Įkraunama...
Įkraunama...

A, A+, A++, Pasyvus namas - 36

QUOTE(Kosmoz @ 2016 03 03, 21:10)
X 4.8

Kurį įkandai: E70 ar F15? Kokie metai? Benzas?
Atsakyti
QUOTE(Kosmoz @ 2016 03 03, 21:10)
X 4.8
tai tu galvok dar. Infraraudonus spindulius atspindi atgal į vidų ir papildomai šilumos priduoda šildymo elementai.

taip, infraredo dali aisku atspindi, bet sildymo jiem tikrai nereika, dirbi su siltinimo medziagom, ruosies konstrukcijas skaiciuot, turetum zinot kodel nereikia.
Atsakyti
Kosmose .klausimas tau i tema .Ar darote putu uzputima su virsutinio sluoksnio uzspaudimu ,t.y. sulyginimu uzpurkstos plokstumos su gegnemis ?
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2016 03 03, 21:15)
Kurį įkandai: E70 ar F15? Kokie metai? Benzas?

F15 ne mano nosiai, e70 principe man nepatinka, per daug nučiulptas kaip koks parketnikas. Ėmiau senolį e53 4.8is paskutinių leidimo metų. Kita pakaba, kiti stabdžiai, kitas išmetimas, visi įmanomi navarotai jau bazėj sukrauti būna, kainavo nedaug, tai va ir vėl šeimoj bus bmw po nuklydimų į vw pusę biggrin.gif realiai e70 man tą patį kainavęs būtų, tik kad trilitrinis benzas
Papildyta:
QUOTE(korida @ 2016 03 03, 21:19)
Kosmose .klausimas tau i tema .Ar darote putu uzputima su virsutinio sluoksnio uzspaudimu ,t.y. sulyginimu uzpurkstos plokstumos  su gegnemis ?

ne, neužspaudinėjam, niekas neprašė.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kosmoz: 03 kovo 2016 - 21:32
QUOTE(Kosmoz @ 2016 03 03, 21:29)
F15 ne mano nosiai, e70 principe man nepatinka, per daug nučiulptas kaip koks parketnikas. Ėmiau senolį e53 4.8is paskutinių leidimo metų. Kita pakaba, kiti stabdžiai, kitas išmetimas, visi įmanomi navarotai jau bazėj sukrauti būna, kainavo nedaug, tai va ir vėl šeimoj bus bmw po nuklydimų į vw pusę biggrin.gif

Paėmęs kažkokį seną nudrožtą trantą tu man aiškini apie Avensį. Totalus lietuviškas kaimietis, kuriam geriau senas Audi, BMW ar Mersas, bet nuo 3,0 l. Visiška nesąmonė. Aš nusipirkau beveik naują Avensį ir tikrai nesigailiu, nes geriau kelių metų mašina iš atstovo su visa istorija, maža rida ir nedaužta nei už Vakarų parvarytas nudrožtas mažiausiai 300 000 km važiavęs ir dar galimai daužtas trantas, nors ir prestižas. Aš tau visiškai nepritariu. Milijoną kartų geriau beveik naują nei sena su 3,0 varikliu. Tik kaimiečiai to nesupranta. Ir ne esmė, kad jie gyvena Vilniuje.

Man lygiai taip pat patinka ir Audi, BMW, Mersai, bet tie, kuriuos aš vairuočiau net ir naudoti mažiausiai kainuotų 30 000 eurų. Pigesni - trantai. Todėl daug geriau už 12 000 - 13 000 beveik naujas su maža rida Avensis.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 03 kovo 2016 - 21:38
QUOTE(cibulis @ 2016 03 03, 21:37)
Paėmęs kažkokį seną nudrožtą trantą tu man aiškini apie Avensį. Totalus lietuviškas kaimietis, kuriam geriau senas Audi, BMW ar Mersas, bet nuo 3,0 l. Visiška nesąmonė. Aš nusipirkau beveik naują Avensį ir tikrai nesigailiu, nes geriau kelių metų mašina iš atstovo su visa istorija, maža rida ir nedaužta nei už Vakarų parvarytas nudrožtas mažiausiai 300 000 km važiavęs ir dar galimai daužtas trantas, nors ir prestižas. Aš tau visiškai nepritariu. Milijoną kartų geriau beveik naują nei sena su 3,0 varikliu. Tik kaimiečiai to nesupranta. Ir ne esmė, kad jie gyvena Vilniuje.

