Įkraunama...
Įkraunama...

Flylal - atsiliepimai

Neoficialiais duomenimis, valstybė atsisako „flyLAL" akcijų už 1 Lt
Atsakyti
QUOTE(dainux @ 2008 12 22, 14:43)
Neoficialiais duomenimis, valstybė atsisako „flyLAL" akcijų už 1 Lt
Nu bet čia tai geras  blink.gif . Aš išskrendu gruodžio 30 d., o grįžtu sausio 3 su Flylal. Tai reikia suprasti, kad manęs neparskraidins? g.gif

Tai ir gerai, kad atsisako. Už litą nupirktų, o skolos - milijonai.
Parskrisit, nepergyvenkite mirksiukas.gif
http://www.delfi.lt/...php?id=19748253
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo safaris: 22 gruodžio 2008 - 14:51
QUOTE(safaris @ 2008 12 22, 14:40)
Tai ir gerai, kad atsisako. Už litą nupirktų, o skolos - milijonai.
Parskrisit, nepergyvenkite  mirksiukas.gif
http://www.delfi.lt/...php?id=19748253



Gerai, kad aš dar nepatenku į tą "neskraidymo" grafiką. Į Milaną tik nuo sausio 7 lyg rečiau skris. Aš iki to laiko jau būsiu grįžus tongue.gif . Nebent dar kas atsitiks doh.gif
Atsakyti
QUOTE(dainux @ 2008 12 22, 19:20)
Gerai, kad aš dar nepatenku į tą "neskraidymo" grafiką. Į Milaną tik nuo sausio 7 lyg rečiau skris. Aš iki to laiko jau būsiu grįžus  tongue.gif . Nebent dar kas atsitiks  doh.gif


... na biski pagasdinsiu...
FlyLAL Vilniaus oro uostui yra skolingas didele kruva milijonu litu, ir pirmasis skolos dalies apmokejimas pagal bendra susitarima turejo buti gruodzio 31d.
FlyLAL direktorius Kaikaris siandien pripazino, kad imone apyvartiniu lesu neturi - taigi moketi skola nera is ko. Vilniaus oro uostas gali su ramia sazine neleisti FlyLAL lektuvui pakilti sausio 1d.

PS: cia neliecia Novaturo ir TezTuro carterius - carteriai, kaip ir visos kitos pelningos veiklos buvo atskirti nuo nepelningos reguliariuju skrydziu veiklos.

Tik as nesuprantu, kur finansiniu nusikaltimu tarnyba ziuri? Negi tai legalu - atskirti nuo imones visas veiklas, paimti visa turta (FlyLAL juk net lektuvus "nuomojasi" is Avia Asset Management - vienos is FlyLAL gruper imoniu) - ir po to paskelbti bankrota nurasant daugiamilijonines skolas? Na, tiesiog pikta gun_rifle.gif
Atsakyti
Tikrai, situacija nekokia. Aš skambinau į Flylal ir paklausiau apie savo skrydį, tai pažadėjo kad bus. Dar pasiūlė pasitikslinti 26 dieną.

Norėčiau pasiteirauti, gal kas žino, o jei iš ten grįžtant tikrai niekas neskraidina, tai man belieka tik pirkiti kitą bilietą?
Atsakyti
QUOTE(dainux @ 2008 12 22, 22:32)
Tikrai, situacija nekokia. Aš skambinau į Flylal ir paklausiau apie savo skrydį, tai pažadėjo kad bus. Dar pasiūlė pasitikslinti 26 dieną.

Norėčiau pasiteirauti, gal kas žino, o jei iš ten grįžtant tikrai niekas neskraidina, tai man belieka tik pirkiti kitą bilietą?


