QUOTE(cibulis @ 2017 10 02, 18:58)
efektyvas siekia apie 80-85 proc. (skaičiai gana iš akies).
Iš akies reiškia, kad absoliučiai nesigilino ir pasakė, ką girdėjo iš montuotojų.
Papildyta:
QUOTE(longger @ 2017 10 02, 10:12)
geriausia batai džiūna ant šildomų/pašildytų grindų.
Problema tik viena, A+ name šildomos grindys nebus šiltos, jei šildymo elementai šilumą skleis tolygiai visu grindų paviršiumi.
Papildyta:
QUOTE(madwifi @ 2017 09 29, 23:57)
isivaizduoju sunku bus juos taip automobilyje sukomponuot, kad vartotojui butu patogu prie visu moduliu prieit, kad juos greitai pakeist.
Kad pačiam vairuotojui nebus lengva pakeisti, tai faktas, užtenka įsigilinti į technines detales, konkrečiai pav. Teslos S akumuliatorių svorį, kad suprastum, jog neatsiras norinčių juos kaitalioti rankomis.
O kas dėl greito pakeitimo, tai ir Elon Musk apie tai galvoja. Kadangi Teslos akumai grindyse, tai labai greitai pakeičiami serviso darbuotojų, su atitinkama įranga. Pakeitimas užtrunka panašiai, kaip benzino įsipilimas, benzininiame automobilyje. Apie tai buvo rašyta spaudoje. Vis tik, neteko girdėti apie tai, kad tai Musk`as taikytų praktikoje, panašu, kad yra povandeninių srovių, apie kurias mes nežinom.