Sveiki, gal kas turite skubiai pasiulyti sportbatukus berniukui 33 dydzio uz protinga kaina? gali buti ir labai geros bukles isaugo vaikas naujus sportbacius - neturi ka autis i kuno kultura.... lauksiu i AZ pasiulymu.

Veikia - sukurta nauja tema https://www.supermam...owtopic=1041490



Sorry, kam uzkliuvo postas, bet kaip ir buvo mineta, cia labai greit galima gauti info

Kas pirko iš lancome.co.uk, ar viskas sklandžiai praėjo?
Patekau su jais į keblią situaciją. Vakar bandžiau daryti užsakymą, rodė klaidą, kad kažkas negerai su mano kortele, po to bandžiau su kita kortele, irgi tas pats. Po kelių valandų tas pats ir klaidos pranešimas, kad žiūrėti mokėjimų nustatymus. Finale pažiūrėjau ebanke - rezervuota krūva eurų. Jokio laiško su order nr. negavau, apskritai, kad užsakinėjau, tik kad užsiregistravau...
Į emailus jie neatrašo (turėjau print screenus su klaidos pranešimais), chatu tokiais klausimais nekonsultuoja, davė UK tel.nr, kurio niekas nekelia. Turbūt košę virsiu su jų tušais.
<p>Patekau su jais į keblią situaciją. Vakar bandžiau daryti užsakymą, rodė klaidą, kad kažkas negerai su mano kortele, po to bandžiau su kita kortele, irgi tas pats. Po kelių valandų tas pats ir klaidos pranešimas, kad žiūrėti mokėjimų nustatymus. Finale pažiūrėjau ebanke - rezervuota krūva eurų. Jokio laiško su order nr. negavau, apskritai, kad užsakinėjau, tik kad užsiregistravau...</p>
<p>Į emailus jie neatrašo (turėjau print screenus su klaidos pranešimais), chatu tokiais klausimais nekonsultuoja, davė UK tel.nr, kurio niekas nekelia. Turbūt košę virsiu su jų tušais.</p>
pasisikambinkite i banka, nes man panasiai buvo su gap.eu. Tai banlas informavo, kad rezervecija ivyksta autmatiskai, bet jei neivyksta sandoris pinigai grista paskui automatiskai atgal, tik nebepamenu per kiek dienų. Pasikonsultuokite su banku dar

<p>Patekau su jais į keblią situaciją. Vakar bandžiau daryti užsakymą, rodė klaidą, kad kažkas negerai su mano kortele, po to bandžiau su kita kortele, irgi tas pats. Po kelių valandų tas pats ir klaidos pranešimas, kad žiūrėti mokėjimų nustatymus. Finale pažiūrėjau ebanke - rezervuota krūva eurų. Jokio laiško su order nr. negavau, apskritai, kad užsakinėjau, tik kad užsiregistravau...</p>
<p>Į emailus jie neatrašo (turėjau print screenus su klaidos pranešimais), chatu tokiais klausimais nekonsultuoja, davė UK tel.nr, kurio niekas nekelia. Turbūt košę virsiu su jų tušais.</p>
pasisikambinkite i banka, nes man panasiai buvo su gap.eu. Tai banlas informavo, kad rezervecija ivyksta autmatiskai, bet jei neivyksta sandoris pinigai grista paskui automatiskai atgal, tik nebepamenu per kiek dienų. Pasikonsultuokite su banku dar
Swedbank panašiai aiškino, terminas 10 dienų.
Seb su savo politika, kad kreiptis į parduotuvę, kad jie atšauktų, tada vėl į Seb'ą, kad jie nuimtų rezervaciją.
O parduotuvė neina į kontaktą. Prie my orders rodo kuklų užsakymą £45.22, o rezervavo baisionišką sumą
Svarbu, kad išsispręstų ši velniava ir atsižegnoju nuo lancome.co.uk
kaip mokejote? kortele ar paypal?
pirkau, viskas OK, jau UK sandėly ;)
Kai atlikote pavedimą, ar gavote kokį mailą iš jų su order nr. ir pan.?

Kur žvalgytis?