Įkraunama...
Įkraunama...

Internetinės parduotuvės be tarpininkų

QUOTE(zittute @ 2015 10 28, 15:40)
pritariu Jums! nu tikrai, juk tai darbas ne tik su siuntom, bet ir su klientais. Juk man ne tas pats, ar 100 euru vertes daiktas atkeliavo, ar pasimete... Ir kas svarbiausia, atraso, kad mes per 48val atsakom, dar tiek laiko nepraejo... Tai vietoj to, kad paziuretu ir parasytu tiesa (yra siunta/ nera), gaista laika aiskindami, kad dar nepraejo 48 val. Juk taip ir klientus praranda. Nors aisku, gal jiem ju ir netruksta, cia jau kitas klausimas  biggrin.gif


siuntos yra sandelyje, Lina sedi pvz su vaiku namuose, poliklinikoje, mokykloje - atraso emailus - is kur jai zinot yra tam sandely jusu siunta, apie kuria jau sakiau kad gauta sestadieni, ypatingom salygom - tai kam dar to paties klausinet keliskart ir uzkraut sistema?
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2015 10 28, 16:41)
gal kita iranga turi, gal daugiau zmoniu samdo, gal tik tuo uzsiima, gal vaiku, seimos neturi - nugi kiekvienam savo... O ir nepristato jie (tik spec prasymu) - veza tik i 2 adresus, is kur reikia pasiimt - o cia grupuoja, vezioja kooperacijas... As kai daug neklausineju ju - man nekliuna lotuliukas.gif


aš apie skirtingus verslo suvokimus rolleyes.gif
visada pirkanglijoj atsako į mano emailą 1-2 val bėgyje smile.gif

juk nesvarbu ar į 2 adresus pristati, ar daugiau- įvesti į sistemą siuntinius nesunku.. Nu čia mano garsus pamastymas smile.gif

teko man irgi pirkti per Tuki wink.gif turiu ką lyginti smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2015 10 28, 16:41)
As kai daug neklausineju ju - man nekliuna lotuliukas.gif

Tai dėl to ir nekliuna... Nes ko paklausi, to negausi, tik akis draskyti pradeda...
Mano siuntinys dinges, tai kad surastu, ne, kazkokias teorijas isvedineja ir net neieskojo jo... Nors FB buvo paskelbe, kad yra keli siuntiniai neaisku ko ir ant vieno atitiko mano vardas, bet jo vistiek negavau biggrin.gif kadangi jo verte buvo mazyte, tai pataupiau savo nervus ir nebeieskojau jo, tegul turi.

Geriau nieko neklausti, pinigus tik moketi uzsimerkus tada viskas puiku cool.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kimora: 28 spalio 2015 - 15:47
[quote=Kriiste,2015 10 28, 16:44]
siuntos yra sandelyje, Lina sedi pvz su vaiku namuose, poliklinikoje, mokykloje - atraso emailus - is kur jai zinot yra tam sandely jusu siunta, apie kuria jau sakiau kad gauta sestadieni, ypatingom salygom - tai kam dar to paties klausinet keliskart ir uzkraut sistema?
[/quot

na taip, tik Jusu deka sulaukiau ats apie mano nepigia siunta. Prazilt gali, nes Tukis apskritai neatsake apie sia siunta nei zodzio, o i sistema ivede ta siunta tik siandien ryte (sestadienine). Tai zinot, tikrai negrazu iz ju puses, kad klientams svarbi info yra nepateikiama ir tenka rasinet visais imanomais budais. Zinoma, jie parase, kad jei nepatinka prisiimt rizikos, pas mus nepirkit. Gal tikrai verta apie tai pamastyt. Nes tarkim kai moki 20 eur uz siuntos siuntima, uz kuria pries tai teko n laiko ir nervu issvaistyt.... Kazkaip gaila saves pasidaro.
Atsakyti
QUOTE(Kimora @ 2015 10 28, 16:42)
man irgi reikia bent 1didelio zaislo, noreciau su kuo nors islaidas pasidalinti  ax.gif


