Gaila man labai jusu taaaip gaila. ypav kai dabar jauciasi visur pinigu stygius ir dar kazkox su...... flylal pridaro nesamoniu ir prarandami nemazi pinigai. ir neiahsku ar atgausite. visiems stiprybes.
Musu bilietai buvo su Flylal ir KLM, skambinomes i KLM, tai viska sutvarke, net jau atsiunte naujus bilietus - dabar bus skrydis visai kitoks, tik tom paciom datom - per Helsinki su Finnair
Tai nenukentejom, tik gaila tu, kurie bilietus tik su Flylal turi 
Papildyta:
Gaudri, skambinkit tiesiai KLM, as jiems e-maila parasiau ir atsiunte man sita numeri : 8 520-589 51 (Mon-Fri 09.00am-6.30pm, local number within Lithuania). Ten paskambinus pasako info lietuviu kalba, tada siulo spausti 1 jei nori angliskai kalbetis arba 2 jei rusiskai. Mano vyras skambino, kalbejo rusiskai (sujunge iskart su Maskva), ten online pasakai visus skrydzio nr, uzsakymo nr ir mergaite iesko tau tinkamo varianto. Ta pati vakara jau turejom naujus bilietus (atsiunte e-mailu)


Papildyta:
QUOTE(gaudri @ 2009 01 19, 12:45)
Mane tai nervuoja
kiek skambinu visai duotais tel.vieni pas kitus siuntineja..pas mane skrydis pirktas I edinburga per amsterdama..ir abi skrydziu avialinijos nurodytos KML..tai KML kaip supratau keis bilieta per praha..bet kolkas keicia tik skrydzius iki 23 d. zodziu viskas uzkniso skambineti..ryt is ryto paskambinsiu..gal jau bus kas pasikeite
dar i toki bardaka nebuvau papuolus
O svarbiausia kad bandziau isvegti to flylal..kai pirkau bilietA su visaiS persedimai buvo nurodyta KML..ir tik apmokejus ir gavus skrydzio isklotine pasirodo kad is Vilniau i Amsterdama KML operated by flylal ..zodziu gavosi taip kad isiduriau..



O svarbiausia kad bandziau isvegti to flylal..kai pirkau bilietA su visaiS persedimai buvo nurodyta KML..ir tik apmokejus ir gavus skrydzio isklotine pasirodo kad is Vilniau i Amsterdama KML operated by flylal ..zodziu gavosi taip kad isiduriau..

Gaudri, skambinkit tiesiai KLM, as jiems e-maila parasiau ir atsiunte man sita numeri : 8 520-589 51 (Mon-Fri 09.00am-6.30pm, local number within Lithuania). Ten paskambinus pasako info lietuviu kalba, tada siulo spausti 1 jei nori angliskai kalbetis arba 2 jei rusiskai. Mano vyras skambino, kalbejo rusiskai (sujunge iskart su Maskva), ten online pasakai visus skrydzio nr, uzsakymo nr ir mergaite iesko tau tinkamo varianto. Ta pati vakara jau turejom naujus bilietus (atsiunte e-mailu)

Aš rašiau pretenziją Hansa bankui. Man ją atmetė per 3 dienas. pretekstas: mokėta ne kreditine kortele ir ne per flylal.lt užsakyti bilietai. O kaip tik viskas vyko atvirkščiai
Va tau ir aptarnavimas.
Va tau ir aptarnavimas.
Sveikos merginos as irgi esu is nukentejusi .Pirkau biletus sausio 16 d , i cikaga kovo menesiui , o sats sestadieni girdziu tokia naujiena , kad kojos ir rankos nutirpo. . Visas dienas buvau nervuota pinigai sukisti ir taip toliau pretendzijas rasiau , ir rasiau. Aciu dievui kad nuo vakar gera buvo naujiena , kad galima nuo asmterdamo skristi kieno buvo biletai flylal jungiamasis skrydis su KLM tai nors tas gerai.
tiesa yra toks puslapiukas skritas , kas nukentejo nuo flylal, ji kure V. Mikelionis kuris atstovauja mums nukentejusiems nuo flylal, taip pat yra peticija del flylal.
PUSLAPIS
Papildyta:
o tai tu mokejai pinigus per kreditine kortele? ir flylal puslapije?

tiesa yra toks puslapiukas skritas , kas nukentejo nuo flylal, ji kure V. Mikelionis kuris atstovauja mums nukentejusiems nuo flylal, taip pat yra peticija del flylal.

