Įkraunama...
Įkraunama...

A, A+, A++, Pasyvus namas - 41

Šį vakarą mano pirmame aukšte buvo 23,5, antrame 24-25 laipsniai. Rekūpą vienu metu buvau įjungęs maksimaliai. Drėgmė name 48 proc. Jausmas toks lyg vėsinimą reikėtų jungti.

 

pas mane visa sia savaite ant max veikia....tik nakti pamazinama iki ~120 kubu/h  

SS nori vesinti, bet realiai tik termofikata varineja su cirkuliaciniu siurbliu. Per maza lauko temperatura jog pradetu normaliai vesinti. Prognozes sako jog Spalis bus siltesnis nei praeitais metais, tai gal sildymo sezona teks pradeti tik lapkriti.

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vaikis_: 29 rugsėjo 2017 - 21:20

Vieno Tesla Powerwall 14kWh kaina - 6200 $ (USA). DE - 6770€. Dar prisideda instaliacijos islaidos  900-2300€.

Atsakyti
QUOTE(Libelle88 @ 2017 09 29, 22:29)
<p>Vieno Tesla Powerwall 14kWh kaina - 6200 $ (USA). DE - 6770€. Dar prisideda instaliacijos islaidos  900-2300€.
</p>

10 rugstiniu akumu po 120Ah = 14.4kwh. kainuos maziau nei 2000 euru.
Atsakyti

Vieno Tesla Powerwall 14kWh kaina - 6200 $ (USA). DE - 6770€. Dar prisideda instaliacijos islaidos  900-2300€.

 

Vokieciai berods nuo kitu metu paleidzia licio jonu akumuliatoriu gamykla, itariu Tesla Powerwall kaina sumazes arba Vokieciai sugebes pasiulyti kazka panasaus uz mazesne kaina. Tiesa Tesla powerwall naudoja Panasonico baterijas ;)

Dar brangu ir nematau poreikio tokiom dideliom investicijom. O jeigu ziureti labiau i ateiti, tikiuosi jog elektromobiliu gamintojai pasiulys kazka idomesnio ir namu vartotojam, kad ir tos pacios pakaitines turimos elektromobilio baterijos kurios butu pajungtos prie namuose esancio inverterio. Ivaziavai i kiema, is elektormobilio istrauki akumuliatorius ir apkeiti su jau pakrautais :) Reikia patentuoti sita reikala kol Tesla nenokopijavo :)

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vaikis_: 29 rugsėjo 2017 - 22:10
QUOTE(vaikis_ @ 2017 09 29, 22:59)
Vokieciai berods nuo kitu metu paleidzia licio jonu akumuliatoriu gamykla, itariu Tesla Powerwall kaina sumazes arba Vokieciai sugebes pasiulyti kazka panasaus uz mazesne kaina. Dar brangu ir nematau poreikio tokiom dideliom investicijom.

2x mazesne kaina problemos irgi nesprendzia, visvien bus per brangu vasaros pertekliu iki gruodzio-sausio saugot, o naudojant paros ar savaites ciklu "tamsiuoju" sezonu teks energija is eso dasipirkinet - tai nei autonomijos nei ekonomijos.
Papildyta:
QUOTE(vaikis_ @ 2017 09 29, 22:59)
O jeigu ziureti labiau i ateiti, tikiuosi jog elektromobiliu gamintojai pasiulys kazka idomesnio ir namu vartotojam, kad ir tos pacios pakaitines turimos elektromobilio baterijos kurios butu pajungtos prie namuose esancio inverterio. Ivaziavai i kiema, is elektormobilio istrauki akumuliatorius ir apkeiti su jau pakrautais smile.gif Reikia patentuoti sita reikala kol Tesla nenokopijavo smile.gif

labai abejoju - el.auto akumuliatoriu baterija yra sudetingas ir pavojingas irenginys su pakankamai auksta keliu simtu voltu itampa, apsaugom, ausinimais ir tt ir pan. nemanau kad kada nors bus leista eiliniam vartojojui kist prie jos nagus.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo madwifi: 29 rugsėjo 2017 - 22:13

2x mazesne kaina problemos irgi nesprendzia, visvien bus per brangu vasaros pertekliu iki gruodzio-sausio saugot, o naudojant paros ar savaites ciklu "tamsiuoju" sezonu teks energija is eso dasipirkinet - tai nei autonomijos nei ekonomijos.
Papildyta:
labai abejoju - el.auto akumuliatoriu baterija yra sudetingas ir pavojingas irenginys su pakankamai auksta keliu simtu voltu itampa, apsaugom, ausinimais ir tt ir pan. nemanau kad kada nors bus leista eiliniam vartojojui kist prie jos nagus.

Fotovoltiniuose elementuose ne ka mazesnes sroves ir voltazai. Niekas nedraudzia kurti modulinius akumuliatorius. O ir siaip paciu elektromobiliu gamintoju mintys sukasi kaip greitai pakrauti akumuliatorius, is to seke ideja apie greita akumuliatoriu pakeitima pakrautais.

