As tik galvoju ,kad iki ko dasivaziavo ta "mokytoja",kad ja aptarineju internete
Tai va noriu pasigirt ,kad visa mano istorija kaip ir baigiasi
nuejau pas valdzia nieko per daug neaiskinau,nejuodinau mokytojos ,tiesiog pasakiau jei neperkeliat pas kita mokytoja nuo rugsejo 1 iseinam lauk
aisku klausinejo ,kas ir kaip sako gal ka naujo isgirsim
Tikiuosi gerai pasielgiau ,beto lygtai girdejau dar vienas berniukas zada iseit -tai per metus 4 vaikai bus pabege-manau reiketu direktorei gerai pagalvoti kas vyksta
QUOTE(oksaniuksxxx @ 2011 06 26, 19:45)
As tik galvoju ,kad iki ko dasivaziavo ta "mokytoja",kad ja aptarineju internete
Tai va noriu pasigirt ,kad visa mano istorija kaip ir baigiasi
nuejau pas valdzia nieko per daug neaiskinau,nejuodinau mokytojos ,tiesiog pasakiau jei neperkeliat pas kita mokytoja nuo rugsejo 1 iseinam lauk
aisku klausinejo ,kas ir kaip sako gal ka naujo isgirsim
Tikiuosi gerai pasielgiau ,beto lygtai girdejau dar vienas berniukas zada iseit -tai per metus 4 vaikai bus pabege-manau reiketu direktorei gerai pagalvoti kas vyksta
Kai buvo mažesnė ir mano mergytė niekaip negalėdavo susikaupti ar atlikti užduotį kur reikia daugiau kantrybės (sudėlioti delionę, nuspalvinti). Didžiausia bausmė - ramiai pasėdėti. Nerimavau.... Tai praėjo. Kartai ir dabar nesusikaupia, patingi, randa priežasčių neskaityti.... Dėl daiktų pametimo - visiškai išsiblaškiusi. Jau nekalbu apie parkerius, pieštukus, trintukus... prieš kelias dienas uniformą mokykloje pametusi buvo
bet čia padėjo toks dalykas - pirmus du daiktus nuperku aš, nes kaip mama privalau pasirūpinit, o jei tuos pameta, kiti perkami iš jos santaupų. Buvo taip atsitikę. Paėmiau, nupirkau parkerį ir grįžusi namo padaviau jai čekį ir paprašiau (pareikalavau) atiduoti man piningus (tai buvo 2 klasėje spalio mėnesį). Žinokit tą parkerį saugojo kaip nežinia ką
taip pat su visais dalykais (aišku proto ribose). tai padėjo. Bet vis tiek dar sugeba pamesti ar palikti kur nors.... iš prailgintos grupės tai po 2 savaičių siuvinėjimo siųlus namo parnešė, vis pamiršdavo pasiimti...
Pykstamės kartais dėl to. Bet prisimenu savo sese, kuri net suaugusi sugebėdavo viską pamesti o ir dabar geba nieko namie nerasti būdama visiškai suaugusi...
Pykstamės kartais dėl to. Bet prisimenu savo sese, kuri net suaugusi sugebėdavo viską pamesti o ir dabar geba nieko namie nerasti būdama visiškai suaugusi...
QUOTE(Staigmena @ 2012 11 16, 20:35)
Kai buvo mažesnė ir mano mergytė niekaip negalėdavo susikaupti ar atlikti užduotį kur reikia daugiau kantrybės (sudėlioti delionę, nuspalvinti). Didžiausia bausmė - ramiai pasėdėti. Nerimavau.... Tai praėjo. Kartai ir dabar nesusikaupia, patingi, randa priežasčių neskaityti.... Dėl daiktų pametimo - visiškai išsiblaškiusi. Jau nekalbu apie parkerius, pieštukus, trintukus... prieš kelias dienas uniformą mokykloje pametusi buvo
bet čia padėjo toks dalykas - pirmus du daiktus nuperku aš, nes kaip mama privalau pasirūpinit, o jei tuos pameta, kiti perkami iš jos santaupų. Buvo taip atsitikę. Paėmiau, nupirkau parkerį ir grįžusi namo padaviau jai čekį ir paprašiau (pareikalavau) atiduoti man piningus (tai buvo 2 klasėje spalio mėnesį). Žinokit tą parkerį saugojo kaip nežinia ką
taip pat su visais dalykais (aišku proto ribose). tai padėjo. Bet vis tiek dar sugeba pamesti ar palikti kur nors.... iš prailgintos grupės tai po 2 savaičių siuvinėjimo siųlus namo parnešė, vis pamiršdavo pasiimti...
Pykstamės kartais dėl to. Bet prisimenu savo sese, kuri net suaugusi sugebėdavo viską pamesti o ir dabar geba nieko namie nerasti būdama visiškai suaugusi...
