Pasiūliau mestelt repliką apie impotenciją, nes jūs mestelėjot, kad tos, kurios naudoja KT, paleistuvauja. Manau, palyginimas labai lygiavertis.
Apie įžeidimą-įsižeidimą. Tamstos replikos ne skauda. Tiesiog, panašios replikos pirmiausia yra nekultūringos. O kultūra sugalvota tam, kad žmonėms bendraut būtų malonu. Pvz: kažkas šalia krapšto nosį ir raklinėja turinį - gi nekenkia, bet erzina, nemalonu. Na ir kokios tame giluminės priežastys gali būt? Ir jau paskui visai nesvarbu, kokias giliamintiškas įžvalgas dėstys, matysi tik tą nosies rakinėjimą ir erzinsies. Manot, ne?
O apie prisitaikymą sau - kad turėjot galvoje galbūt ne visas ar pan, kad kas nori, tas prisitaiko, o kas neprisitaiko - yra elementarūs logikos dėsniai. Jei rašot ,,tos'', vadinasi, lygiavertiškai būtų ,,visos tos, kurios....''
Pabandykit įsivaizduot, jei programuojant taip rašytumėt, kaip tą ,,tos, kurios vartoja KT'' suprastų kompiuteris? Gi tikrai ne taip, kad gal ne visos, kurios vartoja, gal ten kažkurios..
Jūsų pvz apie gražias, ar storules - vėlgi - bakstelėjus į grupę žmonių, mestelt - ei jūs, pabaisėlės, arba storulės - manot, tas būtų kultūringa pastaba, galinti inicijuot normalią, pagarbią diskusiją?Neva tos, kurios prisitaikys, įsižeis, o kurios neprisitaikys - gražiai bendraus, lyg niekur nieko?
Apie pasukiojimą pirštu prie smilkinio - pati ir atsakėt, kodėl, uždavus tokį toną, diskusija ir nuriedėjo piršto sukiojimo ties smilkiniu takeliu..
Jus sumetet i kruva vsisikai nelygintinus dalyksu, viena yra liga, isvaizda, kita jo elgesys, ka jis pats nusprendzia ir net uz tai moka pinigus pvz perka KT. Taigi nei su impotencija, nei su isvaizda, cia nera ka lyginti. Nebent paskayciau, kad nuo alaus kyla impotencija butu teisingas teiginys, ar ka izeistu, tai velgi butu akcenta si zmogaus elgesi?
Lygiai tas pats buvo pasakyta del KT, jie kenkia sveikatai ir moterys juos dauguma naudoja, kad neturetu vaiku ir galetu megautis seksu, kas yra paleistuvyste. Pagal kataliku religija KT yra negalima naudoti. Jie irgi sako, kad zmogus net su geiduliu ziurintis ne i savo zmona/vyra jau paleistuvauja, jie irgi jus izeidineja?
Taip pat suplakat nelygintinus dalykus i tai, kas kulturinga, kaip pagal jus baznycia kulturingai pasako, kas paleistyvauja? fiziologinia dalykai ir tiesos pasakymas nera tapatu, Aisku reikai zinoti vieta ir laika, gyvenime tikrai neaiskinciau zmonem tokiu dalyku, ka cia sneku, bet tam ir yra formumas, kur nori skaitai nori ne, gali praleisi, kieno tekstai nepatinka, ir asmeniskai siaip niekam netaikau cia, kas ka nori prisitaiko pacios ir tai viska ka parsiau dugaum abuvo del mzoniu klausimu, pacios klausia, paskui pacios aikcioja , ra ne juokinga? Ir man tiesa svarbiau, nei malonus bendravimas, nebent jums labiau patinka saldus melas, bet cia jau skonio skirtumas ar ne?
O sugebejima priimti ar nepriimti asmeniskai rodo tik zmogaus branda. Galima daug apie ka kalbetis, bet gali pie tuos dalykus kalbetis kaip apie kazkokius objektus, arba is kart matuotis asmensikai ir reaguoti asmeniskai.