Įkraunama...
Įkraunama...

Pletkai ir diskusijos apie dienos aktualijas

QUOTE(Sirenete @ 2016 06 29, 13:15)
Man asmeniškai kraupu skaityti. Pirma, koks bebūtų brangus materialus pasaulis, vis tik žmogus ir dvasinė bei laikina būtybė.
Antra. Labai abejotina tokių tėvų meilė vaikams, kurie vardan savo įgeidžių turėti vieną vaiką, paaukoja dešimtis. O bet o begalinė meilė ir rūpesti bet kokia kaina gautam vaikui, nėra pats geriausios sąlygos augti vaikams. Kas bus pavyzdžiui, kai įsigytas vaikas neatitiks įsivaizduojamų kriterijų ir reikalavimų, kels problemų? Grąžins kaip brokuotą prekę g.gif

Man irgi asmenšikai kraupu skaityti, jog kunigėlių nuomonė laikoma tokia pat svaria, kaip mokslo atstovų-medikų, be kurių apskritai gyventume ant baisiausių ligų ir mirties slenksčio.

Užtat labai neabejotina tėvų meilė, kurie augina, "kiek dievas davė", o jei pasirodys per daug, tai išmesiu porą į šulinį ir tvarka.
Atsakyti
QUOTE(Peliauckų Jadzė. @ 2016 06 29, 13:14)
Kurioje vietoje? Primindama, kad gyvenimas eina į priekį, už lango yra XXI a., ir kad žmonės yra natūraliai linkę gerinti savo gyvenimo būvį visose srityse?

Netgi pateisintumėte naują, labai pažangų būdą, kuomet embrionas sukuriamas iš trijų tėvų ląstelių (dviejų moterų ir vieno vyro)? Kurį laiką toks būdas buvo leidžiamas JAV, netgi yra keli gimę vaikai, dabar uždraustas, bet tokį būdą svarsto UK. Niekas nežino kokie gali gimti vaikai tokiem vaikam, bet juk svarbiausia kad tikslas pasiektas, ar ne?
Atsakyti
QUOTE(Sirenete @ 2016 06 29, 13:18)
Rašot visiškus vėjus, jeigu žmogui nėra skirtumo tarp plaukų akinių ar dantų ir embriono, ką daugiau galima ir kalbėti doh.gif


Akcentas ne ten sudėtas. Aš ir neieškau skirtumų ar panašumų tarp akinių ir embriono. Kalbu apie tai, kad ir lavonų skrodimas anatominių žinių pagilinimui viduramžiais buvo baisus dalykas. Už moralės ribų.
Atsakyti
QUOTE(Miškų avietė @ 2016 06 29, 13:19)
Man irgi asmenšikai kraupu skaityti, jog kunigėlių nuomonė laikoma tokia pat svaria, kaip mokslo atstovų-medikų, be kurių apskritai gyventume ant baisiausių ligų ir mirties slenksčio.

Užtat labai neabejotina tėvų meilė, kurie augina, "kiek dievas davė", o jei pasirodys per daug, tai išmesiu porą į šulinį ir tvarka.

Nesupratot, kad medicinos pažanga ne visada reiškia pažangą. Yra dar dvasiniai dalykai, ir nebūtinai religiniai įsitikinimai. Ne visi medicinos atradimai ir eksperimentai yra priimtini, kaip tarkim klonavimas. Kodėl taip sunku suprasti, kad žmonės apie gyvybę galvoja ne vien kaip apie mėsos gabalą. Ne visose gyvenimo srityse galima ir reikia galvoti racionaliai.
Kitokių tėvų nepažįstat? Tik tokius? Tada labai gaila.
Atsakyti
QUOTE(Peliauckų Jadzė. @ 2016 06 29, 12:16)
Taip. Žmogus gali prie labai daug ko prisitaikyti. Tik ar visada reikia tik prisitaikyti?