Parašiau Jums į a.ž.
Atsakyti
QUOTE(Bluntė @ 2015 10 28, 15:45)
aš apie skirtingus verslo suvokimus  rolleyes.gif 
visada pirkanglijoj atsako į mano emailą 1-2 val bėgyje smile.gif

juk nesvarbu ar į 2 adresus pristati, ar daugiau- įvesti į sistemą siuntinius nesunku.. Nu čia mano garsus pamastymas smile.gif

teko man irgi pirkti per Tuki wink.gif turiu ką lyginti smile.gif


nesunku - as kalbu apie skirtingas galimybes, nzn nesu pirkus per PA - gal ten yra atskiras zmogus, kuris sedi, fotografuoja ir suveda i sistema siuntas, gal ju kiekiai kiti - gi ne viena nematavom... gal yra atskiras zmogus, kuris atsako i emailus... Be to ar jie daro kooperacijas? Siuncia kiekvienam individualiai - jiems nereik sugrupuot, surusiuot - kiek supratau ta LT atlieka, kai jau atsiimat siunta, ir patys saskaita susformuojat (ar ne?)

Realiai sakau - nesu pirkus per juos, nes man nepatogu, gyvenu toli nuo sandeliu, o persiuntimas brangiai gaunas, o jei kita karta 1-2 kg - isvis kosmosas bus mirksiukas.gif


QUOTE(Kimora @ 2015 10 28, 15:46)
Tai dėl to ir nekliuna... Nes ko paklausi, to negausi, tik akis draskyti pradeda...
Mano siuntinys dinges, tai kad surastu, ne, kazkokias teorijas isvedineja ir net neieskojo jo... Nors FB buvo paskelbe, kad yra keli siuntiniai neaisku ko ir ant vieno atitiko mano vardas, bet jo vistiek negavau  biggrin.gif kadangi jo verte buvo mazyte, tai pataupiau savo nervus ir nebeieskojau jo, tegul turi.

Geriau nieko neklausti, pinigus tik moketi uzsimerkus tada viskas puiku  cool.gif


as nerasiau, kad neklausineju - tik kad daug neklausineju ir tokiu nesamoniu ar jau? kada?.. Klausiu kai jau tikrai svarbu - pvz sudubliavau uzsakyma - prasiau kad vieno nepriimtu, arba uzsakiau ne ta dydi - prasiau kad isimtu is mano maiso ir grazintu atgal (kad man siuntinet nereiktu is LT, i LT), kai man kazko neidejo - reikejo skambint - prasiau kad sutvarkytu mano klaidas - nu visad suderint pavyko, visad atsakymus gaudavau... Tiesiog zinau kada zmogus labai uzsiemes - ruosia siunta - tai ir nelendu i akis, netrukdau 4u.gif Kad ir Zituttes atveju - kai sestadieni zmogui buvo beda - tukis net namie nebudamas (sveciuose budamas) suorganizavo tos siuntos paemima is kiemo, gal but is balos (nes ziauriai lijo) - pranese, kad viskas ok, nors savaitgalis ir realiai galejo nesukt galvos - tai vietoj to, kad butu aciu pasakius - dar 3 kart paklause kodel nesuvesta i sistema ir isreiske savo begalini nepasitenkinima... Ai nzn...
Atsakyti
Mergaites, gal zinote, kaip buna su garantija, perkant is amazono g.gif as cia del kavos aparato 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(zittute @ 2015 10 28, 15:56)
na taip, tik Jusu deka sulaukiau ats apie mano nepigia siunta. Prazilt gali, nes Tukis apskritai neatsake apie sia siunta nei zodzio, o i sistema ivede ta siunta tik siandien ryte (sestadienine). Tai zinot, tikrai negrazu iz ju puses, kad klientams svarbi info yra nepateikiama ir tenka rasinet visais imanomais budais. Zinoma, jie parase, kad jei nepatinka prisiimt rizikos, pas mus nepirkit. Gal tikrai verta apie tai pamastyt. Nes tarkim kai moki 20 eur uz siuntos siuntima, uz kuria pries tai teko n laiko ir nervu issvaistyt.... Kazkaip gaila saves pasidaro.