Pykstamės kartais dėl to. Bet prisimenu savo sese, kuri net suaugusi sugebėdavo viską pamesti o ir dabar geba nieko namie nerasti būdama visiškai suaugusi...
Ka padarysi.. as manau cia jau toks zmogus yra, nepakeisi. Maniskis antrokas, gali is namu i mokykla be kuprines iseiti, as begu paduodu is paskos. Karta su slepetem atejo is mokyklos
Supratau kad barti ji ir nuolat pamokslauti yra beprasmiska. Dabar mokomes atsakomybes jausmo, pamirsai - tai eisi be to daikto, paskui jau galvosi, duodu specialiai laiko vakare viska sudeti paciam (vadoveliai, piestukai, sasuviniai...). Nestoviu prie rubines, tegu kaip apsirengia, taip ir eina - pats gi supranta paskui kai be pirstiniu lauke pavaiksto, kad reikia i kisene juos ideti, nemetyti. Vienu zodziu po truputi "rimteja" vyrukas is savo patirties
Bet kad su mama pasnekejus, ji man pasake, kad ir as tokia issiblaskius maziuke buvau, dabar lygtais "peraugau"
Mamytes viskas pataisoma, o kas nepataisoma - tai mylekit vaika toks koks jis yra. Mamos palaikymas ir meile labai daug ka duoda gyvenime
Blogai kai vaikas klauso tik kitų nuomonės ir neturi savosios. Iš tikrųjų tai tokias"drauges" velniop tiktai,reikėtų,kad dukra atsakytų - "nu ir ką,aš bent mokausi,kad galėčiau dirbti,o jūs ir toliau nesimokykit,jei norit būt šlavėjos ar tuoletų valytojos". Na jei ji vistiek neklauso,tai ir net nežinau ką patart,pas mus tokių problemų nėra.
Na, aš tikrai mokausi gerai, ir mano draugės džiaugiasi už mane kai gaunu gerą pažymį, aš joms padedu mokytis, kai joms kas nors nesiseka. Aš tikrai nesigadinčiau savo ateities vien dėl draugių pašaipų. Manau, kad reiktu keisti kompaniją. Nors aišku klasėje gal ir nelabai koks pasirinkimas yra.. Galbūt yra draugės, kurioms rūpi vien mokslai, su jomis apie vaikinus ar madas nepašnekėsi, o toms, dabartinėms merginos draugėms nerūpi mokslai, jos plepa apie vaikinus ir madas... Net nežinau ką jums ir patarti, manau kad draugės pačios turėtu atsisėsti ir pasišnekėti apie tai..
cia dar vaikai, pas mus irgi taip budavo, nebuvau proto bokstas, bet mokejau pagrindus, kas ir yra svarbiausia
kai atejo kokia 9 klase, pradejom tyciotis is tu kurie nieko nemokejo, viskas apsiverte aukstyn kojom
ir visi stengesi ir gerai mokesi, gal ne visi bet jau dauguma, nes atejo i prota, o tokioje klaseje nera ko sunerimti
kai atejo kokia 9 klase, pradejom tyciotis is tu kurie nieko nemokejo, viskas apsiverte aukstyn kojom
Laba ,
biški psichologinis klausimas, bet psichologinis forumas labai neaktyvus, nepykit paklausiu čia, juolab kad su mokykla susiję.
Vaikas nehiperaktyvus, mokosi neblogai, nuo mažens pripratinome, kad ruošia pamokas tyloje.
Ir dabar penktokas-turim problemą. Jeigu tik klasėj netylu, arba jei,pvz kengura , raso kai koridoriuose pertrauka, viskas nieko sako neparašau, nes girdžiu tik triukšmą.Ieškau googlėj nieko nerandu. Gal kas rekomenduotumėt kokią knygelę, ar iš interento medžiagą, ar turite asmeninių patarimų.
Kaip išmokyti vaiką(11 m) susikaupti taip kad negirdėtų aplinkos.
Ačiū
biški psichologinis klausimas, bet psichologinis forumas labai neaktyvus, nepykit paklausiu čia, juolab kad su mokykla susiję.
Vaikas nehiperaktyvus, mokosi neblogai, nuo mažens pripratinome, kad ruošia pamokas tyloje.
Ir dabar penktokas-turim problemą. Jeigu tik klasėj netylu, arba jei,pvz kengura , raso kai koridoriuose pertrauka, viskas nieko sako neparašau, nes girdžiu tik triukšmą.Ieškau googlėj nieko nerandu. Gal kas rekomenduotumėt kokią knygelę, ar iš interento medžiagą, ar turite asmeninių patarimų.
Kaip išmokyti vaiką(11 m) susikaupti taip kad negirdėtų aplinkos.
