Jei dar nematėte, visos shipping saver (prekės su 0,00 siuntimu arba mažinančios siuntimą), slepiasi šioje kategorijoje. Visos čia:
http://www.iherb.com...pecialtyFilters
Smagu tai, kad bus galima daug lengviau atsirinkti. Visos prekės su tagais.
Papildyta:
QUOTE(Linni @ 2017 03 04, 06:44)
Iskeliau disputa, uzdare (kai is disputo tapo 'claim'). Va prasau ir rimta kompanija

paskui paziurejau, kad ir ju terms ir conditions pamineta, kad del claimu ir isvis be priezasties gali uzdaryti :-) tai turekit omeny..
Ziuresiu, ka paypalas, tikiuosi pinigus grazins. Na bet kokiu atveju, man cia principo reikalas buvo, nesigailiu

susikursiu nauja, kai reiks
Labai įdomiai. Ir aš buvau iškėlus disputą. Tiesa jį panaikinau, nes prekė atėjo. Šiaip ar taip, tai tikrai ne iherbo kaltė, jei mums neateina prekės

O kodėl jie taip pasielgė, gal būtų galima susisiekti su jais ir paklausti. Anot jų taisyklių, jie neprivalo aiškintis, kodėl uždarė. Bet galite pabandyti. Gal tiesiog ėmėsi priemonių, nes daug kas kelia tuos claim'us. Iš negerų paskatų. O kaip įrodys, gavo siuntinį ar ne.
Papildyta:
QUOTE(aliaska7 @ 2017 03 03, 21:59)
Ačiū!

Dar kilo tokia mintis- imt krepšelį už kokį 100, nunulint siuntimą, tada manęs neriboja produktų kainos, galiu siųstis ką noriu

Ir sumokėsiu 21% muito, t.y apie 20 eurų nuo 100, ką ir taip sumokėčiau, nes siuntimas mažų krepšių kokie 3 - 5 man gaunasi. Ar kas taip darėt?
Taip, galvojau apie tai. Man atrodo, tokiu atveju geriau būtų deklaruoti pačiam, iš anksto (girdėjau apie tokia galimybę, kiek tai realu, klausimas

), tuomet nereikėtų mokėti 9 Eur. ar ten kiek, muitinės tarpininkui...
I BELIEVE IN KNOWING.