prie ko cia mano deka? Ji savaitgali nedirba... Ir ta info yra viesa, kaip ir pristatymo budas, kuriuo jus pasinaudojot, bet buvo perspeta apie kylancias problemas... Man jusu paliko gaila, susisiekiau su ja asmeniskai ir pranesiau (nes ji paprasciausiai atsijungia ir nebuna SM, kartais tik buna, jei neturi kas veikt) - tai mane ir ipareigojo jums pranest, nes paprasciausiai tuo metu nebuvo namuose... Tai ji dar turejo kazka jums papildomai rasyt? gi zino, kad jau viska zinot... Savaitgali nedirba - bet siuntas darbo valandom i sandeli siuncia (o ju tik daugeja, gi kaledos arteja) - o pirmadieni jau pradeda jas rusiuot, kooperuot kas pas ka eis - tai ir nebeveda atskirai - ar yra skirtumas, jei zinot, kad jusu siunta gauta?

Jei taip svarbu asmeninis demesys - gal tikrai pagalvokit apie PA mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Kriiste @ 2015 10 28, 16:58)
nesunku - as kalbu apie skirtingas galimybes, nzn nesu pirkus per PA - gal ten yra atskiras zmogus, kuris sedi, fotografuoja ir suveda i sistema siuntas, gal ju kiekiai kiti - gi ne viena nematavom... gal yra atskiras zmogus, kuris atsako i emailus... Be to ar jie daro kooperacijas? Siuncia kiekvienam individualiai - jiems nereik sugrupuot, surusiuot - kiek supratau ta LT atlieka, kai jau atsiimat siunta, ir patys saskaita susformuojat (ar ne?)

Realiai sakau - nesu pirkus per juos, nes man nepatogu, gyvenu toli nuo sandeliu, o persiuntimas brangiai gaunas, o jei kita karta 1-2 kg - isvis kosmosas bus mirksiukas.gif
as nerasiau, kad neklausineju - tik kad daug neklausineju ir tokiu nesamoniu ar jau? kada?.. Klausiu kai jau tikrai svarbu - pvz sudubliavau uzsakyma - prasiau kad vieno nepriimtu, arba uzsakiau ne ta dydi - prasiau kad isimtu is mano maiso ir grazintu atgal (kad man siuntinet nereiktu is LT, i LT), kai man kazko neidejo - reikejo skambint - prasiau kad sutvarkytu mano klaidas - nu visad suderint pavyko, visad atsakymus gaudavau... Tiesiog zinau kada zmogus labai uzsiemes - ruosia siunta - tai ir nelendu i akis, netrukdau 4u.gif Kad ir Zituttes atveju - kai sestadieni zmogui buvo beda - tukis net namie nebudamas (sveciuose budamas) suorganizavo tos siuntos paemima is kiemo, gal but  is balos (nes ziauriai lijo) - pranese, kad viskas ok, nors savaitgalis ir realiai galejo nesukt galvos - tai vietoj to, kad butu aciu pasakius - dar 3 kart paklause kodel nesuvesta i sistema ir isreiske savo begalini nepasitenkinima... Ai nzn...

Na zinot, aciu as Jums tikrai pasakiau. Ir tikrai jauciuos Jums dekinga. Taciau Tukis juk galejo bent parasyt, viskas ok, gavom. Tikrai buciau neberasius daugiau, nes viskas aisku ir tada tampa nebeaktualu, ar suves i sistema ir kada tai padarys (juk rupi, ar gavo visas siuntas, ar dar prasyt sulaikyt siuntima). Daugiau man aisku, kad ner ko Tukiui rasinet, ats nebus, neuzsisakinet jokiu siuntu atvezimu savaitgali. Bet juk kiekvienas naujas klientas pridaro klaidu kazko nezinodamas ir nereik pykti del to. Juk ne savo malonumui as rasinejau, o tam, kad issiaiskint kas svarbu.Ir jei zmogui suteikia info ne tiesioginis zmogus, o is forumo, juk vel kyla papuldomi klausimai. Aciu Jum dar karta ir baikim sia tema, net nemalonu kazkaip, kad cia tiek uzvire diskusiju.
Papildyta:
QUOTE(Kriiste @ 2015 10 28, 17:05)
prie ko cia mano deka? Ji savaitgali nedirba... Ir ta info yra viesa, kaip ir pristatymo budas, kuriuo jus pasinaudojot, bet buvo perspeta apie kylancias problemas... Man jusu paliko gaila, susisiekiau su ja asmeniskai ir pranesiau (nes ji paprasciausiai atsijungia ir nebuna SM, kartais tik buna, jei neturi kas veikt) - tai mane ir ipareigojo jums pranest, nes paprasciausiai tuo metu nebuvo namuose... Tai ji dar turejo kazka jums papildomai rasyt? gi zino, kad jau viska zinot... Savaitgali nedirba - bet siuntas darbo valandom i sandeli siuncia (o ju tik daugeja, gi kaledos arteja) - o pirmadieni jau pradeda jas rusiuot, kooperuot kas pas ka eis - tai ir nebeveda atskirai - ar yra skirtumas, jei zinot, kad jusu siunta gauta?