Man lygiai taip pat patinka ir Audi, BMW, Mersai, bet tie, kuriuos aš vairuočiau net ir naudoti mažiausiai kainuotų 30 000 eurų. Pigesni - trantai. Todėl daug geriau už 12 000 - 13 000 beveik naujas su maža Avensis.

taip, daužtas, iš amerikos. Bet tas daužimas toks juokingas, kad pagalvės net nesuveikusios. Pakeičiu kelias skardas, net kėbulisto nereikės, ir mašina toliau važiuoja. Rida 99k mylių, čia kaip avensis pas vokietį vadybininką per 2,5 metų nuvažiuoja, turbūt nedaug čia skaitosi. ir man px ant to, kad už kasko mokėsiu 800 eurų metams, kad padangos 20 colių po 200 eurų, kad kuro mieste 25 o trasoj 15, bet sėdėsiu ant super patogaus fotelio, per panoraminį stogą pakaušį šildys saulė, žiemą rankos nesušals ant vairo, nes vairas, kaip ir visos 4ios sėdynės, šildomas. Norėsiu - klausysiu gražaus v8 garso net langų neprasidaręs, norėsiu - DSP audio sistemos, kol mašina maloniai riedės ant pneumatinės pakabos tiek priekyje, tiek gale. O tu ten vaidink praktišką kaip norfa, pilk 5,5 litro salerkos ir džiaukis, kad padangos r16 po 45 eurų kinietiškos yra.
Atsakyti
QUOTE(Kosmoz @ 2016 03 03, 21:43)
taip, daužtas, iš amerikos. Bet tas daužimas toks juokingas, kad pagalvės net nesuveikusios. Pakeičiu kelias skardas, net kėbulisto nereikės, ir mašina toliau važiuoja. Rida 99k mylių, čia kaip avensis pas vokietį vadybininką per 2,5 metų nuvažiuoja, turbūt nedaug čia skaitosi. ir man px ant to, kad už kasko mokėsiu 800 eurų metams, kad padangos 20 colių po 200 eurų, kad kuro mieste 25 o trasoj 15, bet sėdėsiu ant super patogaus fotelio, per panoraminį stogą pakaušį šildys saulė, žiemą rankos nesušals ant vairo, nes vairas, kaip ir visos 4ios sėdynės, šildomas. Norėsiu - klausysiu gražaus v8 garso net langų neprasidaręs, norėsiu - DSP audio sistemos, kol mašina maloniai riedės ant pneumatinės pakabos tiek priekyje, tiek gale. O tu ten vaidink praktišką kaip norfa, pilk 5,5 litro salerkos ir džiaukis, kad padangos r16 po 45 eurų kinietiškos yra.

Jei dar iš JAV, tai visiškas šūdas. Gyvenime iš ten nepirkčiau ir niekam nepatarčiau. Aš Avensį pirkau ne iš vokiečio. Tai iš salono pirkta lietuvišką mašina. O jei nežinai, tai lietuviškas (šiaurietiškas) ir ispaniškas, itališkas Avensis turi daug skirtumų. Maniškis turi gamyklinė Webasto, šildomas sėdynes, šildomus lauko veidrodėlius, šildomus priekinius valytuvus. Tokių dalykų nerasi ispane ar net piečiau parduodame vokietyje. Todėl mano Avensis žiemą nieko nesiskiria nuo benzininės mašinos: salonas šyla labai greitai ir labai kokybiškai, langai nerasoja.

Esu bandęs vieno giminaičio tokį patį BMW, kokį pirkai. Mėšlas. Sėdynes - kaip tarybiniai foteliai. Sėdi ir slidinėji į visas puses, jokio šoninio prilaikymo. Tokie eiliniai foteliai. Viduje vietos maža, navarotų mažiau nei mano Avensį. Ką turi tavo BMW, tai pagreitį, galią. Daugiau nieko. Vienas pinigų mėtymas.

