Įkraunama...
Įkraunama...

Rinkimai į Seimą 2016

Apklausa: Už ką balsuosite? (113 nariai(-ių) jau prabalsavo)

Balsuoti
QUOTE(Karusia @ 2016 10 16, 21:57)
nusišnekate. EP atstovaujamos tiek liberalios, tiek konservatyvios partijos

kad jos ( konservatyvios) ten atstovaujamos, nereiškia, kad jos už ES, kurios prigimtis yra taika ir takoskyros tarp žmonių mažinimas. Jeigu ne ES liberalai, tokių konservatyvių partijų atstovams vietos EP ir nebūtų.
Atsakyti
QUOTE(mjforever @ 2016 10 17, 11:29)
kad jos ( konservatyvios) ten atstovaujamos, nereiškia, kad jos už ES, kurios prigimtis yra taika ir takoskyros tarp žmonių mažinimas. Jeigu ne ES liberalai, tokių konservatyvių partijų atstovams vietos EP ir nebūtų.

Sakai? O gal teko ką nors girdėti apie Robertą Šumaną (Jean-Baptiste Nicolas Robert Schuman)?
Atsakyti
QUOTE(_una_ @ 2016 10 17, 12:00)
Sakai? O gal teko ką nors girdėti apie Robertą Šumaną (Jean-Baptiste Nicolas Robert Schuman)?

ne, pristatykit
Atsakyti
QUOTE(hi (: @ 2016 10 16, 21:17)
O man atrodo kiek kitaip... tokia kaita n metų (taip taip, paviršinė, bet švietimo sistemoje dirbantis žmogus tiek užvaikytas "reformų", kad tik spėk žiūrėt, kuris naujas ministeris dar kokią naujieną dribtels), kaip kad kitame kontekste sakė a.a. L. Donskis - "Bijau, kad XXI amžiuje išsipildė Mefistofelio svajonė - nesibaigianti kaita". Išgirsta pedagogas apie naują eilinę reformą ir dar viena protingų plaukų sauja nuo galvos pabėga.  biggrin.gif

Reforma ir reformos imitacija neturi nieko bendro. Kokia reali kaita buvo, ar galėtumėte įvardinti, reali ir atitinkanti šių laikų aktualijas? Mokytojai stengiasi išlaikyti status quo, daug ką atlieka tik formaliai, nes paprasčiausiai nežino kokia kryptimi važiuoti. Kliūtis pirmiausia yra jau pradiniame etape- mokytojo profesijos pasirinkime, kai renkasi dažniausiai tie, kurie kitur neįstoja. Universitete programos pasenusios, tarptautiškumo beveik nėra, akcentuojamas iškalimas, parašytų lapų skaičius.
Pinigų švietimu yra, bet mokinys jų negauna. Mokytojai uždirba mažai, turi daug papildomos veiklos. Užburtas ratas, kurį būtina prakirsti.
Atsakyti
QUOTE(mementoo @ 2016 10 17, 17:34)
Kliūtis pirmiausia yra jau pradiniame etape- mokytojo profesijos pasirinkime, kai renkasi dažniausiai tie, kurie kitur neįstoja.

Apie mano specialybę panašiai sako. Bet stojau būtent ten, kur norėjau. smile.gif Daugybė kursiokų taip pat - stojom ne tais laikais, kai galėjai rinktis n vietų. Stoji į vieną ir tiek žinių.
Iš esmės čia apie naujausią kartą. Taip tiksliai neskaičiuosiu, bet sakykim gal apie iki/apie trisdešimtmečius. Bet yra ir vyresnių, kurie keitėsi, tobulinosi, persikvalifikavinėjo ir visaip kitaip ujami buvo. Kiek suprantu ir dabar tokiems "pasenusiems kaitoje" numatytas planas "lauk", oi perkvalifikavimas. Daugybė žmonių toje sistemoje dirbdami makaronų persivalgę jau seniai patys būtų persikvalfikavę. Jei tik turėtų už ką... ir kada (nuo savo "palengvinto darbo ir trumpintos darbo dienos" pervargę). Kad kažkas gero vyko nesakau, sakau, kad žodis "reforma" švietime yra kone keiksmažodis. Pradedant mokyklų tinklo restruktūrizacija, n visokių privalomų (bet neretai visai beprasmiškų) "kvalifikacijos kėlimų", popierių rinkimų, iki groteskiško griozdo augančių reikalavimų pamokai (a la laisvė, bet rėmuose, nes kaip gi kitaip koks stebėtojas pliusus minusus padėlios), chaotiški programų atnaujinimai ir t.t.
Beje, kodėl ir šiuo abejoju...ogi dėl tos pat Austėjos (kad ją kur biggrin.gif) su visa pagarba dėl jos pedagoginės veiklos. Keliskart už akių yra užkliuvę pasisakymai apie tai, kad lyg ir nelabai gražu/gerai pedagogui apie pinigus galvot... tegu ir labai žavi mintis "iš idėjos".

