Įkraunama...
Įkraunama...

Granuliniai katilai 4

Dar karta aiskinu- granules is to pacio tiekejo. Todel ir buvo klausimas-kodel tu paciu granuliu reikia keisti padavimo laika? Suprantu, jeigu tai butu is kitos partijos, is kito tiekejo. Bet granules buvo pirktos 2t is VIENO tiekejo ir gautos VISAS 2t vienu metu. As ka sau priesas kaitalioti tiekejus ir nieko jums nesakyti? ar neturiu ka veikti? Del kokybes-nezinau, gal geros, gal blogos. Bet parduodant katilus jus nenurodot butent kokio tiekejo granulemis reikia kurenti.
Del zvakes tai buvo tik pvz, dabar zvake ne prie ko ( tikiuosiu, galu gale as ne meistras).
Katilas yra garantinis, ir as dar bandau su jumis ieskoti sprendimo geruoju, as neeinu ir nerasau i kitas institucijas ( kol kas ) , su kieno pagalba jus jau butume pakeite man katila. Pagal Civilini kodeksa jus 2 metus nesat atsakomybe uz parduota preke, ir remontuoti privalot nemokamai!
Jus turetumet buti suinteresuotas bendrauti ir ieskoti sprendima, o ne as cia maldauti .
Atsakyti
Granuliu tiekejas importuoja is skirtingu gamintoju ir pilsto I savo maiselius - pasidomekite, nenoriu pavadinimu skelbti.
Rekomendacija daviau -laikinai pakeisti granules I Silales
Civilini kodeksa zinau - primint nereikia, bet interpretuot pagal save irgi nereikia. Neatlygintinai - kai gedimas garantinis.
Atsakyti
Prireikė ir mums granulių..
Šilalė neturi, bandomes ieskotis toliau, tad užklausiu,
gal teko iš čia kam nors pirkti?

woodpellet

Atsakyti

Paliuk, o kaip su granuliu perpylimo degimo metu, jei pasikeite ju svoris/turis? Yra kazkokia apsauga nuo to?

Atsakyti
QUOTE(Zuzzė @ 2017 01 13, 12:28)
Prireikė ir mums granulių..
Šilalė neturi, bandomes ieskotis toliau, tad užklausiu,
gal teko iš čia kam nors pirkti?

woodpellet

Apie sitas naudojancius info turiu, bet nusiskundimu kolkas nera. Tik visais budais venkite tokiu, kur deklaruos kad yra maumedzio (pas daug ka labai daug slako)
Papildyta:
QUOTE(varijotas @ 2017 01 13, 12:43)
<p>Paliuk, o kaip su granuliu perpylimo degimo metu, jei pasikeite ju svoris/turis? Yra kazkokia apsauga nuo to?</p>

Jeigu taip nutiktu yra lambda, pamato nukritusi deguoni ir:
Didina vent apsukas ir bando kelt o2
Neuzkilus o2, pristabdo sneka
Nukritus dumu temp. - blogas degimas - stabdo katila

Siaip to tokio 'kibirinio uzpylimo' staiga, neturetu buti,nes yra rotacinis uzraktas, jis irgi dozuoja
Atsakyti
QUOTE(Paliukas @ 2017 01 13, 12:26)
Tuomet labai idomu butu isgirsti tamstos versija, kodel vienos partijos granuliu paduoda didesni kieki, o kitu mazesni?
Gal ir kitus pralinksminsit smile.gif

Mano versija - blogam šokėjui ir kiaušiniai maišo. Anksčiau būdavo kaltos granulės su šiukšlėmis, jų drėgnumas, o dabar jau ir forma, dydis. Ir net jei granulių dydis yra teisinga versija, tai parodo koks niekam tikęs šildymo būdas yra granulės.

Vieną sezoną katilo pardavėjas kaltę suverčia granulių dydžiui. Kitą sezoną žmogus granules perka iš vienintelio, rekomenduoto gamintojo. Tada vėl problema, nes gamintojas jas nupirko iš latvių ir tik supakavo. Tada tampa problema granulių drėgnumas, šiukšlės, spalva, kita forma.

Akivaizdu, kad granuliniai pečiai itin jautrūs kuro kokybei. O nekokybiško kuro Lietuvoje tikriausiai daugiau nei kokybiško. O kur dar pačių katilų kaprizai, skirtingos konstrukcijos.