Ir aš saliarkai išleidžiu daug daugiau: kas savaitę pilu pilna baką, nes važiuoju labai daug. Ir srebia mano mašina ne 5,5, o 7-8 l, nes važiuoju labai greitai. Dažnai prabangūs trantai velkasi autostaradoje iš paskos ir prie kiekvieno greičio matuoklio pristadbo, nes bijo baudų. Aš nestabdau, nes su mano Avensiu galima pasimatuoti realų, o ne spidometro rodomą greitį. Tavo BMW tokios opcijos neturi. O aš tiksliai žinau, kokiu greičiu važiuoju. Pvz., Vilnius-Kaunas šiuo metu važiuoju 130 km/h (pagal spidometrą), realus greitis būna - 120 km/h (galimas 110 km/h, o už 10 km/h viršytą greitį tik įspėjimas). Policija niekada nestabdo, nes žino, kad nebus prie ko prisikabinti. O visokie BMW pamatę feną ar inkilą kalą per stabdžius. Apgailėtina.
Atsakyti
gerai čia fantazuoji. Važiavai su pliku dyzeliniu iksu, o lygini su absoliučiai kita mašina. 4,8is bendro su tavo bandytu trilitriu kiek bmw m3 su 320i. Tuo metu greičiau ir kiečiau buvo tik cayene turbo. Vakyčiausi pontų - būtų e70 arba išvis bmw f30 trečiukas, kainuotų tuos pačius pinigus, bet pasirinkau pilnos komplektacijos entuziasto automobilį, o ne poplikį naujesnių metų. 99 iš 100 net nepagalvotų, kad tas iksas kažkuo tai kitoks, bet ne dėl kitų, o dėl savęs pirkau.

Į klaipėdą žiemą varau 140-150 spidometrinių, realių atmest 5 reik, matuota tiek su telefonu, tiek su atskiru gps įrenginiu. Tojota zjbs spidometrus gamina, kad paklaida vos ne 10 procentų biggrin.gif policijai su tokiu greičiu neįdomus, duoda papūst, nuliai būna ir paleidžia, negi ten rašys protokolą ant pusės minimumo?

Ai, dėl tavo žinojimo, VISI, nu VISI X5 gaminti amerikoje. Skirtumas žibintuose, mylios vietoj kmh, farenheitai vietoje celsijaus (persiprogramuoja) ir magas radijo daznius tik nelyginius gaudo. Tiek tų skirtumų, bet jo, amerika šūdas. geriausia kai tokie žinovai apie volvas tą patį pasakoja, nors volvos amerikoniškos išvis tik nelyginėm bangom ir spidometru skiriasi biggrin.gif net žibintai su E žymėjimu biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kosmoz: 03 kovo 2016 - 22:16
QUOTE(Kosmoz @ 2016 03 03, 22:11)
Ai, dėl tavo žinojimo, VISI, nu VISI X5 gaminti amerikoje.

Ar tikrai visi: X5s are manufactured in Greer, South Carolina at the Spartanburg BMW plant and modified for armoured, security versions in Mexico at the BMW de México Toluca plant.[3] Since July 2009, some assembly operations are also performed in Kaliningrad, Russia by Avtotor. Since February 2015, BMW India started local production of X5 in its Chennai plant.

Bet aišku čia ne esmė. O esmė ta, kad bandei prastumti savo putas kaip vienintelį išsigelbėjimą. O jos yra blogis. Ir bandei čia stumti netiesioginę reklamą apsimetęs namo statytoju. Paaiškėjo, kad melavai. Ir dėl putų nieko neįrodei. Aš lieku prie savo įsitikinimu: niekada nepurkščiau jokių putų tarp gegnių, jos nuodas, ir dar brangus. Tavo purškiamas putas puikiai apibūdina vienas lietuviškas žodis - blogis.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2016 03 03, 22:36)
Ar tikrai visi: X5s are manufactured in Greer, South Carolina at the Spartanburg BMW plant and modified for armoured, security versions in Mexico at the BMW de México Toluca plant.[3] Since July 2009, some assembly operations are also performed in Kaliningrad, Russia by Avtotor. Since February 2015, BMW India started local production of X5 in its Chennai plant.