PUSLAPIS
Papildyta:
QUOTE(Melka @ 2009 01 22, 16:49)
Aš rašiau pretenziją Hansa bankui. Man ją atmetė per 3 dienas. pretekstas: mokėta ne kreditine kortele ir ne per flylal.lt užsakyti bilietai. O kaip tik viskas vyko atvirkščiai
Va tau ir aptarnavimas.
Va tau ir aptarnavimas.
o tai tu mokejai pinigus per kreditine kortele? ir flylal puslapije?
QUOTE(Melka @ 2009 01 23, 09:50)
tai tu eik vel ir aiskinkis , nes nesamone kol nepaskelbe bankroto teismas ,dar gal kelias dienas turi .... Kreditine kortele turi draudima nuo visokiu tokiu atveju, ir ka jie sako tai nesamone, paimk nueik i banka atsiprinteriuok bileta kur mokejimas yra ir su pretendzija vel paduok, as buvau hansabanke buvau padavusi pretendzija , bet atsiemiau , nes klm leido nuo asterdamo skristi tik padaviau pretendzija i flylal ir ta pacia pretendzija su bileto kopija nufaksavau i civilines aviacijos administracija , kad flylal grazintu suma kuri sumoketa nuo vilniaus iki amsterdamo ir atgal.
QUOTE(Kašariukė @ 2009 01 23, 22:49)
Galvojau gal nauju skrydziu atsirado
Mes jau tvarkomes, laukiu pasiulymu is WE, nes per juos pirkom.

Mes jau tvarkomes, laukiu pasiulymu is WE, nes per juos pirkom.
Man tai mano kelionių agentūra atsiuntė tokį laišką:
Kaip skraidysime
Jau kurį laiką jautėme neaiškią situaciją dėl oro bendrovės flyLAL-Lithuanian airlines veiklos, todėl prieš mėnesį pradėjome rekomenduoti klientams įsigyti bilietus skrydžiui su kitomis oro bendrovėmis.
Kai kam rekomendacijos padėjo, kai kas nepanoro įsiklausyti į jas ir pirko pigiausius variantus, nors buvo patarta mokėti brangiau, bet skristi pigiau. Sausio 17d. aviakompanijos veikla buvo sustabdyta ir šeštadienio rytą daug kas veltui laukė skrydžių iš įvairių oro uostų su oro bendrove Fly Lal.
Pasak Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus šiai dienai yra gauta apie 1200 pretenzijų dėl neįvykusių skrydžių.
Kelionių agentūra pasirūpino dar penktadienį grąžinti bilietus per atsiskaitymo su oro bendrovėmis sistemą ir tikisi sulaukti palankaus atsakymo dėl pinigų už bilietus grąžinimo vasario pradžioje.
Ši krizė tai kelių metų kainų karo tarp dviejų oro bendrovių pasekmė, o rezultatas: viena oro bendrovė sustabdo veiklą, kita perkelia skrydžius į Rygos oro uostą. Vilniaus oro uostas grįžta į 1994-1998 m., kuomet skraidė keletas tarptautinių kompanijų į: Frankfurtą, Varšuvą, Kopenhagą, Helsinkį, Maskvą, Amsterdamą, Paryžių , kiti miestai buvo pasiekiami su persėdimu. Konkuruojant oro bendrovėms, patirti nuostoliai dėl labai žemų kainų buvo užprogramuoti iš anksto, žinant kokios yra skrydžių sąnaudos.
Lietuvą pasiekti darosi vis sudėtingiau, nors ir turi ne vieną oro uostą. Ryga jau atitrūko nuo Vilniaus.
Oro bendrovė Air Baltic, pasitraukusi į Rygą, padidino skrydžių skaičių iš Vilniaus į Rygą iki šešių skrydžių per dieną idant būtų galima pasiekti kitus Europos miestus, pakilo ir lėktuvo bilietų kainos.
Brussels Airlines domisi galimybe pradėti skraidyti į Vilnių iš Briuselio.
Laukiama pranešimo iš Aeroflot dėl galimų skrydžių Maskva-Vilnius.
Tikėtina, kad KLM gali pradėti skraidyti iš Amsterdamo į Vilnių.
Turkijos avialinijos pradėtų skrydžius į Vilnių, jei iš Vilniaus būtų vykdomi skrydžiai su SAS. Šiuo metu SAS skrydžiai iš Kopenhagos yra vykdomi į Palangą.
Apie skrydžius į Vilnių iš Kijevo svarsto dvi oro bendrovės.
Kitos oro bendrovės kaip Lufthansa, Estonian Air, Finnair, Czech Airlines, LOT ir kt . vykdo savo reguliarius skrydžius pagal nustatytus tvarkaraščius.
Jei turite klausimų, visada pasiruošę atsakyti Jums.
Oj tas Flylal,neaisku ar dar atgausim pinigelius
kaip ten buna bankroto atveju? Uzpildziau ir as forma. O mums,tai isvis nepasiseke,reikejo grist i UK,kaip tik dvi dienos po tos dziugios naujienos, tai sumokejom uz atgalinius bilietus £600 dar tokio prabangaus pasiskraidymo nesu turejus



Šiandien paaiškėjo, kad ir aš esu nukentėjusi nuo Flylal bankroto. Nors bilietų ir nepirkau. Šiandien valdžia atnešė pasirašti raštą dėl priedų prie atlyginimo sumažinimo, nes priedus mums "mokėjo" aviakompanijos, skraidančios VNO. T. y. mes gaudavom fiksuotą atlyginimą iš biudžeto plius priedą už aviacijos aptarnavimą. Ankščiau priedas prie algos siekė 70 proc, nuo mano atlyginimo, dabar bus 40 proc. dėl Flylal bankroto.
Pasirodo, kad meteorologinės informacijos teikimas irgi yra apmokamas iš oro uosto mokesčių.


