QUOTE(doska @ 2015 09 16, 16:29)
Atėjau pasiskųsti - jeigu jau didinate įkainius, tai bent iš dalies pagerinkite ir aptarnavimą.
Nu paaukokite kažkokią pinigų suma ir įdėkite į savo sistemą "siųsti siuntą" mygtuką. Viskas tvarkoje, turėkite max. laikotarpį kurį siunta laikoma sandėlyje ir tada išsiųskite be perspėjimo. Bet kai siunta į sistemą suvedama šeštadienį, o trečiadienį ji jau rodoma, kaip išsiusta į LT, nors toli gražu nesieka min. svorio reikalavimo.... Nu gaunasi totali nesąmonė.
Vienu žodžiu apsipirkus pas jus, neturi teisės nei atostogauti, nei turėti kažkokių kitų reikalų, kai negali prieiti prie interneto.
Kažkaip liūdna, kad po tiek metų darbo komunikacija ne tik, kad negerėja, bet dar ir prastėja

Nu paaukokite kažkokią pinigų suma ir įdėkite į savo sistemą "siųsti siuntą" mygtuką. Viskas tvarkoje, turėkite max. laikotarpį kurį siunta laikoma sandėlyje ir tada išsiųskite be perspėjimo. Bet kai siunta į sistemą suvedama šeštadienį, o trečiadienį ji jau rodoma, kaip išsiusta į LT, nors toli gražu nesieka min. svorio reikalavimo.... Nu gaunasi totali nesąmonė.
Vienu žodžiu apsipirkus pas jus, neturi teisės nei atostogauti, nei turėti kažkokių kitų reikalų, kai negali prieiti prie interneto.
Kažkaip liūdna, kad po tiek metų darbo komunikacija ne tik, kad negerėja, bet dar ir prastėja


Idomios idejos, aciu. Tas mygtukas jau kelis kart buvo siulytas, taciau neplanuojame jo ivesti. Visi zino, kad siunta isvyksta treciadieni, ir pvz siandien nuo pat ryto eina nurodymai: siusti, nesiusti. Sandelys ideda, isima siunta. Ir siuo atveju, jei zmogus visiskai nesijungia prie sistemos kelias dienas, tai joks mygtukas nepagelbes. Na, supraskit, kad iveskit kiek norit reikalavimu, zmones ju neziuri, neskaito ir nesilaiko. Mes tiesiog nezinome kas vyksta uz ekrano, jus atostogaujate ar jums tiesiog siunta reikalinga ir nenorite jos sulaikyti. Nera pranesimo, issiunciam siunta. Kaip kitaip, be jusu pranesimo mums zinoti, kad sita siunta sulaikyti?
Kita vertus, mes taip isivaizduojam, kad zmogui nusipirkus siunta yra aktualu ir ja gauti. Yra kazkokios priezastys: atostogos ir pan. kai zmogus siuntos negales pvz priimti ar pasiimti. Mes tiesiog galvojam, kad jei zmogus perka, jis suinteresuotas ir siunta gauti, kuo greiciau tuo geriau. Tuo labiau, kad jei ir problemos yra, tuomet yra lengviau jas isspresti. Suprantu, kad zmones nori nemoketi minimalaus svorio uz viena/dvi siuntas, bet musu teikiama paslauga yra siuntu pervezimas. Ne sandeliavimas max laikotarpi, bet siuntu pervezimas. Ir stengiames kad siuntu pervezimas butu kuo greiciau.