QUOTE(Bluntė @ 2016 03 24, 12:40)
as nuo 17d negavau ats i emailą windeln

21d pakartojau - 0 reakcijos. Vakar draugė paskambino jiems , nes su manim angliskai gi nekalbėjo

Tai sako jo..matom emailą,bet nepriėjom

per savaitę apie nepristatytą prekę...ir atsipūtę visai..sako turėjot gauti ir taskas...tipo pasitikslins su sandėliu,bet matyt tik po velykų
geri ten tempai
ne. ne tempai kalti. jie kitokie. kodel nenorit suprast. elementarus pavyzdys. turime tiekejus. perkame technika, kainuojancia milijonus euru. kazkodel tulas lietuvis verslininkas sugalvojo, jog jei jis perka, jis turi buti pirmas eileje. nuvaziavome deretis del salygu. lietuvis reikalauja, kad vokietis 24/7 keltu rageli, nes jis perka. zinot ka vokietis pasake? jog jis toks pat klientas, kaip ir visi kiti klientai esantys eileje ir kodel jis turi skriausti kitus, kurie moka tuos pacius pinigus. vokietis atsakineja i laiskus metodiskai, visus is eiles ir nesimeto is pradzios i pabaiga. kai ateis jusu laisko eile, jis tikrai atsakys. pas juos tokia yra tvarka. skiriasi musu mentalitetas, skiriasi daugybe dalyku. as seniai nebesipiktinu. as gyvenau toje salyje, sitiek metu dirbu su jais, tai yra normalu. baikit viena karta piktintis. nesakau jokiais budais, kad jie yra labai sventi. jie irgi daro klaidas ir vyksta ivairiu dalyku. bet kas liecia darba, nei vienas ten nera atsiputes. jie visi daro savo darba. ir as tikrai tikiu, kad anksciau ar veliau, bus rasta ir preke ir sprendimas.