Ir vis dar nenusprendzia kaip atlyginti zala.
Ar naujus bilietus pirktis, ar dar senus galima bus pritaikyt? Zmones juk keliaut susiplanave, o ta sutve ziuri tik nusimuilint.

Ar naujus bilietus pirktis, ar dar senus galima bus pritaikyt? Zmones juk keliaut susiplanave, o ta sutve ziuri tik nusimuilint.
Hmm.. Niekas ne kaltas, bet nepatogumu tikrai sukele....
. Tevas savaitgali kaip tik grizinejo po "Kilimanjaro" uzkariavimo, turejo su Flylal skristi is Amsterdamo i Vilniu...tai apsidziaugiau ji kad Flylal kol jis i Kilimanjaro lipo pasidare bankrotas.......ir skrydzio ne bus....Vienu zodziu, tikrai buvo galvos skausmas nauja rezervacija jam padaryti - Airbaltic internetu 2 kartus atmete rezervacija (ta prasme, is pradziu patvirtino, nuskaiciavo is korteles pinigus - o po valandos "sorry, cancelled" nors kortele buvo tvarkinga ir jau ne viena karta pirkau su ja)....
Kas idomu - yra rezervacijos patvirtinimas, elektroninis bilietas -atsispausdinau, viskas tvarkoj. O paskui i e-maila dienos begije atsiunte zinute kad rezervacija atsauke. Fantastika! reiskia jeigu as nebuciau dar patikrinus savo pasta, tai ne nezinociau....kad realiai as bilieto neturiu=)...i mobilu niekas nepaskambino, neperspejo....Saraskina kontora kazkokia.....Nuejau i biura, ten "nieko nezino". Jiems "dzin" kad 2 kartus nuskaiciavo pinigus, ir atsauke bilieta... ...Sako "pirkit pas mus biure" (kas yra 300 LT brangiau!! ir realiai jau pinigu neliko, nes jie 2 kartus jau paeme pinigus uz rezervacija!) arba "rasykit skunda" ....rrrrrrrrrrr..... Pagaliau pirkau "biure" ta bilieta.......tai "grizimas atgal tevui " pasidare ilgu ir "auksiniu"
..... Bet - svarbu kad grizo sveikas=)=) ir uzkariavo "Kilimanjaro"=)) o viskas kitas jau smulkmenos...dabar bent taip atrodo =)) Dabar liko tik laukti kol Airbaltic grazins pinigus uz atsauktus bilietus, ir kazkaip ismusti pinigus is Flylalo.......
...bet kas juokingiausia - Vilnius - "Europos kulturos sostine" siais metais, o tiesioginiu skrydziu neliko ne vieno!!!....no comments...




QUOTE(Aniutkinsss @ 2009 01 27, 15:54)
Hmm.. Niekas ne kaltas, bet nepatogumu tikrai sukele....
. Tevas savaitgali ..bet kas juokingiausia - Vilnius - "Europos kulturos sostine" siais metais, o tiesioginiu skrydziu neliko ne vieno!!!....no comments...

Ir Flylal- vienas rėmėjų.

QUOTE(Makalius @ 2009 01 27, 16:11)
Ne tame esmė 
Esmė tame, kodėl dabar kalti Flylal, kad 30 procentų negaunat? Ar jie kalti, kad bankrutavo?

Esmė tame, kodėl dabar kalti Flylal, kad 30 procentų negaunat? Ar jie kalti, kad bankrutavo?
Kaip tai nekalti? Taigi cia tycinis nusikalstamas bankrotas ir afera valstybiniu mastu. Tu paciu savininku "Flylal charters" ir dar 7 Flylal bendroves is to pacio lizdo klesti, o sita reguliariu reisu bendrove (astuntoji, ar tai devintoji Flylal - kuri tipo nieko neturi) ima is keliautoju pinigus, juos nuraso i kitas dukterines Flylal ir sau i kisenes, prasiskolina milijonus uz kitas paslaugas ir bankrutuoja. Cia didelis nusikaltimas ir teisesauga neturetu ziureti pro pirstus.
Ar nesidomi ziniomis?