Įkraunama...
Įkraunama...

Flylal - atsiliepimai

Bus toks bajeris, kad kol valdzia buvo senoji, Flylalas juos 3 metus kazkaip per pazintis papirkinejo kysiais ir gilino skolas, gautas pajamas ir turta nurasinejo i kitus isskaidytus savo Flylal'us. Kai pasikeite valdzia, atejo kitas ministras, aferos pradejo aisketi, buvo atimta licencija, sustabdyti skrydziai. Iseities uztat jau neber - bankrotas. Ka gi, turto ner - skolos nubraukiamos, isipareigojimai taip pat. Dar vaidina, kad i sunkia padeti bendrove pateko... Nusipelno kalejimo, o ne gailescio. mad.gif
Atsakyti
QUOTE(Makalius @ 2009 01 28, 02:51)
Ups, nesidomiu naujienomis paskutiniosiomis...

Na žiūrėk kaip viskas paprasta, patikrinsime, kaip moki skaityti tarp eilučių:

Bendrovė „flyLAL Charters“ įregistruota 2007 m. kovo 14 d.
Vienintelis bendrovės akcininkas yra AB „flyLAL Group Services“ 2008 m. spalio mėnesį „flyLAL Charters“ gavo vežėjo pažymėjimą ir licenciją oro susisiekimui vykdyti. Orlaivių parką veiklos pradžioje sudarys vidutinių nuotolių ir siauro fiuzeliažo klasikiniai „Boeing 737-300/-500“, „Boeing 757-200“ ir „SAAB 2000“ tipų orlaiviai.


Ką tai reiškia? Ogi reiškia tai, kad Flylal , kuris skraido reguliariais skrydžiais senų seniausiai neturi lėktuvų ir juos nuomuojasi iš Flylal charters. O kadangi charteriai priklauso tiem patiem savininkams, galima lėktuvus nuomuotis ne už rinkos kainą, o tarkim už dvigubą ar net trigubą rinkos kainą. O ir kitos paslaugos imamos iš tai pačiai grupei priklausančių įmonių. Kur garantija, kad už paslaugas buvo nepermokama? Rezultate Flylal reguliarūs turi 40 mlj skolos savo akcininkams, 20 mlj skolos kitiems tiekėjams ir aišku krūva nuskriaustų žmonių. Na pvz kad ir tai -

„flyLAL“ įmonių grupei priklausanti kelionių agentūra pernai augo daugiau nei dvigubai

http://www.delfi.lt/...php?id=20297007

Kur garantija , kad bilietų pardavimui per šia kelionių agentūrą nebuvo suteiktos superinės nuolaidos?

Kodėl buvo pardavinėjami bilietai gruodžio ir sausio mėnesį, nors buvo aišku, kad Flylal neskraidys? Tai mes žinojome, o tarkim baltarusiai buvo šoke, kai pasakiau, kad Flylal turi problemų. Ar tai nėra sukčiavimas, kuris kvepia baudžiamuoju kodeksu?
Atsakyti
Na vagražu:

http://www.alfa.lt/s...009-01-27_18-30

Aš apie tai girdėjau, bet kad taip... Žodžiu kad klientai atgautų pinigus už bilietus nėra valčių...
Atsakyti
QUOTE(Udrius @ 2009 01 28, 09:03)
Ogi reiškia tai, kad Flylal , kuris skraido reguliariais skrydžiais senų seniausiai neturi lėktuvų ir juos nuomuojasi iš Flylal charters....
„flyLAL“ įmonių grupei priklausanti kelionių agentūra pernai augo daugiau nei dvigubai


blink.gif Wow! Aciu uz info.... Turejau minti, kad kazkokiu "nesvarumu" buvo tam Flylale, ypac kai pranese kad valstybe uz 1 LT atsisako pirkti, o paskui kazkokia kompanija is Europos beveik pirkdavo....ir atsisake. Bet kad taip "nesvaru" butu doh.gif Prigrebe pinigu hebra, o paskui "Sorry Michael, business"... smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Udrius @ 2009 01 28, 10:03)



Ką tai reiškia? Ogi reiškia tai, kad Flylal , kuris skraido reguliariais skrydžiais senų seniausiai neturi lėktuvų ir juos nuomuojasi iš Flylal charters.



