Galiu papasakoti savo atvejį su rankine. Pirkau rankinę gegužės mėn. o rugsėjo mėn. pamačiau, kad apatinė odos dalis nusitrynusi ir išlindę strypukai. Aišku nueinu į parduotuvę, parodau. Sako kada pirkot? Kai pasakiau datą, man griežtai pasakė, kad jokiu būdu po tiek laiko niekas nieko negrąžins..... Na negi aš dabar su jais eisiu muštis.... Gerai, sakau, va čia mano prašymas. Vienas Jums, o kitą grąžinkit man su registracijos data bei parašu, kad gavot. Pardavėja paėmė prašymą ir liepė palaukti. Paskambino kažkam ir papasakojo kad gavo prašymą, kur surašyti visi kodekso straipsniai

. Pakalbėjus grįžo ir sako, gerai mes paimsim rankinę ir jums paskambinsim.
Po kelių dienų skambina ir prašo ateiti į parduotuvę. Nuėjis ji sako, kad savininkas liepė grąžinti man rankinę ir 30 proc. Aš sakau, o ką aš su Jūsų tais 30 proc. veiksiu????? Sakau, tada man taip raštiškai ir parašykit... po mano tokio prašymo buvo grąžinta visa suma už rankinę
Drąsiai eikit ir reikalaukit grąžinti arba taisyti daiktus. Jie tą daryti privalo!!!!!!!!!!! Tik nereikia su jais pyktis. Padėjai popierį ant stalo ir viskas