Bet aišku čia ne esmė. O esmė ta, kad bandei prastumti savo putas kaip vienintelį išsigelbėjimą. O jos yra blogis. Ir bandei čia stumti netiesioginę reklamą apsimetęs namo statytoju. Paaiškėjo, kad melavai. Ir dėl putų nieko neįrodei. Aš lieku prie savo įsitikinimu: niekada nepurkščiau jokių putų tarp gegnių, jos nuodas, ir dar brangus. Tavo purškiamas putas puikiai apibūdina vienas lietuviškas žodis - blogis.

aha jo, tik visko bijantys, tame tarpe ir skiepų bei gmo, amerikonai pučia tik daina, vokiečiai pučia tik daina, bet va išlindo būras iš žeminės ir tarė savo labai pagrįstą nuomonę.

Aš dirbu su verslu, renovacijos, kvartalais statomi namai ir kotedžai, tai atsipalaiduok, neįdomu man čia stumt reklamos. Man tik įdomu kažkokiu tai realiu, ne chaltūriniu būdu timptelt link to, kas yra - 0,036 vatos 40cm nėra lygu 0,036 poliuretano 40cm
Atsakyti
QUOTE(Kosmoz @ 2016 03 03, 22:43)
aha jo, tik visko bijantys, tame tarpe ir skiepų bei gmo, amerikonai pučia tik daina, vokiečiai pučia tik daina, bet va išlindo būras iš žeminės ir tarė savo labai pagrįstą nuomonę.

Aš dirbu su verslu, renovacijos, kvartalais statomi namai ir kotedžai, tai atsipalaiduok, neįdomu man čia stumt reklamos. Man tik įdomu kažkokiu tai realiu, ne chaltūriniu būdu timptelt link to, kas yra - 0,036 vatos 40cm nėra lygu 0,036 poliuretano 40cm

Taip, amerikiečiai pučia, bet pripažįsta, kad ypač uždarų porų putos su laiku sukelia ligas. Parodyk man, kur vokiečiai pučia. Būtų įdomu pamatyti. Ir įdėk ne vieną ES pavyzdį, o bent kelis.

O kas tau įdomu - nesupratau? Gal norėjai pasakyti, kad vietoje 40 cm vatos tavo nuodo pakaktų 25-30 cm. Sutinku, kad pakaktų, bet nuodas ir liks nuodu.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 03 kovo 2016 - 22:58
QUOTE(Kosmoz @ 2016 03 03, 19:33)
aha jo, tik kaip nuotrauka, taip 100+ komentarų ir aršios diskusijos, tikrai kad niekas nebendrauja
kur protas tavo buvo, kai stoge dėjai varžos virš 10, o sienose 2,5? Ar manei dujų silikato blokelis laikys šilumą?


Ne nu tu pavarai. Ka tik įrodinėjai, kad daugiau 10cm nereikia, nes sandarus apšiltinimas, o dabar tokias zajavkes mėtai. žinai, gryžk gal į tuos savo banginius, nuotraukų pamėtysi.
Papildyta:
QUOTE(Kosmoz @ 2016 03 03, 19:33)
uždarų porų poliuretaną, kuris pats iš savęs užsandarina viską ir nepraleidžia garo?


Jei taip teigi, prašau faktus, nes bent jau mano turimi faktai kalba priešingai.
- Uždarų porų poliuretanas praleidžia garą, o atvirų porų jį sugeria kaip kempinė iš vis.
- putos nėra sandarinimo priemonė. Pas mane ant sienų užpurškė net 5cm storio sluoksnį, tai čia grubiai apie tris kieto uždarų porų poliuretano sluoksnius. Pilna plyšiukų, tikrai į sandarumą nepretenduoja. Vat stoge kur 23cm, vat ten tai sandaru, bet retas tiek pučia.
Atsakyti