Arba visą vaizdą gadina konkretus vienas tam tikrų pečių pardavėjas, kuris pardavė brokuotą prekę ir visą kaltę verčia granulių dydžiui.


Papildyta:
QUOTE(samantas @ 2017 01 13, 13:15)
Katilas yra garantinis, ir as dar bandau su jumis ieskoti sprendimo geruoju, as neeinu ir nerasau i kitas institucijas ( kol kas ) , su kieno pagalba jus jau butume pakeite man katila. Pagal Civilini kodeksa jus 2 metus nesat atsakomybe uz parduota preke, ir remontuoti privalot nemokamai!

Mano patarimas: rašote oficialią pretenziją pardavėjui. Tekste nurodykite, kas blogai su katilu. Pridėkite nuotraukų, grenulių pirkimo čekius, kitą informaciją. Laiške nurodykite, ko prašote iš pardavėjo: suremontuoti pečių, pakeisti konkrečią detalę, apmokėti serviso išlaidas, kompensuoti pinigus ir t.t. Užtenka viską išsiųsti pardavėjui el. paštu. Tekste gavėjui parašykite: atsakymą prašau pateikti per 10 dienų kaip tai numato vartotojų teisių apsaugos įstatymas.

Tada visą atsakymą su visais čekiais ir kitais dokumentais perduodate VVTAT dėl nekokybiškos prekės įsigijimo. Dabar VVTAT sprendimai yra privalomi. Galbūt nereikės ir VVTAT įsikišimo. Gavę oficialią pretenziją jie, jeigu protingi, reaguos kitaip. Mano istorija čia. Padarote visai tai kol nepraėjo 2 metai nuo įsigijimo datos. Šitie vaikiški susirašinėjimai veda į niekur.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo cibulis: 13 sausio 2017 - 13:47
Kieno čia problemas sprendi, cibuli? biggrin.gif Taip nemėgsti, kai kiti kišasi, kai nesupranta, bet panašu tau pačiam tai negalioja? Įdomu kas būtų, jei visgi vartotojų teisės lieptų pakeisti katilą, o jį pakeitus paaiškėtų, kad vėl tas pats vyksta ir visgi kaltas prastas kuras, kurį nusipirko pats vartotojas? Kas tada kaltas? smile.gif Tegu išsiaiškina patys kame čia problema. Visiškai pritariu kad "šitie vaikiški susirašinėjimai veda į niekur". Manau, kad buvo galima viską išspręsti daug seniau. Bet abu to turi norėt.

Tegu vartotojas pabando kitą kurą ir žiūri kas toliau vyksta. Nieko keisto, kad GKK jautrūs kurui. Malkiniam didelis kiekis kuro dega didele liepsna ir jokio tikslumo ten nėra. Čia kiekiai maži, dozavimas, galios moduliacija ir t.t. ir pan. Tai ko norėt.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo gediminas_: 13 sausio 2017 - 13:53
QUOTE(gediminas_ @ 2017 01 13, 14:45)
Kieno čia problemas sprendi, cibuli? biggrin.gif Taip nemėgsti, kai kiti kišasi, kai nesupranta, bet panašu tau pačiam tai negalioja?

Laba diena, advokate Gediminai. Čia prokuroras Cibulis. Aš dėl granulinio pečiaus bylos. Ką sakai? Ryšys blogas, PIR gesina ryšį.

Aš tik patariu žmogui, ką daryti, nes matau pirkėjo ignoravimą. Taip pat matau labai nekokybiškai valdoma krizę. Pardavėjas padėtų išspręsti problemą, gal jam tai ir kainuotų šiek tiek brangiau nei įprastai, bet gautų gerų atsiliepimų ir pinigai sugrįžtu su kitais pirkėjais. O dabar sėdi valandų valandas forume užuot spręstų jo parduoto pečiaus problemas. Deda visokius išsišaipančius vokiškus filmukus.