Atsakyti
QUOTE(vaikis_ @ 2017 09 29, 23:30)
Niekas nedraudzia kurti modulinius akumuliatorius. O ir siaip paciu elektromobiliu gamintoju mintys sukasi kaip greitai pakrauti akumuliatorius, is to seke ideja apie greita akumuliatoriu pakeitima pakrautais.

aisku kad niekas nedraudzia ir labai visiems noretusi - bet nepamirsk kad jiem reikia ir ausinimo, gal ir pasildymo. beto del vietos stygiaus, optimaus svorio ir jungciu paskirstymo, isivaizduoju sunku bus juos taip automobilyje sukomponuot, kad vartotojui butu patogu prie visu moduliu prieit, kad juos greitai pakeist. bepigu kokiam kabluke ar pikape po kuzavo grindim sudejai ir viskas, o jei sedane - vien bagazines dugne jie netilps, bus sukaisioti, bagazinej, salone po sedynem, po grindim ir pan.
Atsakyti
QUOTE(Dzūkiška pirkia @ 2017 09 29, 17:30)
Paskutinis klausimų-atsakymų sesijos klausimėlis. Gal ir kiti pakomentuos. Kaip ir natūraliai norisi galvoti, kad hole, kur batai, reikia šiltesnių grindų, kad jie pradžiūtų. Tačiau jei yra rekuperatorius, panašu, kad viskas džiūti turėtų puikiai ir be pašildytų grindų. Kokia jūsų patirtis?


mano praktikoje geriausia batai džiūna ant šildomų/pašildytų grindų. Jeigu kalbame apie išdžiūvimą per naktį ir tikrai sušlapusių batų. Batai - ne rūbai, jiems reikia kažkokio šilumos šaltinio. Kai kada net ant gyvatuko prakabėję naktį jie neišdžiūna pilnai.
Atsakyti
Kalbėjau su šio namo statytojais. Sakė, kad realiai reikia sandėliuoti apie 80-90 proc. pagamintos elektros. Jų elektrinė 5 kW, per vasarą (ar nuo balandžio) pagamino apie 3000 kWh elektros. Jis ne savininkas, tai dorai nežino ir nelabai nori pasakoti. O Panaros A++ namo atstovas sakė, kad jų sistemos efektyvas siekia apie 80-85 proc. (skaičiai gana iš akies). Moduliai ar visa elektrinė lietuviška.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2017 10 02, 18:58)
efektyvas siekia apie 80-85 proc. (skaičiai gana iš akies).


Iš akies reiškia, kad absoliučiai nesigilino ir pasakė, ką girdėjo iš montuotojų.
Papildyta:
QUOTE(longger @ 2017 10 02, 10:12)
geriausia batai džiūna ant šildomų/pašildytų grindų.


Problema tik viena, A+ name šildomos grindys nebus šiltos, jei šildymo elementai šilumą skleis tolygiai visu grindų paviršiumi.
Papildyta:
QUOTE(madwifi @ 2017 09 29, 23:57)
isivaizduoju sunku bus juos taip automobilyje sukomponuot, kad vartotojui butu patogu prie visu moduliu prieit, kad juos greitai pakeist.


Kad pačiam vairuotojui nebus lengva pakeisti, tai faktas, užtenka įsigilinti į technines detales, konkrečiai pav. Teslos S akumuliatorių svorį, kad suprastum, jog neatsiras norinčių juos kaitalioti rankomis.

O kas dėl greito pakeitimo, tai ir Elon Musk apie tai galvoja. Kadangi Teslos akumai grindyse, tai labai greitai pakeičiami serviso darbuotojų, su atitinkama įranga. Pakeitimas užtrunka panašiai, kaip benzino įsipilimas, benzininiame automobilyje. Apie tai buvo rašyta spaudoje. Vis tik, neteko girdėti apie tai, kad tai Musk`as taikytų praktikoje, panašu, kad yra povandeninių srovių, apie kurias mes nežinom.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo mintas: 02 spalio 2017 - 19:24
QUOTE(mintas @ 2017 10 02, 20:22)

Problema tik viena, A+ name šildomos grindys nebus šiltos, jei šildymo elementai šilumą skleis tolygiai visu grindų paviršiumi.



gal būt jūs ir teisus. Neturiu A+ namo ir patirties jame nėra taip pat. Pačios grindys nėra ir pas mane karštos, bet užlipus šokia tokia šilumėlė jaučiasi. 23°? 24°? nematavau, bet galvoju jog kažkur tiek. Galėsiu pamatuot vėliau. Mano ir mano vaikų batams tokios užtenka.
Atsakyti
Panasiai tokios ir buna, 23-25. Ir dziuna
Kai i grindis leidziu 28-29 termofikata....

QUOTE(longger @ 2017 10 03, 09:44)
gal būt jūs ir teisus. Neturiu A+ namo ir patirties jame nėra taip pat. Pačios grindys nėra ir pas mane karštos, bet užlipus šokia tokia šilumėlė jaučiasi. 23°? 24°? nematavau, bet galvoju jog kažkur tiek. Galėsiu pamatuot vėliau. Mano ir mano vaikų batams tokios užtenka.

Atsakyti