nu ne taip is tiesu, nes jei ne sis susidomejimas flyLALu ir jo bankrotu, kitaip tariant, jei viskas, kaip ir anksciau slystu pro pirstus, flylal charters sekmingai galetu vengti mokesciu (oro uosto ir kt.) ir nerizikuotu savo turimu turtu, flyLAL charters tik naudoja minetus orlaivius, jau tik boeingus, is kitos grupei priklausancios imones, kuri nevykdo jokios kitos veiklos, tik uzsiima lektuvu nuoma smile.gif zodziu, lektuvai saugiose rankose biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Garsink @ 2009 01 18, 14:50)
"Those who have made bookings by credit card should contact their card provider concerning refunds, All other claims (such as debit card and cheque payments) should be made, in writing, to the company liquidators."

Na zodziu reiketu cia sitoje temoje kazkokio bankiniu korteliu/kreditiniu korteliu turetoju teisiu zinovo smile.gif


Na nesu as bankininke, bet toje pacioje baloje sedziu. Pirkau FlyLAL bilietus is Airijos ior mokejau kreditine. Tai viskas ka bankas padare tai issiunte charge back claim FLYLAL'ui. Taciau kol FlyLAL'as neatiduos pinigeliu bankui, bankas is savo kisenes nieko panasaus nedengs. Na nebent pas jus yra auksine arba platinine kreditine. Tokiu atveju korteles draudimas gali padengti. Man banke pasake kad garantiju kad atgausiu pinigelius nedaug
aggressive.gif
Atsakyti
"flyLAL" klientams siūlo po 500 Lt, kaltina Susisiekimo ministeriją
http://vz.lt/Default...;ref=newsletter
Atsakyti
QUOTE(*Laurusha* @ 2009 01 29, 14:06)

QUOTE(Garsink @ 2009 01 18, 14:50)
"Those who have made bookings by credit card should contact their card provider concerning refunds, All other claims (such as debit card and cheque payments) should be made, in writing, to the company liquidators."

Na zodziu reiketu cia sitoje temoje kazkokio bankiniu korteliu/kreditiniu korteliu turetoju teisiu zinovo smile.gif
*



Na nesu as bankininke, bet toje pacioje baloje sedziu. Pirkau FlyLAL bilietus is Airijos ior mokejau kreditine. Tai viskas ka bankas padare tai issiunte charge back claim FLYLAL'ui. Taciau kol FlyLAL'as neatiduos pinigeliu bankui, bankas is savo kisenes nieko panasaus nedengs. Na nebent pas jus yra auksine arba platinine kreditine. Tokiu atveju korteles draudimas gali padengti. Man banke pasake kad garantiju kad atgausiu pinigelius nedaug
aggressive.gif


Man bankas grazino pinigus po mazdaug 10 dienu uz visa sita daikta, ir grazino tai kas buvo moketa ne su kreditine kortele, o su visa virtuonu, tai ka mokejau su kreditine kortele dar laukiu banko grazinant (tiesa kreditine yra maestro ir hansa banko, virtuonas seb'o). Kazkaip mane labai nustebino seb'o greitis tuos pinigus grazinant, juolab, kad suma buvo virs 10k . Dabar belieka sulaukti hansa banko sprendimo, o as tikrai manau, kad jis bus teigiamas smile.gif
Atsakyti
"flyLAL" nori atgauti vežėjo licenciją blink.gif
http://vz.lt/Default...mment=1#comment
Atsakyti
Įdomu, ar atgausim pinigus? g.gif Gavau tokį laišką:

