QUOTE(MuseZuze @ 2016 05 24, 16:46)
labas,
pagelbėkit žaliai
pirmą kartą negaunu prekės iš Aliexpress., trackingas nieko nerodo (matomai, išsiuntė neregistruotu ir šiaip kokį numerį įrašė).
Atidariau disputą, dabar pardavėjas pratesė man Customer Protection, ir prašo uždaryti disputą, palaukti 18d, ir jei negausiu - grąžins pinigus. Uždariusi Dispute - neliksiu ant ledo? Jei pratęstas Customer PRotection, galėsiu vėl iš naujo skųstis?
Nesu pirkusi iš Ali ir baisiai tingiu gilintis į to šiukšlynėlio taisykles, bet Jumis dėta neuždarinėčiau disputo. Paypalas leidžia tik kartą atidaryti disputą, o jo uždarymas reiškia, kad problema jau išspręsta ir abi pusės yra patenkintos. Jei uždarysit, galėčiau lažintis, kad liksit be nieko.
Bet kuriuo atveju, sėkmės!