Su savais bendrauja, su svetimais irgi, netgi perdaug. Vyresnė sesė Uta visos mergaitės vyresnės irgi, brolis tyti- vyresni berniukai irgi.
Atpažinimo paveikslėliuose nėra- kur katė, ar kur batai ar kas kitas nerodo ir nesupranta. Knygeles varto tik dėl vartymo, mechaniškai tik kur ne kur stabteldamas kažką pažiūrėt. Veiksmų su daiktais: paduok puoduką, ar paduok kėdę irgi neatlieka.
Namuose tik du darbus atlieka paprašytas: kur tėtės raktai? atnešk, tai atneša -nes tėtės raktai jam kažkokie stebuklingi

Mėgstamiausias užsiėmimas- tokio neturi. Mėgsta važiuot mašina ir namie ant savo mašinos pasispirdamas važiuoja. Dar per langą mėgsta pažiūrėti.Teletabius žiūri. Daugiau viską griebia tik kelioms sekundėm.Psichologė vertina tai kaip hiperaktyvumą.
Pradiniai logopedės patarimai: kalbėti su juo paprastinta vaiko kalba: šuniukas au au, katė miau miau, vardinti daiktus koja, ranka žaidžiant. Nors visą laiką mes taip ir elgėmės.
Noriu dar pasakyti, kad kitas sūnus turėjo logopedinių problemų netarė:š, l, r ir t.t- tai suprantu, kad pagrindinis darbas yra namie su vaiku. Logopedė per tas kelias valandas tik kryptį nurodo ir rekomendavo literatūrą tų pratimų -irgi daug pasinaudojau.Dabar reikia specifinės logopedės, lyg girdėjau, kad kaip ankstyva kalbos korekcija ar pan.Kažkokia mokyklėlė Vilniuje yra kur per nugara braukia su ranka ir taip vaiką mokina r raidę tarti.Nu, gal nusišneku...Bet Jūs gal apie spec. kalbos metodikas, literatūras ir spec. logopedus daugiau žinot?