QUOTE(mementoo @ 2016 10 17, 17:34)
Pinigų švietimu yra, bet mokinys jų negauna. Mokytojai uždirba mažai, turi daug papildomos veiklos. Užburtas ratas, kurį būtina prakirsti.

Suprantu ką sakot, bet šita mintis apie švietimą jau klasika... t.y. turi solidų stažą ir didelį pff... Taip sakant šiuo atveju aš pati prie "patikėsiu, kai pamatysiu". Kaip su visokiom antipatyčinėm programom - visur vyksta, ko gero visur popieriuose ir "rezultatų duoda", bet...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo hi (:: 17 spalio 2016 - 18:24
hi( : , neturėtų galvoti pedagogas apie pinigus, visai tam pritariu. Jis turi uždirbti tiek, kad apie juos nesisuktų mintys pamokos pradžioje, viduryje ir pabaigoje. Dėl beprasmės kvalifikacijos kėlimo irgi pritariu. Nėra strategijos, tai pelnosi kas tik gali, vieni verčia eiti į nereikalingus kursus, kiti juos siūlo, biznis sukasi, o mokytojas kaip mokė atsistojęs prie lentos, taip ir toliau moko. Nors visos studijos rodo, kad paskaitos , t.y. monologo metu vaikai girdi negirdi girdi negirdi. Taip dirba smegenys su išjungiamu ir pajungiamu režimu ir jei šį faktą ignoruosi, vaikas liks pusiau negirdėjęs ir nesupratęs. Paskaita atburbėta, atgalinio ryšio nėra, vaikams neįdomu. O egzamino balas vis tiek svarbiausias.
Atsakyti
QUOTE(mementoo @ 2016 10 17, 17:34)
Kliūtis pirmiausia yra jau pradiniame etape- mokytojo profesijos pasirinkime, kai renkasi dažniausiai tie, kurie kitur neįstoja.

Mokytojai uždirba mažai,

priežastis pirmosios - antrame sakinyje. Nedaug rasi motyvuotų, sąmningų personų, kurios norėtų iš idėjos dirbti itin sunkų darbą. Už tą patį niekutį ir nuolat virptelint - atėjo eilinė reforma ir perkvalifikavimas - prasisuksim ar?
Tarkime pora pažįstamų globos namų auklėtojų išėjo penkiasdešimt 50+ stoti studijuoti kažkur (mokamai), nes iškėlė visiškai naujus reikalavimus dirbantiems žmonėms paprasčiausiai buvo neberealu. Išėjo, puikios specialistės, puikūs žmonės, palaikančios ryšius su dabar suaugusiais žmonėmis...
Dabar 'naujosios reformso" strategas sako, kad mokytojų perdaug, juos perkvalifikuos į .. soc pedagogus, kurių mokyklose ir šiaip, yra.... spec. pedagogų - irgi, įsidarbinti naujiems specialistams - sudėtinga, nėra darbo vietų.
Atsakyti
QUOTE(mementoo @ 2016 10 17, 20:40)
Paskaita atburbėta, atgalinio ryšio nėra, vaikams neįdomu.

Na kodel, siandien refleksijai skiriamas didelis demesys, pati planuodama ugdymo turini, rinkdama metodus ir priemones, vadovaujuosi refleksija.
Atsakyti
QUOTE(Karusia @ 2016 10 17, 22:09)
priežastis pirmosios - antrame sakinyje. Nedaug rasi motyvuotų, sąmningų personų, kurios norėtų iš idėjos dirbti itin sunkų darbą. Už tą patį niekutį ir nuolat virptelint - atėjo eilinė reforma ir perkvalifikavimas - prasisuksim ar?
Tarkime pora pažįstamų globos namų auklėtojų išėjo  penkiasdešimt 50+ stoti studijuoti kažkur (mokamai), nes iškėlė visiškai naujus reikalavimus dirbantiems žmonėms paprasčiausiai buvo neberealu. Išėjo, puikios specialistės, puikūs žmonės, palaikančios ryšius su dabar suaugusiais žmonėmis... 
Dabar 'naujosios reformso" strategas sako, kad mokytojų perdaug, juos perkvalifikuos į .. soc pedagogus, kurių mokyklose ir šiaip, yra.... spec. pedagogų - irgi, įsidarbinti naujiems specialistams - sudėtinga, nėra darbo vietų.