pranešame, kad nuo š.m vasario 27tos dienos prasideda „flyLAL – Lithuanian Airlines" bankroto procesas, kartu su juo prasideda ir patirtų nuostolių kompensavimas bilietus praradusiems asmenims. Taip pat yra numatytos papildomos kompensacijos, kurių dydis priklauso nuo įsigyto bilieto vertės pagal Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr.261 (plačiau http://www.flylal.co...K_20090121.pdf). Už nukentėjusių asmenų registravimą atsakingas paskirtas AB „flyLAL – Lithuanian Airlines" bankroto administratorius Arvydas Žemaitis. Registracija vyksta elektroniniu paštu Zemaitis@int.lt. Laiške nurodykite pirktų bilietų duomenis taip pat prie el. laiško prisekite bilietus pirkusio asmens tapatybės dokumento (ID kortelės) abiejų pusių kopijas. Su Jumis bus susisiekta 72 valandų laikotarpyje, kai bus suskaičiuota Jūsų patirtų nuostolių bei kompensacijos suma. Dėl daugiau informacijos kreipkitės pas bankroto administratorių Arvydą Žemaitį (Zemaitis@int.lt). Atsiprašome už patirtus rūpesčius.
Atsakyti
TIK NESIUSKIT JOKIU DUOMENU!!!!!!!!

Cia eme siausti sukciai. Fly-lal dar jokio bankroto administratoriaus neturi, kol kas procesas tebevyksta.

Laba diena,



pranešame, kad kai kurie „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientai elektroniniu paštu gavo klaidinančius pranešimus apie tai, kad neva nuo vasario 27 d. prasidės bendrovės bankroto procesas ir kad jau yra paskirtas bankroto administratorius.



Mes kategoriškai atsiribojame nuo tokios informacijos sklaidos ir užtikriname, kad tokio pobūdžio pranešimų neplatinome. Skrydžių bendrovės „flyLAL – Lithuanian Airlines“ turimais duomenimis, teismas dar nėra priėmęs nutarties dėl bankroto bylos iškėlimo AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ir dėl bankroto bylos administratoriaus paskyrimo.



Atkreipiame dėmesį į tai, kad oro bendrovės vardu platinamuose klaidinančiuose pranešimuose prašoma nurodytu adresu siųsti informaciją apie nepanaudotus skrydžio bilietus ir prašoma atsiųsti asmens tapatybės dokumentaų kopijas. Raginame keleivius būti atsargiais ir neteikti savo asmens duomenų, prieš tai neįsitikinus, jog tai yra saugu. „flyLAL – Lithuanian Airlines“ neprašė savo klientų pateikti asmens tapatybės dokumentų kopijų.



Primename, kad informaciją klientams „flyLAL – Lithuanian Airlines“ teikia el. paštu info@flylal.com ir telefonu +370 5 2525019 (darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val.). Oficialius bendrovės pranešimus galima rasti interneto svetainėje www.flylal.com



AB “flyLAL – Lithuanian Airlines”



Atsakyti
QUOTE(Smurka @ 2009 02 25, 21:04)
Įdomu, ar atgausim pinigus? g.gif Gavau tokį laišką:

pranešame, kad nuo š.m vasario 27tos dienos prasideda „flyLAL – Lithuanian Airlines" bankroto procesas, kartu su juo prasideda ir patirtų nuostolių kompensavimas bilietus praradusiems asmenims. Taip pat yra numatytos papildomos kompensacijos, kurių dydis priklauso nuo įsigyto bilieto vertės pagal Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr.261 (plačiau http://www.flylal.co...K_20090121.pdf). Už nukentėjusių asmenų registravimą atsakingas paskirtas AB „flyLAL – Lithuanian Airlines" bankroto administratorius Arvydas Žemaitis. Registracija vyksta elektroniniu paštu Zemaitis@int.lt. Laiške nurodykite pirktų bilietų duomenis taip pat prie el. laiško prisekite bilietus pirkusio asmens tapatybės dokumento (ID kortelės) abiejų pusių kopijas. Su Jumis bus susisiekta 72 valandų laikotarpyje, kai bus suskaičiuota Jūsų patirtų nuostolių bei kompensacijos suma. Dėl daugiau informacijos kreipkitės pas bankroto administratorių Arvydą Žemaitį (Zemaitis@int.lt). Atsiprašome už patirtus rūpesčius.



geras, as nieko panasaus negavau. tik balandzio menesi kai paskelbe bankrota - atejo rastas, kad visus dokumentus issiusciau i kauna, i Bankroto biura, kuris pereme Flyalal byla.
iki siol laukiu ir nieko neatgavau(siunciau dokumentus registruotu laisku, kad isitikinciau kad gau).
net nesitikiu kad ka nors atgausiu. verysad.gif
Atsakyti