QUOTE(mementoo @ 2016 10 17, 17:34)
Kliūtis pirmiausia yra jau pradiniame etape- mokytojo profesijos pasirinkime, kai renkasi dažniausiai tie, kurie kitur neįstoja.
Apie mano specialybę panašiai sako. Bet stojau būtent ten, kur norėjau.

Daugybė kursiokų taip pat - stojom ne tais laikais, kai galėjai rinktis n vietų. Stoji į vieną ir tiek žinių.
Iš esmės čia apie naujausią kartą. Taip tiksliai neskaičiuosiu, bet sakykim gal apie iki/apie trisdešimtmečius. Bet yra ir vyresnių, kurie keitėsi, tobulinosi, persikvalifikavinėjo ir visaip kitaip ujami buvo. Kiek suprantu ir dabar tokiems "pasenusiems kaitoje" numatytas planas "lauk", oi perkvalifikavimas. Daugybė žmonių toje sistemoje dirbdami makaronų persivalgę jau seniai patys būtų persikvalfikavę. Jei tik turėtų už ką... ir kada (nuo savo "palengvinto darbo ir trumpintos darbo dienos" pervargę). Kad kažkas gero vyko nesakau, sakau, kad žodis "reforma" švietime yra kone keiksmažodis. Pradedant mokyklų tinklo restruktūrizacija, n visokių privalomų (bet neretai visai beprasmiškų) "kvalifikacijos kėlimų", popierių rinkimų, iki groteskiško griozdo augančių reikalavimų pamokai (a la laisvė, bet rėmuose, nes kaip gi kitaip koks stebėtojas pliusus minusus padėlios), chaotiški programų atnaujinimai ir t.t.
Beje, kodėl ir šiuo abejoju...ogi dėl tos pat Austėjos (kad ją kur

) su visa pagarba dėl jos pedagoginės veiklos. Keliskart už akių yra užkliuvę pasisakymai apie tai, kad lyg ir nelabai gražu/gerai pedagogui apie pinigus galvot... tegu ir labai žavi mintis "iš idėjos".
QUOTE(mementoo @ 2016 10 17, 17:34)
Pinigų švietimu yra, bet mokinys jų negauna. Mokytojai uždirba mažai, turi daug papildomos veiklos. Užburtas ratas, kurį būtina prakirsti.
Suprantu ką sakot, bet šita mintis apie švietimą jau klasika... t.y. turi solidų stažą ir didelį pff... Taip sakant šiuo atveju aš pati prie "patikėsiu, kai pamatysiu". Kaip su visokiom antipatyčinėm programom - visur vyksta, ko gero visur popieriuose ir "rezultatų duoda", bet...