - tai dar iki treciadienio nesugeba pristayt visko unsure.gif  g.gif


Taip. Ypač pvz sunku suprasti Amazon. Jie turi savo kurjerius, bet papildomai jų dėžutes veža Hermes, Royal mail ir Yodel. Niekaip nesuprantam kodėl.

Ir iš paskutinių savaičių pastebėjom, kad trečiadienį sueina daugiausiai siuntų. Na, palikti visus juos kitai savaitei tiesiog gaila iš žmogiškos pusės.

Dabar mes stengiamės daryti taip: jei vienas, pavienis siuntinukas gautas trečiadienį, atidedam jį, nesiunčiam. Bet, iš penkių atidėjimų, kokie 2 būna nusiskundimai, kodėl neišsiųsta, ar buvo gaila įdėti.

QUOTE(doska @ 2015 09 17, 09:01)
Todel ir buvo siulymas tai automatizuoti. Kad Tukiui nereiktu "zinoti", o as pati galeciau kontroliuoti. Nes su emailais siusti/nesiusti mano patirtis paskutiniu metu ne kokia  unsure.gif Jeigu tai butu vienkartinis atvejis tada tarkim ok mano problema. Bet sitie nesusipratimai jau darosi labiau taisykle, nei isimtis.
Taciau sita diskusija tikrai betiksle, Tukio atsakyma gavau,savo isvadas pasidariau  4u.gif


Na, iš tiesų labai gaila, nes perskaičiau, pertikrinau visą istoriją iki pat 2011, neradau, kad būtų iškilusi problema dėl neatidėtos/atidėtos siuntos anksčiau. Emailai fiksuoti, tik priminimai apmokėti sąskaitas.
Jeigu diskutuojant apie jūsų situaciją, kaip jūs butumėt paspaudusi mygtuką, jeigu jūsų nuo penktadienio nebuvo, o siunta gauta šeštadienį. Jei mygtukas užsidegęs žalia spalva (tokia būtų automatiškai, nes pirmenybė siuntų išsiuntimui), jis toks ir būtų likęs iki trečiadienio, nes jūsų gi nebuvo. Ką Tukis galėtų padaryti? Parašyti asmeninį emailą? Betgi čia tas pats kas mygtukas, jūs interneto ryšio neturėjote.
Nagrinėjant toliau, aš spėju, kad siuntos pas mus atkeliauja per 3-5 dienos po užsakymo padarymo. Tai, vėlgi juk galima, ir mes visada reaguojam į tokius emailus: išvykstu atostogų, turit gauti, prašau nesiųsti. Paprasta.
Man labai gaila, kad jūs mus paliekate. Nuoširdžiai. Ir, labai apgailestauju, kad negalime įvykdyti jūsų keliamų reikalavimų. Bet kokiu atveju, bendradarbiavimas buvo smagus ir labai jums už tai Ačiū.

QUOTE(linxmute @ 2015 09 16, 20:56)
galiu nelabai didelę  blush2.gif


Ačiū, atsirado kita mergaitė priėmė thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Limcamca @ 2015 09 17, 12:27)
Jeigu diskutuojant apie jūsų situaciją, kaip jūs butumėt paspaudusi mygtuką, jeigu jūsų nuo penktadienio nebuvo, o siunta gauta šeštadienį. Jei mygtukas užsidegęs žalia spalva (tokia būtų automatiškai, nes pirmenybė siuntų išsiuntimui), jis toks ir būtų likęs iki trečiadienio, nes jūsų gi nebuvo. Ką Tukis galėtų padaryti? Parašyti asmeninį emailą? Betgi čia tas pats kas mygtukas, jūs interneto ryšio neturėjote.
Nagrinėjant toliau, aš spėju, kad siuntos pas mus atkeliauja per 3-5 dienos po užsakymo padarymo. Tai, vėlgi juk galima, ir mes visada reaguojam į tokius emailus: išvykstu atostogų, turit gauti, prašau nesiųsti. Paprasta.
Man labai gaila, kad jūs mus paliekate. Nuoširdžiai. Ir, labai apgailestauju, kad negalime įvykdyti jūsų keliamų reikalavimų. Bet kokiu atveju, bendradarbiavimas buvo smagus ir labai jums už tai Ačiū.



