Sveikos,Norejau pasiteirauti kitu teveliu, kaip sekasi moksai vaikams jungtinese klasese?Kitais metais nori sujungti 9antrokus ir 7 treciokus ..Maniskis busimasis antrokas turi vidutinio lygio demesio ir aktyvumo sutrikima..(.klaseje suPPT yra daugiau..)Reikia didesnio pedagogo demesio-,zvilgsnio per peti"-nes l.issiblaskes,nesusikaupia..Logiskai mastant- daugeja vaiku ,skirtingos klases, mazeja laiko mokytojai prieiti ir paaiskinti letesniam mokiniui..Nukentes ugdymosi kokybe.Tiesa,kazkur skaiciau,kad 1vaikas su sunkiu spec.ugdymo poreikiu atitinka 2mokinius-jungtine klasej negali but daugiau nei 18
vaiku..Esant tokiai situacijai,baiminuosi ateities..Kaip sekasi jusu mazesniesiems su dickiais?
Pirmiausia reik žiūrėti taip - dėl ko taip daroma?
Jei tai daro tradicinė mokykla, mano fantazija išneša tik vieną priežastį - pinigų taupymas mokyklai ir mokytojos asmeniniai piniginiai interesai. Kodėl? Todėl kad - mokykla mokės atlyginimą tik vienai mokytojai. Mokytoja gaus priedą už dvi klases ir padidėjusį krūvį. Bet gi iš pedagoginės metodologinės pusės pažiūrėjus - 2 ir 3 klasės yra skirtingi koncentrai. Darbas mokytojai labai sudėtingėja. Ir čia jau reika žiūrėti taip - ar būtent toji konkreti mokytoja paveš tą daug sudėtingesnį darbą? Tai įmanoma teoriškai. Bet praktiškai - kiekvienas konkretus atvejis vis kitoks. Aš asmeniškai manyčiau, kad jei mokytoja nėra šitaip dirbusi ir jei tai pirmas kartas - tai sėkmės tikimybė maža.
Jei klasėje yra dar ir spec. poreikių vaikų (ir kaip suprantu ne vienas) - sėkmės tikimybė dar labiau mažėja. Tuomet reikalaučiau kaip mama mokytojos padėjėjų nors dviejų (bet gi tada mokyklai muša per finansus, nebent savanorių atsirastų).
Jei tai daro netradicinio profilio mokykla (tiesa, nežinau ar Lietuvoje tokių yra, gal vienintelė VIVA mokykla tokia) ir jei mokytoja turėjus tokios patirties - tuomet būčiau rami.
Jei tai daro tradicinė mokykla, mano fantazija išneša tik vieną priežastį - pinigų taupymas mokyklai ir mokytojos asmeniniai piniginiai interesai. Kodėl? Todėl kad - mokykla mokės atlyginimą tik vienai mokytojai. Mokytoja gaus priedą už dvi klases ir padidėjusį krūvį. Bet gi iš pedagoginės metodologinės pusės pažiūrėjus - 2 ir 3 klasės yra skirtingi koncentrai. Darbas mokytojai labai sudėtingėja. Ir čia jau reika žiūrėti taip - ar būtent toji konkreti mokytoja paveš tą daug sudėtingesnį darbą? Tai įmanoma teoriškai. Bet praktiškai - kiekvienas konkretus atvejis vis kitoks. Aš asmeniškai manyčiau, kad jei mokytoja nėra šitaip dirbusi ir jei tai pirmas kartas - tai sėkmės tikimybė maža.
Jei klasėje yra dar ir spec. poreikių vaikų (ir kaip suprantu ne vienas) - sėkmės tikimybė dar labiau mažėja. Tuomet reikalaučiau kaip mama mokytojos padėjėjų nors dviejų (bet gi tada mokyklai muša per finansus, nebent savanorių atsirastų).
Jei tai daro netradicinio profilio mokykla (tiesa, nežinau ar Lietuvoje tokių yra, gal vienintelė VIVA mokykla tokia) ir jei mokytoja turėjus tokios patirties - tuomet būčiau rami.
QUOTE(suvi @ 2016 05 20, 15:02)
Pirmiausia reik žiūrėti taip - dėl ko taip daroma?
Jei tai daro tradicinė mokykla, mano fantazija išneša tik vieną priežastį - pinigų taupymas mokyklai ir mokytojos asmeniniai piniginiai interesai. Kodėl? Todėl kad - mokykla mokės atlyginimą tik vienai mokytojai. Mokytoja gaus priedą už dvi klases ir padidėjusį krūvį. Bet gi iš pedagoginės metodologinės pusės pažiūrėjus - 2 ir 3 klasės yra skirtingi koncentrai. Darbas mokytojai labai sudėtingėja. Ir čia jau reika žiūrėti taip - ar būtent toji konkreti mokytoja paveš tą daug sudėtingesnį darbą? Tai įmanoma teoriškai. Bet praktiškai - kiekvienas konkretus atvejis vis kitoks. Aš asmeniškai manyčiau, kad jei mokytoja nėra šitaip dirbusi ir jei tai pirmas kartas - tai sėkmės tikimybė maža.
