skambindavom viena kitos bernams, kurie patiko. Aš skambinau draugės "meilei" ir už ją kalbu, o ta už mane. Ir tada jau krūtos varom, tipo ko tu laužais, tai ko tu manęs į pasimatymą nepakvieti ir pan.
Moteriai is vis nieko ir nereikia daryti, kad patrauktu vyru demesi, paparsciausiai buti savimi, buti moterim. net jei ji samoningai ir nieko nedaro, ji skleidzia vis tiek savas vibracijas, savo aromata, ji juda, ji sypsosi, sneka, visa tai vyrus traukia, kuans, balsas, judesiai... Kaip graziai Listeja cia parase anksciau, kad moterys kaip geles , o vyrai - sodininnkai. Gele tik zydi ir skleidzia savo aromata ir tiek. Kiekvienai moteriai atsiras vyrai, kurie atkreips demesi, tik nebutinai jie rysis zengti pirma zingsni, todel nieko bloga nematau tame, jei moteris zengs pirma, pakviesti arbatos pvz ar bet tik pirma, o paskui jau vyras vis tiek nesusipranta, tai palikti ji ramybeje reiktu, Man apgailetinai atrodo moetru daugkartiniai bandymai kazkaip atkreipti i save demesi, nors vyrui gilai px ta moteris, jei jau jis nesusidomejo is kart tai ir nebesusidomes, galima gal su pastangom ji net apzendinti uz saves, tik kas is tokiu santykiu bus.....
Skaiciau dabar filosofijos profesores Ladelle McWhorter straipsni 'Persons and Sovereigns in Ethical Thought'. Ziauriai stipriai sutinku su ja vienu klausimu. Neversiu lietuviskai, nes po mano vertimo jos mintis gali igyti kitokia prasme "...Every trap - even a conceptual trap - is a configuration of forces, a material system, and a historical assemblage. Seeing how the elements of the trap come together - how those material forces interplay, reinforce, and oppose each other - is a first step toward finding a way out, a step toward being able to think again..."
Skaiciau dabar filosofijos profesores Ladelle McWhorter straipsni 'Persons and Sovereigns in Ethical Thought'.
Ziauriai stipriai sutinku su ja vienu klausimu. Neversiu lietuviskai, nes po mano vertimo jos mintis gali igyti kitokia prasme
"...Every trap - even a conceptual trap - is a configuration of forces, a material system, and a historical assemblage. Seeing how the elements of the trap come together - how those material forces interplay, reinforce, and oppose each other - is a first step toward finding a way out, a step toward being able to think again..."
Durnos mintys, nes labai primityvios, tik apdengtos moksliniu ivaizdziu.
Tokia logika remiantis, gimsta "way out" idejos pralobti siuntinejant viens kitam po kelis piniginius vienetus.
Visur esme yra sugebet suvokti visuma. Ir placiau.
nesugebant suvokti visumos - geriau neieskoti tu "way out" nes viskas paprastaii baigiasi labai blogai
Durnos mintys, nes labai primityvios, tik apdengtos moksliniu ivaizdziu.
Tokia logika remiantis, gimsta "way out" idejos pralobti siuntinejant viens kitam po kelis piniginius vienetus.
Visur esme yra sugebet suvokti visuma. Ir placiau.
nesugebant suvokti visumos - geriau neieskoti tu "way out" nes viskas paprastaii baigiasi labai blogai
Cia pagal kiekvieno logika.
Bent as galvoju taip - papuolus i gaudykle (kalbu dabar butent apie emocinę...nors nebutinai) reikia nusiraminti ir suprasti is ko ji padaryta, kokiais budais ir metpdais vadovautasi buvo. Tik tada galima suprasti kaip is tokios gaidykles (labirinto, uzburto rato) issilaisvinti
Cia pagal kiekvieno logika.
Bent as galvoju taip - papuolus i gaudykle (kalbu dabar butent apie emocinę...nors nebutinai) reikia nusiraminti ir suprasti is ko ji padaryta, kokiais budais ir metpdais vadovautasi buvo. Tik tada galima suprasti kaip is tokios gaidykles (labirinto, uzburto rato) issilaisvinti
Vel klaida. papuolus i gaudykle - neimanoma nieko suprasti. Pirmiausia reikia is jos iseiti, tik tada gali kazka suprasti. Todel supratimas negali buti budas iseiti
Vel klaida. papuolus i gaudykle - neimanoma nieko suprasti. Pirmiausia reikia is jos iseiti, tik tada gali kazka suprasti. Todel supratimas negali buti budas iseiti