Niekada seniau nebūdavo tokių dalykų, kaip papildomos garantijos. Kiek gamintojas duodavo, tiek pardavėjas turėdavo atiduot pirkėjui ir man labai pikta kaip prekybininkai žaidžia su tuom ir papildomai užsidirbinėja iš pirkėjo, kas ir taip jam turėtų priklausyt. Brolis daug metų išdirbo kompiuterių prekyboj ir puikiai pamenu, kaip pasakodavo kaip kompiuterinė technika jei atlaiko pirmus 2 mėn., gedimo tikimybė labai sumažėja. Manau su kitais prietaisais stebuklo nėra ir turėtų būti panašiai.
Žodžiu:
1. papildomos garantijos niekada niekam nepirksiu, galit nevargt ir nesiųlyt. Tam turiu labai griežtą nuomonę.
2. Kas iš esamų rinkoje šaldytuvų (patikimesnių), būtų kažkas panašaus į tą Samsung?
Papildoma garantija perkama tada kai neturi turtodraudimo,kitu atveju rekoemduojama.
1.Niekas Jūsų neverčia daryti prieš Jūsų valia....Kiekvienas renkasi kas jam yra naudinga ir aktualu.....vienas gyvena didmiestyje ir gali rasti''gerus'' meistrus per skelbimus ir jiems mokėti už taisymą kitas gali susimokėti 100 eur ir neturėti problemu pogarantiniu laikotariu net 7 metus.
2.Nieko panašus į Samsung nėra....pagal Jūsų poreikius tinka tik minėtas Samsung....ir nėra ko bijoti kokybe gi visai gera (tai Jums jau raše Jūsų pardavėjas-konsultantas Speedy)