Su pergale ir jus smile.gif

Šiuo atveju galbūt mano lūkesčiai atsiradus registracijos sistemai, greičiausiai buvo per dideli smile.gif Ir manęs jūsų argumentai , apie tai, kad emailas patogiau nei automatizuota sistema, neįtikino smile.gif Bet čia gal mano kaip šios srities specialisto problema biggrin.gif Nes mygtuko esme ne siuntos sulaikyme, o siuntos išsiuntime. Jeigu mygtukas siųsti paspaudžamas tarkime iki trečiadienio 00:00 val. siunta išsiunšiama, jeigu ne - ji nesiunčiama, po 4 savaičių , jei per ta laiką mygtukas nebuvo paspaustas - siunta išsiunčiama automatiškai.
Kadangi aš šiuo metu tikrai nebeturiu tiek laiko sedėti SM, kiek jo turėjau anksčiau, vis dar buvau šventai įsitikinus, kad siuntos mažesnės nei 7 kg išvažiuoja tik kas antrą savaitę.
O nesusipratimai del siuntų buvo paprasti - kai siunta buvo atidėta ir veliau paprašyta ją išsiųsti ji tiesiog nebuvo išsiųsta. Adresas kurį prašyta naudoti siuntų pristatymui paskutinius kartus buvo naudotas ne tas. Bet tai tiesiog žmogiška, nes emailas atsiųstas kažkada pasimeta ir pasimiršta.
Aš tikrai per tiek metu neturiu jums priekaištų dėl siuntų pervėžimo kokybės, bet komunikacija visada buvo silpnoji vieta. Ir būtent jūsų (nežinau kas dabar slepiasi po šiuo nicku smile.gif) atsakymas ir jo formuluotė į mano "pasipiktinimą" biggrin.gif buvo paskata pagalvoti, kad jau laikas išbandyti ir konkurentus smile.gif

Bet iš esmės ši diskusija tikrai niekur neveda, jeigu kaip jūs sakote jūsų prioritetai yra tiesiog siuntų pervežimas, ir apsipirkimo adreso nuoma yra antraeilis dalykas 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo doska: 17 rugsėjo 2015 - 13:34
as irgi likau nesupratus, ka dabar siuntiniai siunciami kas savaite?
Nekalbu apie didelio turio asmeninius siuntinius.

mano praejusia savaite issiunte, nes nepranesiau, ok, pati apsizioplinau. Sia savaite vel issiunte keliu simtu gr. siuntinuka, ziauriai nefainai...

As irgi nespeju prisijungineti ir sekti, tuo labiau galvojau, kad kooperuoti siuntiniai is vis tik uz savaites iskeliauja.... doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kimora: 17 rugsėjo 2015 - 16:06
QUOTE(doska @ 2015 09 17, 14:33)
Kadangi aš šiuo metu tikrai nebeturiu tiek laiko sedėti SM, kiek jo turėjau anksčiau, vis dar buvau šventai įsitikinus, kad siuntos mažesnės nei 7 kg išvažiuoja tik kas antrą savaitę. 




QUOTE(Kimora @ 2015 09 17, 17:02)
as irgi likau nesupratus, ka dabar siuntiniai siunciami kas savaite?
Nekalbu apie didelio turio asmeninius siuntinius.

mano praejusia savaite issiunte, nes nepranesiau, ok, pati apsizioplinau. Sia savaite vel issiunte keliu simtu gr. siuntinuka, ziauriai nefainai...

As irgi nespeju prisijungineti ir sekti, tuo labiau galvojau, kad kooperuoti siuntiniai is vis tik uz savaites iskeliauja....  doh.gif

Aš irgi visada galvojau, kad be 7 kg neveža, nebent prisirašai į sąrašą prie kooperacijos ax.gif Kitu atveju visada parašydavau, kad pridėtų ką nors man ir išsiųstų. Bet pasirodo turbūt pasikeitė ax.gif
Nors tikrai suprantu, kad tukio darbas nėra lengvas, nes visiems niekaip neįtiksi ax.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Mazutee24: 17 rugsėjo 2015 - 16:55
QUOTE(doska @ 2015 09 17, 14:33)
Nes mygtuko esme ne siuntos sulaikyme, o siuntos išsiuntime. Jeigu mygtukas siųsti paspaudžamas  tarkime iki trečiadienio 00:00 val. siunta išsiunšiama, jeigu ne - ji nesiunčiama, po 4 savaičių , jei per ta laiką mygtukas nebuvo paspaustas -  siunta išsiunčiama automatiškai. 



nu jus cia jau labai savanaudiskai suraset unsure.gif Pvz as atidejus esu tik 2 gal kartus savo siunta, o gaunu beveik kas savaite - tai norit pasakyt, kad man paprasciau butu kas savaite prasyt issiust, nei 2 kartus metuose - sulaikyt g.gif Jei as uzsimirsiu ir nespesiu, tada ir negausiu savo mantos - o jos taip laukiu blush2.gif
Atsakyti