Na, jei FlyLAL bankrutuos oficialiai, tuomet nemanau, kad kazkokios kitos avialinijos ju bilietus priims, ir kad bus perrasoma i kitus skrydzius - nes pinigu nebeatgausi is ju g.gif Tada tik nauja bilieta. O is Milano skrenda su persedimu LOT, Czech, SAS, Lufthansa, tas pats airBaltic (gal net tiesiogiai dar skrenda, reiketu patikrinti) 4u.gif Tik aisku bilietas ne pats pigiausias bus paskutine minute, be to, jus ne vieni tokie "pastrige" busite... Nu vienzo...
Zadejo lygtais, kad "kazka darys", kad nebankrutuotu LALas, gal lieps oro uostui netaikyti sankciju? g.gif Butu neblogai keleiviu atzvilgiu. Kita vertus, kitos bendroves - airBaltic, Aurela - gali labai pasipiktinti del nelygiu mokejimo salygu, ir pradeti taip pat nemoketi, tada jau oro uostuo reikes pinigeliu apyvartyniu, nes ir taip jau FlyLALo deka teko skolintis jiems... schmoll.gif
Atsakyti
QUOTE(dianita @ 2008 12 19, 16:37)
netikiu, kad leis subankrutuoti (antra karta!) vienintelems lietuvos nacionalinems avia linijoms... bet kuriuo atveju isskrisi, jei ne Flylal, tai kitos kompanijos lektuvu...


O aš kažkaip nebetikiu, kad nebankrutuos, todėl kažkaip jaučiu, kad mano kelionė kovo mėnesio tolsta tolsta verysad.gif
Na bet vistiek turiu dar kažkokių mažų mažų vilčių, tik va dabar galvos skausmas - pirkt lagaminą ar nepirkti, pirkti fotiką ar jau nebe doh.gif doh.gif doh.gif
Atsakyti
įdomu, kiek žmonių yra susipirkusių bilietus... vis tiek, juk visi kažką iš anksto planuoja sad.gif ir akcijos buvo... va to man gaila, o ne to, kad vienintelės, lietuviškos...
Atsakyti
QUOTE(liūdnasis pelėnas @ 2008 12 24, 10:30)
įdomu, kiek žmonių yra susipirkusių bilietus... vis tiek, juk visi kažką iš anksto planuoja sad.gif ir akcijos buvo... va to man gaila, o ne to, kad vienintelės, lietuviškos...

Per mėnesį Flylal nuskraidina apie 40 000 keleivių, kiek girdėjau... Taigi... Keliolika tūkstančių bilietus nusipirkusiųjų bus. unsure.gif
Atsakyti
Pasidalinsiu savo patirtim..... biggrin.gif
gruodžio 17 turėjau išskristi su Flylal'u į Gruziją........ skrydžiai buvo atšaukti ir niekas man apie tai nepranešė...atsitiktinai sužinojau nuėjusi į turizmo agentūrą pasidaryti draudimo... doh.gif
siūlė grąžinti pinigus arba skristi su čekų avialinijom...žinoma pasirinkau čekus......... thumbup.gif teko išskristi diena anksčiau, bei kelionės bendras laikas pailgėjo 3 kart, bet jau komforto užteko pilnai..
maitino ir girdė net tik iš Vilniaus iki Pragos ir atgal, bet ir nuo Pragos į Tbilisį ir atgal..... normalūs pietūs tik, kad be sriubos, bet su desertais ir alkoholiniais gėrimais.......laikraščiai įvairiomis kalbomis... thumbup.gif personalo aptarnavimas nerealus.. padeda ir paaiškina, bet kokiu klausimu....kalba rusiškai, angliškai ir prancūziškai... bigsmile.gif kelionė su pagalvėlėm ir pledais... žodžiu........ AČIŪ DIEVUI, KAD SKRIDAU NE SU FLYLAL'U............. thumbup.gif
Atsakyti
Taip, is FlyLALo vos keli reisai sausi lieka... unsure.gif
O Tbilisis jau senokai nuimtas, jei pirkotes kelioniu agenturoje, tai ne FlyLAL, o kelioniu agentura reikia kaltinti 4u.gif Verta susimastyti, jei kita karta pas juos pirksite, jei jie savo klientais taip nesirupina, kad net apie nuimtus skrydzius nesiteikia pranesti. Juk nebutumet draudimo nuejusi - nebutumet reikiamu metu Tbilisyje atsidurusi schmoll.gif
Atsakyti
O mes sausio 27 iš Londono turime grįžti su Flylal. Bilietai tai yra negrąžinami. Kažin ką dabar daryti? Ar dar laukti ir tikėtis, kad skrydžio neatšauks? Ar jau ieškotis alternatyvos? mastau.gif
Atsakyti