reikia prisitaikyti, būtent prisitaikyti prie to ką tu gali ir ko tu negali. Susitaikyti su savim. Ne visi viską gali. Yra labai skaudžių dalykų. O va tai man primena Todą Svyną. Juk labai daugeliu atvejų tą patį nevaisingumą įtaiso tie, kurie po to nuo jo neva gydo dirbtinio apvaisinimo būdu. Pirma labai atkakliai jau nuo paauglystės merginom siūlo kontraceptyvą, kurie šalia onkologijos, dar duoda užtikrintą nevaisingumą. Paskui įgyja puikią progą pamėsinėt tas pačias moteris, ir dar parūšiuot embrionus, bei su jais paeksperimentuoti, pašalindami tai tokį geną, tai kitokį, tai įdedam tą tai aną. Ir tu sakai jog tai normų norma?
Tai kas tada gyvenime yra ne norma?
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 06 29, 13:25)
Nesupratot, kad medicinos pažanga ne visada reiškia pažangą. Yra dar dvasiniai dalykai, ir nebūtinai religiniai įsitikinimai. Ne visi medicinos atradimai ir eksperimentai yra priimtini, kaip tarkim klonavimas. Kodėl taip sunku suprasti, kad žmonės apie gyvybę galvoja ne vien kaip apie mėsos gabalą. Ne visose gyvenimo srityse galima ir reikia galvoti racionaliai.
Kitokių tėvų nepažįstat? Tik tokius? Tada labai gaila.

Kaip sakė kita narė... kažkada buvo labai nedvasinga, amoralu skrosti lavonus, dabar neva amoralu ląstelių žudymas. Kažkada buvo labai moralu ir netgi dvasingai priimtina žudyti "raganas" ir niekas to nelaikė žudymu. Supraskit, kad keičiantis laikams, keičiasi ir moralumo-nemoralumo suvokimas. Civilizacija ir mokslas gerina gyvenimo sąlygas, praplečia žmonių mąstymą. Į akmens amžių negrįšim, nors to tikriausiai labai norėtumėte.
Atsakyti
QUOTE(Peliauckų Jadzė. @ 2016 06 29, 12:23)
Akcentas ne ten sudėtas. Aš ir neieškau skirtumų ar panašumų tarp akinių ir embriono. Kalbu apie tai, kad ir lavonų skrodimas anatominių žinių pagilinimui viduramžiais buvo baisus dalykas. Už moralės ribų.


tai viduramžiais. O dabar jau norma yra mėsinėti gyvus embrionus.
Papildyta:
QUOTE(Miškų avietė @ 2016 06 29, 12:29)
Kaip sakė kita narė... kažkada buvo labai nedvasinga, amoralu skrosti lavonus, dabar neva amoralu ląstelių žudymas. Kažkada buvo labai moralu ir netgi dvasingai priimtina žudyti "raganas" ir niekas to nelaikė žudymu. Supraskit, kad keičiantis laikams, keičiasi ir moralumo-nemoralumo suvokimas. Civilizacija ir mokslas gerina gyvenimo sąlygas, praplečia žmonių mąstymą. Į akmens amžių negrįšim, nors to tikriausiai labai norėtumėte.


persiprašau labiausia, bet taip supratau jog jums jūsų vaikai tai vis dar ląstelių rinkiniai? Taip juos matote?
Atsakyti
QUOTE(Lapkričio aušra @ 2016 06 29, 13:32)
persiprašau labiausia, bet taip supratau jog jums jūsų vaikai tai vis dar ląstelių rinkiniai?  Taip juos matote?

Aha, atleidžiu.

Man embrionas nei pro kur nėra vaikas ir galit nesivarginti, bandydama dėti lygybės ženklą. Ši tema išsemta ir neįdomi.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2016 06 29, 12:25)
Nesupratot, kad medicinos pažanga ne visada reiškia pažangą. Yra dar dvasiniai dalykai,


Baznycia yra taip atsilikus, kad elementariai jau nesugeba rupintis jokiais dvasiniais dalykais. Tiesiog rupinasi islikimu ir naudojasii tais kurie dar ja tiki.

Todel kur medicinos pazanga gerai o kur ne - maziausia zino atsilike ir tycia nieko nesuvokiantys asmenys. Bet kazkodel jie prisiima sau teise tureti nuomone.

Gal pirma reikia pasidomet? O jei dometis nera noro tai geriau patylet.
Atsakyti
QUOTE(Miškų avietė @ 2016 06 29, 14:19)
Man irgi asmenšikai kraupu skaityti, jog kunigėlių nuomonė laikoma tokia pat svaria, kaip mokslo atstovų-medikų, be kurių apskritai gyventume ant baisiausių ligų ir mirties slenksčio.

Užtat labai neabejotina tėvų meilė, kurie augina, "kiek dievas davė", o jei pasirodys per daug, tai išmesiu porą į šulinį ir tvarka.

Keli klausimai:
Kaip manot ar žmogus tik biocheminė mašina ir nieko daugiau?
Kada jūsų nuomone prasideda gyvybė?
Ar aplamai jums gyvybė turi bent kokią vertę?
Kieno teisės ir norai yra svarbiau tėvų ar embrionų (potencialios gyvybės) ir kas turi ginti embrionų teises;
Kuo skiriasi dar negimęs kūdikis nuo gimusio ar tai kokybinis skirtumas ar tik laiko trukmės klausimas iš to kyla klausimas, kokio amžiaus vaikus galime naikinti, o kokių jau negalime;
Ar galima pirkti ir pardavinėti vaikus, o embrionus?
Ir t.t.