Visiska nesamone, jeigu dabar man pasakytu, kad eik persikvalifuok i spec pedagoga ir pradek nuo nulio, nuo maziausios kategorijos ir maziausio atlyginimo, as apsisukciau ir iseiciau, pradirbau 15 metu, baigiau testines studijas, kurios buvo privalomos norint dirbti dalyko pedagogu, apsigyniau metodininko kategorija, lankiau aibe kursu, seminaru ir dabar viskas is naujo, nepaisant, kad labai myliu vaikus ir savo darba, saves daugiau nezeminciau, o tiketis, kad ateis jaunimas, kuris gebes dirbti tobulai, tai turiu patirciu nelabai kokiu, tiek tarp kolegu, tiek tarp savu vaiku pedagogu.
Atsakyti
QUOTE(Karusia @ 2016 10 17, 21:09)
Dabar 'naujosios reformso" strategas sako, kad mokytojų perdaug, juos perkvalifikuos į .. soc pedagogus

Man šitas momentas irgi nepraslydo pro akis, tiesa, kiek kita prasme. Taip pagalvojau, kad visi ilgamečiai pedagogai tik ir tesvajoja kaip juos į soc. pedagogus perkvalifikuos. O kodėl ne į visuomenės sveikatos specialistus ar... personalo darbininkus. Gali suprast priežastis, bet ta vizija, kai "mes jau matom kuo jie gali būti, nors jų neklausėm" tokia... nu keista, eilinį kartą nematanti žmogaus, tik kažkokią dėlionės detalę, kuri turi būt ten, kur man atrodo, kad tiktų.

QUOTE(mjforever @ 2016 10 17, 11:34)
ne, pristatykit

R. Šumanas - buvęs Prancūzijos užsienio reikalų ministras, vienas iš ES "tėvų", Europos vienybės pradininkų.
Skaitiniai:
‘We are called to bethink ourselves of the Christian basics of Europe by forming a democratic
model of governance which through reconciliation develops into a ‘community of peoples’ in
freedom, equality, solidarity and peace and which is deeply rooted in Christian basic values.’
Robert Schuman (1958)


"Demokratija bus krikščioniška arba jos nebus, - rašo R. Šumanas. Antikrikščioniška demokratija būtų karikatūra, kuri paskęstų tironijoje arba asimiliacijoje. […] Palikti krikščionybei tik kulto apeigas ir gerus darbus - tai visiškai nesuprasti jos misijos ir labai ją apriboti. Priešingai, krikščionybė yra tokia doktrina, kuri siekia apibūdinti moralinę pareigą visose gyvenimo srityse."
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo hi (:: 17 spalio 2016 - 22:16
QUOTE(hi (: @ 2016 10 17, 23:06)
Man šitas momentas irgi nepraslydo pro akis, tiesa, kiek kita prasme. Taip pagalvojau, kad visi ilgamečiai pedagogai tik ir tesvajoja kaip juos į soc. pedagogus perkvalifikuos. O kodėl ne į visuomenės sveikatos specialistus ar... personalo darbininkus. Gali suprast priežastis, bet ta vizija, kai "mes jau matom kuo jie gali būti, nors jų neklausėm" tokia... nu keista, eilinį kartą nematanti žmogaus, tik kažkokią dėlionės detalę, kuri turi būt ten, kur man atrodo, kad tiktų.
R. Šumanas - buvęs Prancūzijos užsienio reikalų ministras, vienas iš ES "tėvų", Europos vienybės pradininkų.
Skaitiniai:
‘We are called to bethink ourselves of the Christian basics of Europe by forming a democratic
model of governance which through reconciliation develops into a ‘community of peoples’ in
freedom, equality, solidarity and peace and which is deeply rooted in Christian basic values.’
Robert Schuman (1958)


"Demokratija bus krikščioniška arba jos nebus, - rašo R. Šumanas. Antikrikščioniška demokratija būtų karikatūra, kuri paskęstų tironijoje arba asimiliacijoje. […] Palikti krikščionybei tik kulto apeigas ir gerus darbus - tai visiškai nesuprasti jos misijos ir labai ją apriboti. Priešingai, krikščionybė yra tokia doktrina, kuri siekia apibūdinti moralinę pareigą visose gyvenimo srityse."

ačiū. Deje, tik patvirtina mano spėjimus. Krikščionims politika reikalinga jų kulto išlikimui. Moralinis komposas - liberalų rankose.
Atsakyti
QUOTE(mjforever @ 2016 10 17, 22:48)
ačiū. Deje, tik patvirtina mano spėjimus. Krikščionims politika reikalinga jų kulto išlikimui. Moralinis komposas - liberalų rankose.

biggrin.gif
Deja

Kurgi ne - moralinis kompasas. Be rodyklės. biggrin.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo hi (:: 18 spalio 2016 - 00:21