Atsakyti
Advokatas ar ne, bet aš matau, kad pirkėjas ignoruoja pardavėjo prašymus ir ateina virkaut čia tą patį per tą patį. Vat kame problema visos šitos istorijos. O tamsta prokuroru ilgai neišdirbtumėt su tokiu šališkumu biggrin.gif Advokatai tai perkami yra biggrin.gif Nu bet čia juokais aišku, nereik reaguot biggrin.gif

Iškyla problema - OFICIALIAIS kanalais susisieki su supportu. Vykdai prašymus išbandyt kažką, pasikvieti meistrą padaryti kažką, ko pats negali ar neturi teisės daryti. Nepadeda ir atstovas atsisako kažką daryt - tada jau VVTAT. Bet iki tol turi būt viskas išbandyta sąžiningai. Dabar kapojasi tarpusavy biggrin.gif Paliukas mušasi savo "taškus" kaip atstovas, o samantas neturi normaliai veikiančio daikto. Ir taip jau kelias savaites. Man tai patinka, yra ką paskaityt biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo gediminas_: 13 sausio 2017 - 14:01
QUOTE(gediminas_ @ 2017 01 13, 15:57)
Advokatas ar ne, bet aš matau, kad pirkėjas ignoruoja pardavėjo prašymus ir ateina virkaut čia tą patį per tą patį. Vat kame problema visos šitos istorijos. O tamsta prokuroru ilgai neišdirbtumėt su tokiu šališkumu biggrin.gif Advokatai tai perkami yra biggrin.gif Nu bet čia juokais aišku, nereik reaguot biggrin.gif

Iškyla problema - OFICIALIAIS kanalais susisieki su supportu. Vykdai prašymus išbandyt kažką, pasikvieti meistrą padaryti kažką, ko pats negali ar neturi teisės daryti. Nepadeda ir atstovas atsisako kažką daryt - tada jau VVTAT. Bet iki tol turi būt viskas išbandyta sąžiningai. Dabar kapojasi tarpusavy biggrin.gif Paliukas mušasi savo "taškus" kaip atstovas, o samantas neturi normaliai veikiančio daikto. Ir taip jau kelias savaites. Man tai patinka, yra ką paskaityt biggrin.gif

gediminai, trolius reikia ignoruoti. jei supratote apie ka as smile.gif
Atsakyti
QUOTE(gediminas_ @ 2017 01 13, 14:57)
Advokatas ar ne, bet aš matau, kad pirkėjas ignoruoja pardavėjo prašymus ir ateina virkaut čia tą patį per tą patį. Vat kame problema visos šitos istorijos.

O man susidarė nuomonė, kad pardavėjas ignoruoja pirkėją. Forume aiškina, ką daryti, bet realiai problema nesprendžiama. Ir pasirodo, kad kuomet atvažiavo meistras gyvai pažiūrėti, tai buvo daugiau reikalų nei eilinis vartotojas supranta. Be to pirkėjas yra pakankamai "žalias" ir gal ne viską supranta. Natūralu, kad žmogus išsigandęs: pečius neveikia, lauke -20, servisas tik el. laiškus rašinėja.

Taip pat man nepatinka kaltės vertimas granulėms. Vien dėl to aš gyvenime iš tokio pardavėjo nepirkčiau katilo, nes tai reiškia kas be nutiktų pirkėjas visada gali suversti kaltę pirkėjui (granulėms). Pirkėjas visada yra silpnoji sandorio pusė (tai pripažįsta ir įstatymai), tačiau dėl granulių jis tampa dar silpnesne grandimi. Absurdas. Visiškas. O gal katilas niekam tikęs, nes per daug įnoringas kurui? Ar kitų granuliniai katilai tokie patys įnoringi?
Papildyta:
QUOTE(Loreciukaz @ 2017 01 13, 15:25)
gediminai, trolius reikia ignoruoti. jei supratote apie ka as smile.gif

O man labai nepatinka, kai pardavėjai išnaudoja SM, FB ir kitus kanalus pardavimui, susikuria gerą įvaizdį, atsakinėja į vartotojų klausimus, bet kai kyla rimtos problemos, viską suverčia pirkėjui. O šiaip, mieloji, jau ne pirmą kartą prieš mane šiaušiesi ir kaltini tuo, koks aš nesu. Todėl šiuo atveju pati esi trolintoja.
Atsakyti
kazkas klause kaip uzsikuria degiklis..pas mane i kieto kuro katila iksitas kostrewa bio 16 degiklis .. trecias sezonas kuriu...nei karto nebuvo pavedes ..ar gerom granulem ..ar prastom ar salta ar silta
Atsakyti