Ir jeigu jums nekyla nė vieno klausimo ta tema, sveikinu, jokios filosofijos moralės normų reikalavimai jums negresia, esat parastas kaip trys kapeikos žmogus, puikiai tinkantis šiuolaikiniai hedonistinei vartotojiškai visuomenei. Apie sielą ir dvasią net neklausiu, nes jos nei pirkti nei parduoti negalima, vadinasi apie egzistavimą neverta ir kalbėti. O jeigu netyčia atrastų tokį dalykėlį tai tikiu, kad greitai atsirastų ir sielų pirkimo ir pardavimo bei tobulinimo punktai.

Šiai atsižvelgiama ne į kunigėlių nuomonę, bet egzistuoja toks dalykas kaip bioetika ir tokius įstatymus priimant atsižvelgiama būtent į ją:

“Bioetikos“ terminas vartojamas jau daugiau nei tris dešimtmečius, o jo autorius - amerikiečių mokslininkas V. R. Potter, siekęs atkreipti dėmesį į technologinio progreso keliamas etines prieštaras ir net grėsmę žmonijos išlikimui. “Bioetika” etimologiškai kildinama iš dviejų graikiškų žodžių – “bios”, reiškiančio gyvybę, ir “ethike”, reiškiančio papročius, dorovę. Tad pačia plačiausia prasme bioetika galėtų būti laikoma disciplina, nagrinėjanti etinius, filosofinius, teisinius bei socialinius-kultūrinius gyvybės ir sveikatos mokslų bei su jais susijusių technologijų aspektus. Siekiant apibrėžti bioetikos nagrinėjamų svarbiausių problemų lauką, neabejotinai tenka paminėti klonavimo, žmogaus kamieninių ląstelių ir genomo tyrinėjimų, žmogaus audinių ir organų transplantacijos, nepakankamo resursų skirstymo, biomedicininių tyrimų su žmonėmis, eutanazijos, nėštumo nutraukimo, dirbtinio apvaisinimo keliamas etines problemas.
Atsakyti
QUOTE(Miškų avietė @ 2016 06 29, 13:29)
Kaip sakė kita narė... kažkada buvo labai nedvasinga, amoralu skrosti lavonus, dabar neva amoralu ląstelių žudymas. Kažkada buvo labai moralu ir netgi dvasingai priimtina žudyti "raganas" ir niekas to nelaikė žudymu. Supraskit, kad keičiantis laikams, keičiasi ir moralumo-nemoralumo suvokimas. Civilizacija ir mokslas gerina gyvenimo sąlygas, praplečia žmonių mąstymą. Į akmens amžių negrįšim, nors to tikriausiai labai norėtumėte.

Aš tai niekaip nesuprantu, kam atrodo dirbtinis apvaisinimas nedvasinga, nemoralu, kam neleidžai to kažkokios religinės normos, lai nesinaudoja civilizacijos išradimais, lai vaikinasi arba gyvena be vaikų. Kame problema. Bet kam nurodinėt kaip elgtis, kaip gyventi kitiems....

QUOTE(IDOMUCIA @ 2016 06 29, 13:35)
Baznycia yra taip atsilikus, kad elementariai jau nesugeba rupintis jokiais dvasiniais dalykais. Tiesiog rupinasi islikimu ir naudojasii tais kurie dar ja tiki.


Bažnyčia jau senai tapus UAB-u, apie kokius dvasinius dalykus čia galima kalbėt, eilinis verslas ir tiek...
Atsakyti
QUOTE(Maja Di @ 2016 06 29, 13:40)
Aš tai niekaip nesuprantu, kam atrodo dirbtinis apvaisinimas nedvasinga, nemoralu, kam neleidžai to kažkokios religinės normos, lai nesinaudoja civilizacijos išradimais, lai vaikinasi arba gyvena be vaikų. Kame problema. Bet kam nurodinėt kaip elgtis, kaip gyventi kitiems....
Bažnyčia jau senai tapus UAB-u, apie kokius dvasinius dalykus čia galima kalbėt, eilinis verslas ir tiek...

Būtent. Labai labai sutinku. Bažnyčia su dvasingumu ir moralumu tiek pat susijusi, kiek karvė su baletu.
Atsakyti