Mano mergička pažysta raideles nuo 3 metų kažkur. Dabar jai jau greitai 4 ir išskiria pirmą žodžio raidę, pažysta visas raides ir visus skaičiukus ir beveik visus moka parašyti (diddžiosiom spausdintinėm). Jai labai patinka mokytis pažinti ir rašyti raideles ir skaičius, nes mes tai darom žaidimo forma. Aš jai nuperku spalvinimo knygutę, kur pagal piešinukus reikia atpažinti raides ir jas parašyti. Beto ir darželyje juos moko. Turėtų dukrytė jau greitai pradėti jungti raides ir skaityti žodžius.
QUOTE
Meilė,2006 12 03, 11:45
Mano mergička pažysta raideles nuo 3 metų kažkur. Dabar jai jau greitai 4 ir išskiria pirmą žodžio raidę, pažysta visas raides ir visus skaičiukus ir beveik visus moka parašyti (diddžiosiom spausdintinėm). Jai labai patinka mokytis pažinti ir rašyti raideles ir skaičius, nes mes tai darom žaidimo forma. Aš jai nuperku spalvinimo knygutę, kur pagal piešinukus reikia atpažinti raides ir jas parašyti. Beto ir darželyje juos moko. Turėtų dukrytė jau greitai pradėti jungti raides ir skaityti žodžius.
Mano mergička pažysta raideles nuo 3 metų kažkur. Dabar jai jau greitai 4 ir išskiria pirmą žodžio raidę, pažysta visas raides ir visus skaičiukus ir beveik visus moka parašyti (diddžiosiom spausdintinėm). Jai labai patinka mokytis pažinti ir rašyti raideles ir skaičius, nes mes tai darom žaidimo forma. Aš jai nuperku spalvinimo knygutę, kur pagal piešinukus reikia atpažinti raides ir jas parašyti. Beto ir darželyje juos moko. Turėtų dukrytė jau greitai pradėti jungti raides ir skaityti žodžius.
Ir labai viskas gerai. Žaisdama palaipsniui, natūraliai išmoks, ką turi mokėti darželinukas.
Jei vaikas nesidomi raštu, beprasmiška jį versti. Gal jis ką nors kitką mėgsta: įnikęs konstruoja lego, karpo-klijuoja popierių, piešia? Šioje veikloje t.p. lavėja smulkioji motorika, akies-rankos judesių koordinacija, mąstymas.
Mano penkiametis, tai pavienes raides pažįsta, skaičius iki 10 pažįsta, skaičiuot moka dugiau nei iki 20. O vakar pastebėjau, kd jis jau moka spausdintines raides rašyt
- didžiąsias ir mažąsias. Šiaip jis labai uždaras, todėl sunku ką ir pasaky
t. Reikia leist jam pačiam su laiku parodyt ką moka, o kitu atveju, jis sakys, kad ne.



QUOTE(klopedija @ 2006 12 02, 23:51)
Svarbu, kad turėtų motyvaciją mokytis, gebėtų valingai susikaupti (ne tuomet, kai kažkuo susidomi, o tuomet, kai reikia) ir išlaikyti dėmesį ilgą laiką (15-20 min ir ilgiau).
va dėl dėmesio išlaikymo ilgam tai turim bėdą


Sveikos mamytės. Mano Erikui 5 metai jis moka rašyt savo vardą mama tėtė . o Skaityt dar ne , bet skaičiuoja iki 100 teisingai, labai gera atmintis.
Tačiau begalo isdykes vaikas, net darzeli neklauso , del to labai nesmagu man pries aukletojas. Bet ka jau padarysi berniukas yra ir tiek .
Sekmes visom ir kantrybes su tais padauzom


Mano mergina raides pazysta visas jau paraso savo varda ,mama ,tete aisku gali parasyt ir ilga laiska jei as sakau kokias raides rasyt.Suskaiciuot iseina kol kas tik iki 20,o parasyt iki 10
Bet mes gyvenam ne LT ir darzelyje ja moko ne lietuviskai tai gal uztatat negalim daug kuo pasigirt


5 metų skaitė nesudėtingus žodžius didžiosiom spausdintinėm raidėm. 5,5 jau išmokom skaityti ir mažosiom. Dabar skaito viską (6m) tik, žinoma, lėtai.
Na musu 5-metis tik skaiciuoti moka
Ir tuos darzelyje ismoko
Na as taip galvojau-jei darze nemoko-gal nieko baisaus
Del kantrybes-jis toks nenustygstantis, o jei dar nepasiseka-irgi meta darbus salin
Kaip ismokyti
Jolanciuk, ir as atsakymo neturiu



Del kantrybes-jis toks nenustygstantis, o jei dar nepasiseka-irgi meta darbus salin



maniskis 5 metu zinojo jau visas raides, bet kaip reikia sudeti is raidziu zodi suprato tik neseniai(6 m). Moka jau skaityti, bet letai ir nedaug, nes truksta kantrybes, o dar jeigu neiseina , tai isvis

QUOTE(jolančiukas @ 2006 12 07, 10:51)
va dėl dėmesio išlaikymo ilgam tai turim bėdą
jeigu panelei nesiseka padaryti užduotėlės tai numeta nebaigus- nebeįdomu pasidaro. Kalbam kad pradėtą darbelį reikia pabaigti, baigiam, bet be didžiulio noro. Vat kaip ją išmokyti užbaigti, nenumesti darbelio? Ne į temą gal klausimas, bet gal kas patars 


Geriau neversti daryti užduotėles, jei nenori vaikas. Atšoks noras, tai vėliau bus sunku sudominti. Žinau vieną mergaitę, jai dabar 6,5m ir neturi jokio noro mokytis nei raidžių nei skaityti. Priežastis gali būti, kad mama bandydavo pamokyti, kai ji to visai nenorėdavo.
O dėmesį pradžioj užteks jei sukaups 10-čiai min(o ne iš karto 20min)
Tiesa, gal per ilga užduotėlė arba jų per daug?
QUOTE
mutti,2006 12 07, 16:18
Geriau neversti daryti užduotėles, jei nenori vaikas. Atšoks noras, tai vėliau bus sunku sudominti.
Geriau neversti daryti užduotėles, jei nenori vaikas. Atšoks noras, tai vėliau bus sunku sudominti.
Visiškai teisinga mintis. Geriau paskatinti sužaisti žaidimą su kokia nors užslėpta užduotėle. Tegul vaikas kažką paaiškina kokiam nors Kempiniukui (jis gi visiškas kvaišelis), kitam multikų personažui ar mėgiamam žaisliukui. Vaikas pajus savo vertę ir pasitenkinimą, atsiras motyvacija "nerti į mokslo gelmes" (na ir pasakiau

QUOTE(mutti @ 2006 12 07, 16:18)
Tiesa, gal per ilga užduotėlė arba jų per daug?
nu kad mum panašiai ir gaunas 10 min., neverčiu jos niekada- užduotėles darom tik tada kai pati to nori


QUOTE(klopedija @ 2006 12 07, 19:01)
Tegul vaikas kažką paaiškina kokiam nors Kempiniukui (jis gi visiškas kvaišelis), kitam multikų personažui ar mėgiamam žaisliukui. Vaikas pajus savo vertę ir pasitenkinimą, atsiras motyvacija "nerti į mokslo gelmes" (na ir pasakiau
).

super idėja, būtinai pabandysiu
