QUOTE(janna @ 2006 09 15, 07:54)
Gal konkreciau, atsiprasau pasikartosiu, kokie + ir - vienokio ir kitokio gyvenymo???? Ir dar (vel gi pasikartosiu is praeitos temos) konkreciu gyvenimo aspektu:
1. teisiniu (juridiniu),
2. moraliniu (religija, dora ir pan.),
3. psichologiniu (sielos komfortas ir pan.)
4. na gal dar ir buitis????
Aš tai mislyju, kad yra tep:
1. Kalbant apie teisį - abejais atvejasi i kap žmones apsiženijį i kap ne - galima normaliai viskų apsiforminti kad nebūt prabliemų, an to i yr natarai. Mumis gi jau esam auropaj za ty, kap žinia, i tuos, kur susidėja gyvena, žiūri kap i narmalius žmonis. I pas mus jau kad i banki imant paskolų, jau yra atskirai langelis i sutuoktinimas i sugyvintiniams. I ligoninėse niekas ty tep nuo durų neveja jai sakai, kad esi žmona, niekas neliepia sunešt visų papierių. Ba žmona, kap žinia, gali turėt i sava pavardį, tuose naujose korčikėse štempelia nieks nebededa, a sutuoktuvių liūdijima i ženota būdama reta katra su savim tampasi. Taigi, jai su natarais draugausi, tai tau jokia skirtuma - susiženijus a ne. Nu, gal biškį popierių daugiau kartais, ale jų i tep visur krūvas tvarkyt raikia, tai vienu daugiau a mažiau - kokis skirtumas.
2. A vat maraliniu aspiektu, sakyč, i yr pats didžiausias skirtumas pas mumi, a boba apsiženijus a ne. Tep jau mes buvam įpratį gyvent, kad visi turi būt vienodi, kap pagal kurpalį atrėžti, a bobas - ypač. Ne jokia ne paslaptis, kad apie sugyvintines mana i daugumas jumis karta mislyja, kad anos yr pragara išperas, palaistuvys, Sodoma i Gomora kartu paėmus. Žmona yr laikoma ščyra, dora i pavyzdys moterystės, nesvarbu, kokia ana iš tikro yr. A va sugyventinė - tai jau kap i žemesnis laiptelis, ana brakuota, ba nesilaika tradicijų i papračių. Yr tam tikras brakuotų bobų kategorijas: senmergės, apsiženijasios bevaikes, išsiskyrusias i sugyventinys. Ba jos nukrypę yr nuo teisinga kelia - būti vyra žmona i vaikų motina. I už tai kiti jas muša. Negali mušt rankam, muša ležuviais. Todėl boba turi būt labai atspari, stiprių nerva i pagalasta ležuvia, kad atsilaikyt prieš tokį spaudimų. Jaunesnėj kartoj tas mažumą jau keičias, ale visvien yra riba - "pagyvinsim a paskui tuoksimes". I aš, sakyč, kad jaunams mergams iki kokių 25 metelių tikrai geriau apsiženyt, negu visų gyvenimų būt sugyventinėm dėl tas priežasties: bobas jas tep ležuviais nabages užplaks, kad anos praras bet kokių gyvenima džiaugsmų, iš to strioko apsiženys (kiek va verkiančių forumi "Anas neima many"), tada pasijus nuveikį tokį didelį darbų, kap per alimpijadų gavį auksinį medalį i pačios pradės aukštyt ženatvę i pliekt ležuviais tas, kurios gyvena tep, kap jos pačias kažkada gyvena. A vyresnės bobas, kurios jau turi sava nuomonį apie viskų, turi sava darbų, gyvena an sava subinės yr savarankiškas - toms mažna i nesiženyt, ba anos jau sustiprėjį yr, anos atsilaikis, kad i kas ką anoms besakytų.
3. Šnekant apei psikaluogijų, nu ty apie tai, kas an dūšias gera, tai tas yr susijį su 2 punktu. Bobai, kuriai svarbi sosiedų i giminių nuomonė, niekad nebus an dūšios gera, pakol ji gyvins susidėjus i ją visi pirštais badis. Boba, kuriai nusipjaut an sava kaimelia nuomonės, tąjį dūšias kumforta suranda ne kitų bobų nuomonės api save, a sava nuomonėj api pasaulį. Taigi, anos kumfortas nepareina nuog to, susiženijas ana , a ne.
4. A kų buitis? A tu su diedu, a be diedo - visvien raiks i sava lėkštes mazgot, i paėst pasidaryt, i undarokus išsiskalbt, i galvų da sukt, kap pečiaus kaminų griūvantį suremantuot. A jai atsiranda zdotnas i razumnas diedas, tai su juo mažna susirokuit, koius darbus kas buityj daris. Tai yr susitarimas. a susitarimas nuo štempelia an sutuoktuvių liūdijima nepriklausa. Jai razumnas diedas norės, kad tu anuom buityj pasirūpintai, tai i jis tavim rūpinsis. A jai diedas yr durnas i mislyja kad tik tu aną turi apšokinėt, tai jam bus vienodai tas štempelis. I jai tu būsi durna i norėsi bet kokiu spėku tą durną diedą palei save išlaikyt, nu tai i šokinėsi api aną, a su štempeliu a be jo. A jai būsi razumna, tai durną diedą išspirsi lauk, nesvarbu a tu susiženijus a ne, i gyvensi pati sau kap ponia. Va tep va!
Papildyta:
QUOTE(Beigbeder @ 2006 09 15, 10:02)
Matau, kad tamsatai JAdvygai patinka tik pritariancios nuomones, kaip sakoma , nori but glostoma pagal plauka, o jei kas ne su tavim, reiskia pries tave? Viena nuomone - viena tiesa. Va cia tai jau tikrai juokinga 

Puonia miela, prašam nemaišyt dvejų dalykų: sava nuomonės turėjimų i kita nuomonės užglušinimų. Sava nuomonį ašei turiu i ginsiu ją, kap saka, i ragais i kanopam. Tokia jau aš esu. Kara boba. Ką padarysiu, tokis jau mana karakterius par ilgus gyvenima metus susidelioja. Tačiau raiktų pastebėt, kad nei vienas kitokias nuomonės aš neglūšinau i neliepiau da niekam nei užsičiaupt nei patylėt nei kitap kalbėt. A man kitap kalbėt jau liepė. Tai kas čia kų glušina? Aš esu tiesi boba i kalbėsiu tep, kap man patinka. Ale i kitos bobas turi tokių pačių teisį kalbėt tep, kap anoms patinka. Tačiau jos tegu nesitiki, kad jai mana i jų nuomones išsiskirs, aš kukliai i droviai akis nulaisiu i sakysiu: 'Nu tai jau tep tep, ponia gerbiamoji..." Šita nebus! An to aš i Jadvyga Peliauckų, paprasta boba iš kaima, kad sakyčia viska tep, kap mislyju. A va jai būč užsiregistravus ne kap Jadvyga, o kap "gėlela rūtela", tada mažu i kalbėčia balsų paploninus i vaikšiočia palei jumis su ponia Klimantina an pirštų galų.