QUOTE(Karusia @ 2016 10 17, 22:09)
priežastis pirmosios - antrame sakinyje. Nedaug rasi motyvuotų, sąmningų personų, kurios norėtų iš idėjos dirbti itin sunkų darbą.
Dabar 'naujosios reformso" strategas sako, kad mokytojų perdaug, juos perkvalifikuos į .. soc pedagogus, kurių mokyklose ir šiaip, yra.... spec. pedagogų - irgi, įsidarbinti naujiems specialistams - sudėtinga, nėra darbo vietų.
Dabar 'naujosios reformso" strategas sako, kad mokytojų perdaug, juos perkvalifikuos į .. soc pedagogus, kurių mokyklose ir šiaip, yra.... spec. pedagogų - irgi, įsidarbinti naujiems specialistams - sudėtinga, nėra darbo vietų.
Karusia, Jūs protingas žmogus, tai sakykite kur pinigai mokytojų atlyginimams ???? Pinigų yra daug, bet mokytojo jie nepasiekia. Mokytojas neprivalo dirbti tik iš idėjos, jis turi valgyti ir eiti į teatrą. Jis neturi nuolat mąstyti apie pinigus. Jei reforma reiškia, kad mokytojas turi nueiti į kažkokius kursus vien tam, kad turėtų sertifikatą ir galėtų atestuotis, tai nereforma. Tai mokytojo apsunkinimas ( kirtis į vien tam).
Mokytojų iš tikro per daug. Vaikų mažėja , o mokytojų ne. Ir vėl paradoksas. Kai kurios klasės, netgi mokyklos tuščios, užtai kitos perpildytos. Na ar įmanoma su 30 paauglių vienam mokytojui pasiekti efektyvaus darbo grupėse aiškinantis ląstelės sandarą. Įdomiai, leidžiant patirti pažinimo džiaugsmą, turint galimybę ir padažyti ląstelę ir pasukinėti mikroskopo rankeną. Be menkiausių šansų. Neužteks to, kad mokytojas myli vaikus ir kažkokią refleksiją gauna atgal. Nėra jokio individualaus priėjimo. Nes vietoje normalaus pasiruošimo pamokai, mokytojas atliks begalę laiko užimančius rašymo darbus, o pamokos metu arba bėgios blaškydamasis arba pasirinks monologą ir kas baisiausia skaitymą nuo skaidrių . Ar esate mačiusi ataskaitas? Aš mačiau. Ir kai paklausiau, kodėl Lietuvoje norint pasakyti 1 sakinį reikia parašyti 3 lapus iš tuščio į kiaurą, man pasakė, kad pamirščiau kas daroma Suomijoje. Nes čia "taip daroma ir taip reikia". Kam reikia??? Į stalčių įdėti ir pamiršti.
Reforma akcentuojasi į tai, kad mokytojas turi turėti etatą, o ne po 0,1 etato 5 įstaigose. Etatą priklausantį ne vien nuo kontaktinio darbo, kai labai daug laiko skiriama kažkam, kas nesusijęs su mokymo procesu. Tam, kad mokytojas gautų pagalbos ne mokslo reikaluose ir koncentruotųsi į tai, kur yra specialistas, o ne techninis darbuotojas.
QUOTE(Domogintare @ 2016 10 17, 22:48)
o tiketis, kad ateis jaunimas, kuris gebes dirbti tobulai, tai turiu patirciu nelabai kokiu, tiek tarp kolegu, tiek tarp savu vaiku pedagogu.
reikia tikėtis kad ateis jaunimas išmokytas dirbti kitaip, nes pati teigiate kad šiuolaikinis pedagogų paruošimas yra ne toks, kokio reikalauja šiuolaikinis pasaulis. Mes negalime sau leisti miegoti ten, kur pasaulis pakniopstom bėga pirmyn.
Papildyta:
Grybauskaitei + . Neleido Olekui SAMui vadovauti. Aišku pakilo isterija: kalti konservatoriai