Ačiū
Manau triukšmas trukdo visiems. Prašote patarimo, kaip susikaupti, kad negirdėtų triukšmo
, kažin ar kas mokate taip? O jūs pati?
Aišku, mano žinutė, lyg ir nepatarimas. Tiesiog man atrodo normalu, jeigu trukdo triukšmas. Būkit rami, jūsų vaikas nėra kitoks nei kiti. Ir per Kengūrą, jeigu už durų buvo triukšmas kitiems vaikams irgi trukdė susikaupti.
Namų darbai ir turi būti ruošiami tyloje, tai visai normalu. Priešingai nenormalu, jeigu vienu metu ir sprendžiamas uždavinys, ir televizorius įjungtas, ir tėvai šalia savo dialogus varinėja, ir dar... ...
Sėkmės
ir nepratinkit vaiko prie triukšmo
.
Aišku, mano žinutė, lyg ir nepatarimas. Tiesiog man atrodo normalu, jeigu trukdo triukšmas. Būkit rami, jūsų vaikas nėra kitoks nei kiti. Ir per Kengūrą, jeigu už durų buvo triukšmas kitiems vaikams irgi trukdė susikaupti.
Namų darbai ir turi būti ruošiami tyloje, tai visai normalu. Priešingai nenormalu, jeigu vienu metu ir sprendžiamas uždavinys, ir televizorius įjungtas, ir tėvai šalia savo dialogus varinėja, ir dar... ...
Sėkmės
QUOTE(lapiuksss @ 2013 04 05, 20:11)
Manau triukšmas trukdo visiems. Prašote patarimo, kaip susikaupti, kad negirdėtų triukšmo
, kažin ar kas mokate taip? O jūs pati?
Sėkmės
ir nepratinkit vaiko prie triukšmo
.
Sėkmės
Žinokit moku, bendrabutje studentavimo laikais išmokau, nebuvo pasirinkimo, moku negirdėti aplinkos, nežinau kaip taip gavosi.
Kažin jei bandyčiau pamokų ruošos metu kokiį teliką įjungti,ar radiją? Reikės kokio psichologo paklausti internete.
nesakau, kad tai yra gerai, bet aš ruošdavau pamokas "viena akim" TV žiūrėdama. Čia tokius darbus, kur reikia skaityti ir atsiminti (istoriją pvz.).Jei ne TV, tai radija visada būdavo įjungta... Kur ir kaip to išmokau, nežinau - tiesiog taip buvo naturaliai...
Sveikos, merginos,
Suintrigavot Jus mane su ta vaiku dieta, t.y. saldumynu mažinimu, tiksliau visisku ju atsisakymu pirmoje dienos puseje prieš mokyklą. Būtinai būtinai išbandysiu, nes nesugebėjimas susikaupti (žioplų klaidų, ale 18-13 =15) yra nuolatinis maniškės palydovas.
Maniškė pusryčius valgo namuose (visada rytais košę), pietus (po 4 pamokų) mokykloje, bet visada įdedu vadinamąjį pakramtuka (bandelę su varške ar uogine ir po 1 vaflinį saldumyną arba miuslini batonėlį).
Ir tai matau, kad grįžus namo ratais eina ir iškart puola prie saldžių sausų pusryčių ar kokio kito skanumo. Matosi, kad "lomkės" jai.
Tos, kurios išbandėt šį metodą, kaip jis susijęs su vaikų gebėjimu ar negebėjimu susikaupti? Ir kaip vaikui paaiškinti, kodėl to reikia (saldumynų ma-inimo ir davimo atitinkamu metu), kaip išgyventi pirmąsias dienas, kol organizmas adaptuosis prie naujų "taisyklių"
Ačiū
Suintrigavot Jus mane su ta vaiku dieta, t.y. saldumynu mažinimu, tiksliau visisku ju atsisakymu pirmoje dienos puseje prieš mokyklą. Būtinai būtinai išbandysiu, nes nesugebėjimas susikaupti (žioplų klaidų, ale 18-13 =15) yra nuolatinis maniškės palydovas.
Maniškė pusryčius valgo namuose (visada rytais košę), pietus (po 4 pamokų) mokykloje, bet visada įdedu vadinamąjį pakramtuka (bandelę su varške ar uogine ir po 1 vaflinį saldumyną arba miuslini batonėlį).
Ir tai matau, kad grįžus namo ratais eina ir iškart puola prie saldžių sausų pusryčių ar kokio kito skanumo. Matosi, kad "lomkės" jai.
Tos, kurios išbandėt šį metodą, kaip jis susijęs su vaikų gebėjimu ar negebėjimu susikaupti? Ir kaip vaikui paaiškinti, kodėl to reikia (saldumynų ma-inimo ir davimo atitinkamu metu), kaip išgyventi pirmąsias dienas, kol organizmas adaptuosis prie naujų "taisyklių"
Ačiū







