Kartoju ir noreciau, kad mane isgirstu pagaliau. Hiperaktyviu vaiku is tikro yra labai mazai.Ju mokykloje gali buti 3, bet ne vienoje klaseje. Per daug daznai vaika, kuris yra nerimastingas, priskiria prie hiperiuku. Vaikas, kuri yra hiperaktyvus, gali visai nebuti judrus. Tai visiskai ne vaiko neauklejimas, ar namie esanciu psichologiniu problemu isgyvenimas, pasireiskaintis per judriu elgesiu. As dirbu su vaikais, kurie yra visi "probleminiai", nes vien patekus i musu istaiga, vaikas jau isgyvena krize. Taciau hiperaktyvius vaikus m,aciau tik du ir taip pat nezinojau ka su jais daryti. Bet kuriam kitam vaikui vienas ar kitas auklejimo budas tinka, tik reikia ji surasti, su hiperiuku - gali tik graziuoju, su juo susidraugavus ir tai...prisitaikant prie jo taisykliu. Vaikas neturi vidines kontroles, jis tari kokio distancinio pulto uzvestas pradeda lekti ir jam ne motais net pvz. vaziuojanti masina. Atrodo, kad ji kazkas valdytu is virsaus ir butent paciu netinkamiausiu momentu.
Grupeje mes darome atsipalaidavimo pratimus "isgirstame tyla", demesio sukaupimo pratimus, zymime savo nuotaikas vakare ir t.t. Taip nerimastingi vaikai pradeda jaustis saugiai ir viskas eina tik i gera.
Net su agresyviu vaiku yra darbo metodikos, kai vaikas pradeda jausti, kad salia esantis smogus taip pat jaucia, turi gera ir bloga nuotaika, nevisada zino kaip geriau pasielgti, kartais jam tai nutinka netycia ir t.t. taip jis pradeda Jausti, kad salia yra kirtas toks pat kaip jis zmogus, mes nugalim ir agresija.Nes dazniausiai po sia kauke yra nesaugumas, baime ir pan.
O su hiperiuku tu gali daryti ka nori - rezultatas bus arba labai trumpalaikis, arba jo is vis nebus. Tai nuosirdus, gabus vaikai, bet kartais jiems reikia leisti buti tokiais, kokie jie yra. Sakau, as kazkada prisiskaicius ir is iv. seminaru susidariau savo metodika, kuria galima rasti
http://www.hiperakty....lietuvoje.info "vienos mamos patirtis",ko ten nesu pridejus, tai man dabar vienas svarbiausiu atradimu yra bureliai, nors ten galima suprasti "is hiperaktyvumo - per vaiko talentus". Ja gerai isiskaicius, galima vaika padaryti nebe nerimastinga, ji kazkiek valdyti, bet stebuklu nera.
Viena viltis, kad vaikas auga, tuo paciu vystosi jo smegenys, teisingai auklejant ir jei nebus komplikaciju, ypac pauuglysteje jis gali tapti visiskai nebehiperaktyvus. Bet tai labai priklauso nuo salia esanciu rezervu: vaika mokinancios mokytojos, konvektisku tevu, jo intelekto.
Aisku, Lauryte, labai noreciau isgirsti tavo mamos pasisakymus, jie gal galetu mums padeti, mes gal galetume pritaikyti tai savo vaiku auklejime. Juk visdelto ne kievienam yra duota mokyti visas klases is sykio.