QUOTE(Zarasietis @ 2016 02 14, 15:57)
1 punktas sutinku senai buvo sunku atsiminti primenu degiklis blogai suvirintas.
Aciu jums labai greitai atsiunte nauja.Bet tai galima buvo pastebeti tikrai su Jusu patirimu kai katilas buvo atveztas .Panasu priekabiauju ?
2.Sory Paliukai atsiprasymo nepriemu suvirinti reiketu visas siules ir tai galima pamatyti .
3.Idomus varijantas Siaip gamintojas to reikalauja ? darbas zinoma turi buti apmokamas.Paliukai manau mes Suda malam
4.Nuosirdziai aciu uz nuosirdu atsakyma !
Klausyk Paliukai man ,kaip man ,bet ar tau sito reikejo ?
Tu gi nuosirdus ir ........ as gi prasiau taves susisiekime privaciai !!!!!
pagarbiai
1. Degikliai kraiposi. Del sios priezasties gamintojas jau gamina 8mm storio ir taip pat nerudyjancio plieno (turbut galima girtis kad siuo metu storiausi rinkoje)
2. Kad telpa popieriaus lapas per apacia, pastebeti sunku. Daugiau tokiu nusiskundimu neturejom. Kas netingi, gali pasitikrint (is tu kur pries 3 metus leidom). Dabar leidziama su analizatorium ir degimas tai parodo - kolkas nebuvo.
3. Gamintojas daug ko reikalauja (pvz traukos reguliatoriaus ir sklendes - is santechniku pletku zinau kad kaikurie atstovai (iki siol be dumu analizatoriaus)atvykus mokamai paleisti, pamato kad nera ir isvaziuoja (jie kaip ir teisus sioje vietoje - iranga neparuosta), isistato ir dar karta moka uz paleidima). Bet kad derinti su analizatorium - nereikalauja. Analizatoriu isigijome ir pradejome naudoti pries du metus, kai rinkoje tokiu naudojanciu buvo tik ant vienos rankos pirstu (pakliuvome i ta ranka). Turbut pastebejote, jog norint suderinti degima, katilas turi max galia veikti apie 1h ir tada pradedamas derinimas. Tai uztrunka ilgiau nei 1h atsizvelgiant i aplinkybes ir skaiciuku keitimasi/nusistovejima darant pakeitimus.
yra nemazai didziuju prekeiviu, kurie net dujini leidziant nenaudoja (o cia derinimas vyksta ypac greitai) - tai imones politika, o ne istatymo primesta tvarka.
4. Irasai daromi tam kad atvykes kitas servisantas matytu ka dare kita imone. Kadangi tai darome tik mes, tokiu irasu nedarome.
Atsiranda 2 girnu klausimas:
a - klientui davus pastebejima sakyti 'ok siunciam servisa, bet paaiskejus jog viskas ok, arba gedimas negarantinis - teks moket suma x'
b - issiaiskinti kas per sunkumas ir kartu bandyti rasti sprendima.
Kolkas renkames diplomatija
Neminekit piktuoju - vosuomet yra dvi tiesos