QUOTE(Sapnu_Mergaite @ 2010 02 01, 20:51)
1. Ziną Gaidienę (Finansų apskaita)
4. Vincentas Vobolevicius (Statistinė duomenų analizė)
5. Linas Turauskas (Statistinė duomenų analizė)
Gaidienė savo dalyką žino ir perteikia neblogai. Problema buvo ta, kad ji turėjo dėstyti anglų kalba, o tą kalbą buvo dar nelabai įvaldžiusi. Nežinau kaip dabar. Beje, ji pirmoji parodė, kas tai yra open book exam ir kad tai tikrai ne juokai. Daug kam nepasisekė, nes nusprendė, kad bus tas pats, kas nusirašinėti

Šiaip geras dalykas, išmoksti daug praktinių dalykų.
Vobolevičius man pasirodė labai nuobodus. Pats mokslas nėra iš itin įtraukiančių, bet dėstytojas dar labiau jį sunuobodino...
Turauskas supažindino su visai kita Statistinės analizės puse. Paskaitų lankomumas buvo kone šimtaprocentinis, nes dėstytojas nerealiai charizmatiškas, sugeba dalyką perteikti įdomiai ir prideda daugybę praktinių dalykų iš savo patirties. Praktinis šio dalyko darbas taip pat buvo puikiai organizuotas ir nors teko dirbti tikrai daug, jaučiausi nerealiai daug gavusi...
Dėl konspektavimo - aš taip pat pritariu, kad gerai, jog nereikia rašytis VISKO, ką dėstytojas sako, kad daug grupinių darbų, praktinių projektų, kada išmoksti darydamas, bandydamas, ne tik aklai kaldamas. Gerai, kad gali per paskaitą susikoncentruoti į tai, kas sakoma ir pasižymėti nebent minimaliai, papildomus dalykus. Esu taip pat girdėjusi ir iš darbdavių, kad ISM studentai nėra akli kalikai, kaip iš kitų universitetų, bet nebijo klausinėti, papildyti, pastebėti. Manau, kad iš dalies tai sukuriama būtent palyginti neformalaus bendravimo su dėstytojais paskaitų metu.
Tai tiek mano prisiminimų iš bakalauro... Įdomu, ar viskas ISM kaip seniau, ar daug kas pasikeitė.