Jei klasėje yra dar ir spec. poreikių vaikų (ir kaip suprantu ne vienas) - sėkmės tikimybė dar labiau mažėja. Tuomet reikalaučiau kaip mama mokytojos padėjėjų nors dviejų (bet gi tada mokyklai muša per finansus, nebent savanorių atsirastų).
Jei tai daro netradicinio profilio mokykla (tiesa, nežinau ar Lietuvoje tokių yra, gal vienintelė VIVA mokykla tokia) ir jei mokytoja turėjus tokios patirties - tuomet būčiau rami.
Jei tai daro tradicinė mokykla, mano fantazija išneša tik vieną priežastį - pinigų taupymas mokyklai ir mokytojos asmeniniai piniginiai interesai. Kodėl? Todėl kad - mokykla mokės atlyginimą tik vienai mokytojai. Mokytoja gaus priedą už dvi klases ir padidėjusį krūvį. Bet gi iš pedagoginės metodologinės pusės pažiūrėjus - 2 ir 3 klasės yra skirtingi koncentrai. Darbas mokytojai labai sudėtingėja. Ir čia jau reika žiūrėti taip - ar būtent toji konkreti mokytoja paveš tą daug sudėtingesnį darbą? Tai įmanoma teoriškai. Bet praktiškai - kiekvienas konkretus atvejis vis kitoks. Aš asmeniškai manyčiau, kad jei mokytoja nėra šitaip dirbusi ir jei tai pirmas kartas - tai sėkmės tikimybė maža.
Jei klasėje yra dar ir spec. poreikių vaikų (ir kaip suprantu ne vienas) - sėkmės tikimybė dar labiau mažėja. Tuomet reikalaučiau kaip mama mokytojos padėjėjų nors dviejų (bet gi tada mokyklai muša per finansus, nebent savanorių atsirastų).
Jei tai daro netradicinio profilio mokykla (tiesa, nežinau ar Lietuvoje tokių yra, gal vienintelė VIVA mokykla tokia) ir jei mokytoja turėjus tokios patirties - tuomet būčiau rami.
cia tradicine mokykla.GIMNAZIJA.Atseit truksta mokiniu(2kl.bus -9,o 3kl-7)visi tevai rinkom parasus pries sujungima.KAIP TEVAI GALI PASIPRIESINTI?
QUOTE(luka15 @ 2016 05 20, 16:49)
cia tradicine mokykla.GIMNAZIJA.Atseit truksta mokiniu(2kl.bus -9,o 3kl-7)visi tevai rinkom parasus pries sujungima.KAIP TEVAI GALI PASIPRIESINTI?
Taip, pagal įstatymą klasės jungiamos, jei jose yra mažai mokinių.O kadangi kai kurie tėvai sujungus klases vaikus pradės vežioti į kitas mokyklas, tai kitąmet ir tris gali sujungti.
"dvi klases bus galima jungti, jei jungtinėje klasėje bus ne daugiau kaip 18 mokinių, o tris klases - jei jų junginyje bus ne daugiau kaip 15 mokinių."
QUOTE(luka15 @ 2016 05 20, 15:49)
cia tradicine mokykla.GIMNAZIJA.Atseit truksta mokiniu(2kl.bus -9,o 3kl-7)visi tevai rinkom parasus pries sujungima.KAIP TEVAI GALI PASIPRIESINTI?
Žiūrėkit iš karto į mokytoją - jei jums atrodo, kad mokytoja gebės jungtinėje klasėje dėstyti dviejų atskirų koncentrų medžiagą (tai yra LABAI sudėtinga), plius pasirūpinti visais specialių poreikių vaikais - tada bandykite.
Bet jei matote kad mokytoja netempia į tą pusę - tuomet rinkit tėvų parašus arba ieškokite kitos mokyklos.
Praktika rodo, kad mokytoja dirbdama su tokiom klasėm po šešių mėnesių pasiekia psichologinio išsekimo ribą. Ypač jei tai pirmas kartas. VIENAI MOKYTOJAI tai beveik neįmanoma misija - REIKALAUKITE TADA DVIEJŲ MOKYTOJŲ, plius ateinančių specialistų muzikai, kalboms, dailei, fizinei kultūrai. Tada pagrindinėms mokytojoms liks mažesnis krūvis.
Steigti jungtines klases GALIMA, bet NĖRA PRIVALOMA.
Aš pati mokiausi mažoje kaimo mokykloje, kur vienoj klasėj sėdėdavo pirmokai ir trečiokai arba antrokai - ketvirtokai. Buvo tik dvi mokytojos. Po pradinės mokyklės perėjau į vidurinę, ir buvom stipriausiai paruošti pradinukai 
Mokytojos darbas atrodydavo maždaug taip: vieniems užduoda kokią užduotį raštu ar skaityt, tada kitiems aiškina temą. Po to apkeičia, aiškina temą pirmiesiems, kol antrieji dirba savarankiškai.

Mokytojos darbas atrodydavo maždaug taip: vieniems užduoda kokią užduotį raštu ar skaityt, tada kitiems aiškina temą. Po to apkeičia, aiškina temą pirmiesiems, kol antrieji dirba savarankiškai.