Jei taip svarbu asmeninis demesys - gal tikrai pagalvokit apie PA mirksiukas.gif


Tai ir sakau, kad Jusu deka likau informuota. Nes pirmiausia rasiau Tukiui, o ats gavau is Jusu. Nu zodziu sunki pradzia perkant pas Tuki, nors dabar jau daug ka isaiskinot kaip vyskta viskas, tai tikrai daug paprasciau ir klausimu neturesiu. Bet va kitiem naujokam juk vel tas pat gali but. Tad reiks mastyt ir apie PA biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(zittute @ 2015 10 28, 16:09)
Na zinot, aciu as Jums tikrai pasakiau. Ir tikrai jauciuos Jums dekinga. Taciau Tukis juk galejo bent parasyt, viskas ok, gavom. Tikrai buciau neberasius daugiau, nes viskas aisku ir tada tampa nebeaktualu, ar suves i sistema ir kada tai padarys (juk rupi, ar gavo visas siuntas, ar dar prasyt sulaikyt siuntima). Daugiau man aisku, kad ner ko Tukiui rasinet, ats nebus, neuzsisakinet jokiu siuntu atvezimu savaitgali. Bet juk kiekvienas naujas klientas pridaro klaidu kazko nezinodamas ir nereik pykti del to. Juk ne savo malonumui as rasinejau, o tam, kad issiaiskint kas svarbu.Ir jei zmogui suteikia info ne tiesioginis zmogus, o is forumo, juk vel kyla papuldomi klausimai. Aciu Jum dar karta ir baikim sia tema, net nemalonu kazkaip, kad cia tiek uzvire diskusiju.


man dekot nereik - as cia absoliuciai ne prie ko... Tik informavau Lina apie jusu situacija, ji viska issprende, sutvarke ir paprase manes jus prainformuot - tai norit pasakyt ji turejo dar karta asmeniskai jus informuot??? Jei ir suves i sistema - jus nezinosit iki galo neikada - visos siuntos sueje ar ne - nes pvz as siuo metu laukiau 3 siuntiniu, taciau matau sistemoje, jog issiusti 4 ir esu tikra, kad 1 nespejo, nes dar neissiunte parduotuve - tai vel Tukis kaltas? Matyt asda isskaide, gal amazonas - kas dabar zinos? kai gausiu - pati ir suzinosiu...

Klaidos yra zmogiskas dalykas, ir jos yra taisomos - Lina kaip niekas kitas jas padeda taisyt mirksiukas.gif Tik man baisiai "neskaniai" pasirode jusu priekaistai jai, kai realiai ji jums paslauga sestadieni padare, ir ne maza... unsure.gif
Atsakyti
Sveikos 4u.gif
Kas dažniau užsakote sportsdirect puslapyje, gal pasidalintų patirtimi, ar čia tik man taip atrodo, ar siuntimo kaštai kyla daug greičiau, nei kad buvo tarkim vasarą siunčiantis? blush2.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Highlander: 28 spalio 2015 - 16:32
Kristee, manau Jums daromos didelės "nuolaidos" 4u.gif
Kiek man buvo nesusipratimų, per savo kvailą galvą - bandžiau aiškinti situaciją, prašyti pagalbos, deja nulis, atsakymas vienas taisyklės tokios ir ne kitaip unsure.gif
Taip, kad Tukis atidarytų dėžę ir gražintų kažkokią per klaidą užsakytą prekę, man skamba, kaip iš fantastikos srities lotuliukas.gif
Deja, neturiu kitų galimybių, kaip pirkti, sukandi dantis ir tyli, ką čia bepasiginčysi doh.gif
Atsakyti